1.
SPOLNI STEREOTIPI V RADIJSKIH OGLASIH NA RADIU ROGLAŠpela Bezget, 2015, magistrsko delo
Opis: Množični mediji predstavljajo velik del našega vsakdanjega življenja in tako hote ali nehote ustvarjajo določeno podobo o ženskah in moških. Magistrsko delo predstavlja rezultat opravljene analize na področju radijskih oglasov na Radiu Rogla. Predmet raziskave je področje spolnih stereotipov. Opravili smo pregled literature, na podlagi katere smo raziskali področje oglaševanja, množičnih medijev, spolnih vlog ter radia. Ugotovitve o analiziranih radijskih oglasih so pokazale, da v večini radijskih oglasov prevladujejo moški – nastopajo v več oglasih, v posameznih oglasih je uporabljenih več različnih moških glasov, večkrat preberejo slogan in podobno. Prav tako smo podali smernice za nadaljnje delo oz. predloge za širitev raziskave na druga področja (druge radijske postaje, drug oz. daljši časovni okvir ... itd.).
Ključne besede: radio, radijski oglas, Radio Rogla, spolni stereotipi
Objavljeno v DKUM: 30.10.2015; Ogledov: 2418; Prenosov: 187
Celotno besedilo (1,57 MB)