| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Digitalizacija in produktivnost v proizvodnem podjetju
Mia Kajzer, 2025, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava vpliv digitalizacije na produktivnost, motivacijo in zavezanost zaposlenih v proizvodnem podjetju ter izzive, s katerimi se organizacije soočajo ob uvajanju novih digitalnih orodij. Teoretični del naloge se osredotoča predvsem na predstavitev temeljnih pojmov digitalizacije, produktivnosti ter vplivov digitalizacije na produktivnost, motivacijo in zavezanost zaposlenih k podjetju. Empirični del vključuje raziskavo, v okviru katere so analizirani rezultati ankete. Ugotovitve raziskave kažejo, da ima digitalizacija izrazito pozitiven vpliv na produktivnost, nekoliko manj pa na motivacijo in zavezanost zaposlenih. Med ključnimi pozitivnimi učinki digitalizacije se izpostavljajo večja učinkovitost zaposlenih, hitrejše opravljanje nalog ter boljši pregled in avtomatizacija delovnih procesov. Kljub temu pa digitalizacija prinaša tudi številne izzive. Med najpogostejšimi izzivi so pomanjkanje ustreznega digitalnega usposabljanja, odpor zaposlenih do sprememb ter nejasno opredeljeni cilji digitalizacije. Da bi podjetja ohranila konkurenčnost, morajo zagotoviti ustrezno komunikacijo med zaposlenimi in vodstvom, nenehno vlagati v razvoj digitalnih rešitev in vedno znova ponujati možnost dodatnih oziroma stalna izobraževanj.
Keywords: Digitalizacija, produktivnost, motivacija, zavezanost zaposlenih, proizvodno podjetje
Published in DKUM: 03.10.2025; Views: 0; Downloads: 6
.pdf Full text (1,54 MB)

2.
Perspektiva internega komuniciranja na primeru podjetja Weiler abrasives d.o.o.
Aleksandra Tošić, 2025, master's thesis

Abstract: Rebranding je kompleksen proces, ki presega zgolj vizualno prenovo blagovne znamke – vključuje tudi spremembe v organizacijski kulturi, identiteti in zaznavah zaposlenih. V tem magistrskem delu smo raziskali, kako informiranost zaposlenih o rebrandingu vpliva na njihovo zadovoljstvo, motivacijo, odnos do podjetja in zavezanost podjetju. Raziskava je bila izvedena v podjetju Weiler Abrasives z uporabo kvantitativne metode in anketnega vprašalnika. Za merjenje učinkov informiranosti so bile oblikovane štiri hipoteze. Vse hipoteze so bile empirično potrjene: bolje informirani zaposleni so izkazovali statistično značilno višje zadovoljstvo, večjo motivacijo, bolj pozitiven odnos in višjo zavezanost podjetju. Analiza je bila izvedena z uporabo parametričnih (t-test) in neparametričnih (Mann-Whitney U) testov, kar je omogočilo celovito in zanesljivo interpretacijo podatkov. Rezultati potrjujejo, da je interna komunikacija ključna komponenta uspešnega rebrandinga. Obveščenost zaposlenih ni pomembna le za razumevanje spremembe, temveč bistveno vpliva na njihov čustveni odziv in dolgoročno pripadnost podjetju. Delo ponuja tako teoretični prispevek k razumevanju internega brandinga kot tudi praktične smernice za učinkovito upravljanje sprememb v organizacijah.
Keywords: rebranding, interna komunikacija, zadovoljstvo zaposlenih, zavezanost, organizacijske spremembe
Published in DKUM: 28.08.2025; Views: 0; Downloads: 10
.pdf Full text (3,03 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica