| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA GOSTOV NA DESTINACIJI PTUJ
Barbara Krajnc, 2011, final seminar paper

Abstract: V današnjih časih je pomen turizma vse večji, saj ponuja številna delovna mesta, hkrati pa ponuja obiskovalcem določene destinacije možnosti za počitek, sprostitev in ogled naravnih danosti, ki jih posamezna destinacija ponuja. Ker postajajo turistične destinacije vse bolj privlačne in imajo zelo kakovostno ponudbo, postajajo zahteve in pričakovanja gostov vse višja. Zaradi konkurenčnosti med različnimi destinacijami je izjemno pomembno zadovoljiti goste in si tako zagotoviti ponoven obisk ali pa priporočitev destinacije prijateljem, znancem in drugim. Zadovoljni gostje lahko povečajo tudi ugled posamezni destinaciji in ji postanejo zvesti. Tako se lahko poveča tudi njihov prihodek. Na Ptuju kot turistični destinaciji lahko rečemo, da je turizem dobro razvit, vendar v očeh gostov še vedno preslabo predstavljen in oglaševan, saj je večina gostov za destinacijo izvedela preko znancev in prijateljev.
Keywords: zadovoljstvo gostov, pričakovanja gostov, dejavniki zadovoljstva, turizem, turistična destinacija Ptuj
Published: 22.11.2011; Views: 1808; Downloads: 281
.pdf Full text (639,34 KB)

2.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA HOTELSKIH GOSTOV V TERMAH ČATEŽ, D. D.
Monika Mohar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Terme Čatež, d. d., je podjetje, ki se ukvarja s hotelirstvom, gostinstvom, spa, trgovanjem, športom in rekreacijo. V Sloveniji in Evropi sodi med najprivlačnejše turistične destinacije. Rdeča nit razvoja je termalna voda, ki jo uporabljajo v več namenov. Terme Čatež so pravi kraj za oddih, zabavo in sprostitev ter sklepanje poslovnih vezi, tako da prav vsak najde kotiček zase. Ravno iz naštetih razlogov smo se odločili za raziskavo, kjer smo se osredotočili na hotelske goste oz. na zadovoljstvo le-teh. V teoretičnem delu smo povzeli in strnili spoznanja več slovenskih in tujih avtorjev, ki so raziskovali na področju zadovoljstva odjemalcev – hotelskih gostov. V empiričnem delu pa smo izvedli analizo zadovoljstva hotelskih gostov na anketnem vprašalniku podjetja Terme Čatež. Na podlagi anketnega vprašalnika smo si postavili hipoteze in temeljno vprašanje raziskave ter izvedli raziskavo. S pomočjo raziskave smo ugotovili stopnjo zadovoljstva hotelskih gostov Term Čatež, d. d. v časovnem obdobju januar–februar 2012. Na podlagi raziskave oz. pridobljenih rezultatov lahko trdimo, da so hotelski gostje v splošnem zelo zadovoljni s ponudbo podjetja, vendar je pri nekaterih vprašanjih prišlo do napačnega predvidevanja, zato smo nekatere hipoteze zavrnili. Najpomembnejše pri poslovanju podjetja je, da sledi željam, potrebam in zahtevam odjemalca in jim ponudi vse to ali še več. Odjemalci so vse bolj zahtevni, imajo vse večja pričakovanja, zato je konkurenca na trgu vse ostrejša. Pomembno je, da podjetje prisluhne odjemalcu in na podlagi tega kreira svojo ponudbo in/ali izdelek, ki bo konkurenčen na trgu in bo zadovoljeval potrebe. Odjemalci bodo zadovoljeni, radi se bodo vračali, s tem pa bodo postali tudi zvesti.
Keywords: hotelski gost, zadovoljstvo, merjenje zadovoljstva hotelskih gostov, Terme Čatež.
Published: 20.12.2012; Views: 1717; Downloads: 266
.pdf Full text (2,29 MB)

3.
KAKOVOST STORITEV IN ZADOVOLJSTVO GOSTOV S STORITVAMI V HOTELU AJDA
Gabrijela Feher, 2013, undergraduate thesis

Abstract: analiza zadovoljstva gostov v hotelu Ajda
Keywords: zadovoljstvo, gostov
Published: 18.07.2013; Views: 939; Downloads: 101
.pdf Full text (1,02 MB)

4.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA GOSTOV NA DESTINACIJI SOLČAVSKO
Karla Vratnik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Turizem se vedno hitreje razvija in postaja vse bolj pomembna gospodarska panoga, zaradi tega je na tem področju tudi vse večja konkurenca, gostje pa vedno bolj zahtevni. Da bi destinacije svojo konkurenčnost ohranile se morajo osredotočiti na svoje goste in njihovo zadovoljstvo. Pomembno je da organizacije vedo na podlagi katerih dejavnikov se turisti odločajo za obisk njihove destinacije, saj lahko le tako vidijo na katerem področju potrebujejo novosti in izboljšave glede ponudbe. Le zadovoljen gost bo o destinaciji širil dober glas med svojimi prijatelji in tako pripomogel k večji prepoznavnosti le te. Na destinaciji Solčavsko so na področju turizma v zadnjih letih dosegli sunkovit razvoj, dobro marketinško komuniciranje pa je pripomoglo k odlični prepoznavnosti tudi izven slovenskih meja.
Keywords: zadovoljstvo gostov, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, turizem, turistična destinacija, turistična destinacija Solčavsko
Published: 27.11.2013; Views: 727; Downloads: 105
.pdf Full text (1,45 MB)

5.
VPLIV ANIMACIJE NA ZADOVOLJSTVO HOTELSKIH GOSTOV V LIFECLASS HOTELS & SPA PORTOROŽ
Gregor Košuta, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Za dolgoročen obstoj vsakega podjetja, ki prodaja turistične storitve, je zadovoljstvo potrošnikov ključnega pomena. Tega se zavedajo tudi pri Istrabenz Turizmu, d. d., ki v okviru turističnega področja razvijajo in tržijo storitveno znamko LifeClass. V diplomskem delu raziskujemo pomen in vlogo animacije v turizmu ter njen vpliv na zadovoljstvo gostov v hotelih LifeClass & Spa Portorož. Gost bo zadovoljen zapustil hotel in želel nakup ponoviti le takrat, ko bodo njegova pričakovanja dosežena ali presežena. Animacija se v prvi vrsti organizira zato, da bi čim bolje zadovoljili potrebe, želje in pričakovanja gostov. To je tudi glavni cilj vsakega animacijskega programa. Z raziskavo smo na podlagi anketiranja gostov prišli do zaključka, da so gosti s celotno turistično storitvijo, katere del je tudi animacija, v veliki večini zelo zadovoljni, saj bodo nakup ponovili in znamko LifeClass v Portorožu priporočili tudi drugim. Animacija je s kakovostnim programom prispevala svoj delež, ne bo pa na prvem mestu razlogov za ponovni nakup gosta. Dobropočutna ponudba in mesto Portorož sta glavna dva razloga za odločitev ponovnega nakupa in lahko rečemo, da sta oba dejavnika najbolj prispevala k splošnemu zadovoljstvu gostov.
Keywords: animacija, zadovoljstvo gostov, kakovost, LifeClass, Portorož.
Published: 10.08.2016; Views: 773; Downloads: 175
.pdf Full text (1,20 MB)

6.
VPLIV UREJENOSTI OKOLJA V MORAVSKIH TOPLICAH NA ZADOVOLJSTVO GOSTOV
Dragica Piv, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo gostov in kakovost opravljenih storitev sta zelo pomembni pri dolgoročnem uspehu vsakega podjetja ter vsakega kraja. Zadovoljstvo gostov dosežemo, ko zadovoljimo njihove potrebe. Zadovoljstvo gostov in hkrati tudi domačinov je naloga komunalnega podjetja, ki s svojimi storitvami poizkuša zadovoljiti njihove želje in potrebe.
Keywords: zadovoljstvo gostov, okolje, merjenje zadovoljstva, Moravske Toplice
Published: 27.10.2016; Views: 226; Downloads: 40
.pdf Full text (1,54 MB)

7.
Zadovoljstvo gostov in merjenje kakovosti storitve v čarter podjetju na podlagi vprašalnika Euminia
Saša Šinkovec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Definicijo pojma kakovost storitev v turistični dejavnosti je težko postaviti. Kakovost turistične storitve določa gost in zadovoljstvo gostov je dandanes bistvenega pomena za obstoj ter razvoj turistične dejavnosti. Hrvaška ima eno največjih čarterskih flot na svetu, zato je konkurenca na področju čarterja na Hrvaškem velika. V diplomskem delu predstavljamo hrvaško čartersko podjetje, ki vrsto let z anketo Euminia meri zadovoljstvo svojih gostov. Opazovano čartersko podjetje želimo z vidika zadovoljstva gostov, glede na rezultate ankete Euminia, primerjati s konkurenco, poiskati konkurenčne prednosti in slabosti ter predlagati izboljšave za doseganje boljših rezultatov zadovoljstva gostov. Predstavljamo in ocenimo tudi sistem Euminia, anketo za ocenjevanje zadovoljstva gostov s storitvijo, z osebjem, opremo in s stanjem plovil. Na osnovi analize rezultatov sistema za ugotavljanje zadovoljstva gostov Euminia ugotavljamo, da je kakovost storitve opazovanega čarterja mogoče dvigniti na višji nivo z manjšimi investicijami na plovilih in z večjo kontrolo nekaterih zunanjih izvajalcev, s tem pa povečati zadovoljstvo gostov.
Keywords: kakovost storitev, zadovoljstvo gostov, Euminia, navtični turizem, čarter
Published: 27.06.2016; Views: 569; Downloads: 54
.pdf Full text (854,56 KB)

8.
VPLIV ORGANIZACIJSKE KLIME NA ZADOVOLJSTVO GOSTA
Tjaša Drevenšek, 2016, master's thesis

Abstract: V povezavi s kakovostjo storitev je zadovoljstvo gostov tisti pojem, ki ga hotelirji dobro poznajo in h kateremu stremijo, če želijo poslovati uspešno in obstati na trgu. Storitve gostom pa izvajajo zaposleni, ki delujejo v določenem delovnem okolju. Namen raziskave je ugotoviti, ali vzdušje v delovnem okolju, imenovano organizacijska klima, vpliva na zadovoljstvo hotelskega gosta. Uporabljena metoda spraševanja je bila izvedena z dvema instrumentoma, anketnim vprašalnikom za goste in za zaposlene. Raziskovanje je potekalo 26 dni v petih hotelih istega hotelskega podjetja. V statistično obdelavo je bilo vključenih 251 anketnih vprašalnikov. Mnenja 188 anketiranih gostov so pokazala, da so bili v hotelih zelo zadovoljni, 63 zaposlenih pa je poročalo, da je klima v hotelskem podjetju dobra. Izračun korelacije s Pearsonovim koeficientom je pokazal zelo šibko korelacijo med pojmoma. Izračun statistične pomembnosti kaže na nepomembnost rezultatov, razlog za to pa je lahko premajhen vzorec zaposlenih, napaka v procesu oziroma vprašalniku in podobno.
Keywords: hotelirstvo, organizacijska klima, zadovoljstvo gostov
Published: 20.10.2016; Views: 759; Downloads: 110
.pdf Full text (1,15 MB)

9.
Analiza zadovoljstva tujih gostov v Zdravilišču Radenci
Gregor Černoga, 2019, master's thesis

Abstract: Turizem je hitrorastoča dejavnost po vsem svetu, ki vsebuje gospodarske, okoljske in kulturne vidike, ki igrajo pomembno vlogo pri spodbujanju potrošnje in trgovine. Zaradi kompleksnosti panoge so v turizmu potrošniki, gostje še posebej pozorni na kakovost storitev, ki so jih deležni, zato se od zaposlenih v turističnem sektorju pričakuje, da kot izvajalci storitev gostu pričarajo srečo in zadovoljstvo. Še posebej je to opazno v zdraviliški dejavnosti, s katero se ukvarjajo tudi Zdravilišče Radenci, kjer so zaposleni največ v stiku z gosti, hkrati pa jim ponujajo cel sklop različnih storitev, s čimer vprašanje zadovoljstva gostov postane veliko bolj kompleksno. Zatorej gostoljubje obstane le tako, da se gosta vedno postavi na prvo mesto, kljub temu da je pod vprašajem še tako obrobna operativna zadeva ali načrt. V magistrskem delu smo naredili raziskavo zadovoljstva tujih gostov. Podatke smo pridobivali z anketnim vprašalnikom, ki smo jih pri analiziranju rezultatov obdelali z različnimi statističnimi kazalniki, kot so povprečje, mediana, standardni odklon, najnižja in najvišja vrednost ter frekvence in relativne frekvence (odstotki). Za preverjanje hipotez smo uporabili korelacijsko analizo za ugotavljanje povezanosti med spremenljivkami, regresijsko analizo za ugotavljanje vpliva med spremenljivkami ter t-test za neodvisne vzorce za ugotavljanje razlik med povprečji dveh skupin anketirancev. Narejena raziskava je prikazala aktualno stanje zadovoljstva gostov v Zdravilišču Radenci. Podjetju smo s tem prikazali prednosti in slabosti v ponudbi, s čimer smo jim dali iztočnice za načrtovanje njihovih aktivnosti v prihodnosti.
Keywords: Turizem, zadovoljstvo gostov, zdraviliška dejavnost, Zdravilišče Radenci
Published: 11.04.2019; Views: 750; Downloads: 46
.pdf Full text (511,64 KB)

Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica