| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SLOVENSKI IN EVROPSKI ZAVAROVALNIŠKI TRG
Iris Šteinbauer, 2011, final seminar paper

Abstract: Področje finančnega sektorja v zadnjih letih doživlja spremembe. Ponekod hitreje ponekod počasneje. Finančni sektor zaznamujejo nove združitve in povezovanja med finančnimi institucijami. Gre za povezave med zavarovalnicami, tako tujimi kot slovenskimi. Zelo pomembne so tudi povezave med zavarovalnicami in bankami. Ta oblika prinaša veliko prednosti na evropskem in slovenskem trgu. Gre za boljšo izrabo bančnega poslovanja, informacijskih povezav in podatkov komitentov, sprememb na področju varčevalnih in zavarovalnih navad komitentov, sprememb na področju sistemske urejenosti mednarodnega zavarovalnega in finančnega trga ter boljše informiranje o ponudbi komitentov. Tuja konkurenca počasi a vztrajno prodira na slovenski trg. Zato mora slovenski trg spremljati dogajanja na tujih trgih in se s tem istočasno razvijati in izobraževati. Gre tako za razvoj nove ali pa izboljšane ponudbe zavarovalnih storitev na slovenskem trgu. Glavne naloge slovenskega zavarovalnega trga za vključitev v mednarodno okolje so preoblikovanje družb v državni lasti, dodatno statistično poročanje in krepitev izobraževanja kupcev. S tem lahko dosežemo boljše možnosti za doseganje poslovnega uspeha na konkurenčnem trgu.
Keywords: Ključne besede: zavarovalniški trg, konkurenčnost, zavarovalne storitve, Slovenija, EU, povezovanje finančnih institucij.
Published: 21.11.2011; Views: 1627; Downloads: 206
.pdf Full text (1013,21 KB)

2.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNEGA TRŽENJA ZAVAROVANJ NA PRIMERU ZAVAROVALNICE MARIBOR IN GENERALI
Maja Čeh, 2013, master's thesis

Abstract: Internet predstavlja medij prihodnosti, saj se število uporabnikov iz leta v leto povečuje. Potrošniki se od klasičnih medijev zatekajo k internetu, zato velja dejstvo, da če podjetje ni prisotno na internetu, praktično ne obstaja. Spletno trženje zavarovanj prinaša zavarovalnicam številne prednosti, ima pa tudi določene slabosti. Slabosti spletnega trženja zavarovanj za zavarovalnice so predvsem v kompleksnosti določenih zavarovalnih storitev, težki dosegljivosti standardizacije reševanja škodnih primerov, neosebnem odnosu in nezaupanju uporabnikov v varnost elektronskega poslovanja. Prednosti spletnega trženja zavarovanj za zavarovalnice so v hitrem prilagajanju tržnim pogojem, ažurnem zajemanju podatkov o številu zavarovancev, globalni prisotnosti in nižjih stroških poslovanja ter oglaševanja. Nakupovanje prek interneta ima prednosti tudi za njegove uporabnike in sicer omogoča neomenjen delovni čas, večjo dostopnost do informacij, hitrejši odzivni čas in anonimnost. Za spletno trženje so primerna zavarovanja, ki so enostavna, neodvisna od preteklega dogajanja, obvezna, ne zahtevajo veliko osebnega svetovanja, imajo relativno nizko zavarovalno premijo, se pogosto obnavljajo, so drugačna po zasnovi, so prilagojena internetni poti in so primerna za masovni trg. V magistrski nalogi smo analizirali spletna portala Zavarovalnice Maribor in Zavarovalnice Generali, pregledali ponudbo njunih spletnih zavarovalnih storitev in predstavili primer sklenitve zavarovanja. Preverili smo na kakšen način zavarovalnici privabljata na svoj spletni portal obiskovalce in kako uspešni sta pri spletnem trženju zavarovanj. Rezultati so pokazali, da imata obe zavarovalnici učinkovit in pregleden spletni portal, na katerem ponujata številne informacije o zavarovanjih in različne spletne storitve. Uspešni sta pri spletnem trženju zavarovanj, vseeno pa smo opazili nekaj slabosti, za katere smo podali predloge za izboljšanje le-teh. Pomembno je, da se zavarovalnici zavedata pomena spletnega trženja zavarovanj in ga neprestano izboljšujeta ter nadgrajujeta, saj bosta tako gradili prepoznavnost blagovne znamke, izboljšali prodajo in povečali število svojih strank.
Keywords: zavarovalne storitve, zavarovalništvo, elektronsko poslovanje, trženje, internet, spletno trženje, spletni portal, spletno trženje zavarovanj, socialni marketing, zakup sponzoriranih povezav na iskalnikih, optimizacija spletne strani, spletne storitve, Zavarovalnica Maribor, Zavarovalnica Generali
Published: 16.10.2013; Views: 2114; Downloads: 186
.pdf Full text (1,83 MB)

3.
OBDAVČITEV FINANČNIH STORITEV
Miha Jecić, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Finančne storitve so izjemno pomemben del gospodarstva vsake države. Nujnosti obdavčitve le-teh se zaveda tudi Evropska Unija, zato je posredna obdavčitev finančnih storitev predmet številnih diskusij. Možnih rešitev je omejeno število, pri čemer se vsaka članica EU sama odloči, kakšno rešitev bo sprejela, znotraj pravnih okvirov EU. Predstavljene rešitve pa nimajo učinka samo na državni proračun, ampak lahko močno vplivajo na konkurenčnost finančnih ustanov. Zgolj ustrezanje evropskim zahtevam in pravilom tako ne pomeni zadovoljive rešitve, ampak je to le eden od pogojev za dobro rešitev. V Sloveniji to rešitev predstavlja Zakon o davku na finančne storitve, sprejet leta 2012. Ta sicer ustreza pogojem evropske Direktive o DDV, se pa zato odpirajo vprašanja ustreznosti zakona z vidika načela prepovedi dvojne obdavčitve ter vpliva na konkurenčnost finančnega sektorja. Slednji očitek davčna uprava zavrača. Vse to je pripeljalo do različnega tolmačenja zakonodaje s strani stroke ter davčne uprave na drugi strani, prav tako pa do neskladnosti med samimi pojasnili davčne uprave. Zaradi tega je bilo podanih več predlogov za odpravo pomanjkljivosti, ki pa niso bili upoštevani niti v fazi sprejemanja, niti v fazi spreminjanja zakona. Ker tudi upoštevanje teh ne bi odpravilo vseh očitanih pomanjkljivosti, terja ta tematika širšo obravnavo posredne obdavčitve finančnih storitev, vključno z oprostitvami, saj nekatere predstavljene rešitve ne zadevajo tega zakona. Za ustrezno rešitev je zato pri samem postopku sprejemanja zakona nujno upoštevanje davčne stroke ter primerjava predlagane rešitve z že sprejetimi rešitvami v drugih državah.
Keywords: finančne storitve, zavarovalne storitve, davek na finančne storitve, DDV, oprostitve, opcija za obdavčitev
Published: 06.07.2015; Views: 601; Downloads: 137
.pdf Full text (777,89 KB)

4.
Zaznana povezanost med komponentami zavarovalne storitve pri uporabnikih dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja
Urban Šebjan, 2013, original scientific article

Abstract: V prispevku proučujemo odnose med komponentami storitve dopolnilno prostovoljno zdravstveno zavarovanje (DPZZ), ki jim uporabniki pripisujejo različno vlogo. Raziskovalni model s štirimi konstrukti (pomembnost kakovosti, dodatnih kritij, cenovnih popustov storitve dpzz in ugleda zavarovalnice) in indikatorjem pomembnost zavarovalne premije dpzz smo preverili z modeliranjem strukturnih enačb (SEM) na vzorcu 300 slovenskih uporabnikov storitve DPZZ. Ugotovili smo, da se pomen komponente storitve DPZZ (zavarovalna premija), ki ji ga pripisujejo uporabniki, kaže v zaznani pomembnosti drugih komponent storitve DPZZ (dodatna kritja, kakovost, cenovni popusti in ugled zavarovalnice).
Keywords: storitve, zdravstveno zavarovanje, prostovoljno zdravstveno zavarovanje, komponente zavarovalne storitve, zavarovalnice
Published: 21.12.2015; Views: 395; Downloads: 45
.pdf Full text (119,68 KB)
This document has many files! More...

5.
Zavarovalniške goljufije
Mateja Bašić, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Zavarovalniške goljufije so danes zagotovo vse bolj priljubljena oblika kaznivega dejanja gospodarske kriminalitete. Dosti lažje jih je izvesti in manj je verjetno, da bodo storilce zalotili pri samem dejanju, zato se vse več ljudi odloča za to obliko kriminalitete. V diplomskem delu bomo opisali tipe najpogostejše oblike zavarovalniških goljufij. Ugotavljali bomo njihov vzrok za nastanek ter posledice, ki jih utrpijo zavarovalnice in zavarovanci. Opisali bomo tudi, kako izgleda tipičen zavarovalniški goljuf ter najboljše možnosti za preprečevanje zavarovalniških goljufij. Na konkretnih primerih bomo predstavili vlogo preiskovalcev in zavarovalniških agentov Zavarovalnice Generali d. d., kjer bomo skušali ugotoviti njihovo uspešnost pri preiskovanju zavarovalniških goljufij ter ugotoviti, kako in na kakšen način odkrivajo goljufije. Vprašali smo se tudi, kako uspešno se same zavarovalnice lotijo preiskovanja goljufij in kaj konkretno storijo v primeru odkritja suma goljufije. Zastavili smo si dve hipotezi, ki jih bomo v teku raziskovanja in pisanja diplomskega dela poskušali dokazati.
Keywords: zavarovalnice, zavarovalne storitve, zavarovalni zastopniki, škodni dogodki, gospodarska kriminaliteta, zavarovalniške goljufije, preiskovanje, diplomske naloge
Published: 19.05.2017; Views: 909; Downloads: 171
.pdf Full text (737,88 KB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica