| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 73
First pagePrevious page12345678Next pageLast page
1.
Razvoj digitalno dostopnega spletnega mesta visit tišina na osnovi sistema wordpress : diplomsko delo
Nejc Flegar, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen problem digitalne dostopnosti, ki je postala nujna za dostop do spleta. Glavna naloga digitalne dostopnosti je, da lahko vsi dostopamo do spleta enako. Cilj diplomske naloge je razložiti digitalno dostopnost, njen pomen in zakonodajo ter opisati CMS sisteme, ki so glavno orodje za izdelavo spletnih strani. Kot končen rezultat sem, s pridobljenim znanjem o digitalni dostopnosti in CMS sistemih, ustvaril spletno stran »Visit Tišina«.
Keywords: WordPress, spletna stran, CMS, digitalna dostopnost
Published in DKUM: 16.12.2021; Views: 432; Downloads: 86
.pdf Full text (1,43 MB)

2.
Spletna prodaja personaliziranih čokolad
Žan Smrkolj, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Z željo po izdelavi in prodaji personaliziranih čokolad preko spletne trgovine na bolj atraktiven način, kot je vizualno urejanje, smo se odločili izdelati spletno trgovino. Naša želja je predvsem ta, da si lahko kupec preko vizualnega urejevalnika ustvari čokolado, ki mu je pisana na kožo. Potem, ko si kupec sam uredi čokolado pa mu jo izdelamo točno takšno s pomočjo rezkarja. Izdelek nato shranimo v ustrezno embalažo in jo pošljemo kupcu. Cilj diplomskega dela je vzpostaviti spletno trgovino s funkcionalnim vtičnikom za vizualno urejanje čokolad. Za izdelavo diplomske naloge smo uporabili deskriptivno metodo dela, s katero smo opredelili osnovne značilnosti, procese in pojme naše teme. V teoretičnem delu smo opisali okolje WordPress ter zakaj smo se zanj odločili. Nato smo opredelili zakaj smo izbrali določeno temo in vtičnik za vizualno urejanje izdelkov ter to naredili še za ostale vtičnike, ki smo jih uporabili pri izdelavi spletne strani. V praktičnem delu smo predstavili postopek izdelave spletne strani z uporabljenimi vtičniki. V zaključnem delu pa smo naredili analizo uspešnosti spletne strani s spletnim orodjem Google Lighthouse.
Keywords: spletna prodaja, personalizirane čokolade, programska oprema WordPress
Published in DKUM: 01.12.2021; Views: 216; Downloads: 47
.pdf Full text (2,46 MB)

3.
Primerjava sistemov upravljanja vsebin za nogometne klube : diplomsko delo
Tadej Cverlin, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Vsak nogometni klub si želi lepo oblikovano in odzivno spletno stran. Velikim klubom ni težava najti nekoga, ki bo izdelal takšno stran. Težava se pa pojavi pri majhnih klubih, ki si tega ne morejo privoščiti. Tukaj nastopijo sistemi za upravljanje vsebin, s katerimi lahko sami zgradimo spletno stran. V diplomskem delu nas zanima, s katerim sistemom za upravljanje vsebin je najbolje izgraditi nogometno spletno stran. Izdelali smo štiri spletne strani z uporabo naslednjih orodij: Wix, Joomla, Drupal in WordPress. Te štiri sisteme opišemo in nato izpostavimo, kaj od njihovih funkcionalnosti smo uporabili pri izdelavi spletnih strani. Sisteme tudi primerjamo na podlagi uporabniške izkušnje in možnosti oblikovanja. Naredili smo tudi primerjavo posamičnih strani, kjer izpostavimo prednosti in slabosti pri vsakem sistemu. Sistemi ponujajo razširitve za nogomet; tudi te smo med seboj primerjali. Naše spletne strani smo primerjali tudi s stranmi nogometnih klubov. Čeprav lahko z vsakim sistemom zgradimo stran za nogometne klube, najbolj izstopa WordPress, saj je lahek za uporabo, ponuja preprosto spreminjanje strani in v našem primeru ponuja najboljše zastonj razširitve.
Keywords: sistem za upravljanje vsebin, Wix, Joomla, Drupal, WordPress.
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 237; Downloads: 33
.pdf Full text (1,01 MB)

4.
Implementacija in uporaba CRM rešitve v podjetju in WP-CRM kot dodatek za WordPress
Nives Korošec, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu znotraj teoretičnega dela utemeljujemo pojme, povezane s CRM rešitvami in CMS sistemi. S kratico CRM opredeljujemo upravljanje odnosov s strankami, ki predstavljajo pomembno konkurenčno prednost za podjetja, katerih želja je dolgoročno in kvalitetno grajenje odnosov s strankami. V poglavju o CRM rešitvah smo le-te podrobneje opredelili, razložili njihovo uporabnost in funkcionalnost, prednosti in slabosti, potek implementacije ter možnosti različnih uvedb. Dotaknili smo se tudi trendov na področju CRM rešitev ter opredelili in razložili delovanje najbolj razširjenih globalnih in lokalnih CRM rešitev na slovenskem območju. Pri opredeljevanju CMS sistemov, t.i. sistemov za upravljanje vsebin, smo se osredotočili predvsem na platformo WordPress, ki je trenutno najbolj razširjen CMS sistem v svetu. Razložili smo potek razvoja WordPress spletne strani ter varnost tega odprtokodnega sistema. Nadalje smo se osredotočili na princip uvajanja in gostovanja ter postopek registracije spletne domene. V zadnjem delu smo podrobneje opredelili urejevalnike WordPress spletnih strani, ki se namestijo znotraj spletišča kot vtičniki. Izpostavili smo tudi dva zelo pomembna vtičnika, ki smo ju kasneje uporabili tudi v praktičnem delu magistrskega dela pri izdelavi WordPress spletne strani. To sta WooCommerce vtičnik, ki je najbolj priljubljeni vtičnik za izgradnjo spletne trgovine in WP-CRM vtičnik, ki omogoča upravljanje odnosov s strankami neposredno iz spletne trgovine. V praktičnem delu magistrskega dela smo najprej prikazali postopek implementacije CRM rešitve v proizvodno podjetje s pomočjo uporabe Microsoft Dynamics Sure Step metodologije. V drugem delu smo prikazali nekatere koristne funkcionalnosti ter uporabo Salesforce CRM rešitve na primeru tega proizvodnega podjetja. Na koncu smo za to proizvodno podjetje, ob pomoči platforme WordPress in vtičnika WooCommerce, izdelali še namišljeno spletno trgovino ter jo oblikovali z vizualnim urejevalnikom DIVI. Znotraj namišljene trgovine smo namestili brezplačni vtičnika WP-CRM, ki sicer glede na potrebe, uporabnikom ponuja tudi plačljive razširitve.
Keywords: CRM, Salesforce, Sure Step, WordPress, WooCommerce, WP-CRM.
Published in DKUM: 02.09.2021; Views: 280; Downloads: 83
.pdf Full text (3,90 MB)

5.
Koncept izdelave sodobnega spletnega mesta
Kristina Klemenčič, 2021, master's thesis

Abstract: Internet dandanes kroji življenje vseh nas, saj večina izmenjav informacij poteka preko njega. Svetovni splet postaja glavni vir prenosa informacij. Podjetje oziroma organizacija tako rekoč ne obstaja, če ni prisotna na spletu. Predstavitev podjetja in informacij na družbenih kanalih je torej postala nujna, v kolikor želimo uspeti in postati prepoznavni na trgu. Tako tudi večina turistov brska za informacijami o potencialnem dopustu preko spleta. Tu lahko enostavno, z nekaj računalniškimi kliki primerjajo različne destinacije, ponudnike namestitev, ceno storitev in brskajo po forumih s priporočili. Svoj dopust lahko rezervirajo zelo enostavno preko agencijskega portala ali že znanega rezervacijskega sistema. Tako je naše podjetje Made3 d.o.o., katero trenutno oddaja turistične enote preko znanega portala Booking.com, prepoznalo potrebo po lastnem spletnem mestu. Naročnik ima željo po večji prepoznavnosti in težnjo po rezervacijah na lastnem spletnem mestu. Želi si enostavno spletno mesto sodobnega videza z osnovnimi informacijami o namestitvah, cenikom ter kontaktnim obrazcem. Skozi izdelavo sodobnega spletnega mesta smo se spoznali z evolucijo spleta, opredelili vrste spletnih mest in raziskali aktualne trende na tem področju. Analizirali smo spletna mesta naše konkurence. Z brezplačnim orodjem Wordpress smo za našega naročnika izdelali sodobno spletno mesto. Sledili smo konceptu izdelave po sledečem vrstnem redu: zasnova, analiza, oblikovanje in razvoj, optimiziranje, testiranje, domena in vzdrževanje. Opazovali smo rangiranje v brskalniku in mesto dodatno optimizirali z vtičnikom All in One SEO Pack. Uvedba je bila uspešna in lahko smo sprejeli hipotezo, da je izdelava sodobnega spletnega mesta mogoča brez naprednega znanja programiranja.
Keywords: spletno mesto, optimizacija, wordpress, spletna stran, izdelava spletnega mesta, splet.
Published in DKUM: 01.09.2021; Views: 351; Downloads: 56
.pdf Full text (4,25 MB)

6.
Izdelava in optimizacija spletne strani za gradbeno storitveno podjetje
Tjaša Miklič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Nakupovalne in druge navade ljudi so se v zadnjih nekaj letih zelo spremenile. Vse več informacij o storitvi ali izdelku, ki nas zanima, v večini primerov poiščemo kar na spletu. Pri iskanju določene storitve ali izdelka najpogosteje izberemo zadetke iskanj, ki so uvrščena najvišje v iskalniku. Optimizirana spletna stran privabi na spletno stran več potencialnih strank. Optimizacija strani je tudi velika prednost za podjetje, saj se z njo lahko predstavi širši javnosti in ponudi svoje storitve. V diplomskem delu je izdelana in optimizirana spletna stran za gradbeno storitveno podjetje. Za postavitev in oblikovanje spletne strani so uporabljena različna orodja in sistem za upravljanje vsebin Wordpress. Google je trenutno najbolj priljubljen in obiskan iskalnik. Z Googlovim orodjem za merjenje analitike spletne strani lahko ugotovimo, kako učinkovita je optimizacija spletne strani in kje so potrebne izboljšave. Brskalniki se redno ažurirajo in spreminjajo algoritme, zato bodo optimizacija in izboljšave na spletni strani potrebne tudi v prihodnosti.
Keywords: spletna stran, optimizacija spletne strani, oblikovanje spletne strani, Wordpress
Published in DKUM: 13.08.2021; Views: 336; Downloads: 67
.pdf Full text (2,10 MB)

7.
Prenova in optimizacija spletnega mesta omrežja CEEPUS
Gregor Bele, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V zaključnem delu je predstavljena prenova in optimizacija spletnega mesta omrežja CEEPUS. Prenovljeno spletno mesto prikaže delovanje CEEPUS omrežja in članke o ženskih pisateljicah v zgodovini. Optimizacija in estetsko izboljšanje izgleda, mreži ponuja višje število bralcev in s tem poviša njihovo prepoznavnost. Prenova mestu doda večjo uporabnost za uporabnike mobilnih naprav in z estetskimi popravki poviša interaktivnost in zanimanje obiskovalcev. Spletno mesto CEEPUS je bilo izdelano s pomočjo sistema za upravljanje z vsebinami Wordpress. Optimizacijski del nalog smo opravili s pomočjo spletnega priročnika Moz in Google Webmaster guidelines. Za optimalno delovanje smo uporabili Wordpress vtičnike, kateri so mestu dodali varnostne, optimizacije in estetske popravke. Načrti za nadaljno delo temeljijo na poročanju naročniku o številu novih obiskovalcev in možnih dodatnih optimizacijskih popravkih.
Keywords: optimizacija, WordPress, spletno mesto, blog, oglaševanje
Published in DKUM: 07.06.2021; Views: 306; Downloads: 19
.pdf Full text (4,57 MB)

8.
Izdelava spletnega biografskega leksikona spodnjesavinjcani.si
Bojan Uranjek, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V zaključnem delu je predstavljena izdelava spletnega biografskega leksikona Spodnje Savinjske doline – spodnjesavinjcani.si. S spletnim biografskim leksikonom smo na enem mestu predstavili osebnosti, ki so s svojim delom pomembno zaznamovale okolje in življenje Spodnje Savinjske doline. Spletni leksikon omogoča lažji dostop do domoznanskih vsebin in je pripomoček pri pedagoškem delu domoznanskega oddelka Medobčinske splošne knjižnice Žalec. Zaradi spletne dostopnosti pripomore tudi k ohranjanju in varnosti izvirnega gradiva, ki ga hranimo v osrednji enoti v Žalcu. Spletni biografski leksikon smo izdelali s pomočjo odprtokodnega CMS-sistema Wordpress. Za funkcionalno delovanje smo uporabili brezplačne vtičnike in prostodostopno predlogo strani. Predlogo strani smo prevedli v slovenski jezik ter namestili vse potrebne vtičnike za optimizacijo in varnost spletnega leksikona.
Keywords: spletni leksikon, Wordpress, CMS, splet, Spodnjesavinjčani
Published in DKUM: 05.05.2021; Views: 219; Downloads: 30
.pdf Full text (2,36 MB)

9.
Spletna stran za glasbeno skupino Fortissimo
Matej Dejak, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili, kako smo izdelali spletno stran za glasbeno skupino Fortissimo. Izdelal sem jo s CMS-orodjem za izdelavo spletnih strani WordPress. Dodati smo morali tudi vtičnike, kot sta WooCommerce, Yoast SEO, in izbrati temo, da spletna stran izpolnjuje zahteve naročnika. Za določene elemente smo uporabili svojo kodo HTML in CSS, da smo lahko dodali točno določen element. Ker veliko potencialnih kupcev dostopa do spletnih strani tudi preko pametnega telefona, smo razvili tudi mobilno verzijo spletne strani. Da smo lahko uporabljali podatkovno zbirko naročnikovih izdelkov in preizkušali, ali se spletna stran ustrezno spreminja, smo morali namestiti tudi WAMP strežnik. Spletno stran smo naredil z lokalno nameščenim WordPress razvojnim okoljem na domačem računalniku. Ko bi naročnik priskrbel javno dostopen strežnik, pa načrtujemo prenos spletnih strani nanj.
Keywords: spletna stran, glasbena skupina, php, WordPress, spletna trgovina
Published in DKUM: 12.03.2021; Views: 392; Downloads: 56
.pdf Full text (2,27 MB)

10.
Ključni dejavniki dropshipping spletne trgovine
Vojko Voga, 2020, master's thesis

Abstract: Pred splošno uporabo spleta smo poznali le klasične prodajne poti. Njegov prihod je precej spremenil način prodaje, spremenil je tudi potrebe in želje kupcev. Slednji zahtevajo vse več spletnega nakupovanja, saj zaradi pomanjkanja časa ne utegnejo obiskati fizičnih trgovin. Posledično so se razvili različni spletni prodajni modeli, ki kupcem omogočajo čim hitrejši in cenejši nakup ter dostavo. Kot dobro poznane in uveljavljene prodajne modele bi lahko našteli veleprodajo in skladiščenje, proizvodnjo lastnih blagovnih znamk, prodajo produktov pod lastno blagovno znamko in naročnino oz. naročniške storitve. Zaradi rasti e-trga in razvoja novih spletnih orodij se je posledično oblikoval nov prodajni model, ki je značilen za spletno trgovanje. To je prodajni model dropshipping, ki je v svetovnem merilu že tako rekoč stalnica, na slovenskem spletnem tržišču pa se vedno bolj uveljavlja. Gre za način prodaje, ko lastnik spletne trgovine prodaja izdelke brez lastnih zalog. Naročeno blago s strani kupca prodajalec posreduje neposredno (dropshipping) dobavitelju, plača nabavno ceno ter poštnino, dobavitelj pa v njegovem imenu pošlje naročeno blago kupcu. Ker gre za dokaj nov prodajni model na slovenskem tržišču in na tem področju primanjkuje tudi osnovne literature v slovenskem jeziku, smo se odločili, da ga v magistrskem delu podrobneje opišemo. Glavni cilj magistrskega dela je, da prikažemo vzpostavitev prodajnega modela dropshipping v spletni trgovini od samega začetka do zadnjega koraka. Predpostavljamo, da je postopek vzpostavitve dropshipping spletne trgovine hiter, enostaven in povezan z nizkimi zagonskimi stroški. Med drugim smo mnenja, da lahko poslovanje postane avtomatizirano, saj izbrane in opisane platforme (WooCommerce+WordPress, Shopify in Magento) omogočajo enostavne razširitve na druge spletne storitve. Kljub kvalitetni postavitvi dropshipping spletne trgovine in avtomatizaciji vseh procesov menimo, da brez primerno izbrane tržne niše, raziskave trga in dobrega marketinga naše dropshipping spletne trgovine le-ta ne bo uspešna.
Keywords: spletna trgovina, spletno nakupovanje, dropshipping, WordPress, prodajni modeli, avtomatizacija poslovanja
Published in DKUM: 03.02.2021; Views: 471; Downloads: 202
.pdf Full text (1,75 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica