1.
Informacijske tehnologije za urejanje vsebin digitalnega marketingaŠpela Šilak, 2023, magistrsko delo
Opis: Vsebinski marketing je eden izmed strateških pristopov, ki ga podjetja vse bolj
uporabljajo v svojem poslovanju. Preko tega želijo svoje potencialne odjemalce privabiti
in jih vključiti v ciljno občinstvo. Dandanes, ko smo skoraj vsak dan soočeni z različnimi
promocijami izdelkov oziroma reklamami po oglasnih panojih, na televiziji, družbenih
omrežjih, po elektronski pošti, se je vsebinski marketing izkazal za boljšo strategijo. Ta
nam je omogočil skleniti pomenljive odnose s potencialnimi odjemalci.
Tako se tukaj namesto promoviranja izdelka oziroma storitve pojavlja vsebina s
pomembnim sporočilom. Le-to pomeni za potencialne odjemalce dodatno vrednost , saj
ima poučno, zabavno ali navdihujočo vsebino, ki neposredno ne prodaja ničesar. Preko
takšne vsebine se v prvi vrsti ustvarjajo vezi oziroma odnosi s potencialnimi odjemalci,
kjer se podjetje lahko postavi v vlogo zaupanja vredno in avtoritativno znotraj njene
panoge. Prav tako se lahko razvije takšna vsebina, ki obravnava specifične probleme in
izzive, ki lahko pomagajo bralcem.
Ključne besede: Informacijske tehnologije, digitalni marketing, urejanje, vsebina, orodja
digitalnega marketinga.
Objavljeno v DKUM: 10.10.2023; Ogledov: 355; Prenosov: 41
Celotno besedilo (2,58 MB)