| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Informacijske tehnologije za urejanje vsebin digitalnega marketinga
Špela Šilak, 2023, magistrsko delo

Opis: Vsebinski marketing je eden izmed strateških pristopov, ki ga podjetja vse bolj uporabljajo v svojem poslovanju. Preko tega želijo svoje potencialne odjemalce privabiti in jih vključiti v ciljno občinstvo. Dandanes, ko smo skoraj vsak dan soočeni z različnimi promocijami izdelkov oziroma reklamami po oglasnih panojih, na televiziji, družbenih omrežjih, po elektronski pošti, se je vsebinski marketing izkazal za boljšo strategijo. Ta nam je omogočil skleniti pomenljive odnose s potencialnimi odjemalci. Tako se tukaj namesto promoviranja izdelka oziroma storitve pojavlja vsebina s pomembnim sporočilom. Le-to pomeni za potencialne odjemalce dodatno vrednost , saj ima poučno, zabavno ali navdihujočo vsebino, ki neposredno ne prodaja ničesar. Preko takšne vsebine se v prvi vrsti ustvarjajo vezi oziroma odnosi s potencialnimi odjemalci, kjer se podjetje lahko postavi v vlogo zaupanja vredno in avtoritativno znotraj njene panoge. Prav tako se lahko razvije takšna vsebina, ki obravnava specifične probleme in izzive, ki lahko pomagajo bralcem.
Ključne besede: Informacijske tehnologije, digitalni marketing, urejanje, vsebina, orodja digitalnega marketinga.
Objavljeno v DKUM: 10.10.2023; Ogledov: 355; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

2.
Mobilno marketinško komuniciranje na primeru spletne trgovine Okay.si
Špela Šilak, 2021, diplomsko delo

Opis: Mobilne naprave so vsekakor postale nepogrešljiv del našega vsakdana. Uporabljamo jih že na vseh ravnem našega življenja – torej tudi v marketingu. S pomočjo mobilnih telefonov povečujemo raven digitalizacije, razpon katere pa nam omogoča boljše in lažje življenje. V marketinških vodah pa nam mobilne naprave pomenijo relativno nov komunikacijski medij, ki sicer obstaja že nekaj desetletij, vendar ne v takšni obliki, ki ga poznamo danes. Ta se je skozi leta nadgrajeval in izboljševal. Sedaj sam mobilni telefon ni samo komunikacijski medij, preko njega imamo uporabniki dostop do še več komunikacijskih medijev kot so družbena omrežja, mobilne aplikacije, znamčene mobilne igre itd. Mobilno marketinško komunikacijo smo opredelili in analizirali pri spletni trgovini Okay.si in pri odjemalcih preverili morebitne novosti na tem področju s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati slednjega so nam dali vpogled do mnenj in preferenc poznavalcev in odjemalcev spletne trgovine do še večje digitalizacije – torej do večje vpeljave mobilnega telefona v marketinško komuniciranje.
Ključne besede: mobilna naprava, marketing, komuniciranje, interaktivni medij
Objavljeno v DKUM: 08.11.2021; Ogledov: 843; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici