| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ODZIVI RAZLIČNIH CILJNIH SKUPIN NA IZBRANE OGLASE
Špela Veler, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času podjetja brez oglaševanja ne morejo obstati na trgu. Oglaševanje postaja zmeraj agresivnejše in naprednejše ter nas spremlja na vsakem koraku našega življenja. Zaradi ogromne količine oglasov, ki nas obdajajo, mora oglas biti predstavljen tako, da si ga ljudje zapomnijo. Izjemno pomembno je tudi, kako ljudje oglas zaznajo. V diplomskem projektu smo raziskovali, kako ljudje zaznavajo oglase. Izbrali smo tri različne oglase, ki niso namenjeni zelo širokemu ciljnemu občinstvu. Izkazalo se je, da sta zaznava teh oglasov in posledično vedenje ljudi po videnem oglasu temu primerna. Večjih razlik med odzivi moških in žensk ter starejših in mlajših ljudi ni bilo. Sklepamo lahko, da bi te najbrž nastale, če bi izbrali oglase, ki so namenjeni predvsem eni izmed naštetih skupin ljudi. Skozi raziskavo smo opazili, da so oglasi, ki smo jih izbrali, zastavljeni tako, da jih ljudje splošno dobro razumejo. Nekoliko večje razlike so se pokazale med starejšimi in mlajšimi, vendar so tudi te zanemarljivo male.
Keywords: oglas, odjemalec, odzivi odjemalcev, zaznavanje oglasa.
Published in DKUM: 28.10.2015; Views: 1128; Downloads: 148
.pdf Full text (1,43 MB)

2.
NEKATERI VPLIVI TV OGLAŠEVANJA NA ODJEMALCA
Mojca Babšek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil proučiti nekatere vplive televizijskega oglaševanja na odjemalca. Naredila sem raziskavo, s katero sem proučevala ali določeni televizijski oglasi pritegnejo pozornost, vplivajo na prepoznavnost blagovne znamke in izdelka ter vplivajo na nakup. Do rezultatov sem prišla s pomočjo vprašalnika. Anketirala sem 100 žensk, ki spadajo v starostno skupino nad 20 let, saj menim, da so ženske v veliko primerih glavni odločevalci in nakupovalci v družinah. Ugotovila sem, da odjemalci spremljajo televizijske oglase. Potrdim lahko, da so jim oglasi všeč, da pritegnejo njihovo pozornost in vzpodbudijo zanimanje za oglaševani izdelek. Vplivajo na prepoznavnost blagovne znamke, kar pa vedno ne pomeni tudi nakupa. To so potrdili rezultati oglasa Castin Creme Gloss iz Loreala, v katerem izdelek oglašuje znana oseba. Kljub temu, da so anketiranke navedle znano osebo kot lastnost oglasa, ki najbolj pritegne, jih le ta ni prepričala v nakup izdelka. Potrdim lahko, da oglasna sporočila na TV, ki so pogosteje predvajana, oziroma jih odjemalec večkrat vidi, vplivajo na nakup.
Keywords: oglaševanje, vloga oglaševanja, televizija, TV oglas, odjemalec, zaznavanje oglasov, vpliv oglasa
Published in DKUM: 07.03.2011; Views: 2285; Downloads: 177
.pdf Full text (831,87 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica