| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 165
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Analiza delovnih procesov v finančno-računovodski službi Študentskih domov Univerze v Mariboru
Maja Petek, 2021, master's thesis

Abstract: Javni zavodi so posebne vrste organizacij in sodijo med proračunske uporabnike državnega in občinskih proračunov, njihova ustanovitev, delovanje, nadzor in prenehanje je opredeljeno z Zakonom o zavodih. V prvem delu magistrskega dela so teoretično proučeni javni zavodi in aktivnosti, povezane z njihovimi delovanji, v drugem delu magistrskega dela pa so proučeni in analizirani izbrani delovni procesi in naloge finančno-računovodske službe Študentskih domov Univerze v Mariboru, podane ugotovitve o racionalni in optimalni organiziranosti delovnih procesov in podani predlogi za morebitne izboljšave na posameznih področjih delovnih procesov. Dobra organiziranost delovnih procesov in razporeditev nalog, ki se opravljajo v finančno-računovodski službi, ter znanje, ki ga imajo zaposleni, je ključnega pomena za učinkovito in uspešno delo v računovodstvu, dodano vrednost pa povečujejo še dobri sodobni informacijski sistemi. V današnjem sodobnem razvitem poslovnem svetu ima najpomembnejšo vlogo informacijska tehnologija, brez katere si poslovanja in vodenja organizacij ni več mogoče zamisliti, prav tako pa je izrednega pomena v računovodski službi. Dober informacijski sistem računovodstvu nudi zadostno podporo, da lahko v vsakem trenutku na preprost in hiter način dostopajo do vseh potrebnih podatkov na enem mestu, jih razvrščajo, premeščajo in tako vsem uporabnikom zagotavljajo kakovostne informacije, ki so potrebne za vodenje in odločanje na vseh ravneh. Ti tehnološko razviti programi omogočajo, da lahko računovodje zmanjšajo obseg dela, ki ga je bilo do zdaj treba opraviti ročno, posledično pa skrajšajo čas, ki je bil potreben za opravljanje posameznih nalog, zmanjšajo porabo pisarniškega materiala ter, kar je najpomembneje, zmanjšujejo tveganja napak, ki se lahko pojavijo pri ročnih vnosih v evidence.
Keywords: javni zavod, proračunski uporabnik, računovodstvo javnega zavoda, delovni procesi, organiziranost
Published: 15.04.2021; Views: 132; Downloads: 48
.pdf Full text (2,69 MB)

2.
PROCESNE IN INŠTITUCIONALNE POSEBNOSTI RAZVOJNEGA PLANIRANJA V JAVNEM ZAVODU
Mojca Celec, 2012, master's thesis

Abstract: Organizacije dandanes še vedno posvečajo premalo pozornosti planiranju svojega razvoja. Večina njih planira razvoj novega izdelka ali novega oddelka a planiranje razvoja še vedno ostaja zapostavljeno. Še posebej zanemarjajo planiranje razvoja zavodi, ki so ustanovljeni s strani države in njihov cilj ni ustvarjanje dobička. Ti dve dejstvi jim dajeta finančno udobje, kar vodje izkoristijo v svoj prid in se udobno namestijo na svoje položaje. Ne namenjajo pozornosti razvoju in tako večina zavodov skozi mnogo let stagnira na ustanovitveni ravni. S tem škodujejo sebi in družbi. V današnjih turbolentnih časih in strogo kapitalistični družbi, neaktivne organizacije ne preživijo. Uspejo samo dinamične organizacije, medtem ko neaktivne organizacije propadajo. Potrebno je aktivno poslovanje in razvojno planiranje vseh organizacij, prav tako tudi zavodov. V teoretičnem delu naloge smo raziskovali vse vidike razvojnega planiranja. Primerjali smo različne modele strateškega in integralnega managamenta in ugotavljali primernost le teh za planiranje razvoja zavodov. Prav tako smo proučevali obliko organizacije javni zavod, ki je predmet naše raziskave. V praktičnem delu smo planirali razvoj javnega zavoda Skupnost zdravstvenih zavodov Murska Sobota (v nadaljevanju SZZ MS) in sicer na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Za raziskavo planiranja razvoja zavoda smo med proučevanimi modeli izbrali MER-ov model integralnega managementa. Ugotovili smo, da gre za model, ki je primerno kompleksen ter za uporabo zelo praktičen in med ostalimi modeli tudi najprimernejši model za planiranje razvoja v javnih zavodih. S pomočjo MER-ovega modela smo v magistrski nalogi planirali razvoj zavoda na ravni politike podjetja in sicer za 5 letno plansko obdobje. V okviru politike podjetja smo razvojno planirali vizijo, poslanstvo, smotre in temeljne cilje zavoda. Prav tako smo za plansko obdobje petih let v okviru MER-ovega modela planirali razvojne strategije te strategije ovrednotili ter na koncu izdelali program razvoja zavoda SZZ MS.
Keywords: vrsta organizacije, javni zavod, MER-ov model integralnega managementa planiranje razvoja, politika podjetja, razvojna vizija, strategije, razvojne možnosti, ekonomsko vrednotenje strategij, programiranje razvoja.
Published: 12.03.2021; Views: 88; Downloads: 11
.pdf Full text (1,11 MB)

3.
Komuniciranje z javnostmi v lokalnem okolju: študija primera javnega zavoda za turizem
Žiga Lah Koštomaj, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Komuniciranje z lokalnimi javnostmi bi morala biti poglavitna naloga vsakega podjetja ali institucije, ki se nahaja v lokalnem okolju. Za uspešno komunikacijo je treba najti komunikacijske kanale, ki dosegajo lokalne javnosti. V diplomskem delu smo se osredotočili na komuniciranje z lokalnimi javnostmi Javnega zavoda za turizem, šport in mladino Šmarje pri Jelšah. Analizirali smo pojavnosti v lokalnih medijih, vsebine in doseg na Facebooku ter Instagramu, opravili spletno anketo ter intervju s predstavnico institucije. S pomočjo raziskovalnih vprašanj smo ugotovili, da organizacija v lokalnem okolju najučinkoviteje komunicira na družbenem omrežju Facebook in da so v njihovem komuniciranju še možne izboljšave.
Keywords: odnosi z javnostmi, mediji, družbena omrežja, Javni Zavod TŠM Šmarje pri Jelšah.
Published: 26.11.2020; Views: 224; Downloads: 20
.pdf Full text (6,03 MB)

4.
Varnost pri dajanju zdravil v socialno varstvenem zavodu
Natalija Berlič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Uvod: Poznavanje vzrokov za napake pri dajanju zdravil in ovir za nesporočanje prispeva k varnejši in kakovostnejši zdravstveni obravnavi, zato smo v zaključnem delu želeli raziskati napake pri dajanju zdravil v enem od socialno varstvenih zavodov. Metode: Uporabili smo kvantitativno metodologijo in deskriptivno metodo dela. Podatke smo zbrali s pomočjo anketnega vprašalnika na priložnostnem vzorcu 80 zaposlenih v zdravstveni negi v enem od socialno varstvenih zavodov v severovzhodnem delu Slovenije ter jih analizirali s pomočjo deskriptivne statistike. Rezultati: Anketiranci so med glavne vzroke za napake pri dajanju zdravil navedli neustrezno kadrovsko zasedbo (M = 3,91; SD = 1,50), motnje s strani stanovalcev (M = 3,86; SD = 1,59) in prekinitve zaradi drugega dela (M = 3,80; SD = 1,54). 97,5 % anketirancev je ocenila, da pozna protokol za prijavo napake, vendar se vse napake ne sporočajo zaradi osredotočanja na posameznika namesto na iskanje vzrokov v sistemu (M = 3,01; SD = 1,60), negativnega odziva stanovalcev in svojcev na napako (M = 2,85; SD = 1,39) ter strahu pred posledicami sporočanja (M = 2,78; SD = 1,43). 72,5 % anketirancev je ocenilo, da se sporoči več kot 60 % vseh napak na oddelku. Razprava in sklep: Z identifikacijo individualnih in sistemskih vzrokov za napake in ovir za sporočanje lahko v naslednjem koraku iščemo rešitve in izboljšujemo sistem dela. Z vzpostavitvijo neobtožujočega okolja lahko izboljšamo sporočanje napak.
Keywords: aplikacija zdravil, napake, vzroki za napake, medicinska sestra, socialno varstveni zavod
Published: 02.09.2020; Views: 150; Downloads: 56
.pdf Full text (504,03 KB)

5.
Posebnosti računovodenja pri samostojnih podjetnikih, društvih in zavodih
Rok Kosi, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Pri računovodenju različnih oblik organizacij prihaja do velikih razlik in posebnosti, ki jih določajo različni zakoni in ureditve. V tej diplomski nalogi sem se posvetil organizacijam oblik samostojni podjetnik, društvo in zavod. Namen je predstaviti razlike v računovodstvu, razlike glede obdavčevanja, splošne razlike organiziranosti in druge posebnosti delovanja omenjenih organizacij v primerjavi z običajnimi organizacijami. Obravnavo bom ločil na tri sklope, in sicer na posebnosti organiziranosti, posebnosti računovodskih usmeritev ter ekonomske in davčne posebnosti.
Keywords: Računovodenje, samostojni podjetnik, društvo, zavod
Published: 23.12.2019; Views: 274; Downloads: 36
.pdf Full text (1,46 MB)

6.
Analiza in možnosti dostopnega turizma na gradu Podsreda
Nina Perc, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Dostopni turizem zajema senzorno in gibalno ovirane, osebe s psihičnimi in intelektualnimi ovirami, tiste, ki potujejo z otroki v otroških vozičkih, starostnike ter osebe, ki jim je turizem težje dostopen iz drugih zdravstvenih razlogov (diabetes, alergije …). Slovenija je po svoji dostopnosti prijazna gibalno oviranim osebam. Vse nove javne zgradbe in drugi večji poslovni in turistični objekti so bili v zadnjih letih zgrajeni s posluhom za ljudi z gibalnimi težavami. Prav tako je bil po mnenju Ministrstva za kulturo Republike Slovenije v slovenskem prostoru narejen opazen napredek muzejskih zbirk in s tem dosežen eden od pomembnih ciljev evropske kulturne politike. Dostopnost turistične ponudbe nikakor ne pomeni le fizične dostopnosti v smislu prilagoditve okolja za invalidske vozičke. Zaradi izredne raznolikosti potreb je dostopno turistično ponudbo potrebno urediti na različnih nivojih. Pomagamo si s kriteriji dostopnosti, in sicer z dostopnostjo do informacij, fizično, psihosocialno in ekonomsko dostopnostjo. S pomočjo kriterijev dostopnosti, benchmark analize, proučitve domače in mednarodne literature ter opravljenih intervjujev smo v diplomskem delu izdali smernice za razvoj dostopne ponudbe na gradu Podsreda.
Keywords: dostopni turizem, osebe s posebnimi potrebami, zavod Premiki, benchmark analiza, grad Podsreda
Published: 14.11.2019; Views: 714; Downloads: 191
.pdf Full text (1,42 MB)

7.
Učinki delavnic projekta a (se) štekaš?!? na duševno zdravje mladostnikov vzgojnega zavoda
Urška Meolic Kotnik, 2019, master's thesis

Abstract: Duševno zdravje mladostnikov je zelo pomembna tematika raziskovanja na strokovnem področju in v splošni javnosti. V zadnjih letih je pri mladostnikih prišlo do povečanja težav v duševnem zdravju in prisotnih je več duševnih motenj. Mladostniki so ranljiva in občutljiva skupina, ki potrebuje posebno pozornost. Pri njih je ključno razvijati intervencije za krepitev duševnega zdravja. V raziskavi nas je zanimalo duševno zdravje pri mladostnikih v vzgojnem zavodu. Glavni namen je bil ozaveščanje in izobraževanje mladostnikov vzgojnega zavoda ter osnovnih šol glede duševnega zdravja, težav v duševnem zdravju, stresa, depresije in samomorilnega vedenja, virov pomoči in zdravega življenjskega sloga. Konkretni cilji so zajemali ugotavljanje sprememb in učinkov pri kazalnikih duševnega zdravja, kot so: psihično blagostanje, depresivnost, anksioznost, samomorilno vedenje, tvegano vedenje (uživanje alkohola). Zanimalo nas je, če v skupini vzgojnega zavoda prihaja do statistično značilnih razlik v primerjavi s skupino iz osnovne šole. Rezultati so pokazali, da med skupinama glede na naše hipoteze ni bilo statistično značilnih razlik. To nas spodbudi k vzpostavljanju intervencij v duševnem zdravju, ki so pomembne za celotno populacijo mladostnikov. Zaključujemo, da se v prihodnje nameni več sredstev in časa za krepitev in izboljšanje duševnega zdravja mladostnikov v vzgojnih zavodih in tudi v osnovnih šolah ter nato celotne populacije.
Keywords: mladostniki, vzgojni zavod, osnovna šola, duševno zdravje, težave v duševnem zdravju, projekt A (se) štekaš?!?
Published: 24.10.2019; Views: 543; Downloads: 135
.pdf Full text (2,48 MB)

8.
Management neprofitnih organizacij
Maja Knežević, 2019, master's thesis

Abstract: Neprofitne organizacije so organizacije, ki v sodobnem svetu zavzemajo iz leta v leto pomembnejše mesto. Gre za nadvse raznolike organizacije, ki jih je velikokrat težko razlikovati od profitno usmerjenih organizacij. Osnovni smisel njihovega obstoja predstavlja delovanje v splošne družbeno koristne namene in ne ustvarjanje dobička, kot je to cilj pri profitno usmerjenih organizacijah. Temeljna naloga managementa je enaka tako v neprofitnih kot tudi v profitno usmerjenih organizacijah. Management načrtuje, organizira, usmerja in nadzira delovanje pripadnikov organizacije na način, da organizacija uspešno ter učinkovito dosega cilje, ki so bili določeni s strani lastnikov, ustanoviteljev, oblasti, članov. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela. To sta teoretični in empirični. V teoretičnem delu so podrobneje predstavljena pojma management neprofitne organizacije ter neprofitna organizacija, v empiričnem delu pa smo predstavili management dveh neprofitnih in hkrati tudi nevladnih organizacij. To sta Zveza prijateljev mladine Slovenije ter Rdeči križ Slovenije. S pomočjo primerjalne analize smo prikazali razlike in podobnosti njunega managementa.
Keywords: neprofitne organizacije, nevladne organizacije, management, organizacija, društvo, ustanova, zavod, podjetje, prostovoljstvo, financiranje, družbeni interes, dobrodelnost
Published: 24.10.2019; Views: 510; Downloads: 140
.pdf Full text (1007,93 KB)

9.
Zavod za vzgojo in izobraževanje Logatec in kriminaliteta mladostnikov občine Logatec
Tajda Cuznar, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sta predstavljena Zavod za vzgojo in izobraževanje Logatec ter problematika zavoda, s katero se pri svojem delu srečujejo zaposleni. Prav tako so predstavljene ugotovitve, kako velik problem je za prebivalce Logatca mladoletniška kriminaliteta v občini ter kakšen vpliv ima zavod za vzgojo in izobraževanje na prebivalce. V teoretičnem delu diplomske naloge so predstavljeni osnovni pojmi kriminalitete, kriminalitete mladostnikov, mladoletniškega prestopništva in strahu pred kriminaliteto. Prav tako so predstavljeni dejavniki in oblike mladoletniškega prestopništva ter ukrepi zoper mladoletne prestopnike. Na kratko so opisane tudi vzgojno-izobraževalne ustanove, namenjene mladoletnim prestopnikom. Na koncu teoretičnega dela pa je bolj podrobno predstavljen Zavod za vzgojo in izobraževanje Logatec, ki zajema zgodovino zavoda, njihovo delovanje in načine izobraževanja ter kratek opis dneva v zavodu. V empiričnem delu diplomske naloge je s pomočjo vprašalnika in pogovorov v Zavodu za vzgojo in izobraževanje Logatec predstavljena njihova problematika. Problematika zajema različna področja, tako težave znotraj kot tudi zunaj zavoda. Predstavljeni so tudi rezultati ankete, namenjene prebivalcem Logatca, s katero smo ugotavljali, kako velik problem je za občane mladoletniška kriminaliteta. Z analizo je predstavljen tudi vpliv zavoda za vzgojo in izobraževanje na prebivalce ter kako pogosto so občani v stikih z mladostniki, ki so nastanjeni v zavodu ter kakšno je njihovo mnenje o mladostnikih.
Keywords: diplomske naloge, mladoletniška kriminaliteta, zavod za vzgojo in izobraževanje, mladoletniki, prestopniki
Published: 01.08.2019; Views: 417; Downloads: 70
.pdf Full text (1,10 MB)
This document has many files! More...

10.
Delovanje odnosov z javnostmi na primeru Mariboxa in Zavoda za Novodobno Izobraževanje
Tamara Somer, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Odnosi z javnostmi predstavljajo skupek komunikacij ter odnosov med organizacijo in javnostjo. Organizacije se med seboj razlikujejo tudi glede na pridobitno ali nepridobitno funkcijo, v diplomskem delu pa smo na primeru Mariboxa in Zavoda za Novodobno Izobraževanje raziskali, ali ta funkcija vpliva na delovanje odnosov z javnostmi. Uporabili smo deskriptivno, komparativno in kvalitativno metodo, s pomočjo katerih smo ugotovili, da se odnosi z javnostmi tako v teoriji kot tudi v praksi razlikujejo glede na pridobitno oz. nepridobitno funkcijo. V obeh organizacijah se odnosi z javnostmi vedno bolj gradijo preko socialnih omrežij, vendar se v Mariboxu, v primerjavi z Zavodom za novodobna izobraževanja, izmed orodij pri odnosih z javnostmi pogosteje poslužujejo organizacije dogodkov ter vedno bolj sodelovanja z vplivneži in ne toliko socialnih omrežij. Maribox sodeluje z zunanjimi strokovnimi sodelavci za odnose z javnostmi, medtem ko Zavod za Novodobno Izobraževanje odnosom z javnostmi nameni manj časa, prav tako nima zaposlenega strokovnega sodelavca oz. ne sodeluje z zunanjimi izvajalci samo za to področje.
Keywords: delovanje odnosov z javnostmi, Maribox, Zavod za Novodobno Izobraževanje
Published: 13.06.2019; Views: 816; Downloads: 90
.pdf Full text (584,43 KB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica