| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vključitev metode QFD v vrednostni management
Rok Kraševec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Z vsakim izdelkom ali s storitvijo, ki jo razvijemo, želimo doseči največjo vrednost izdelka v očeh kupca, s čimer ga prepričamo v nakup. Metoda QFD inženirjem omogoča predstavitev zahtev kupcev v obliki tehničnih karakteristik. Z metodo QFD dobimo vodilo skozi proces vrednostnega managementa in tako so zahteve kupcev prisotne od začetka procesa razvoja. V diplomskem delu sem izdelal hišo kakovosti s pomočjo diagrama FAST za lažjo predstavo o integraciji obeh procesov. Po opredeljenih funkcijah izdelka s pomočjo diagrama FAST preverimo ujemanje funkcij z zahtevami kupcev in njihovo pomembnost v hiši kakovosti.
Keywords: vrednostni management, razvoj funkcij kakovosti, hiša kakovosti, segmentacija trga, ciljne skupine, zahteve kupcev, metoda FAST
Published in DKUM: 13.03.2014; Views: 1885; Downloads: 319
.pdf Full text (3,34 MB)

2.
Racionalizacija stroja za ovijanje palet
Darjan Hanželič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava racionalizacijo ovijalca palet OP161TWIST in s tem razvoj ovijalca palet OP111, katerega posebnost je mobilnost. V uvodnem delu smo opisali zgodovino podjetja Zlatorog oprema d.o.o. in obstoječo tehnologijo. Natančneje smo se dotaknili razvoja in racionalizacije stroja OP111. Ideja oziroma potreba po novem izdelku je prišla od zunanjega vira, torej kupca, njeni temelji pa slonijo na že obstoječi tehnologiji v našem podjetju. Sledilo je načrtovanje prototipa in kalkulacija izboljšav stroja. Na koncu smo podali prihranek ob racionalizaciji posameznih segmentov stroja ter ob prilagoditvi delovnega mesta. OP111 se je izkazal za zelo učinkovit in dobro prodajan proizvod.
Keywords: ovijalec palet, zahteve kupcev, proizvodnja, racionalizacija, tržna analiza
Published in DKUM: 10.04.2013; Views: 1816; Downloads: 155
.pdf Full text (8,40 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica