| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 85
First pagePrevious page123456789Next pageLast page
1.
2.
Osebna prodaja osebnih zavarovanj v Zavarovalni družbi Adriatic Slovenica d.d.
Janja Balažic, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zavarovalna družba Adriatic Slovenica d.d. se je dve leti po združitvi Zavarovalne družbe Adriatic d.d. in Zavarovalniške hiše Slovenica d.d. še bolj utrdila na visokem drugem mestu med zavarovalnicami na slovenskem trgu in dosegla 14,2-odstotni tržni delež. Za opravljanje svoje dejavnosti ima poslovanje organizirano na sedežu družbe v Kopru ter na devetih poslovnih enotah, ki so postavljene v vseh slovenskih regijah. Nenehno izboljšujejo ponudbo zavarovanj in se lotevajo vrste projektov za izboljšanje delovanja in poslovanja podjetja. V središče postavljajo zadovoljstvo zavarovanca in zaposlenih. Pomembno je tudi, da jo stranke poznajo kot prijazno zavarovalno družbo s sodobnimi storitvami. Celoten prodajni proces zavarovanj je usmerjen v osebno prodajo, saj se večina osebnih zavarovanj sklene preko le-te, ampak pri tem drugi instrumenti v podjetju niso zanemarljivi. Veliko pozornost namenjajo zaposlenim, saj jih stalno izobražujejo, motivirajo in nadgrajujejo komunikacijo. Njihovo znanje in delo pa prispevata k razvoju in dobrim poslovnim rezultatom. S skupnim delom, znanjem in prizadevanji bodo povečali trdnost in varnost podjetja ter ohranili in poglobili zaupanje zavarovancev in poslovnih partnerjev.
Keywords: Ključne besede: osebna prodaja, marketinško komuniciranje, osebna zavarovanja, zavarovalni zastopnik, zavarovalništvo.
Published: 17.06.2009; Views: 2928; Downloads: 425
.pdf Full text (596,24 KB)

3.
Zavarovalniške goljufije v cestnem prometu : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa Gospodarska in tehniška logistika
Tina Bombek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zavarovalna goljufija je ena izmed oblik poslovnih goljufij, ki najprej povzroča škodo zavarovalnicam, ob tem pa tudi gospodarstvu in nenazadnje zavarovancem. Goljufi se hitro prilagajajo nastalim situacijam, izkoriščajo pomanjkljivosti kontrole in naivnost posameznikov. Velik problem zavarovalnicam predstavlja ogromna izguba denarja, saj postajajo goljufi vse drznejši in iznajdlivejši. Pomembno je tudi dejstvo, da zavarovalnice niso skupno informacijsko povezane, kar pomeni, da imajo goljufi dokaj lahko delo. Zavarovalnice tudi nimajo zmeraj ustrezno izobraženih uslužbencev za preiskovanje zavarovalniških goljufij. Zavarovalnice bi morale svoje delavce vedno znova izobraževati, da bi lažje prepoznali poskus prevare. Poleg tega bi morale biti skupno informacijsko povezane, kar bi goljufom oteževalo delo. Njihovo delo bi bilo olajšano, če bi zavarovalnice imele inteligentno računalniško rešitev, saj trg slednjo tudi ponuja. Javnost bi morala biti obveščena o vsakem poskusu goljufije. Tako bi bodočim goljufom in ostalim mogoče preprečili možnost goljufije, saj bi videli, da sledijo poskusu goljufije tudi posledice.
Keywords: zavarovalništvo, zavarovalniške goljufije, poslovne goljufije
Published: 03.09.2009; Views: 2761; Downloads: 441
.pdf Full text (475,75 KB)

4.
PRAVNA RAZMERJA MED ZAVAROVALNICO, ZAVAROVALNIM ZASTOPNIKOM - POSREDNIKOM IN ZAVAROVALCEM OZIROMA UPRAVIČENCEM
Mojca Vetrih, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zavarovalništvo dejansko posega v vsa področja našega življenja in je izjemno pomembna gospodarska panoga v razvitih gospodarstvih. Na zavarovalnem trgu, tako slovenskem kot evropskem in drugih, nastopajo različni subjekti, ki so med seboj v različnih pravnih razmerjih in imajo različne pravice in obveznosti, ki so odraz zakonskih ali pogodbenih določil. Osrednja tema diplomskega dela so pravna razmerja med zavarovalnico, zavarovalnim zastopnikom - posrednikom in zavarovalcem oziroma upravičencem, pri čemer najprej za posamezne udeležence zavarovalnega razmerja navajam statusne značilnosti, nato pa skozi posamezna poglavja in podpoglavja predstavljam njihove medsebojne pravice in dolžnosti, kot izvirajo iz pravnih razmerij tekom trajanja zavarovalne pogodbe. Načini, kako pride do sklenitve zavarovalne pogodbe, so različni. Zakon o zavarovalništvu natančno določa pogoje trženja zavarovalnih storitev, zlasti kdo lahko opravlja dejavnost in posle zavarovalnega zastopanja in posredovanja. Zavarovalec potrebuje različne vrste zavarovanj, pri tem pa zaradi zapletenih zavarovalnih produktov pogosto potrebuje pomoč ustrezno strokovno usposobljene osebe, kot so npr. zavarovalni zastopniki ali zavarovalni posredniki. Čeprav imata tako zavarovalni zastopnik kot zavarovalni posrednik interes, da zavarovalec z zavarovalnico sklene zavarovalno pogodbo, med njima obstaja več razlik. Namen življenjskega zavarovanja je zagotavljanje ekonomske varnosti, bodisi samega zavarovalca bodisi varnosti drugih. Zavarovalec lahko s pogodbo o življenjskem zavarovanju, s kakšnim poznejšim pravnim poslom, tudi z oporoko, določi osebo, ki bo imela pravice iz pogodbe. Število sklenjenih polic življenjskih zavarovanj se iz leta v leto povečuje, zato v diplomskem delu predstavljam tudi pravna razmerja upravičenca ter njegove pravice in obveznosti iz take pogodbe.
Keywords: Pravice in dolžnosti, pravna razmerja, slovenski zavarovalniški trg, upravičenec, zavarovalec, zavarovalna pogodba, zavarovalnica, zavarovalništvo, zavarovalni posrednik, zavarovalni zastopnik.
Published: 15.12.2009; Views: 2607; Downloads: 369
.pdf Full text (790,88 KB)

5.
RAZVOJ IN PERSPEKTIVA BANČNEGA ZAVAROVALNIŠTVA V SLOVENIJI
Barbara Herjavec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Slovenija na področju bančnega zavarovalništva še ni dosegla ravni razvitosti držav, ki je značilen za starejše članice skupnega evropskega prostora. Danes večina slovenskih bank preko svojih okenc ponuja bančno zavarovalniške storitve, ki pa jih je večina za enkrat omejena na ponujanje različnih vrst življenjskih zavarovanj. Od teh je najbolj razširjena ponudba življenjskih zavarovanj, kjer zavarovalec prevzema naložbeno tveganje (t.i. »Unit—linked Life Insurance«). Banke pa postopoma že uvajajo trženje raznih oblik premoženjskih zavarovanj (avtomobilsko odgovornost, zavarovanje stanovanjskih objektov in premičnin itd.). Omenjena zavarovanja so zelo kompleksna in se banke z njimi posredno verjetno ne bodo nikoli ukvarjale (denimo zaradi načina likvidacij škod), so pa možne izpeljanke. Banke bodo morale najti upravljavce škod, se povezati s klicnimi centri (kamor lahko stranke pokličejo ob nezgodi) in asistenčnimi družbami (ki urejajo stvari za zavarovance). Iz diplomskega dela lahko povzamemo, da se slovenski trg bančno zavarovalniških produktov razvija in ima še veliko potenciala. Slovenski potrošnik potrebuje in si želi bančno zavarovalniških storitev tako zaradi načina življenja, kateremu smo priča kot tudi zaradi demografskih sprememb. Še posebej se potencial za banke kaže na področju dopolnilnega in dodatnega zdravstvenega zavarovanja in pokojninskih zavarovanj.
Keywords: banke, zavarovalnice, bančno zavarovalništvo, perspektiva bančnega zavarovalništva, razvoj bančnega zavarovalništva, zavarovalniški produkti.
Published: 01.04.2010; Views: 2045; Downloads: 222
.pdf Full text (357,68 KB)

6.
OPERATIVNI MANAGEMENT IN RAZVOJ V ZAVAROVALNICI MARIBOR D.D.
Nataša Leimsner, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga z naslovom "Operativni management in razvoj v Zavarovalnici Maribor d.d." predstavlja operativni management v zavarovalništvu. Diplomska naloga je razdeljena na tri poglavja. V prvem delu diplomske naloge gre za pregled strokovne in znanstvene literature na področju organizacije in managementa, operativnega managementa in managementa v zavarovalništvu. V osrednjem delu diplomske naloge je predstavitev Zavarovalnice Maribor d.d. V zadnjem empiričnem delu diplomske naloge pa predstavljam analizo rezultatov mnenjske ankete "Operativni management v zavarovalništvu", izvedene med zaposlenimi v Zavarovalnici Maribor d.d. Cilj diplomske naloge je raziskati vpliv operativnega managementa pri razvoju Zavarovalnice Maribor d.d., ter na podlagi teorije in praktičnih izkušenj izdelati plan aktivnosti, ki bi operativnemu managementu pomagale izboljšati delo in bi prispevale boljši organiziranosti. Izpolnjevanje zahtev zavarovancev mora biti na prvem mestu družbe. Naloga daje odgovor na vrsto vprašanj in tudi nakazuje potrebo po usmeritvah na področjih vodenja in upravljanja. Zastavljene cilje lahko uresniči samo motivirani in usposobljen kader.
Keywords: management operativni management zavarovalništvo storitev
Published: 10.05.2010; Views: 2315; Downloads: 324
.pdf Full text (753,61 KB)

7.
METODE PRIDOBIVANJA ZNANJA IZ PODATKOV V ZAVAROVALNICI
Janez Kralj, 2010, master's thesis

Abstract: Velike podatkovne baze podjetij vsebujejo veliko znanja, ki je strokovnim službam dobro znano, pa tudi veliko novega znanja, ki ga strokovne službe ne poznajo. Z metodami umetne inteligence, kot sta metoda pridobivanja znanja iz podatkov (KDD) in metoda podatkovnega rudarjenja (DM), smo preverili možnosti odkrivanja novih znanj in uporabnost le-teh pri ciljno usmerjenem trženju v zavarovalništvu. Zanimalo nas je ali lahko z novo pridobljenim znanjem stranki ponudimo storitve, ki so bolj prilagojene njenim individualnim potrebam. Rezultati so potrdili, da poleg znanih pravil iz podatkov pridobimo tudi marsikatero novo, presenetljivo pravilo. Na osnovi takšnih novo odkritih pravil pa lahko stranko obravnavamo drugače kot smo jo do sedaj in se s svojo ponudbo storitev bolj približamo njenim potrebam. Individualna obravnava posledično povečuje zadovoljstvo strank. Z uporabo metod umetne inteligence torej lahko povečamo učinkovitost in zmanjšamo stroške poslovanja.
Keywords: umetna inteligenca - AI, strojno učenje - ML, ciljno trženje, zavarovalništvo, pridobivanje znanja iz podatkov - KDD, podatkovno rudarjenje - DM
Published: 07.09.2010; Views: 2625; Downloads: 253
.pdf Full text (8,37 MB)

8.
9.
E-ZAVAROVALNIŠTVO
Mateja Gorjanc, 2010, final seminar paper

Abstract: Neosebno neposredno trženje kot tržni(marketinški) koncept vse bolj prežema naše življenje na vseh področjih in tako čedalje bolj tudi na področju zavarovalništva. Seveda smo pri nas storili pri uvajanju in uporabi teh sodobnih tržnih oblik, tehnik in poti šele prve korake, v razvitem zavarovalniškem svetu pa je za mnoge zavarovalne vrste, predvsem za množična zavarovanja tak način promocije in distribucije hkrati že kar ustaljen način dela in konkurenčne bitke za obstoj in razvoj. V literaturi obstajajo številne različne definicije in opredelitve zavarovalniških pojmov ter elektronskega poslovanja. Te različne pojme smo tudi mi predstavili v diplomskem seminarju. Napredek v informacijski tehnologiji in večji boj s konkurenti sta pripeljala podjetja do novega načina poslovanja-elektronskega poslovanja, ki se širi na vsa poslovna področju. Elektronsko poslovanje pa prinaša številne prednosti in pomanjkljivosti. Nekatere prednosti e-poslovanja preko interneta so: potrebe strank se lažje razumejo zaradi neposredne komunikacije preko omrežja, informacije se oblikujejo glede na izkazane potrebe uporabnikov-potrošnikov, pri elektronskih storitvah se odjemalcu ni potrebno srečati s prodajalci ali se izpostaviti prepričevanju in čustvenim dejavnikom. Največji pomanjkljivosti, ki ju glede poslovanja omenjajo strokovnjaki, sta varnost in standardizacija. Druge pomanjkljivosti so še: pomanjkljivi sistem varnosti in zaupnosti, še vedno razvijajoča se programska oprema, dodatni stroški povezani z nabavo specializirane opreme e-poslovanja itd.
Keywords: elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, e-zavarovalništvo, zavarovalnica, spletne strani zavarovalnic, tržni delež, analiza poslovanja
Published: 30.11.2010; Views: 2882; Downloads: 289
.pdf Full text (1010,34 KB)

10.
ŽIVLJENJSKA ZAVAROVANJA V SLOVENIJI
Alen Ploj, 2010, final seminar paper

Abstract: Zavarovalništvo je ena pomembnejših in uspešnejših gospodarskih dejavnosti v državi. Je dejavnost, ki je na trgu izpostavljena izredno močni konkurenci, saj se nenehno pojavljajo novi konkurenti, ki vstopajo v boj za delež trga. Življenjsko zavarovanje je oblika osebnega zavarovanja, ki se nanaša na zavarovanje za nevarnosti, ki pretijo človeku, njegovemu življenju in njegovi integriteti. Vendar pa življenjsko zavarovanje ne predstavlja samo zavarovanja, pač pa je to tudi ena najbolj dovršenih oblik dolgoročnega varčevanja prebivalstva. Namen diplomskega seminarja je prikazati vse vrste življenjskih zavarovanj, analizirati slovenski zavarovalni trg ter tržne deleže posameznih zavarovalnic ter pregledati ponudbo življenjskih zavarovanj, še posebej ponudbo Zavarovalnice Maribor.
Keywords: Zavarovalništvo, zavarovalnica, življenjska zavarovanja, Zavarovalnica Maribor
Published: 21.12.2010; Views: 2635; Downloads: 504
.pdf Full text (286,22 KB)

Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica