| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
STARŠI IN SPOLNA VZGOJA OTROK V PREDPUBERTETNEM OBDOBJU
Špela Žibert, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava spolno vzgojo otrok v predpubertetnem obdobju otrokovega razvoja. S pomočjo anketnega vprašalnika je bila izvedena raziskava na vzorcu 200 staršev. Z deskriptivno in kavzalno - neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja je bila preučena skrb za lastno osveščenost staršev o spolni vzgoji otrok, ravnanje staršev, vezano na spolno osveščanje in hkrati osvetlitev stališča staršev do spolnega osveščanja otrok v družini. V okviru tega pa še obstoj razlik glede na starost staršev in stratum bivanja staršev v otroštvu ali starost otrok. Rezultati so pokazali, da se je večina staršev poučila o spolnosti izven doma, med vrstniki in v šoli in ne v svoji družini. Starši večinoma odgovarjajo na otrokova vprašanja o spolnosti sproščeno in nimajo razloga za neprijetnost. O spolni vzgoji se pogovarja in sodeluje cela družina. Na žalost pa jih še vedno veliko meni, da je spolna vzgoja v predpubertetnem obdobju nepotrebna. Anketa je prav tako pokazala, da postaja spolna vzgoja vedno bolj prisotna in se ji posveča več pozornosti kot se ji je v preteklosti. Mlajši starši so med odraščanjem pogosteje deležni sproščenega pogovora o spolnosti kot starejši starši. Prav tako so se starši, ki so v otroštvu živeli v mestu, v družini veliko bolj sproščeno pogovarjali o spolnosti kot pa tisti, ki so živeli na podeželju.
Ključne besede: spolna vzgoja, spolnost, starši, družina, spolni razvoj, komunikacija, predpubertetni otrok
Objavljeno: 01.09.2020; Ogledov: 167; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (734,62 KB)

2.
MODEL KOMPETENC JAVNIH USLUŽBENCEV NA PODROČJU SOCIALE
Špela Žibert, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Kompetence imajo ključno vlogo v življenju posameznika. Brez dobro razvitih kompetenc zelo težko uspešno opravljamo delovne naloge. V magistrskem delu smo predstavili ključne socialne in delovne specifične kompetence zaposlenih Centra slepih, slabovidnih in starejših Škofja Loka. Magistrsko delo sestavljata teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opredelili in pojasnili kompetence, njihove značilnosti in vrste. Posebno pozornost smo namenili predstavitvi kompetenčnega modela, saj predstavlja bistvo magistrskega dela. Obravnavali smo javne uslužbence, Zakon o javnih uslužbencih in Zakon o sistemu plač v javnem sektorju. V raziskovalnem delu smo si postavili pet raziskovalnih vprašanj, na katera smo iskali odgovore. Pri preverjanju raziskovalnih vprašanj z različnimi statističnimi testi smo prišli do zanimivih ugotovitev. Želimo izpostaviti, da so zaposleni Centra slepih slabovidnih in starejših Škofja Loka ocenili, da imajo dobro razvite delovno specifične kompetence, ki so potrebne pri opravljanju njihovih delovnih nalog. Bolj kot so pri zaposlenih izražene socialne kompetence, bolj so izražene tudi delovno specifične kompetence in obratno. Višje kot so zaposleni ocenili pomembnost socialnih kompetenc, bolj imajo razvite delovno specifične kompetence in obratno. Ugotovili smo, da obstajajo statistično značilne razlike v samooceni razvitosti delovno specifičnih kompetenc med skupinama zaposlenih, ki menijo, da imajo dovolj razvite kompetence za delo s starostniki, in tistimi, ki menijo, da jih nimajo. Prav tako obstajajo statistično značilne razlike v samooceni razvitosti delovno specifičnih kompetenc med skupinama zaposlenih, ki menijo, da imajo dovolj razvite kompetence za delo s slepimi in slabovidnimi, in tistimi, ki menijo, da jih nimajo.
Ključne besede: kompetence, kompetenčni model, socialne kompetence, delovno specifične kompetence, javni uslužbenec
Objavljeno: 23.11.2016; Ogledov: 1669; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (697,92 KB)

3.
THE RAILWAY CHILDREN - READING THE NOVEL AND VOCABULARY IN IT
Špela Žibert, 2012, diplomsko delo

Opis: In my diploma paper I write about reading the novel in a foreign language, that is English in this case, and acquiring vocabulary from it. The novel is The Railway Children written by Edith Nesbit. The paper is about reading as a process, reading as a skill, reading strategies and styles, reading techniques, problems and difficulties that learners have to deal with when reading. I also studied learning vocabulary and learning vocabulary from the novel. I mentioned anticipated problems and experience from my teaching practice. I chose this subject because I teach in a primary school where the learners in the ninth grade attend the English competition every year and this is the literary work they have to read for it. They have to deal with formal language, spoken language and direct speech which is written phonetically. There are also old-fashioned expressions and phrases that had to be interpreted.
Ključne besede: reading, vocabulary, second language learners, learning, foreign language.
Objavljeno: 12.06.2012; Ogledov: 2194; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (296,87 KB)

4.
5.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE V PODJETJU PETROL, D. D.
Špela Žibert, 2011, diplomsko delo

Opis: Motivacija predstavlja ključni pomen v vsakdanjem življenju. Če nismo motivirani, težko dosežemo določen cilj. Prav tako pa si brez izobraževanja danes ne znamo več predstavljati življenja. V diplomskem delu smo predstavili motivacijo za izobraževanje v podjetju Petrol, d. d. Diplomsko delo sestavljata teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo obravnavali opredelitev pojma motivacija, opredelitev motivov, vlogo nadrejenih v procesu motivacije, osebnostne tipe zaposlenih, motiviranje in nagrajevanje zaposlenih, motivacijske teorije in izobraževanje. V raziskovalnem delu pa smo najprej predstavili podjetje Petrol, d. d., njegovo zgodovino in splošne podatke podjetja. V omenjeni del smo vključili tudi raziskavo, izvedeno v podjetju Petrol, d. d., v kateri je bilo ugotovljeno, da med moškimi in ženskami ne obstajajo bistvene razlike glede motivacije za izobraževanje. Izkazalo se je tudi, da stopnja izobrazbe vpliva na motivacijo za izobraževanje in da imajo nadrejeni zelo velik vpliv na zaposlene. Za izobraževanje in usposabljanje so najbolj pripravljeni ekstravertirani tipi zaposlenih. Prav tako na motivacijo za izobraževanje vpliva tudi zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, zaposleni, nadrejeni.
Objavljeno: 12.08.2011; Ogledov: 2724; Prenosov: 318
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici