| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 66
First pagePrevious page1234567Next pageLast page
1.
Vpliv zaznanih koristi vzajemna kluba na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov Vzajemne
Tomaž Bojnec, 2020, master's thesis

Abstract: Vsaka gospodarska organizacija se mora v današnjih globalnih in konkurenčnih razmerah usmeriti k svojim uporabnikom. Zadovoljevanje njihovih potreb in pridobivanje njihove zvestobe sta cilja, s katerima organizacije pridobijo več, kot da bi iskale nove uporabnike. V magistrski nalogi smo proučevali vpliv zaznanih koristi Vzajemna kluba na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov Vzajemne zdravstvene zavarovalnice, d.v.z. Vzajemna klub je bil ustanovljen leta 2011 kot oblika programa zvestobe za uporabnike storitev Vzajemne zdravstvene zavarovalnice, d.v.z. Ker je bil dobro sprejet, je prinašal koristi tako uporabnikom (športne aktivnosti, razne informacije s področja zdravja in zdravega načina življenja, popusti idr.) kot tudi Vzajemni zdravstveni zavarovalnici, d.v.z. (gradnja pozitivne podobe v javnosti, nove prodajne poti, sodelovanje z lokalnimi deležniki idr.). Najprej smo preučili teoretična izhodišča in po pregledu literature ugotovili, da je zadovoljstvo uporabnikov odvisno od pričakovanj pred uporabo, zaznavami med uporabo ter izkušnjami po uporabi. Od tega je odvisno nadaljnje nakupno odločanje. Velik vpliv na zadovoljstvo uporabnikov imajo zaposleni v organizaciji. Zvestoba je eden izmed najpomembnejših kazalnikov uspešnega poslovanja organizacij. Obstaja več vrst zvestobe, pri čemer je pomembno, da organizacije ne nagrajujejo vseh uporabnikov enako, ampak je nagrajevanje odvisno od zvestobe in dobička, ki ga prinašajo organizaciji. Klubi zvestobe spadajo med programe zvestobe, ki jih organizacije oblikujejo z namenom večje finančne učinkovitosti ali s krepitvijo svoje konkurenčne pozicije. Uporabniki ponavadi sodelujejo v njih zaradi različnih koristi, ki so jih deležni. V empiričnem delu smo skušali dokazati povezanost zadovoljstva in zvestobe uporabnikov z zaznanimi koristmi Vzajemna kluba s pomočjo štirih hipotez. Ugotovili smo, da koristi Vzajemna kluba pozitivno vplivajo na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov Ugotovili smo še, da višje so zaznane koristi, višji sta zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov. Prav tako obstaja pozitivna povezava med zadovoljstvom in zvestobo, saj se z višanjem zadovoljstva uporabnikov povečuje tudi njihova zvestoba. Raziskava ponuja nova spoznanja o koristih Vzajemna kluba, o povezanosti z zadovoljstvom in zvestobo ter ponuja izhodišča za nova raziskovanja.
Keywords: zadovoljstvo uporabnikov, zvestoba uporabnikov, klubi zvestobe, Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z., vzajemna klub
Published: 04.02.2021; Views: 35; Downloads: 15
.pdf Full text (1,34 MB)

2.
Stanje dodatnega pokojninskega zavarovanja v sloveniji, po uvedbi skladov življenjskega cikla
Danijela Kokalj Švarc, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Razvoj in stanje pokojninskega zavarovanja v Sloveniji je tematika, ki je pogostokrat obravnavana in je del življenja vsakega od nas. Če bomo zdravi, bomo vsi nekoč dočakali dan, ko bomo lahko odšli v pokoj. Vendar je pot do pokojnine vsak dan daljša in zahtevnejša. Zato bomo v diplomskem seminarju poskušali predstaviti to pot preko zgodovinskih dejstev in različnih javnih sistemov, do današnjega večkrat posodobljenega pokojninskega sistema. Problematika staranja prebivalstva skrbi vse javne pokojninske sisteme po svetu. Z novostmi varčevanja v 2. pokojninskem stebru bomo predstavili, kakšne možnosti ima slovenski varčevalec, ko razmišlja o varčevanju za pokojnino. Natančno bomo opredelili, kaj pokojninsko zavarovanje je in kaj je njegov osnovni namen in cilj. Predstavili bomo začetke uvajanja skladov življenjskega cikla v Ameriki in predstavili njihov največji sklad življenjskega cikla za javne uslužbence. Osrednji del bo namenjen uvedbi skladov življenjskega cikla v Sloveniji, ki ga bomo predstavili na primeru Modre zavarovalnice, ki je bila prva ustanoviteljica sklada življenjskega cikla pri nas in je predstavljal pomembno dopolnitev obstoječega dodatnega pokojninskega zavarovanja. S primerjavo izvajalcev dodatnega pokojninskega zavarovanja bomo pokazali, razlike med njimi in poudarili, kako pomembno je najti izvajalca dodatnega pokojninskega zavarovanja po naši meri. Z analizo varčevanja v skladih življenjskega cikla na Modri zavarovalnici bomo pripeljali, do zaključka, da je varčevanje za starost v skladih življenjskega cikla pomembna novost, ki bo varčevalcem povišala vrednost privarčevanih sredstev in jim s tem omogočila višji življenjski standard v jeseni življenja.
Keywords: Dodatno pokojninsko zavarovanje, pokojnina, sklad življenjskega cikla, varčevanje, Modra zavarovalnica.
Published: 24.09.2020; Views: 76; Downloads: 36
.pdf Full text (1,19 MB)

3.
Zavarovalniške goljufije - študija primera agencije Mori
Duško Bijelić, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Vsakodnevne zavarovalniške goljufije, s katerimi goljufi prihajajo do neupravičenih premoženjskih koristi, zavarovalnice in zavarovanci pa so oškodovani, je treba čim bolj omejiti, saj vplivajo na povišanje zavarovalniških premij, kar občutimo vsi. V diplomskem delu smo obravnavali zavarovalniške goljufije in ugotovili, da največ škode na tem področju povzročajo organizirane kriminalne združbe, ki v določenih primerih delujejo skupaj z zavarovalniškimi uslužbenci. Tovrstne primere je zaradi izkušenj slednjih najtežje odkriti. Menimo, da bi lahko tovrstne primere omejili z uvedbo notranjega nadzora. V zavarovalnici bi se lahko dogovorili, da občasno pošljejo detektiva, ki bi skušal cenilce oziroma pristojne osebe navidezno podkupiti, s čimer bi hitro ugotovili, kateri zaposleni je podkupljiv in lahko povzroči škodo. Zaposleni bi bili s tem hkrati seznanjeni in ne bi upali sodelovati pri raznih goljufijah. Zaradi zelo hitrega razvoja na področju računalništva se zavarovalnice pripravljajo na digitalizacijo in že imajo izdelane načrte za prihodnost. V prednosti bodo tiste zavarovalnice, ki bodo nanjo dobro pripravljene. Menimo, da se bo zavarovalnicam vložen denar v digitalizacijo hitro povrnil, saj smo ljudje vedno bolj navajeni na internetne aplikacije in ne želimo izgubljati časa. Raziskali smo primer Agencije Mori in ugotovili nepravilnosti pri izplačevanju odškodnin ter na drugih področjih njenega delovanja. V tem primeru vidimo rešitev v hitrem ukrepanju Agencije za zavarovalni nadzor.
Keywords: diplomske naloge, zavarovalnica, zavarovanje, zavarovalniške goljufije, digitalizacija, agencija Mori
Published: 27.02.2020; Views: 324; Downloads: 74
.pdf Full text (873,90 KB)

4.
Vloga zavarovalnega agenta v procesu sklepanja zavarovanja
Rožle Strah, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Osrednja tema diplomskega dela, je vloga zavarovalnega agenta v procesu sklepanja zavarovanja. Najprej bomo teoretično opredelili poslovne procese in pomembne procese v zavarovalništvu. Procese v zavarovalništvu smo razdelili na temeljne in podporne poslovne procese, ki so najpomembnejši. V zavarovalnicah poteka ogromno procesov, ki se med sabo povezujejo in so odvisne, da pride do podpisa pogodbe med stranko in agentom (zavarovalnico). Zelo pomembna je optimizacija poslovnih procesov, ki bo vplivala v prihodnosti na vlogo zavarovalnih agentov. Optimizacija vpliva na delo agentov že danes, s pomočjo zavarovalnih agentov poslovne enote Celje Zavarovalnice Save in zavarovalne agencije Korinita d.o.o., pa smo prišli do odgovorov, kakšen je način njihovega poslovanja, ki ga izvajajo danes. V tretjem poglavju smo se usmerili v proces sklepanja zavarovanja, kjer pride do izraza vloga zavarovalnega agenta. Opisali smo tiste ključne procese, ki so potrebni, da potencialna stranka sklene zavarovalno pogodbo. Zavarovalništvo je področje, kjer roko na srce, večina strank nima ustrezne predstave. Vedo, da imajo nekaj sklenjeno, ne vedo pa kaj točno, predvsem pa ne, kaj njihova zavarovalna polica sploh krije. Za stranke so to nepomembni podatki, stran vržen denar s katerim se bogatijo le zavarovalnice in zavarovalniški agentje. Tako mislijo, dokler ne pride do nesreče, bolezni, poškodbe.., takrat pa postane tista zavarovalna polica, ki so jo plačevali, ali ne, zelo pomembna. Ravno zaradi tega so pomembni odnosi in zaupanje med stranko in zavarovalnim agentom. V nadaljevanju tretjega poglavja smo to tudi opisali. Ker izhajamo iz vloge zavarovalnega agenta, smo v četrtem poglavju izvedli tržno analizo z zavarovalnimi agenti. Anketirali smo 20 zavarovalnih agentov in 3 vodje prodajnih timov (VPT) poslovne enote Zavarovalnice Sava Celje in zavarovalne agencije Korinite d.o.o. V anketi so bili zavarovalni agentje anketirani o njihovem splošnem delu, odnosu in izkušnjami s strankami. S pomočjo anketnega vprašalnika, smo prišli do ugotovitev, da so stranke v povprečju zahtevne, a nobena tako zelo, da agentje z njo ne bi našli dogovora ali kompromisa. Po njihovih izkušnjah, strankam zelo veliko pomeni agentova takojšnja razpoložljivost, predvsem ob nastalih škodnih dogodkih, kjer stranke ne vedo kaj storiti. S pomočjo naše analize smo predlagali, da če želi agent biti uspešen v delu s strankami, in obdržati svoj poklic tudi v prihodnosti, naj bo razpoložljiv 24 ur na dan, vse dni v tednu, hkrati pa naj poveča svoj nivo strokovnosti in obseg znanja.
Keywords: zavarovalni agent, kakovost storitev, zavarovalnica, procesi, stranka, zavarovalna pogodba, zavarovalna polica
Published: 10.12.2018; Views: 615; Downloads: 71
.pdf Full text (1,45 MB)

5.
Zavarovalniške goljufije v Sloveniji in izbranih državah EU
Saša Pliberšek, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Goljufije v zavarovalništvu obstajajo že, odkar obstaja zavarovalništvo samo, storilci pa pri njihovem izvajanju vsakič znova kažejo svojo iznajdljivost. Zavarovalniške goljufije se uvrščajo med finančni kriminal, ki je ena izmed podzvrsti gospodarskega kriminala. Pojavljajo se pri različnih segmentih zavarovanj, številčno pa prednjačijo predvsem tiste pri avtomobilskih zavarovanjih Ocenjuje se, da je pri nekaterih vrstah zavarovanj vsaj eden izmed desetih odškodninskih zahtevkov goljufiv, kar vodi v višanje premij na svetovni ravni. Kljub ukrepom za njihovo zatiranje, so zavarovalniške goljufije še vedno precej razširjene, tako pri nas, kot v svetu. Dejstvo je, da bodo vedno obstajali posamezniki, ki se bodo želeli okoristiti na račun drugih in jim s svojimi protipravnimi in kaznivimi dejanji povzročali škodo, da bi sami od tega imeli korist, predvsem v finančnem smislu. Glavni cilj goljufov je zavesti zavarovalnico z namenom pridobitve odškodninskega izplačila ali druge protipravne koristi. Škodo in s tem velike izgube povzročajo tako zavarovalnicam, gospodarstvu, kot poštenim zavarovancem. Stroški, povezani z lažnimi zahtevki in s preiskovanjem ter obvladovanjem goljufij, se v splošnem prenesejo na vse zavarovance na način, da zavarovalnice zvišujejo zavarovalne premije sočasno z zviševanjem cen produktov in storitev. Pri boju zoper goljufijam in s tem zavzemanje za zmanjšanje stroškov, je za zavarovalnice pomembno medsebojno sodelovanje (izmenjava ključnih informacij), kot tudi sodelovanje z državnimi organi pregona (policija, sodstvo..), hkrati pa o tej problematiki in njenih posledicah osveščati javnost. S skupnimi močmi lahko oblikujejo učinkovitejše ukrepe in strategije za preiskovanje in zatiranje perečega problema. Zavedati se je namreč potrebno, da pri zavarovalništvu že majhna laž lahko vodi do enormnih posledic, za goljufijami pa se lahko skrivajo še hujša kazniva dejanja.
Keywords: zavarovanje, zavarovalnica, zavarovanec, zavarovalniška goljufija, finančni kriminal, gospodarska kriminaliteta, protipravno premoženje
Published: 27.11.2018; Views: 478; Downloads: 83
.pdf Full text (468,18 KB)

6.
Analiza zavarovalniških goljufij v pomurju
Viktoria Lopert, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Zavarovalniške goljufije so pereč problem današnje družbe tako v Sloveniji kot tudi drugod po svetu. Zaradi finančne krize naraščajo tudi prej omenjena kazniva dejanja. Cilj vsakega goljufa je namreč dobiček, saj bi vsak na nepošten in hiter način zaslužil denar ter si s tem pridobil veliko premoženjsko korist, kar pa za zavarovalnice in njihove zavarovance predstavlja veliko škodo. Zavarovalniške goljufije predstavljajo sivo polje kriminalitete, zato jih zelo težko odkrivamo, preiskujemo in tudi dokazujemo. V analizi diplomske naloge smo na podlagi statistike Policijske uprave Murska Sobota, intervjujev in anket ugotovili, da se v Pomurju zavarovalniške goljufije z leti zmanjšujejo. Največ je avtomobilskih zavarovalniških goljufij, ki jih povzročajo osebe moškega spola, ki imajo visoko izobrazbo in si želijo pridobiti denar. Na podlagi naših rezultatov bi predlagali, da bi se zavarovalnice še bolj povezovale s policijo in drugimi pravosodnimi organi ter da bi imeli skupna izobraževanja in usposabljanja, ki bi pripomogla k še večjemu upadu zavarovalniških goljufij v regiji. Predlagamo tudi, da bi zavarovalnice bolj poostrile zavarovalne pogoje ter se še bolj posvetile škodnim primerom.
Keywords: diplomske naloge, zavarovalniške goljufije, zavarovalnica, Pomurje, gospodarska kriminaliteta
Published: 09.10.2018; Views: 382; Downloads: 62
.pdf Full text (1,18 MB)

7.
Četrta industrijska revolucija
Tadea Slekovec, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski projekt obravnava pojem industrijske revolucije, natančneje zadnje, četrte industrijske revolucije. Četrta industrijska revolucija obravnava tako napredek v tehnologiji kot napredek v programskih opremah. Pojem zajema vsa področja našega življenja, tako osebno kot poslovno. V sodobni zgodovini obstaja več industrijskih revolucij, ki so druga na drugo vplivale posredno in tudi neposredno, sem vsako obdobje posebej opredelila časovno, prostorsko ter tehnološko. Poudarek sem dala četrti industrijski revoluciji, saj je to obdobje, v katerem se trenutno nahajamo. Diplomski projekt zajema tudi programsko opremo kot so CRM in ERP sistemi, ki so v poslovnem svetu zmeraj bolj popularni za nadzor nad poslovanjem. V praktičnem delu diplomskega projekta sem opravila intervju s predstavnikom Zavarovalnice Sava, v katerem smo govorili o napredku tehnologij. Predstavili so nam, kako so v svoji zavarovalnici uvajali nove tehnologije v svoje poslovanje in kako lahko le-te vplivajo na samo poslovanje.
Keywords: Četrta industrijska revolucija, ERP, CRM, tehnologija, napredek, Industry 4.0, Zavarovalnica Sava
Published: 14.12.2017; Views: 1604; Downloads: 426
.pdf Full text (1,18 MB)

8.
Omejitve konkurence na področju zavarovalništva po 101. členu PDEU
Manja Cestar, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V socialnem tržnem gospodarstvu je delujoča oziroma učinkovita tržna konkurenca ena temeljnih predpostavk za blaginjo. Glede na to ne preseneča, da je tržna konkurenca pri nas ustavna kategorija (predvidena je tudi v PEU in PDEU ter v Ustavi Republike Slovenije). Pravila o tržni konkurenci načeloma veljajo za vse gospodarske dejavnosti, tudi za dejavnost zavarovalništva. Zavarovalništvo je po naravi stvari ena pomembnejših dejavnosti, ki je pogoj za normalno delovanje gospodarstva in nasploh družbe ter je temu primerno tudi močno regulirana. Podjetja, ki izvajajo to dejavnost, morajo upoštevati številna pravna pravila, ki omejujejo njihove tržne odločitve in ravnanja, vključno s pravili o tržni konkurenci. Pravila o tržni konkurenci med drugim prepovedujejo omejevanje tržne konkurence z omejevalnimi sporazumi, sklepi podjetniških združenj ali/in usklajenimi ravnanji. V tej nalogi je poudarek ravno na slednjem, pri čemer sta v ospredju 101. člen PDEU in 6. člen ZPOmK-1. Poudarek je na razlikovanju primerov, ko je sodelovanje zavarovalnic dovoljeno in koristno, ter primerov, ko gre za prepovedano omejevalno koordinacijo.
Keywords: tržna konkurenca, omejevalna ravnanja, sporazumi, sklepi, usklajena ravnanja, zavarovalni sektor, zavarovalnica, pool, premija, izjeme
Published: 26.09.2017; Views: 610; Downloads: 79
.pdf Full text (1,23 MB)

9.
Korporativno pravna in upravljavska sprejemljivost zavarovanja odgovornosti organov vodenja in nadzora
Zoran Živko, 2016, master's thesis

Abstract: Glede na zgodovino razvoja gospodarstva, lastniško strukturo in korporativno kulturo prevladuje v Sloveniji mnenje o zelo nizki verjetnosti odškodninskih tožb proti managerjem družb. Zato se ti večinoma niti ne zavedajo svoje odgovornosti in posledično ne poznajo možnih rešitev odškodninske zaščite premoženja družbe in svojega osebnega premoženja. Po razvpitih primerih več sto milijonskih in milijardnih odškodninskih tožb po letu 2000 v ZDA in EU je postalo aktualno vprašanje kazenske in tudi odškodninske odgovornosti. Z globalno gospodarsko krizo se je tudi v Sloveniji izjemno povečalo število prisilnih poravnav in stečajev podjetij. Temu je sledilo preverjanje zakonitosti in pravilnosti odločitev ter odgovornosti članov organov nadzora in vodenja v teh družbah. Posledica so tudi vložene številne kazenske ovadbe in odškodninske tožbe zoper odgovorne osebe. Kljub ustrezni zakonodajni ureditvi, primerljivi z Avstrijo in Nemčijo, v Sloveniji še nimamo skoraj nobene sodne prakse pri uveljavljanju odgovornosti za nastalo škodo. Zato tudi ni zavedanja niti povpraševanja po zavarovanju tovrstne odgovornosti, tako je zavarovanje članov organov vodenja in nadzora v slovenskih družbah bolj izjema kot pravilo. Strokovnjaki korporativnega prava in upravljanja se zavedajo, da družbe in managerji zelo potrebujejo D&O zavarovanja zaradi zaščite premoženja delničarjev in managerjev. Z analizo primerov slovenskih odškodninskih tožb v zadnjih 15-ih letih smo v tej raziskavi nedvoumno dokazali, da izpostavljenost družb in njihovih članov organov vodenja in nadzora do odškodninskih zahtevkov ni več nizka in se vsak dan povečuje, posledično je tveganje tožb vedno večje. Zato družbe in njihovi managerji nujno potrebujejo D&O zavarovanje. To zavarovanje v prvi vrsti ščiti družbo, da vsaj delno nadomesti škodo managerjev.
Keywords: gospodarska družba, kapitalska družba, uprava, nadzorni svet, korporativno upravljanje, obligacije, odškodninsko pravo, odškodninske tožbe, odškodninska odgovornost, zavarovalnica, zavarovanje, zavarovanje odgovornosti, zavarovanje odgovornosti članov organov nadzora in vodenja, zavarovanje D&O
Published: 06.02.2017; Views: 1105; Downloads: 128
.pdf Full text (488,94 KB)

10.
ANALIZA SPLOŠNIH POGOJEV PREMOŽENJSKEGA ZAVAROVANJA IZ VIDIKA PREPREČEVANJA GOLJUFIJ
Vesna Žerak, 2016, master's thesis

Abstract: Zavarovalniški kriminal predstavlja v Sloveniji in izven meja države precejšen delež neupravičenih izdatkov s strani zavarovalnic. Verjamemo, da je to še toliko bolj aktualno v tem trenutku glede na gospodarsko stanje v svetu. Še posebej je tak pojav prisoten v avtomobilskih zavarovanjih, kjer prihaja do množičnih goljufij. To dejstvo smo tekom pisanja magistrskega dela potrdili. Obstaja veliko virov, ki opredeljujejo goljufije v zavarovalništvu in pomen takšne problematike. Naš namen pa je bil proučiti zavarovalniško zakonodajo, ki se nanaša na splošne pogoje premoženjskega zavarovanja (tj. avtomobilskega zavarovanja), in sicer iz vidika preprečevanja goljufij. Prvi del magistrskega dela zato temelji na proučitvi zavarovalniške zakonodaje iz vidika kritičnosti oziroma, ali je le-ta uspešna/neuspešna pri preprečevanju goljufij. Osrednja točka magistrskega dela predstavlja združitev kritično analizirane zavarovalniške zakonodaje s praktičnim primerom sodne prakse. Nakar smo prišli do bistvenih ugotovitev, kot so nekatere zakonodajne spremembe od leta 2008 naprej, zaradi preprečevanja goljufij. Pri tem so se nam porajali tudi številni predlogi sprememb v zakonski ureditvi in podrejenih predpisih. Naš obravnavani zavarovalni primer z namenom povzročitve goljufije je bil učinkovito odkrit in uspešno utemeljen (ravno zaradi zakonodajnih sprememb) s strani sodišča, pri čemer smo prišli do ugotovitve, da so zavarovalnice z odkrivanjem, obvladovanjem ter preprečevanjem goljufij uspešnejše z na novo razvijajočimi se programskimi orodji, cenilci škod in detektivi, ki delujejo znotraj zavarovalnic v okviru Služb za preprečevanje goljufij. Programska orodja omogočajo evidence ter povezave med vozili in lastniki vozil ter številu udeleženosti v fingiranih prometnih nesrečah. Ob tem smo se zavedali, da je s samo zakonodajo obvladovati goljufije kompleksna zadeva, čeprav si zavarovalnice prizadevajo v tej smeri, kolikor jim je pač to dopuščeno. Ob analiziranju konkretnih splošnih pogojev za zavarovanje avtomobilskega kaska izbrane zavarovalnice smo področje zavarovalništva primerjali s sosednjo državo Hrvaško. Primerjava obeh držav prikazuje precejšnjo podobnost obravnavane tematike. Ker je problematika goljufij v zavarovalništvu globalna, gre za obstoj mednarodnih organov, ki si prizadevajo za nadzor v zavarovalništvu. Prihaja pa tudi do mednarodnih sporazumov z namenom ozaveščanja in preprečevanja goljufij. V zaključnih mislih poudarjamo kompleksnost obvladovanja goljufij s samo zavarovalno zakonodajo. Čeprav se zakonodajne spremembe v tej smeri dogajajo, menimo, da bi morale zavarovalnice celostno in sistematično stopiti skupaj in se močneje povezati s strokovnimi organi, ki pripravljajo takšno zakonodajo. Predvsem s strani zavarovalnic gre za obstoj »zaprtosti«, saj smo že tekom pisanja magistrskega dela bili precej omejeni s pridobivanjem konkretnejših podatkov v zvezi z goljufijami.
Keywords: Goljufija, splošni pogoji, zakon, zavarovalnica, zavarovanje
Published: 11.01.2017; Views: 783; Downloads: 74
.pdf Full text (4,12 MB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica