| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ZAVEDANJE KUPCEV O PROSTORSKI RAZPOREDITVI BLAGA V TRGOVINAH SPAR SLOVENIJA D.O.O.
Denis Dizdarević, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Marketing, pomemben element vsake prodaje, obsega tudi veliko marketinških prijemov; eden od njih je prav gotovo prostorska razporeditev blaga in prodajalne, ki jo uporablja vedno več trgovcev. V prvem delu diplomske naloge je opredeljen problem, ki ga želimo raziskati, postavljeni so cilji in predpostavke ter metodologija. V drugem delu nadaljujemo s predstavitvijo teoretičnih izhodišč o prostorski razporeditvi blaga in prostorski razporeditvi prodajalne, v tretjem poglavju pa je opisana razporeditev blaga in prodajalne v Spar Slovenija, d. o. o. Na podlagi pridobljenih podatkov v podjetju Spar Slovenija, d. o. o. in opazovanju trenutnega stanja so predstavljene tudi izboljšave v sklepnem delu diplomske naloge. Raziskovali smo v kolikšni meri se kupci zavedajo razporeditve blaga glede na spol in kakšen vpliv ima razporeditev blaga na njihov nakup. Raziskava je potekala s pomočjo anketnega vprašalnika; rezultati so bili analizirani z orodjem SPSS, upoštevati pa je potrebno, da je raziskava temeljila na subjektivnih mnenjih kupcev. Analiza raziskave je pokazala zelo zanimive ugotovitve.
Keywords: prostorska razporeditev blaga, razporeditev prodajalne, trženje, zavedanje kupcev
Published: 17.09.2012; Views: 1079; Downloads: 359
.pdf Full text (7,35 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica