1.
NAČRTOVANJE MEDIJEV S POMOČJO SPLETNE PLATFORME ADBRIXXMateja Zadravec, 2015, master's thesis
Abstract: Digitalizacija in svetovni splet sta že nekaj časa sestavni del našega vsakdana, tega se zavedata tudi oglaševalska in medijska stroka. Načrtovanje medijev in zakup oglasnega prostora pri tem nista izjemi. Namen našega magistrskega dela je raziskati programatično oz. spletno načrtovanje medijev, predvsem pa ugotoviti, v kakšni meri ta inovativen pristop pripomore k bolj učinkovitemu in uspešnemu načrtovanju medijev. Pri tem smo se usmerili na programatično oz. spletno načrtovanje in zakup oglasnega prostora v tiskanih medijih, kateri predhodno niso delovali primerni za tovrstni pristop in za katere medijska agencija Adbrixx GmbH ponuja primerno rešitev, spletno platformo, s pomočjo katere lahko oglaševalci izberejo primerne serijske publikacije za izvedbo oglaševalskih akcij v tiskanih medijih.
Magistrsko delo smo razdelili na dva vsebinska dela, in sicer na teoretični in empirični del. Teoretični del je pri tem služil kot osnova za raziskovanje v empiričnem delu. S pomočjo teoretičnega dela smo predstavili oglaševanje, tiskane medije in klasično načrtovanje medijev, iz katerega se je razvilo tudi programatično oz. spletno načrtovanje medijev. Pri empiričnem delu smo na kratko predstavili nemško medijsko agencijo Adbrixx GmbH in njeno spletno platformo Adbrixx. Izvedli smo tudi študijo primera, kjer smo na podlagi primera iz prakse predstavili postopek načrtovanja medijev s pomočjo spletne platforme Adbrixx. Sledila je še analiza prednosti in slabosti načrtovanja medijev s pomočjo spletne platforme Adbrixx, analiza konkurence na nemškem trgu in analiza pomena tovrstnih platform za slovenski trg. Magistrsko delo smo zaključili s sklepnimi ugotovitvami.
Keywords: oglaševanje, tiskani mediji, načrtovanje medijev, zakup oglasnega prostora, programatično oz. spletno načrtovanje, spletna platforma
Published in DKUM: 19.05.2015; Views: 1565; Downloads: 149
Full text (1,17 MB)