| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 72
First pagePrevious page12345678Next pageLast page
1.
Povezava med zaupanjem do blagovne znamke, čustvenim odzivom na blagovno znamko, stališči glede blagovne znamke in zvestobo blagovne znamke v segmentu športnih tekaških copat
Peter Hribaršek, 2021, master's thesis

Abstract: V sodobnem času prihaja do zasičenosti trgov. Blagovne znamke morajo ugotoviti, kaj so njihove prednosti in v čem se razlikujejo od svojih konkurentov. To ugotovijo tako, da se osredotočijo na želje svojih odjemalcev. Želja vsake blagovne znamke je imeti čim več zvestih odjemalcev, saj je strošek zadržanja odjemalcev manjši kot strošek pridobitve novega. Zato morajo blagovne znamke razumeti svoje odjemalce, njihove potrebe, motivacije, želje in ostale psihološke dejavnike, ki jih vodijo v nakupnem procesu. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kakšno povezano imajo med seboj zaupanje do blagovne znamke, čustveni odziv na blagovno znamko, stališča do blagovne znamke in zvestoba do blagovne znamke. Osredotočili smo se na odjemalce, ki uporabljajo športne tekaške copate za tek. Ugotovili smo, da so faktorji pozitivno in srednje močno povezani. Izstopata stališče do blagovne znamke in zvestoba do blagovne znamke, ki sta pozitivno in močno povezani. Pridobitev zvestih odjemalcev je dolgoročna pot, ki zahteva veliko dela, analiziranja, razumevanja in vztrajnosti.
Keywords: blagovna znamka, zvestoba, zaupanje, stališče, čustveni odziv.
Published: 13.04.2021; Views: 148; Downloads: 21
.pdf Full text (1,86 MB)

2.
Vpliv zaznanih koristi vzajemna kluba na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov Vzajemne
Tomaž Bojnec, 2020, master's thesis

Abstract: Vsaka gospodarska organizacija se mora v današnjih globalnih in konkurenčnih razmerah usmeriti k svojim uporabnikom. Zadovoljevanje njihovih potreb in pridobivanje njihove zvestobe sta cilja, s katerima organizacije pridobijo več, kot da bi iskale nove uporabnike. V magistrski nalogi smo proučevali vpliv zaznanih koristi Vzajemna kluba na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov Vzajemne zdravstvene zavarovalnice, d.v.z. Vzajemna klub je bil ustanovljen leta 2011 kot oblika programa zvestobe za uporabnike storitev Vzajemne zdravstvene zavarovalnice, d.v.z. Ker je bil dobro sprejet, je prinašal koristi tako uporabnikom (športne aktivnosti, razne informacije s področja zdravja in zdravega načina življenja, popusti idr.) kot tudi Vzajemni zdravstveni zavarovalnici, d.v.z. (gradnja pozitivne podobe v javnosti, nove prodajne poti, sodelovanje z lokalnimi deležniki idr.). Najprej smo preučili teoretična izhodišča in po pregledu literature ugotovili, da je zadovoljstvo uporabnikov odvisno od pričakovanj pred uporabo, zaznavami med uporabo ter izkušnjami po uporabi. Od tega je odvisno nadaljnje nakupno odločanje. Velik vpliv na zadovoljstvo uporabnikov imajo zaposleni v organizaciji. Zvestoba je eden izmed najpomembnejših kazalnikov uspešnega poslovanja organizacij. Obstaja več vrst zvestobe, pri čemer je pomembno, da organizacije ne nagrajujejo vseh uporabnikov enako, ampak je nagrajevanje odvisno od zvestobe in dobička, ki ga prinašajo organizaciji. Klubi zvestobe spadajo med programe zvestobe, ki jih organizacije oblikujejo z namenom večje finančne učinkovitosti ali s krepitvijo svoje konkurenčne pozicije. Uporabniki ponavadi sodelujejo v njih zaradi različnih koristi, ki so jih deležni. V empiričnem delu smo skušali dokazati povezanost zadovoljstva in zvestobe uporabnikov z zaznanimi koristmi Vzajemna kluba s pomočjo štirih hipotez. Ugotovili smo, da koristi Vzajemna kluba pozitivno vplivajo na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov Ugotovili smo še, da višje so zaznane koristi, višji sta zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov. Prav tako obstaja pozitivna povezava med zadovoljstvom in zvestobo, saj se z višanjem zadovoljstva uporabnikov povečuje tudi njihova zvestoba. Raziskava ponuja nova spoznanja o koristih Vzajemna kluba, o povezanosti z zadovoljstvom in zvestobo ter ponuja izhodišča za nova raziskovanja.
Keywords: zadovoljstvo uporabnikov, zvestoba uporabnikov, klubi zvestobe, Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z., vzajemna klub
Published: 04.02.2021; Views: 99; Downloads: 24
.pdf Full text (1,34 MB)

3.
Strategije lastnih blagovnih znamk trgovinskih organizacij in prepoznavnost znamke spar
Špela Rajh, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Trgovinska podjetja, se morajo za dolgoročno uspešnost in večanje dobička prilagajati trgu. Dandanes je konkurenca med trgovskimi podjetji vedno večja, zato želijo s svojimi lastnimi blagovnimi znamkami čim bolje zadovoljiti odjemalce in si zagotoviti njihovo zvestobo. Predmet obravnave diplomske naloge je preučevanje trgovinskih blagovnih znamk in prepoznavanje izbrane trgovinske znamke pri odjemalcih ter vpliv prepoznavnosti blagovnih znamk na njihovo odločanje pri izbiri izdelkov. Namen naloge je ugotoviti vpliv prepoznavnosti blagovne znamke Spar na prodajo njenih izdelkov in primerjava prepoznavnosti trgovinske blagovne znamke Spar s konkurenčnimi trgovinskimi znamkami. Z analizo ankete smo ugotovili, da je trgovinska blagovna znamka Spar med odjemalci bolj prepoznavna od obravnavanih konkurentov in da kakovost in cena sparovih izdelkov odločilno vplivata na nakupno vedenje odjemalcev.
Keywords: Trgovinska blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, zvestoba odjemalcev, cenovna dostopnost, konkurenti.
Published: 30.11.2020; Views: 212; Downloads: 42
.pdf Full text (570,81 KB)

4.
Analiza programa zvestobe Petrol klub
Mitja Vračko, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v svetu, v katerem dejanja tržnikov igrajo pomembno vlogo v našem življenju. Obkroženi smo z nenehnimi tržnimi dražljaji v obliki številnih oglasov, ki tekmujejo za našo pozornost in denar. Oglasi nam prikazujejo, kako naj počnemo stvari, pa naj bo to recikliranje, uživanje alkohola, kakšne hiše in avtomobile naj kupujemo, nekaterih namen je celo, naj ocenjujemo druge na podlagi tega, katere izdelke kupujejo in katerih ne. Po drugi strani pa se moramo na ta sporočila tudi zanašati in jim delno verjeti, saj pričakujemo, da bodo kupljeni izdelki res kvalitetni, varni ter delujoči na način predstavljen v njih. Pri pridobivanju kupcev pa niso pomembna le oglasna sporočila, temveč tudi poprodajne aktivnosti podjetij, med katere spadajo tudi programi zvestobe. Preko njih trgovci nudijo svojim odjemalcem različne ugodnosti v obliki popustov, zbiranja nalepk, predkupnih pravic do izdelkov ipd., s katerimi želijo tako ohraniti pridobljene kupce, kot tudi pridobiti nove. Diplomski projekt je zasnovan tako, da je v prvem delu predstavljena vsa teorija, od zgodovine in samih začetkov programov zvestobe, definicije kdo odjemalci so in kakšni so njihovi vzorci obnašanja. Delo se nadaljuje s preučitvijo področja pomena zvestobe odjemalcev za podjetja, teoretični del pa se zaključi z definicijo programov zvestobe: kaj so, kakšen je njihov namen, kako jih zasnovati, predstavljene so tudi njihove glavne prednosti in slabosti. Temu sledi poglavje predstavitve treh podjetij z naftnimi derivati ter njihovih programov zvestobe, s poudarkom na podjetju Petrol in njegovemu programu zvestobe Petrol klub. V nadaljevanju se predstavijo rezultati in ugotovitve raziskave, katera je bila izvedena s pomočjo ankete na bencinskem servisu le med člani Petrol kluba. Anketa je bila izvedena v pisni obliki, anketiranim je bila zagotovljena anonimnost pri reševanju. Rezultati so nam omogočili vpogled v percepcijo programa zvestobe Petrol klub v očeh njegovih članov, kar je pripomoglo k sami analizi omenjenega programa zvestobe. Na koncu diplomskega projekta so predstavljeni načini izboljšanja uporabniške izkušnje članov Petrol kluba, prav tako je navedenih nekaj predlogov izboljšav programa zvestobe Petrol klub.
Keywords: program zvestobe, odjemalci, podjetje, zvestoba, ugodnosti, Petrol klub.
Published: 17.11.2020; Views: 153; Downloads: 43
.pdf Full text (456,67 KB)

5.
Analiza determinant kakovosti storitev v trgovini Intimissimi Aleja
Špela Loboda, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo predstavili determinante kakovosti storitve v trgovini Intimissimi Aleja, definirane na podlagi modela RSQS. Visoka kakovost storitev je pomembna v prihajajočem obdobju po karanteni zaradi virusa covid-19. Vsaka trgovina, ki je bila dva meseca zaprta, je utrpela precejšen upad letnega dobička, zato je še pomembnejše ohranjati kupce in pridobivati nove, da trgovina na konecu leta doseže želene rezultate poslovanja. V trgovinah Intimissimi so kupci navajeni določenega standarda in individualne pozornosti prodajnega osebja. Predhodna poslovalnica Intimissimi v Šiški si je izoblikovala svojo bazo zadovoljnih in zvestih kupcev. Ti so po selitvi poslovalnice prišli tudi v novi nakupovalni center Aleja. Z novo lokacijo trgovine Intimissimi ter tudi boljšo pozicijo v samem nakupovalnem centru, so prišli tudi novi kupci, ki jih je treba obdržati. V teoretičnem delu magistrskega dela smo predstavili pojme kakovost, storitev, potrebe kupcev, zadovoljstvo in zvestoba kupcev. Posvetili smo se predstavitvi modela SERVQUAL in RSQS za preverjanje kakovosti storitev. V empiričnem delu je predstavljena analiza kakovosti storitev v trgovini Intimissimi Aleja, narejena na podlagi anketiranja kupcev. Ugotavljali smo pričakovano in zaznano kakovost storitev, razliko med njima ter kupčeve namene v prihodnje. Z dobljenimi rezultati smo ugotovili, da kupci v trgovini Intimissimi Aleja zaznavajo visoko kakovost storitev - v vsaki dimenziji prilagojenega modela RSQS. Prav tako obstaja pozitivna razlika med zaznano in pričakovano kakovostjo storitev.
Keywords: kakovost, kakovost storitev, model SERVQUAL, model RSQS, zadovoljstvo in zvestoba kupcev.
Published: 09.11.2020; Views: 235; Downloads: 70
.pdf Full text (1,73 MB)

6.
Povezava kakovosti mobilne aplikacije FlixBus z zvestobo uporabnikov
Daša Pokupec, 2020, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo Povezava kakovosti mobilne aplikacije FlixBus z zvestobo uporabnikov osvetljuje kakovost aplikacije FlixBus in pričakovanja odjemalcev te. Da bi uporabniki podjetju ostali zvesti, je potrebna določena količina inovativnosti s strani ponudnikov. Teoretični del naloge pojasnjuje pojem in razvoj mobilnih aplikacij. Prav tako opisuje tudi uporabo digitalne tehnologije pri ponujanju storitve, ki se odraža prek mobilnih aplikacij. Predstavili smo mobilno aplikacijo FlixBus in njen način uporabe. Definirali smo pojme kakovost, upravljanje s celotno kakovostjo, navedli pa smo tudi na kakšen način se meri kakovost digitalnih storitev. Pojasnili smo merjenje zadovoljstva in Evropski indeks zadovoljstva odjemalcev. Zvestoba odjemalcev je vedno bolj raziskovana tema, zato naloga pojasnjuje kako sta kakovost mobilne aplikacije in zadovoljstvo odjemalcev povezani z njo. V praktičnem delu smo izvedli anketni vprašalnik za merjenje povezave kakovosti storitev mobilne aplikacije FlixBus z zvestobo uporabnikov. Kvantitativna analiza je zajemala vzorec 100 oseb na Slovenskem in 100 oseb na Hrvaškem. Z raziskovanjem konstruktov kakovosti (ki se deli na funkcionalnost, sodelovanje, estetiko in informacije ter na ponudbo), zadovoljstva in zvestobe, smo ugotovili, da sta kakovost in zadovoljstvo z mobilno aplikacijo FlixBus pozitivno povezana z namenom uporabe aplikacije v prihodnosti. Med slovenskimi in hrvaškimi uporabniki zasledili razliko med zaznavanjem kakovosti mobilne aplikacije FlixBus. Analizirani podatki teoretičnega dela in primerjava glavnih zaključkov z empiričnimi izsledki so povzeti v sklepu.
Keywords: kakovost, kakovost storitev, mobilna aplikacija, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev.
Published: 26.08.2020; Views: 285; Downloads: 62
.pdf Full text (1,08 MB)

7.
Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov storitev dopolnilnih zdravstvenih zavarovanj
Žan Jug, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu obravnavamo dva konstrukta, ki sta ključna za obstoj, razvoj in rast podjetja oz. organizacije, to sta zadovoljstvo in zvestoba. Po pregledu izsledkov empiričnih raziskav smo prišli do sklepa, da je smiselno konstrukta obravnavati na področju dopolnilnih zdravstvenih zavarovanj. Gre za področje, ki je relativno slabo raziskano predvsem v smeri teh dveh konstruktov. V okviru magistrskega dela nas torej zanima, v kakšni meri so uporabniki storitev dopolnilnih zdravstvenih zavarovanj zadovoljni in zvesti. V ta namen smo povzeli več različnih avtorjev z definicijami na področju konstrukta zadovoljstva in zvestobe ter v empiričnem delu sami izmerili oba konstrukta. Po mnenju mnogih avtorjev gre za dva nerazdružljiva konstrukta, ki sta povezana in predstavljata cilj vsake organizacije. Zadovoljstvo torej predstavlja enega izmed najpomembnejših in tudi najvplivnejših predhodnikov zvestobe. Pri zadovoljstvu gre za široko obravnavan konstrukt, ki ga avtorji pogosto opredeljujejo kot stopnjo človekovega počutja, kjer primerjajo med pričakovanji in zaznanim delovanjem storitve ali izdelka v ponakupni fazi. V tej primerjavi se nam oblikuje stopnja zadovoljstva, ki lahko vodi v zvestobo ali pa pride do nezadovoljstva, kjer ima uporabnik lahko več odzivov. Predvsem pa je kakovost storitev pomembna za kasnejšo stopnjo zadovoljstva, kar pišejo različni avtorji in kar smo ugotovili tudi v empiričnem delu. Ker gre pri zadovoljstvu za enega izmed najvplivnejših predhodnikov zvestobe, je ta stopnja pomembna za organizacijo. Po mnenju mnogih avtorjev gre pri zvestobi za neko stališče, občutek navezanosti in prihodnjo namero, ki se izraža najpogosteje v ponovnih nakupih in priporočilih. Tako zvestobo povežemo z vedenjskimi odločitvami, pri katerih pa mora obstajati tudi čustvena komponenta, da gre za resnično pravo zvestobo in lahko opredelimo to kot vedenjsko – čustveni proces. V magistrskem delu smo na podlagi teh teoretičnih opredelitev preverjali oba konstrukta s pomočjo ankete in kasneje obdelanih podatkov s SPSS programom. Naredili smo opisno statistiko ter za potrebe preverjanja hipotez različne teste. Od štirih hipotez, smo dve sprejeli in dve zavrnili.
Keywords: Zadovoljstvo, zvestoba, dopolnilna zdravstvena zavarovanja, nezadovoljstvo
Published: 18.08.2020; Views: 239; Downloads: 56
.pdf Full text (1,11 MB)

8.
Analiza vzajemnega učinka zadovoljstva in zvestobe odjemalcev na poslovno uspešnost organizacij
Jan Rihtarič, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo v teoretičnem delu predstavlja pregled izbranih področij s trženja. Po uvodni opredelitvi temeljnih konceptov, povezanih s trženjem končnim odjemalcem, se osredotočimo na trženjski spleti. Obvladovanje vseh elementov trženjskega spleta je ključnega pomena za zadovoljne, zveste in pripadajoče odjemalce, ki posledično vplivajo na (ne)uspešnost organizacij. Za doseganje odjemalcev je pomembno dvoje: a) učinkovito – večkanalno – trženjsko komuniciranje in b) ustrezno zasnovane trženjske poti. Kako zasnovati oboje in kakšne tipe oglaševanja končnim uporabnikom poznamo, predstavljamo v nadaljevanju pregleda literature. Teoretični del zaključujemo s predstavitvijo temeljnih konceptov, povezanih z odjemalci, to je z zadovoljstvom in zvestobo odjemalcev. Zadovoljstvo odjemalcev je predpogoj za zvestobo, ki se manifestira skozi ponovne nakupe, vračanje v naše poslovalnice, priporočila in pripadnost blagovni znamki taiste organizacije. Magistrsko delo predstavi prednosti zadovoljnih in zvestih odjemalcev ter vzvode, preko katerih koncepta vplivata na uspešnost organizacije. Pri tem izpostavimo pomen pripadnosti organizaciji ali blagovni znamki. V aplikativnem delu magistrske naloge predstavimo pristope oz. načine ugotavljanja zadovoljstva in zvestobe odjemalcev. Sledi oris povezav med konceptoma in uspešnostjo organizacij. Kvantitativno raziskavo izvedemo na podjetjih Zootic in Mr. Pet. Ugotavljamo zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev obravnavanih podjetij in z uporabo statističnih analiz preverjamo odjemalci katerega podjetja so bolj zadovoljni in zvestejši.
Keywords: zadovoljstvo, zvestoba, odjemalci, ANOVA, uspešnost, organizacija
Published: 25.11.2019; Views: 419; Downloads: 62
.pdf Full text (1,55 MB)

9.
Merjenje kakovosti storitev na primeru wellness centrov
Juš Kunc, 2019, master's thesis

Abstract: Storitve vedno bolj pridobivajo na pomenu, predvsem v razvitih državah, kjer predstavljajo največji delež bruto družbenega proizvoda. Ob današnjem hitrem tempu življenja, stresnih situacijah, hitri prehrani se mora človek zavedati tudi pomena zdravja. Wellness kot filozofija nas uči, da je vsak posameznik sam odgovoren za svoje zdravje. Wellness storitve so namenjene človekovi telesni in duševni sprostitvi ter skrbi za njegovo zdravje in lepoto. Magistrska naloga je razdeljena na dva dela, in sicer teoretičnega in empiričnega. V prvem delu so predstavljeni koncepti: marketinga storitev, kakovosti, zvestobe in wellnessa. Konec teoretičnega dela zaznamuje predstavitev izbranih wellness centrov v Sloveniji. V empiričnem delu smo izvedli raziskavo merjenja kakovosti storitev v treh wellness centrih v Sloveniji. Primarne podatke smo pridobili s strukturiranim vprašalnikom po merilni lestvici SERVQUAL, s katerim smo na 5-stopenjski Likertovi lestvici merili pričakovano in zaznano kakovost. Dodatno smo še s tremi vprašanji merili zvestobo uporabnikov. V magistrskem delu nas je zanimalo predvsem, kakšna pričakovanja glede kakovosti imajo uporabniki wellness storitev in kakšna je njihova zaznana kakovost v izbranih wellness centrih. Nadaljnje nas je zanimalo, ali zaznana kakovost vpliva tudi na zvestobo uporabnika. Raziskava je pokazala, da imajo uporabniki zelo visoka pričakovanja glede kakovosti wellness storitev, vendar je tudi njihova zaznana kakovost pri vseh treh ponudnikih v Sloveniji relativno visoka. Slednje pomeni, da lahko vse tri wellness centre označimo kot kakovostne, vendar pa smo ugotovili statistično značilne razlike med pričakovano in zaznano kakovostjo, kar pomeni, da je še dovolj prostora za izboljšavo pri vseh treh ponudnikih. S faktorsko analizo smo pri zaznani kakovosti identificirali tri dejavnike kakovosti, raziskava pa je tudi pokazala, da zaznana kakovost statistično značilno pozitivno vpliva na zvestobo. Slednje pomeni, da večja kot je zaznana kakovost, večja je je zvestoba. V raziskavi so bile ugotovljene tudi razlike, tako v zaznani kakovosti kot tudi pri zvestobi med posameznimi wellness centri. Naša raziskava nudi vpogled v koncept merjenja kakovosti storitev in njenega vpliva na zvestobo. To je lahko dobra iniciativa za prihodnje raziskave na področju kakovosti storitev wellnessa v Sloveniji.
Keywords: Marketing storitev, kakovost, zvestoba, wellness
Published: 18.03.2019; Views: 733; Downloads: 220
.pdf Full text (2,32 MB)

10.
Petrol klub: Analiziranje in oblikovanje lojalnostnega programa (nalepke)
Matic Voh, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času je boj za potrošnika med konkurenčnimi podjetji vedno ostrejši. Vsako podjetje se zaveda ključnega pomena zadovoljstva in zvestobe med potrošnikom in podjetjem. Ugotovili so, da za vzdrževanje visokega nivoja zadovoljstva in zvestobe potrebujejo orodje, ki se imenuje program zvestobe. Zaradi vse večje konkurence na trgu morajo podjetja za dolgoročni poslovni uspeh analizirati in posodabljati svoj program zvestobe. Z vsako posodobitvijo programa zvestobe se želijo podjetja približati potrošniku. Tisti, ki bo uspel na preprost način z zanimivimi ponudbami zadovoljiti potrošnika, bo zmagovalec boja. Zaradi digitalizacije, ki je danes prisotna na vsakem našem koraku in potrošniku ponuja ogromno informacij, je takšen način pristopa do potrošnika posebej težaven. Že vsaka malenkost, ki izstopa iz povprečja, pomeni dodana vrednost programu zvestobe. Zato smo v diplomskem delu na primeru Petrol kluba analizirali in predstavili nov predlog za lojalnostni program zbiranja nalepk za prihodnost. Diplomski projekt je oblikovan tako, da ga sestavljata dva dela. V prvem oziroma teoretičnem delu so predstavljena štiri poglavja, namenjena spoznavanju bistvenih sestavnih delov programa zvestobe. Prične se z uvodom, kjer se najprej predstavi področje, nameni projekta, hipoteze in raziskava. V nadaljevanju spoznamo definicije potrošnika in dejavnike, ki vplivajo na potrošnikovo nakupno vedenje. Pregledamo bistvene elemente zadovoljstva in zvestobe. Zaključimo pa pri osnovnih delitvah programa zvestobe. Drugi del, poimenovan empirični, vsebuje predstavitev podjetja Petrol d.d., analizo Petrol klub programa zvestobe in predlog o nadgradnji trenutnega lojalnostnega programa zbiranja nalepk. Predstavili smo svoj predlog virtualnega lojalnostnega programa zbiranja nalepk ter izvedli ustrezno raziskavo. Pri raziskavi smo si pomagali z virtualnim anketnim vprašalnikom. Takšna vrsta ankete je omogočila anketirancem lažji in hitrejši dostop. Vsi anketiranci so anketo reševali prostovoljno in anonimno. Iz ankete smo pridobili potrebne podatke za obrazložitev zastavljenih hipotez in odziv anketirancev na predlog zbiranja virtualnih nalepk. Pridobljeni podatki so nam omogočili primerjavo trenutnega lojalnostnega programa zbiranja nalepk s predlaganim virtualnim lojalnostnim programom zbiranja nalepk. Analiza rezultatov nam je pokazala, da je možen preskok iz klasične oblike nalepk na virtualno obliko brez večjih posledic za podjetje Petrol.
Keywords: potrošnik, zadovoljstvo, zvestoba, program zvestobe, Petrol klub
Published: 04.03.2019; Views: 561; Downloads: 91
.pdf Full text (3,61 MB)

Search done in 0.34 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica