2.
NEKATERI VPLIVI TV OGLAŠEVANJA NA ODJEMALCAMojca Babšek, 2010, undergraduate thesis
Abstract: Namen diplomskega dela je bil proučiti nekatere vplive televizijskega oglaševanja na odjemalca.
Naredila sem raziskavo, s katero sem proučevala ali določeni televizijski oglasi pritegnejo pozornost, vplivajo na prepoznavnost blagovne znamke in izdelka ter vplivajo na nakup. Do rezultatov sem prišla s pomočjo vprašalnika. Anketirala sem 100 žensk, ki spadajo v starostno skupino nad 20 let, saj menim, da so ženske v veliko primerih glavni odločevalci in nakupovalci v družinah.
Ugotovila sem, da odjemalci spremljajo televizijske oglase. Potrdim lahko, da so jim oglasi všeč, da pritegnejo njihovo pozornost in vzpodbudijo zanimanje za oglaševani izdelek. Vplivajo na prepoznavnost blagovne znamke, kar pa vedno ne pomeni tudi nakupa. To so potrdili rezultati oglasa Castin Creme Gloss iz Loreala, v katerem izdelek oglašuje znana oseba. Kljub temu, da so anketiranke navedle znano osebo kot lastnost oglasa, ki najbolj pritegne, jih le ta ni prepričala v nakup izdelka.
Potrdim lahko, da oglasna sporočila na TV, ki so pogosteje predvajana, oziroma jih odjemalec večkrat vidi, vplivajo na nakup.
Keywords: oglaševanje, vloga oglaševanja, televizija, TV oglas, odjemalec, zaznavanje oglasov, vpliv oglasa
Published in DKUM: 07.03.2011; Views: 2285; Downloads: 177
Full text (831,87 KB)