| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj podeželskega turizma v Slovenskem Porabju
Ábel Bartakovics, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Turizem je zelo širok pojem, različni avtorji ga različno opredeljujejo, toda navkljub različnim definicijam velja, da je turizem pomemben del godpodarstva. V diplomskem projektu z naslovom Razvoj podeželskega turizma v Slovenskem Porabju smo najprej predstavili pojme v povezavi s turistično destinacijo, z zelenim turizmom in s podeželskim turizmom ter z značilnostmi slovenskega Porabja in vasi Verica-Ritkarovci (po madžarsko Kétvölgy). V nalogi smo predstavili stanje podželskega turizma v naselju Verica-Ritkarovci, ki tvori del Porabja in leži v neposredni bližini slovenske in avstrijske državne meje. S pomočjo različnih internih virov in raziskovalnega intervjuja ter anketiranja smo preverjali možnosti za razvoj turizma. Za omenjeno občino smo želeli poiskati možnosti razširitve ponudbe Kulturnega doma, namenjene turistom.
Keywords: podeželski turizem, zeleni turizem, turistična destinacija, Porabje, turistične kmetije
Published: 07.01.2019; Views: 570; Downloads: 66
.pdf Full text (1,28 MB)

2.
Koncept Zero Waste v hotelu
Andreja Dremelj, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Zaradi želje, da bi znižali negativen vpliv na okolje in poslovali racionalno in trajnostno smo se uprli na koncept Zero Waste. Po preučitvi obstoječega stanja smo preko smernic koncepta Zero Waste in primerov dobrih praks drugih hotelov raziskali, kako bi le te lahko vključili v naše delovanje in okolje.
Keywords: Zero Waste hoteli in restavracije, trajnostni – zeleni turizem, zmanjševanje količin odpadkov, zamenjava izdelkov za enkratno uporabo
Published: 19.11.2018; Views: 614; Downloads: 48
.pdf Full text (1,21 MB)

3.
Glamurozno kampiranje
Katja Murkovič, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Glamping se je skozi čas razvijal in napredoval, tako kot vsi drugi trendi. Z velikim skokom od klasičnega kampiranja je sedaj, z modernimi nastanitvenimi možnostmi in edinstvenimi doživetji, postal večmilijonska industrija, ki se je razširila povsod po svetu. Nova vrsta glampistov je povzročila povpraševanje, ki vsebuje najkvalitetnejše storitve in ponuja vrhunsko doživetje v naravi. Glamping se tesno prepleta s trajnostnim poslovanjem zaradi tega, ker je umeščen v naravno okolje, v katerega minimalno posega in z njim sobiva. Predstavlja pomemben turistični produkt v Sloveniji, saj deluje v skladu z zeleno politiko, ki jo spodbuja Slovenska turistična organizacija. Zaradi naraščajočega trenda in zaradi potrebe po konkurenčni prednosti so Bioterme Mala Nedelja v svojo lastno ponudbo uvedle glamping z imenom Sončna dolina. Za uspešno poslovanje je pomembno, da se prepoznajo ciljni trgi in skupine, ki bodo predstavljale potencialne goste. Prav tako je pomembno, da se določi vse segmente marketinškega spleta, ki bodo pri poslovanju pripomogli k lažjim in dobrim odločitvam.
Keywords: glamurozno kampiranje, trajnostni turizem, zeleni turizem, Bioterme Mala Nedelja, marketinški splet.
Published: 25.10.2018; Views: 864; Downloads: 254
.pdf Full text (1,49 MB)

4.
Vpliv zadovoljstva zaposlenih v zelenem turizmu na izkušnjo turistov
Tina Rojko, 2018, master's thesis

Abstract: Turizem je dinamična gospodarska dejavnost, ki dosega visoko stopnjo rasti in ima velik multiplikacijski učinek. Pozitivno vpliva na zaposlovanje v krajih, kjer se razvija. Sočasno je turizem najizrazitejši sociološki pojav našega časa, saj je postal način življenja v razvitih delih sveta. V svetu, ki se nenehno razvija in raste, so podnebne spremembe in okoljska problematika postali eden izmed ključnih izzivov na globalni ravni. To se kaže tudi v turizmu. Potrošniki so vse bolj okoljsko ozaveščeni in posledično naklonjeni zeleni ponudbi. Med glavne motive potovanj zato spadajo prav odkrivanje naravne in kulturne krajine oziroma dediščine ter uživanje v sprostitvi, ki jo prinašajo lepa ohranjena narava ter aktivnosti v njej. Da bi naravo ohranili za sedanje in prihodnje rodove, se turizem čedalje bolj usmerja v trajnostno oziroma zeleno poslovanje. Kljub zelenemu poslovanju je za zadovoljstvo turistov pomembno veliko več od ohranjene narave. Eden izmed najpomembnejših dejavnikov so ljudje. Zaposleni in njihov odnos veliko doprinesejo k celoviti izkušnji turistov. Kadri so zato najpomembnejše premoženje podjetja in njihovo uspešno upravljanje pripomore k njihovemu zadovoljstvu in posledično k zadovoljstvu turistov oziroma uspešnosti poslovanja. Lahko rečemo, da so kadri ključ do uspeha (Carell et al. Možina et al. 2002, 12). V nalogi smo s hipotezami preverili, ali navedene trditve držijo in ali res obstaja povezava med zadovoljnimi zaposlenimi in zadovoljnimi turisti. V teoretičnem delu smo predstavili glavne značilnosti zelenega turizma in človeških virov ter obe področji povezali. V empiričnem delu pa smo izvedli raziskavo med zaposlenimi v zelenih turističnih podjetjih ter med njihovimi gosti in opravili intervjuje z vodilnimi zaposlenimi. Končna ocena stanja potrjuje navedene trditve. Kljub temu pa se je pokazala tudi raznovrstna problematika, zato smo nanjo opozorili in predlagali izboljšave.
Keywords: Zeleni turizem, človeški viri, zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo turistov, Slovenia Green Accommodation
Published: 26.06.2018; Views: 619; Downloads: 111
.pdf Full text (1,73 MB)

5.
Analiza destinacij, ki so pristopile k zeleni shemi slovenskega turizma
Maja Alif, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Trajnostni oziroma zeleni turizem je v turistični ponudbi, ki je vedno bolj razvita, edina prava pot razvoja, saj ohranja naravno, kulturno in socialno okolje, hkrati pa temelji na ekonomski uspešnosti turističnega poslovanja. Slovenija je zelena dežela, ki je naredila velike korake na področju trajnostnega razvoja, vsako njeno dejavnost pa prežema zelena in trajnostna nota. Ravno zato je Slovenija prva država na svetu, ki je prejela naziv zelene destinacije. Zavedamo se, da je ravno zeleno tisto, kar je naša konkurenčna prednost, in da je trajnostni turizem dejavnik, zaradi katerega smo prepoznavni. Slovenska turistična organizacija je razvila Zeleno shemo slovenskega turizma Slovenia Green z namenom, da pomaga in spodbudi čim več destinacij, da se odločijo za trajnostno delovanje. Destinacije spodbuja, da se usmerijo v zeleno gospodarstvo in razvijajo zelene modele poslovanja.
Keywords: trajnostni turizem, zeleni turizem, Zelena shema slovenskega turizma
Published: 28.09.2017; Views: 1212; Downloads: 304
.pdf Full text (1,42 MB)

6.
RAZVOJ ZELENEGA TURIZMA V POMURJU
Martina Hanžekovič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Govorili smo splošno zeleni turizem, ker menimo, da je veliko razvojnih možnosti za razvoj zelenega turizma v Pomurju. Pri zelenem turizmu gre za prepletanje več različnih vplivov in prinaša različne koristi. Cilj je skrb za naravno okolje in prispevati k ekonomskemu blagostanju kraja, regije, države. V Pomurju je veliko možnosti za razvoj. Predstavili smo pomen zelenega turizma in tudi opisali Pomursko regijo, kaj bi lahko vključili v zeleno turistično ponudbo in zakaj. V Pomurski regiji je že moč zaznati, da se vedno več turističnih ponudnikov odloča za zeleno turistično ponudbo in najpomembnejše smo tudi predstavili . Naredili smo tudi raziskavo na terenu, s katero smo skušali ugotoviti, kakšna je osveščenost potencialnih odjemalcev o zeleni turistični ponudbi v Pomurju. Analiza raziskave je pokazala, da veliko ljudi še vedno ni dovolj informirano o pomenu zelenega turizma in ne vedo, zakaj je nujno, da se le-ta razvije v določeni regiji. Mnenja smo, da še Pomurska regija ni izkoristila vseh svojih priložnosti in da ima potencial, zato smo nakazali tudi nekaj predlogov, ki bi jih bilo smiselno uporabiti. Pomurje je zelena regija in ima vse kar potrebujemo za trženje te zvrsti turizma. Prihodnost vidimo v razvoju zelenega turizma.
Keywords: zeleni turizem, zelena turistična ponudba v Pomurju, razvojna priložnost Pomurja, razvojni trend, vplivi zelenega turizma.
Published: 14.12.2011; Views: 2551; Downloads: 340
.pdf Full text (822,90 KB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica