| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Algoritmi zaznavanja trkov v računalniških igrah : diplomsko delo
Timotej Korda Mlakar, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo implementirali razne algoritme za zaznavanjetrkov v igrah. Te smo preizkusili in izmerili kako hitro se izvajajo pod ra-znimi pogoji. Ugotovili smo, da je algoritem octree deloval večinoma najbo-lje. Algoritem uniformna mreža je primeren le, če ni problematično zasestiveliko delovnega pomnilnika in imamo enakomerno porazdeljene objekte poprostoru.
Keywords: algoritem, zaznavanje trkov, primerjava, implementa-cija, računalniške igre, realno časovno
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 835; Downloads: 47
.pdf Full text (596,33 KB)

2.
Razvoj sistema za zaznavanje trkov : magistrsko delo
Črtomir Drofenik, 2020, master's thesis

Abstract: Problem zaznavanja trkov dveh ali več objektov je prisoten v mnogo strokah, kot so fizikalne simulacije, robotika, animacije, filmi, avtonomna vožnja in video igre. Rešitve takšnih sistemov so v grobem ločene na sprotno (angl. online) in nesprotno (angl. offline) reševanje. Prvi so načeloma poenostavljeni in realnočasovni, pri čemer so namenjeni predvsem za doseganje višje interaktivnosti. Drugi pa se osredotočajo na čim višjo natančnost in imajo zaradi visoke kompleksnosti tudi visoko časovno zahtevnost. Problemi realnočasovnih sistemov so natančnost, stabilnost, fleksibilnost glede na geometrijsko sestavo objektov, uporabnost in zagotovitev, da je sistem sposoben simulirati večje število trkov objektov v realnem času. V magistrskem delu opišemo postopek razvoja sistema za zaznavanje trkov. Predstavimo teoretično ozadje, na katerem delujejo moderni fizikalni pogoni, ter praktične napotke pri snovanju nekaterih izmed najpriljubljenejših algoritmov široke in ozke faze zaznavanja.
Keywords: zaznavanje trkov, fizikalni pogon, realnočasovna simulacija fizike, široka faza, ozka faza, oklepajoči prostori.
Published in DKUM: 03.07.2020; Views: 958; Downloads: 65
.pdf Full text (2,45 MB)

3.
Animacija slapa s sistemom delcev : diplomska naloga
Rok Pajek, 2008, undergraduate thesis

Keywords: računalniška animacija, sistem delcev, zaznavanje trkov
Published in DKUM: 04.12.2008; Views: 3165; Downloads: 194
.pdf Full text (1,54 MB)

4.
Računanje leta telesa in zaznavanje trkov v 3D pogonu : diplomska naloga
Jernej Leben, 2008, undergraduate thesis

Keywords: gravitacija, simulacija, let telesa, zračni upor, zaznavanje trkov
Published in DKUM: 07.10.2008; Views: 3111; Downloads: 300
.pdf Full text (2,40 MB)

5.
6.
Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica