| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 49
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
2.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV Z MERCATORJEVO PRODAJALNO
Tanja Ramšak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo odjemalcev je eden izmed najpomembnejših ciljev organizacije ali podjetja, saj trg ponuja vedno več izdelkov, odjemalci pa postajajo vedno bolj zahtevni. Ker je v današnjem času konkurenca tako zelo močna, je spremljanje potreb in želja kupcev ključnega pomena za obstoj podjetja. Da pa podjetje ugotovi, kako so kupci zadovoljni z njihovimi izdelki oziroma storitvami, je nujno, da izvaja raziskave o zadovoljstvu odjemalcev. Saj le, če podjetje pozna potrebe in želje odjemalca, lahko ugotovi svoje prednosti in slabosti ter tako izboljša svoje poslovanje in s tem tudi zadovoljstvo svojih odjemalcev. Z diplomskim delom sem želela ugotoviti, kako so kupci zadovoljni z Mercatorjevo prodajalno na Dobrni, saj raziskava te vrste v tej prodajalni še ni bilo. Rezultati raziskave so pokazali, da so kupci v tej prodajalni na splošno zadovoljni, kar je za podjetje osnova za nadaljnjo uspešno poslovanje.
Keywords: djemalec, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, anketa o zadovoljstvu odjemalcev, Mercator
Published: 24.12.2009; Views: 3736; Downloads: 1167
.pdf Full text (294,21 KB)

3.
OCENJEVANJE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV KOT PRILOŽNOST ZA IZBOLJŠAVE STORITEV
Peter Mravlak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Z razvojem industrijske civilizacije se je vzporedno razvijalo tudi vzdrževanje. Iz občasnih in priložnostnih popravil se je razvilo v visoko strokovno dejavnost, ki pridobiva vse značilnosti znanstvene discipline. Uspešna storitev vzdrževanja delovnih sredstev in oskrbe z energenti temelji na ljudeh, kar se zaposleni v PE Vzdrževanje in energetika Cinkarne Celje tudi zavedamo. Zadovoljstvo naših odjemalcev merimo, da si zagotovimo njihovo zvestobo in sodelovanje in ugotovimo potencialne možnosti za izboljšanje kakovosti storitev, s tem povečamo konkurenčnost in izboljšamo lastnosti organizacije, vse v skladu z zahtevami standarda ISO 9001:2000. S pomočjo domače in tuje literature s področja managementa celovite kakovosti, zadovoljstva odjemalcev, poslovne odličnosti, učinkovitega vodenja in standardov kakovosti smo pripravili metodologijo ocenjevanja zadovoljstva odjemalcev storitev PE Vzdrževanja in energetike. Z izvedbo ankete med uporabniki storitev v proizvodnih enotah in nekaterih strokovnih službah CC smo pridobili podatke za statistično obdelavo – izračunali smo indeks zadovoljstva odjemalcev CSI (Customer Satisfaction Index), ocenili povprečne ocene posameznih parametrov zadovoljstva, z analizo vrzeli določili področja, kjer je potrebno ukrepanje ter s kvadrantnim diagramom Herzbergove motivacijske teorije prikazali higienike ter pospeševalce zadovoljstva. Rezultate statistične obdelave smo uporabili za preverjanje na začetku naloge postavljenih hipotez, za identifikacijo področij storitev, kjer so potrebna ukrepanja ter za določitev področij, ki so priložnost za izboljšanje in postavitev novih ciljev.
Keywords: vzdrževanje, kakovost storitev, zadovoljstvo odjemalcev, anketa, indeks zadovoljstva odjemalcev, higieniki zadovoljstva, pospeševalci zadovoljstva, PE Vzdrževanje in energetika, CINKARNA Celje, d.d..
Published: 13.03.2009; Views: 2429; Downloads: 346
.pdf Full text (3,09 MB)

4.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV GOSPODINJSKIH APARATOV V PODJETJU GORENJE, D.D. VELENJE
Nina Ledinek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo odjemalcev je za podjetje ključnega pomena. Na tržišču je prisotna močna konkurenca, zato zadovoljiti odjemalce za podjetja predstavlja precej obsežno in zahtevno nalogo. Poznavanje odjemalcev, njihovih želja, potreb, navad in predvsem hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju, predstavljajo v današnjih razmerah na trgu ključ do uspeha. Gorenje, d.d., Velenje je eno izmed najuspešnejših slovenskih podjetij, ki delujejo v panogi bele tehnike in so prisotni tudi na številnih tujih trgih. V diplomskem delu sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva odjemalcev s posameznimi dejavniki pri izbiri gospodinjskih aparatov Gorenje ter pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati so pokazali, da so pričakovanja odjemalcev visoka in so anketirani odjemalci na splošno zadovoljni z omenjenimi dejavniki, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Če povzamemo dejstva, ugotovimo, da je za uspeh podjetja potrebno ujemanje želj in pričakovanj odjemalcev s ponudbo podjetja.
Keywords: Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketni vprašalnik, Gorenje, d.d., Velenje.
Published: 11.02.2010; Views: 2583; Downloads: 519
.pdf Full text (2,69 MB)

5.
ZADOVOLJSTVO IN ZVESTOBA ODJEMALCEV STORITEV PODJETJA SI.MOBIL D.D.
Alja Dvorščak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge se nanaša na predstavitev podjetje Si.mobil d.d., prvega zasebnega mobilnega operaterja v Sloveniji, ter strategijo ohranjanja zadovoljstva in zvestobe obstoječih odjemalcev. Cilji diplomskega dela izhajajo iz njenega namena, to je prikazati pomembnost zadovoljstva in zvestobe odjemalcev nekega podjetja, objasniti pomembnost poznavanja odjemalčevih želja in potreb in kaj motivira odjemalce pri nakupnem odločanju, ustvarjanje dobrega imena podjetja skozi odzive odjemalcev. Vsi ti cilji so prikazani na primeru podjetja Si.mobil d.d., kjer se na podlagi raziskave o zadovoljstvu in zvestobi odjemalcev pripravi analiza rezultatov in analiza predlogov za izboljšanje programa zvestobe. Podjetja morajo zadovoljiti svoje odjemalce, saj lahko le tako pridobijo konkurenčno prednost, ki je tako pomembna v današnjem času. Uresničevanje tega cilja pa poteka s pomočjo marketinga, oziroma marketinškega koncepta, katerega podjetja čedalje več vpeljujejo v svojo strategijo. Začeti je potrebno z dobro opredeljenim trgom, osredotočiti se na potrebe in želje odjemalcev ter uskladiti vse aktivnosti, le na ta način lahko ustvarimo dobiček od zadovoljnega odjemalca. Zadovoljstvo odjemalcev je ena od najbolj želenih dosežkov podjetja, saj se podjetja zavedajo, da tako pridobijo najugodnejše in najučinkovitejše promoviranje podjetja skozi odjemalce same. Z zadovoljstvom krepimo tudi zvestobo odjemalcev, saj postanejo odjemalci neobčutljivi na ponudbo konkurence ter manj občutljivi na cenovne razlike. Zavedati pa se moramo, da je vzdrževanje obstoječih odjemalcev tudi cenejše od pridobivanja novih. Podjetja na različne načine vplivajo na zadovoljstvo odjemalcev, največkrat preko propagandnih materialov, kartic zvestobe, nagradnih iger. S podatki, pridobljenimi preko teh aktivnosti, pa lahko pripravi podjetje podrobne analize o tem, kaj pravzaprav odjemalci želijo in pričakujejo. Kar pa še vedno ni dovolj. Pristopiti je potrebno načrtno in z ustrezno metodologijo, katera nam omogoči boljše poznavanje svojih odjemalcev. Metode, ki se jih podjetje poslužuje za podrobnejše analize, so lahko sledeče: sistem predlogov in pritožb, ankete o zadovoljstvu odjemalcev, namišljeno nakupovanje in analiza izgubljenih odjemalcev. Ohranjanje obstoječih odjemalcev in vzgajanje novih zvestih odjemalcev postaja strateški cilj mnogih podjetij. Zvestoba odjemalcev potegne za sabo kar nekaj prednosti kot so prihranek, povečan prihodek, brezplačna propaganda s strani odjemalcev, zožen maneverski prostor konkurence, odjemalci so bolj dovzetni za spremembe, prispevajo več predlogov ter jim podjetje ostane v zavesti, tudi ko se odločajo za nakup v zadnjem trenutku. V povezavi z zvestobo odjemalcev pa lahko govorimo tudi o programih zvestobe, ki so usmerjeni v obrambno strategijo podjetja. Gre za strategijo, usmerjeno k razvijanju in poglabljanju odnosov z odjemalci, spodbujajo njihovo vračanje in višajo njihovo zvestobo. Program zvestobe mora biti dinamično orodje, saj je potreben hiter odziv na spremembe v tržnem okolju, program zvestobe je orodje za prilagajanje vsebine programov okolju. Ker pa program zvestobe zahteva stroške in energijo, moramo zagotoviti da ni le neko odvečno orodje, ampak zagotovi povečanje dobička in tržnega deleža. Zagotavljanje zadovoljstva in zvestobe odjemalcev pa ne moremo uspešno izvesti brez pomoči zadovoljnih zaposlenih. Odjemalci vrednotijo svoje izkušnje s podjetjem na podlagi tega, kakšno je vedenje tistih zaposlenih v podjetju, ki imajo neposreden stik z njimi. Za uresničevanje vizije in ciljev morajo zaposleni začutiti prijetno organizacijsko klimo, kar se bo odražalo tudi v odnosu z odjemalci. Podjetje Si.mobil d.d. je eno tistih podjetij, ki posvečajo veliko pozornosti svojim odjemalcem. Na telekomunikacijskem trgu so edina stalnica spremembe in prilagajanje le-tem je postalo nujno za konkurenčno prednost. Podjetje Si.mobil d.d. se za dobiček in za pridobivanje tržnega deleža poslužuje programov zvestobe.
Keywords: Koncept marketinga, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, programi zvestobe.
Published: 22.06.2010; Views: 3204; Downloads: 445
.pdf Full text (1,23 MB)

6.
ZADOVOLJSTVO, ZVESTOBA IN STRATEGIJA ZADRŽANJA ODJEMALCEV NA PRIMERU PODJETJA EKOPLAN A D.O.O.
Urška Kralj, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Po nekaterih podatkih je v letu 2003 v Angliji povprečno podjetje izgubilo 16,9 % odjemalcev zaradi njihovih odhodov drugam. V letu 2005 pa je ta odstotek narasel že na 19,1 %. Prehodi odjemalcev v drugih tržnih ekonomijah se gibljejo po podobnih trendih: Slovenija ni pri tem nobena izjema. Slovenska podjetja niso nič bolj imuna za prehajanja odjemalcev drugam, in ti prehodi za slovenska podjetja in znamke niso nič manj boleči. Potrošniki so se spremenili, spremenile so se njihove navade in spremenilo se je okolje, v katerem živijo in nakupujejo. Na eni strani so odjemalci bolj zahtevni, razvajeni in izobraženi kot kadarkoli prej, po drugi strani pa je možnosti, ki jih imajo na razpolago, veno širše in izbire je vedno več. Danes je splošno sprejeto spoznanje, da je donosno poslovanje bolj verjetno povezano z ohranjanjem obstoječih odjemalcev in s povečanjem njihove potrošnje, kot pa z napadanjem novih odjemalcev. Razvijanje učinkovitih strategij za zadržanje odjemalcev pri podjetju je ena ključnih spretnosti za preživetje in mirnejšo prihodnost. Menimo, da smo dosegli vse v delu zastavljene cilje. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo opredelili pojme zadovoljstvo, zvestobo in predanost. Proučevali smo odnose med zadovoljstvom odjemalca, elementi, ki vplivajo na njegovo zvestobo do podjetja EKOPLAN A ter oblikovali strategijo zadržanja na obravnavanem podjetju. Empirično smo preverjali odjemalčevo splošno zadovoljstvo do podjetja ter zadovoljstvo po posameznih dimenzijah. Za vpogled v trenutno stanje zadovoljstva v podjetju, smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga izvedli med odjemalci. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da so odjemalci zadovoljni z njihovimi storitvami, med strokovnimi storitvami podjetja so najbolj zadovoljni s pridobivanjem in prodajo mineralnih surovin v obeh kamnolomih. Zadovoljni so z odnosom strokovnih delavcev in menijo da imajo delavci podjetja dovolj znanja. Cilj podjetja je posredovanje pozitivnih izkušenj in informacij od ust do ust in ne uporabljajo drugih načinov komuniciranja. Rezultati pa so pokazali, da je bil najbolje ocenjen prav ta način komuniciranja. S sodelovanjem s podjetjem EKOPLAN A so zadovoljni vsi anketirani. Lepe besede utemeljitev pa kažejo na to, da je podjetje v očeh svojih odjemalcev korektno, strokovno podjetje, ki ima dober ugled in usposobljen kader.
Keywords: zadovoljstvo // nezadovoljstvo // zvestoba // predanost // zaupanje// odnos med zadovoljstvom in zvestobo // strategija zadržanja // analiza odjemalcev // analiza zadovoljstva odjemalcev
Published: 05.08.2010; Views: 2024; Downloads: 247
.pdf Full text (4,45 MB)

7.
PROIZVODNO PODJETJE IN UČINEK STANDARDA ISO 9001
Boštjan Knehtl, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Kakovost je dandanes ključnega pomena za uspeh podjetij, kajti le kakovostni izdelki oziroma storitve lahko do popolnosti izpolnijo pričakovanja in potrebe odjemalcev. Zato se podjetja odločajo za vpeljavo sistemov kakovosti. V Sloveniji je eden najbolj razširjenih ISO standard 9001. Standard sam po sebi ne zagotavlja kakovostnih izdelkov oziroma storitev, ampak zagotavlja standardizirane procese poslovanja. Procesi pa slonijo na kakovostni izvedbi po strogih zahtevah standarda in na nenehnem izboljševanju. Tako so ob doslednem izvajanju sistema tudi izdelki kakovostni in vedno boljši. Standard ISO je zasnovan na načelih (predstavljenih v nalogi), katerih upoštevanje organizacijam omogoča izboljšanje poslovanja. V diplomski nalogi sem izbral podjetje AJM (okna-vrata-senčila) d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo in montažo stavbnega pohištva. Podjetje je pred trinajstimi leti vpeljalo ISO standard in posluje po smernicah omenjenega standarda in zato je kakovost že dolgo ključna sestavina poslovanja, kar dokazuje vzpostavljen in dobro voden sistem obvladovanja kakovosti poslovanja po standardih ISO 9001. Sistem zajema celotno podjetje, veliko vlogo ima v oddelku proizvodnje, kjer je vzpostavitev sistema izboljšala sledljivost materialov in polizdelkov, zmanjšali so se stroški zaradi slabe kakovosti, izboljšali so se pogoji dela, povečali sta se učinkovitost, zadovoljstvo zaposlenih in kupcev, saj so kupci tisti ki vrednotijo celovito kakovost in celovito realizacijo naročila s tem, da so z naročenim izdelkom zadovoljni in da ustreza ne samo tehničnim ampak tudi njihovim kriterijem. Glavne prednosti uvedbe sistema kakovosti so predvsem preglednejša organiziranost poslovanja, preglednost poslovnih procesov, dokumentiranost postopkov z odgovornostmi in pristojnostmi, izboljšanje notranje komunikacije ter tudi večja kakovost storitev in proizvodov, zadovoljstvo odjemalcev ter lažji dostop do globalnega tržišča. Vendar standardizacija poslovanja podjetja sama ne more zagotoviti dolgoročne konkurenčne prednosti. Podjetja si jo lahko zagotovijo predvsem z inovativnostjo in nenehnim iskanjem ter izkoriščanjem poslovnih priložnosti.
Keywords: Sistem kakovosti, kakovost, ISO standard 9001, izdelki oziroma storitve, AJM (okna-vrata-senčila) d.o.o., osredotočenost na odjemalce, nenehno izboljševanje, procesi oziroma procesni pristop, zadovoljstvo odjemalcev.
Published: 24.11.2010; Views: 2904; Downloads: 466
.pdf Full text (10,83 MB)

8.
ANALIZA TEORETIČNEGA KONCEPTA MENEDŽMENTA ODNOSOV Z ODJEMALCI- CRM
Selvedin Mujagić, 2010, final seminar paper

Abstract: V globalno tržnem okolju se organizacije dnevno srečujejo s problematiko prilagajanja in zadovoljevanja odjemalcev z različnimi zahtevami in nakupnimi navadami. Odjemalci so pri svojih odločitvah nepredvidljivi, saj se vedno znova ne odločajo za izdelke iste blagovne znamke, istega okusa, videza itd. Na njihovo odločitev in s tem na razpolaganje kupne moči pri nastali potrebi, vplivajo številni za organizacijo nepredvidljivi, včasih celo nevarni tržni dejavniki. Funkcija menedžmenta odnosov je tako zmanjšati in obvladovati tovrstne dejavnike, nastale potrebe pa pravočasno predvideti in reagirati v obliki ponudbe pravega izdelka ob pravem času ter, na pravem mestu in s tem poskrbeti za zadovoljstvo odjemalca. Izhodišča koncepta so torej postavljena v osnovni zakona menjalnega odnosa t.j. daj —dam s poudarkom na ustvarjanju t.i. ''win- win'' odnosa. Tovrstno razmerje je možno doseči le v primeru, če obe strani čutita, da sta pri menjavi dobili vsaj toliko kot sta pričakovali ali celo več. V vsakem primeru gre za ustvarjanje obojestranskega zadovoljstva, kar se pri podjetju odraža kot povečanje deleža prihodkov, pri odjemalcu pa kot lojalnost do podjetja. Vzpostavljanje dolgoročnih in dobičkonosnih odnosov z vsemi odjemalci, pa se po izkušnjah mnogih organizacij ne kaže kot najdonosnejša poteza. Prav zato je potrebno pri graditvi odnosov z namenom dolgoročnega sodelovanja, deliti odjemalce na donosne in manj donosne. Namreč, z donosnimi odjemalci bo podjetje sodelovalo in razvijalo odnos temelječ na zaupanju, medtem ko bo manj donosnim oz. nedonosnim posvečalo bistveno manj pozornosti. Podporo pri odločanju in pravilnem vlaganju resursov organizacije nudi pomemben sestavni del CRM- ja t.j. informacijska tehnologija in z njo vse povezane programske rešitve. Informacijska tehnologija s pomočjo podatkovnih baz omogoča analiziranje, obdelavo in pripravo podatkov, s katerimi lahko podjetje prispeva k uspešnejšemu in učinkovitejšemu oblikovanju odnosa in z njim povezanega zadovoljstva s podjetjem. Pri tem je nujno omeniti, da koncept CRM ne gre enačiti s tehnologijo, temveč ga je potrebno opredeljevati kot strategijo ter način razmišljanja in poslovanja, ki gradi konkurenčne prednosti na uspešnem menedžmentu odnosov z odjemalci.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: - Menedžment odnosov z odjemalci - Zadovoljstvo in zvestoba odjemalcev - Donosnost - Informacijska tehnologija - Strategija - Konkurenčne prednosti
Published: 27.01.2011; Views: 1630; Downloads: 166
.pdf Full text (1,03 MB)

9.
VREDNOTENJE USPEŠNOSTI IN UČINKOVITOSTI PRODAJE V PODJETJU MOTO-NAUTIKA
Leonela Pučko, 2010, final seminar paper

Abstract: Vrednotenje uspešnosti in učinkovitosti prodaje v podjetju je temeljnega pomena za dobro poslovanje podjetja. Uspešnost podjetja ni odvisna samo od dobička, upoštevati moramo tudi image, zaupanje, zanesljivost in točnost. Uspešnost prodaje je odvisna od inkorporiranja potreb in želja odjemalcev v prodajni proces. Uspešnost je merilo doseganja ciljev z upoštevanjem vložkov. Učinkovitost pa je merilo doseganja ciljev ne glede na vložke ( napori, stroški, sredstva). Pri vrednotenju uspešnosti in učinkovitosti prodaje v podjetju Moto-nautika sem analizirala uspešnost prodaje za obdobje štirih let. Po dobljenih podatkih iz analiz sem ugotovila, da podjetje posluje učinkovito in uspešno, vendar je treba posvečati večjo pozornost nižanju prodajnih stroškov, iskati izboljšave, možnosti za napredek in razvoj, potrebno je biti v koraku s časom. Tako bomo zagotovili še naprej uspešno in učinkovito poslovanje prodajne funkcije.
Keywords: uspešnost, učinkovitost, management prodaje, revizija prodaje, dobičkonosnost, prodajne cene, plačila, zadovoljstvo odjemalcev
Published: 21.12.2010; Views: 1972; Downloads: 371
.pdf Full text (690,73 KB)

10.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV V WELLNESSU ORHIDELIA
Maja Ošlak, 2010, final seminar paper

Abstract: Wellness Orhidelia je nov svet termalnih užitkov in najprestižnejši del Term Olimia, kjer boste med popolnim razvajanjem vašega telesa in duha doživeli prebujenje ljubezni. Wellness Orhidelia ponuja storitve, ki so v vse hitrejšem in stresnem življenju postale zelo pomembne. Ravno iz teh razlogov smo se odločili za raziskavo, v kateri smo se osredotočili na zadovoljstvo odjemalcev. V teoretičnem delu smo povzeli spoznanja slovenskih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev. V empiričnem delu smo postavili hipoteze, izbrali ustrezno metodologijo in izvedli raziskavo. S pomočjo raziskave smo ugotovili trenutno stanje zadovoljstva odjemalcev v Wellnessu Orhidelia. Ugotovili smo, da so odjemalci v splošnem zelo zadovoljni vendar pri posameznih vprašanjih prihaja do odstopanj od pričakovanj zato tudi vse postavljene hipoteze niso bile potrjene. Zaradi vse večje zahtevnosti odjemalcev in vse večjih pričakovanj in konkurence na trgu bodo zaposleni morali izboljšati, kar odjemalcem povzroča nezadovoljstvo, da se bodo le ti vračali in postali zvesti odjemalci. Pomembno je, da podjetje prisluhne svojim odjemalcem, njihovim pričakovanjem, predlogom in pritožbam, saj bodo le tako lahko oblikovali ponudbo, ki bo konkurenčna na trgu in bo zadovoljevala potrebe. Zelo pomembno je, da ponudba Wellessa Orhidelia ustreza pričakovanjem njihovih odjemalcev.
Keywords: Odjemalec, zadovoljstvo, storitev, stopnje zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, merjenje zadovoljstva, metode merjenja, anketni vprašalnik, Wellness Orhidelia.
Published: 27.01.2011; Views: 2098; Downloads: 297
.pdf Full text (1013,03 KB)

Search done in 0.33 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica