| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
PRIMERJAVA ZDRAVILIŠKO TURISTIČNE PONUDBE DVOJE TERM
Aleksandra Kraner, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zdraviliški turizem predstavlja v Sloveniji eno najbolj stabilnih in perspektivnih zvrsti turizma, zato ga upravičeno štejemo med glavne nosilce turistične ponudbe. Danes je vse bolj pomemben kriterij pri izbiri turističnega ponudnika kakovost storitev. Da bi ponudniki ugotovili, na kakšni ravni je njihova ponudba glede na konkurenčno, lahko izvedejo primerjalno analizo. Predstavlja učinkovito orodje za merjenje in primerjavo lastne kakovosti z najboljšimi v panogi, njena spoznanja pa so osnova za sprejem ukrepov za izboljšanje ponudbe. V diplomskem delu smo se omejili na znano turistično destinacijo, Terme Zreče, ter s pomočjo primerjalne analize poskušali ugotoviti razlike med temi slovenskimi termami in avstrijskimi termami Bad Radkersburger Hof. Poskušali smo identificirati elemente ponudbe v avstrijskih termah, ki so v slovenski ponudbi slabše ali pa sploh ne zastopani, a bi jih kazalo vključiti tudi v ponudbo primerjanega slovenskega podjetja. Na podlagi ugotovljenih spoznanj smo podali priporočila, s katerimi bi zagotovili pestrejšo in/ali pa bolj kakovostno zdraviliško-turistično ponudbo v Termah Zreče. Na osnovi rezultatov primerjave in razčlenitve elementov ponudbe, smo glede na zastavljeno trditev ugotovili, da je ponudba v Termah Radkersburger Hof za potencialnega gosta privlačnejša od ponudbe v Termah Zreče predvsem v poletni sezoni. Ugotovili smo, da je ponudba Term Zreče sicer dobra, izboljšanje le-te pa lahko priporočimo na področju ločitve ponudbe za posamezne segmente gostov.
Keywords: zdraviliški turizem, ponudba, wellness, primerjalna analiza, Terme Zreče, Terme Radkersburger Hof, Bad Radkersburg
Published: 17.11.2009; Views: 2570; Downloads: 477
.pdf Full text (1,29 MB)

3.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V ZDRAVILIŠČU LAŠKO
Tjaša Horjak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Skozi diplomsko delo smo lahko spoznali, da je wellness gibanje, ki označuje novo paradigmo zdravja. Izhaja iz človekove samoodgovornosti do svojega zdravja preko uravnotežene zdrave prehrane, telesnega gibanja, duševnih aktivnosti in osebne sprostitve ob pozitivnem odnosu do drugih ljudi in zadostni osveščenosti za okolje. Wellness je v Sloveniji trenutno v fazi rasti, kar pomeni, da se povečuje število ponudnikov wellness storitev. Več pa je ponudnikov zdraviliškega turizma. Glavna nit celotne naloge so bile storitve in njihov način pospeševanja prodaje. Ne moremo se jih dotakniti, jih slišati ali videti… Kako jih torej prodajati, razvijati, izpolnjevati in predvsem, kako jih prodajati? V tem je glavna težava storitev. Marsikdo bi najprej rekel, da je rešitev problema storitev v oglaševanju, propagandi. Pogosto pa sama propaganda ne bo dovolj, da privabimo turiste oziroma, da se bodo turisti z gotovostjo odločili za nakup ponujenega proizvoda ali storitve. To velja predvsem za inozemske goste, ki pogosto ne vedo, kakšna bo kvaliteta vseh ostalih storitev, ki so neposredno ali posredno vezani na sam proizvod. Lahko torej rečemo, da je pospeševanje prodaje v turizmu usmerjeno bodisi v domače turiste, bodisi v inozemske turiste. Medtem ko je glavni namen turistične propagande v ustreznem informiranju tako domačih kot inozemskih turistov, pa je glavni namen pospeševanje prodaje v tem, da kar se da ugodno in v splošno zadovoljstvo domačih in tujih turistov poveča prodajo turističnega proizvoda. Podjetja danes ne tekmujejo več toliko s cenami in kakovostjo izdelkov, temveč se skušajo čim bolj prilagoditi potrebam kupcev. Živimo od kupcev in oni od nas. Kupec postaja čedalje bolj zahteven, kadarkoli lahko gre drugam, vse težje ga je zadovoljiti. Zato se morajo prodajalci toliko bolj potruditi, da jih pridobijo in tudi obdržijo. Zadnje raziskave kažejo, da pri tem postajajo vse pomembnejši dejavniki kot so prijaznost, vljudnost, ustrežljivost, osebni odnos, ne pa več sama kakovost izdelka, saj je ta postala že samoumevna. Tudi cena ni več ključni dejavnik. Kupca ne pritegne boljši, cenejši proizvod, ampak boljše argumentiranje zanj. Ker kupec postaja čedalje bolj pomemben, je potrebna podrobna analiza trga, da vidimo, kaj kupci zares želijo, in kakšne so njihove potrebe. V Thermani se zavedajo, da kupec postaja čedalje pomembnejši in da v tržnem komuniciranju na področju turizma dobiva vse večji pomen direktni marketing ali neposredno trženje (komunikacija med ponudnikom in potrošnikom oz. ponudnikom in poslovnežem), zato želijo na (ključnih) primarnih trgih povečati direktno trženje ter partnersko trženje (pospeševanje prodaje, splošni sejmi, druge aktivnosti). Na (ostalih) sekundarnih trgih planirajo povečanje partnerskega trženja. Neposredno trženje vključujejo preko adresarjev, katalogov, mailing liste, TV prodaje in prodaje preko interneta. Thermana bi morala uvesti nekatere spremembe v način ali metode pospeševanja prodaje, da bi bila prodaja čim večja. Glavna nit je internet, kjer mislim, da je še veliko neizkoriščenega. Podjetje bi moralo izboljšati svojo internetno stran, pošiljati svoje novosti in ponudbe preko elektronske pošte, povečati oglaševanja na internetu… Edina povratna informacija o občutkih bivanja v Thermani je knjiga pohval in pritožb ter kratka hotelska anketa, ki pa je za kakšno podrobno analizo neuporabna, saj iz nje izvemo premalo natančnih podatkov, ki bi služili kot osnova za prihodnje odločitve glede komuniciranja s ciljnim občinstvom.
Keywords: Ključne besede: pospeševanje prodaje, Zdravilišče Laško, Thermana, zdraviliški turizem, wellness turizem, osebna prodaja, marketing mix, odnosi z javnostmi, oglaševanje.
Published: 08.12.2009; Views: 3230; Downloads: 514
.pdf Full text (512,24 KB)

4.
ANALIZA WELLNESS PONUDBE V IZBRANEM HOTELU NA PTUJU
Suzana Poljanec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Wellness je svetovno turistično gibanje sodobnega časa. Pomeni kakovost življenja in vključuje sestavine zdravega načina življenja. V celovito ponudbo wellnessa morajo biti vključene vse štiri temeljne sestavine - zdrava prehrana, osebna sprostitev, telesne aktivnosti in duševne aktivnosti. V diplomski nalogi sem raziskovala sedanje stanje wellness ponudbe v hotelu Mitra na Ptuju. Glavne ugotovitve raziskave so: • wellness postaja iz dneva v dan vse bolj pomemben segment turizma, saj se zanimanje za wellness storitve povečuje; • gostje dajejo poudarek sprostitvi; • gostje wellness centov so predvsem dobro izobraženi, ki se zavedajo, da je zdravje najvišja vrednota v življenju; • ženske so večje uporabnice wellness storitev; • največkrat uporabljena wellness storitev je masaža; • uporabniki wellness storitev si želijo kakovostne storitve.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: wellness, fizične aktivnosti, osebna sprostitev, duševne aktivnosti, zdrava prehrana, dobro počutje, wellness ponudba v hotelu Mitra.
Published: 16.12.2009; Views: 2348; Downloads: 553
.pdf Full text (839,85 KB)

5.
MOŽNOSTI UVAJANJA STORITEV DOBREGA POČUTJA V HOTELU PAKA
Ivan Vazner, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Wellness je celovit koncept ohranjanja zdravja. S storitvami wellnessa se želijo ljudje sprostiti, izboljšati svoje dobro počutje, odpraviti stres in storiti nekaj za svoje zdravje. Mesto Velenje se mora zavedati, da je turizem dejavnost, s katero lahko pospeši gospodarski razvoj mesta. Dolgoročen razvoj turizma mora biti sprejemljiv tako za lokalno prebivalstvo kot tudi za okolje. Hotel Paka nujno potrebuje dodatno ponudbo, s katero bi zapolnila praznino. S centrom dobrega počutja bo hotel izboljšal ponudbo storitev in povečal svojo konkurenčnost. Skupaj v empiričnem delu naloge so raziskane možnosti odpiranja centra dobrega počutja v sklopu ponudbe Hotela Paka. Domačini se strinjajo, da je wellness center prava smer razvoja turizma v mestu. Pomembne ugotovitve pri razvoju wellnessa v Velenju so: -­ prebivalci mesta si želijo storitve wellnessa; -­ mesto bi z wellness centrom pridobilo dodatno turistično ponudbo; -­ regija mora imeti izdelan dolgoročni načrt turizma.
Keywords: wellness, center dobrega počutja v Hotelu Paka, ohranjanje zdravja.
Published: 28.06.2010; Views: 1688; Downloads: 117
.pdf Full text (618,12 KB)

6.
PREDLOG ZA UREDITEV EKOLOŠKE APARTMAJSKE ENOTE Z LASTNO SONČNO ELEKTRARNO
Rok Toplak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je sestavljeno iz petih poglavij. V prvem poglavju, uvodu, smo opisali osnovni problem, namen, zelo pomembne cilje, iz katerih izhaja vsebina naloge, trditve, predpostavke ter omejitve in metode raziskovanja, ki so pripomogle k izdelavi naloge. V drugem poglavju, ki je teoretična osnova diplomskega dela, smo ugotavljali smernice sodobnega turizma in njegovega vpliva na okolje. Podrobneje smo se posvetili varovanju okolja, pridobivanju energije iz alternativnih virov, predvsem iz sončne energije, ki je po strateških načrtih za prihodnost v ospredju. Tretje poglavje se seli preko državne meje v Avstrijo, na avstrijsko vinsko cesto, kjer smo opisali ponudbo treh vzorčnih ponudnikov. Raziskali smo, kakšne bi bile možnosti sodelovanja z njimi in z ostalimi ponudniki na obravnavanem območju. V četrtem poglavju, zadnjem delu naloge, smo zajeli naše zamisli za razvoj vzorčnega EKO-apartmaja sredi neokrnjene narave. Naši načrti temeljijo na okolju prijaznem delovanju, zato smo našo enoto povezali s solarnimi sistemi in sončno elektrarno, kar pomeni, da apartma pridobiva lastno energijo iz obnovljivih virov. V tem poglavju smo naredili tudi SWOT analizo, ki nam je potrdila upravičenost zamisli za takšen projekt.
Keywords: Ključne besede: turizem, ekoturizem, okolje, narava, obnovljivi viri energije, sončna energija, trajnostni razvoj, fotovoltaika, okolju prijazna, destinacija, ponudnik, ponudba, Avstrija, avstrijska vinska cesta, Kozjak, Duh na Ostrem vrhu, wellness.
Published: 24.05.2010; Views: 1800; Downloads: 169
.pdf Full text (2,04 MB)

7.
PRIMERJALNA ANALIZA WELLNESS PONUDBE DVOJE HOTELOV
Maja Planšak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V uvodnem delu diplomske naloge smo opredelili problem, ki ga bomo raziskali ter namen, cilje in trditve, katere bomo skozi raziskavo skušali doseči. Opredelili smo prav tako predpostavke in omejitve, ki smo jih upoštevali pri raziskavi. V drugem poglavju smo opredelili wellness kot pomembno prvino v hotelski ponudbi, opisali smo kakšna je vloga in pomen wellnessa. Opredelili smo tudi temeljne sestavine wellnessa, katere smo tudi podrobneje opisali. V tretjem poglavju smo predstavili slovenski hotel Vita, njegovo geografsko lego ter ponudbo wellness storitev. V četrtem poglavju smo opisali avstrijski Vitalhotel, kje se nahaja in njegovo ponudbo wellness storitev. V petem poglavju smo se osredotočili na našo raziskavo oziroma na primerjalno analizo ponudbe slovenskega Hotela Vita in avstrijskega Hotela Vital. Tu smo naredili primerjalno analizo na podlagi tabel, kjer smo nazorneje opredelili ponudbo med obema hoteloma ter iz vidnih razlik podali lastne komentarje. V tem poglavju smo prav tako na podlagi lastnih komentarjev in iz razlik med hoteloma podali priporočila za izboljšave.
Keywords: wellness, Hotel Vita, Vitalhotel, turizem, dobro počutje, zdravje, terme Dobrna, Parktherme, Bad Radkersburg
Published: 16.07.2010; Views: 1815; Downloads: 205
.pdf Full text (514,10 KB)

8.
STALIŠČA OPERATIVNEGA MANAGEMENTA K RAZVOJU THERMANE D.D.
Damijan Gorjup, 2010, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Operativni management je ključni kader za doseganje ciljev podjetja, saj imajo njegove odločitve velik in neposreden vpliv na samo poslovanje podjetja. Konkurenca na trgu je močna in neizprosna, kar se odraža tudi v zdravstvu in turizmu, to je v panogah, v katerih deluje tudi Thermana d.d. V diplomskem delu smo raziskali stališča operativnega managementa do razvoja Thermane d.d., pokazali na slabosti in pomanjkljivosti in nakazali možne rešitve. Diplomsko delo zajema dva dela. V teoretičnem je zajet pregled literature s področja organizacije in managementa, operativnega managementa in turizma. Empirični del zajema predstavitev družbe, analizo rezultatov ankete, ki je bila izvedena v Thermani d.d. ter sklepe in predloge nastale na podlagi rezultatov ankete.
Keywords: Management, Operativni management, Organizacija, Turizem, Zdraviliški turizem, Wellness, Thermana d.d.
Published: 07.05.2010; Views: 1300; Downloads: 83
.pdf Full text (572,26 KB)

9.
RAZVOJ WELLNESS STORITEV V TERMAH DOBRNA, D.D.
Andrej Klanjšek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Na Slovenskem trgu in tujem trgu je v sklopu zdravilišč velika konkurenca pri izvajanju wellness storitev. Vedno večja osveščenost potencialnih gostov po preventivnem zdravstvenem programu, v katerega se uvršča tudi wellness, je bila izhodišče za analizo wellness storitev v Termah Dobrna. V Termah Dobrna smo opazili padec gostov, ki koristijo wellness program, zato smo si v nadaljevanju za cilj zastavili preverjanje elementov wellness ponudbe in podali predloge za izboljšavo in s tem povečanje konkurenčnosti wellness storitev v Termah Dobrna. S pomočjo anketnega vprašalnika smo preverili dejansko stanje, kot ga vidijo gostje, ki koristijo wellness storitve. Na podlagi analize anketnega vprašalnika smo potrdili oziroma odvrgli postavljene hipoteze. S SWOT analizo smo analizirali prednosti, pomanjkljivosti in grožnje, ki izhajajo iz okolja. V diplomskem delu smo predstavili predloge za izboljšave in izdelali strategijo za nadaljnji razvoj podjetja
Keywords: - Storitve - Wellness - Razvoj storitve - Razvoj podjetja - Terme Dobrna
Published: 09.06.2010; Views: 1641; Downloads: 281
.pdf Full text (1,41 MB)

10.
ANALIZA PONUDBE STORITEV V TERMAH 3000
Andreja Pohar, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Wellness turizem je vsota vseh odnosov in pojavov, ki izhajajo iz potovanja in bivanja s strani ljudi, katerih glavni motiv je ohranjanje ali spodbujanje zdravja in /ali blaginje. Ponavadi to vključuje naslednje: fitnes programe, obiskovanje zdravilišč, zdravljenje, kozmetično nego in veliko različnih alternativnih terapij. Wellness postaja pomembna dejavnost v turistični ponudbi destinacije. Mnenja o tem, kaj vse je wellness, so različna. Nekateri avtorji trdijo, da je bistvo wellnessa duhovnost. Obstajajo debate, ali se wellness turizem ukvarja s pobegom od samega sebe in sveta v okolju ali pa je tu govora o soočenju samega sebe. Zdravje in wellness turizem se nanašata na potovanja turistov z glavnim namenom, da bi si izboljšali svoje zdravje in/ali počutje. Ponavadi to vključuje naslednje: fitness programe, obiske zdravilišč, zdravljenje, kozmetično nego in različne alternativne terapije, ki izhajajo iz različnih kultur. Wellness lahko definiramo na več načinov. Večina avtorjev definira wellness kot neko telesno aktivnost v povezavi z duševno sprostitvijo in zdravo prehrano ali kot način življenja usmerjen proti optimalnemu zdravju in dobremu počutju kjer so telo, um in duh integrirani v posamezniku, da živi bolj polno življenje v človeški in naravni skupnosti. V diplomski nalogi sem raziskovala ponudbo storitev v Termah 3000. Glavne ugotovitve diplomske naloge so: • Ponudba Term 3000 je zelo raznolika. • Gostje term uživajo še druge storitve turističnih ponudnikov v Občini Moravske Toplice. • Gostje, ki bivajo v Termah 3000, premalo izkoriščajo wellness ponudbo. • Animacijska ponudba prav tako ni povsem izkoriščena s strani gostov.
Keywords: Wellness, wellness turizem, Terme 3000, Občina Moravske Toplice
Published: 02.09.2010; Views: 1446; Downloads: 248
.pdf Full text (1,26 MB)

Search done in 0.33 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica