| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NAČRTOVANJE IN UVAJANJE APLIKACIJE CRM NA PRIMERU ZAVAROVALNICE
Mitja Potočnik, 2014, master's thesis

Abstract: Zaradi skokovitega razvoja sodobne informacijske tehnologije v zadnjih letih, le-ta podjetju sama po sebi ne prinaša več konkurenčne prednosti. Ker med posameznimi panogami vlada ostra konkurenca, predstavlja usmeritev na odjemalce pomembno konkurenčno prednost podjetja. Eden izmed konceptov, ki to omogoča pa je upravljanje odnosov z odjemalci oziroma krajše CRM. CRM oziroma upravljanje odnosov z odjemalci je poslovna strategija, ki podjetjem pomaga zmanjševati stroške, ter jim obenem povečuje donosnost s tem ko poiskuša predvideti potrebe oziroma zahteve sedanjih in potencialnih strank. Da pa pridemo do natančnih podatkov o naših sedanjih in bodočih odjemalcih pa se le ti zbirajo s pomočjo večih podatkovnih virov saj nam lahko le tako podajo realno sliko o posameznih odjemalcih. Namen magistrskega dela je prikazati kako aplikacijo CRM načrtovati ter jo kasneje uspešno uvesti v zavarovalnico. Zavarovalnice so inštitucije z ogromno strankami in veliki količinami podatkov in ravno zato bi jim moral CRM ustrezati ter jim doprinesti k večji uspešnosti poslovanja. Pri pisanju naloge smo si pomagali s proučevanjem domače in tuje literature, ki je napisana na temo CRM in zavarovalništva. Ker je naloga v večini teoretične narave, smo uporabili deskriptivni pristop. Znotraj le tega pa smo uporabili metodo kompilacije, kar pomeni, da smo povzemali opazovanja in ugotovitve drugih avtorjev. Z metodo analize smo razčlenjevali in proučevali pojave in spoznanja drugih avtorjev. V magistrskem delu se bomo najprej seznanili z natančno opredelitvijo upravljanja odnosov z odjemalci. Nato bomo spoznali, kako se takšna aplikacija načrtuje in uvaja v podjetje, na koncu pa še natančneje spoznali, kako bi se naj koncept CRM uvedel v zavarovalnico. Skozi nalogo sem poiskušali prikazati natančen proces implementacije, ter ugotoviti dejansko uporabnost in koristi, ki jih sistem CRM prinaša zavarovalnici. Na koncu naloge bomo podali sklep in v njem ugotovitve, ki smo jih spoznali skozi celotno nalogo.
Keywords: Ključne besede: CRM, analitični CRM, operativni CRM, organizacijski CRM, gradniki CRM, CRM vizija, CRM strategija, CRM informacije, CRM tehnologija, CRM metrike, cilji CRM, implementacija CRM, zavarovalništvo, zgodovina zavarovalništva, pojmi v zavarovalništvu, slovenski zavarovalni trg.
Published in DKUM: 23.01.2015; Views: 1717; Downloads: 276
.pdf Full text (1,20 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica