| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV SMUČARSKEGA PREDZNANJA, GIBALNIH SPOSOBNOSTI IN TELESNIH ZNAČILNOSTI OTROK NA NAPREDEK PRI UČENJU ALPSKEGA SMUČANJA
Maruša Žgank, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi Vpliv smučarskega predznanja, gibalnih sposobnosti in telesnih značilnosti otrok na napredek pri učenju alpskega smučanja je v teoretičnem delu nekaj besed iz literature namenjenih predstavitvi gibalnih značilnosti otrokovega razvoja, pomenu telesne aktivnosti in individualnih značilnosti otrok. Opisana je začetna šola smučanja in pomen zimovanja za mlajše otroke ter pomembnost strokovnega pristopa. Osnovna naloga diplomske naloge je zajeta v samem naslovu diplome. V empiričnem delu so zajeti rezultati testiranja otrokovih gibalnih sposobnosti in telesnih značilnosti 14 dni pred odhodom na zimovanje ter rezultati testiranja terenskega smučanja prvi in zadnji dan zimovanja. Analizirani so rezultati napredovanja otrok glede na smučarsko predznanje, gibalne sposobnosti in telesne značilnosti, ter rezultati napredovanja po spolu. Prišli smo do zaključka, da so otroci s smučarskim predznanjem slabše napredovali od otrok brez smučarskega predznanja ter da gibalne sposobnosti in telesne značilnosti ne vplivajo na otrokov napredek pri učenju alpskega smučanja.
Keywords: šola smučanja, gibalne sposobnosti, telesne značilnosti, smučarsko predznanje, zimovanje, otrokov razvoj.
Published: 01.07.2011; Views: 2028; Downloads: 259
.pdf Full text (933,30 KB)

2.
VKLJUČEVANJE OTROK V SMUČANJE Z RAZLIČNIH VIDIKOV
Urška Mlakar, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Vključevanje otrok v smučanje z različnih vidikov smo iskali različne vplive na vključevanje otrok v smučanje. Vsebina se nanaša na teoretska spoznanja s področja smučanja. V osrednjem delu smo izpostavili tri glavne vidike, ki pomembno vplivajo na vključevanje otrok v smučanje: okolje, izobrazba in socialni položaj družine. Na osnovi uporabljenih virov smo ugotovili, da imajo starši pomembno vlogo pri vključevanju otrok v smučarske tečaje, šolo smučanja ali zimovanje; da se lahko otrok nauči dobro smučati prav tako v individualnem programu kot v skupinskem, saj ima vsak program svoje prednosti in slabosti; da je izobrazba staršev pomemben dejavnik pri vključevanju otrok v smučanje; da izkušenjsko bogato okolje pozitivno vpliva na vključevanje otrok v smučanje; da je najpogostejši vzrok nevključevanja otrok v smučanje nizek socialni položaj družine; da imajo tudi trener in starši pomembno vlogo pri vključevanju otrok v smučanje; da je pri vključevanju motorično nadarjenih otrok v smučanje največji omejevalni faktor ekonomski status staršev.
Keywords: smučanje otrok, starši, smučarski tečaj, zimovanje, šola smučanja, okolje, izobrazba, socialni položaj, nadarjenost
Published: 06.10.2015; Views: 770; Downloads: 246
.pdf Full text (960,07 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica