| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Izbruh virusa Ebole v Zahodni Afriki med leti 2013 in 2016 ter nezmožnost zajezitve
Marko Pušnik, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Teoretično izhodišče: Kljub razpoložljivim virom znanstvenih dosežkov v tehnologiji in zdravstvu industrializiranega sveta, nerazvite države še vedno trpijo za posledicami nalezljivh bolezni, ki so v moderni družbi skorajda eradicirane. V diplomskem delu smo ugotavljali, kateri vzroki so bili ključni za nastanek izbruha in nezmožnosti zajezitve virusa Ebole, ter predstavili ukrepe za ustrezno ozaveščenost, pravočasno odzivanje, izolacijo virusa in uspešno zdravljenje v prihodnosti. Metodologija: V diplomskem delu smo uporabili deskriptivno ali opisno metodo dela, s pregledom znanstvene in strokovne literature. Med seboj smo primerjali mnenja različnih avtorjev, ki so nas pripeljala do odgovorov na zastavljena raziskovalna vprašanja. Rezultati: Ugotovili smo, da je bil eden izmed glavnih vzroki za nastanek izbruha in širitve virusa, nepravočasen odziv lokalnih in nacionalnih oblasti, ki bi v primeru hitrejšega ukrepanja, lahko prepečil nadaljno množično širitev virusa. Preostali vzročni dejavniki, pa so kasneje bili le posledica neučinkovitega ukrepanja, ob izjemi geografske lociranosti, ki je ostala nespremenjena. Na množično širitev virusa je prav gotovo vplival tudi migracijski faktor, zaradi slabih živjenskih pogojev in revščine, kar se odraža na ravni nerazvite zdravstvene infrastrukture, neizobraženega in neinformiranega prebivalstva, ter strokovnega zdravstvenega osebja. Razprava in zaključek: Ugotovili smo, da je predispozicija Afriških držav, lokaliziranih na žariščnih geografskih območjih potencialnih prenašalcev virusa, v kombinaciji s socio-ekonomsko in organizacijsko pomankljivostjo, v veliki meri vplivala na nastanek izbruha virusa Ebole. S prepoznavanjem organizacij nacionalnega in državnega nivoja, bo v prihodnosti več sredstev namenjenih zdravstveni stroki s stališča organizacijskih, komunikacijskih in strokovnih kompetenc, razvoju terapije in diagnostike, ter ozaveščenosti prebivalstva.
Keywords: Ebola hemoragična mrzlica, Afriška celina, izbruh, vzroki za nastanek, preprečitev širjenja, terapija, ukrepi za prihodnost.
Published: 15.11.2018; Views: 501; Downloads: 62
.pdf Full text (570,89 KB)

2.
REŠEVANJE POSLOVNE KRIZE V PODJETJU
Tanja Žižek, 2016, master's thesis

Abstract: V današnjem času se vse več podjetij zaradi različnih razlogov sooča s poslovno krizo. Tako podjetja niso dovolj fleksibilna, da bi se lahko prilagajala velikim in hitrim spremembam tako znotraj podjetju kot v okolju. V krizo zaidejo predvsem zaradi pomanjkanja finančnih sredstev ali pa neučinkovitega vodenja. Ne glede na razlog zakaj je podjetje zašlo v poslovno krizo je pomembno, da vodstvo podjetja čim prej odkrije vzroke za nastanek krize ter poišče rešitve za njeno odpravo, saj je lahko v nasprotnem primeru kriza za podjetje usodnega pomena. V magistrskem delu smo proučili reševanje poslovne krize v podjetju. Magistrsko delo smo razdelili na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo podrobneje opredelili teoretična izhodišča za obravnavo kriz - proučili smo različne opredelitve pojma krize, saj jo vsak avtor opisuje na drugačen način; poslovne krize in poslovanje – tj. temeljne značilnosti poslovnih kriz, različne stopnje kriz, dve kategoriji poslovnih kriz; vzroke za nastanek poslovnih kriz - zunanje in notranje vzroke; potek razvoja poslovne krize v podjetju - štiri faze razvoja krize, življenjski cikel podjetja, informacije, ki ji mora podjetje pridobiti v krizni situaciji; načine reševanja podjetja iz krize; ukrepe za izhod iz krize; vedenje udeležencev v krizi; ter kako preprečiti nastanek krize - načini preprečevanja krize v podjetju ter predlogi za izboljšanje organizacije poslovanja. V empiričnem delu smo na podlagi intervjuja z direktorjem družbe in informacij, ki smo jih pridobili na praktičnem usposabljanju v obravnavanem podjetju preučili vzroke za nastanek poslovne krize v obravnavanem podjetju ter način reševanja krize v podjetju. Ugotovili smo, da je bil temeljni vzrok za nastanek poslovne krize prezadolženost zaradi izgradnje ene najmodernejših, najsodobnejših in tehnološko najbolje opremljenih vinskih kleti v Evropi. Da bi nastalo poslovno krizo v podjetju, kar se da najhitreje in najbolj učinkovito rešili se je zamenjalo vodstvo oziroma direktor podjetja. Novi direktor je najprej opravil analizo stanja v podjetju in se na podlagi tega lotil priprave poslovnega načrta oziroma načrta poslovne sanacije za obdobje 2012-2017. Načrt je vseboval pet ključnih področij pomembnih za reševanje krize. Prva stvar je bila zamenjava managementa oziroma vodstva, saj management, ki krizo povzroči težko najde izhod iz nje – tj. ne zaradi njegove nesposobnosti, ampak zaradi prevelikega pritiska iz okolja. Druga ključna stvar je bila vzpostavitev vodstvene ekipe, jasna razdelitev nalog ter prevzemanje odgovornosti za sprejemanje odločitev. Tretja stvar je bila podpora banke z odobritvijo moratorija na kredite in obresti v celotnem obdobju sanacije. Četrta ključna stvar so bili mali lastniki, ki so se za obstoj podjetja bili pripravljeni odpovedati svojim lastniškim deležem. Peta stvar, ki je podjetju pripomogla k reševanju poslovne krize je bila inovativnost (vsako leto je podjetje uvajalo nove izdelke, ki so bili povezani z vinom). Kljub temu, da je nastala poslovna kriza podjetju povzročila veliko težav pa je bila do neke mere tudi pozitivna, saj so se v podjetju zgodile spremembe, ki so izboljšale njegovo delovanje in mu omogočajo v prihodnosti še bolj učinkovito in uspešno delovanje ter rast in razvoj.
Keywords: poslovna kriza, vzroki za nastanek krize, reševanje krize, preprečevanje krize.
Published: 24.08.2016; Views: 994; Downloads: 157
.pdf Full text (1,77 MB)

3.
MOBING V MIKROPROIZVODNIH PODJETJIH NA KOROŠKEM
Suzana Laznik, 2016, master's thesis

Abstract: POVZETEK Mobing pomeni načrtno psihično ali fizično nasilje nad posameznikom, ki poteka dlje časa s ciljem posameznika izolirati od drugih. Izvajanje mobinga nad posameznikom lahko pusti žrtvi mobinga resne socialne, telesne ali psihične zdravstvene težave. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu smo preučili pojem mobing. Zanimalo nas je, zakaj pride do mobinga, katere so vrste in oblike mobinga, kakšne so značilnosti žrtve in napadalca mobinga. Predstavili smo posledice mobinga. Opredelili smo preventivne ukrepe za preprečevanje mobinga, ter izpostavili kakšni pravni predpisi so sprejeti v Republiki Sloveniji in v EU. V raziskovalnem delu smo anketirali zaposlene v mikroproizvodnih podjetjih na Koroškem. Pridobljene podatke smo statistično obdelali in razložili rezultate. Ključne besede: Mobing, vzroki za nastanek mobinga, vrste in oblike mobinga, preventivni ukrepi za preprečevanje mobinga, predpisi, ki urejajo področje o mobingu, mikroproizvodna podjetja.
Keywords: Mobing, vzroki za nastanek mobinga, vrste in oblike mobinga, preventivni ukrepi za preprečevanje mobinga, pravni predpisi o mobingu, mikroproizvodna podjetja.
Published: 22.08.2016; Views: 606; Downloads: 80
.pdf Full text (1,81 MB)

4.
OBVLADOVANJE KRIZE V POSLOVANJU PODJETJA
Bojan Zadravec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem predstavil vzroke in pojav različnih kriznih stanj in ob tem reakcijo in vedenje udeležencev, ki so se z njimi soočili. Poudarek sem v svojem delu vsekakor namenil kriznemu managementu, njegovi vlogi pri obvladovanju krize v podjetju ter seveda ukrepom za reševanje podjetja iz krizne situacije. Na koncu svojega diplomskega dela sem predstavil še primer kriznega delovanja v podjetju Gorenje, d. d., kjer sem zaposlen že več kot dvajset let. Skozi celotno diplomsko nalogo sem vseskozi dokazoval različna spoznanja. Predvsem to, da je učinkovito in pravočasno reagiranje podjetja na spremembe v okolju ter uspešno prilagajanje nanje ključ za njegov obstoj in nadaljnji razvoj. Kadar pa zaide v težave, je reševanje podjetja iz krize brez priprave in izvedbe t. i. revolucionarnih sprememb skoraj nemogoče. Takrat je potrebna zavzetost posebnih strokovnjakov, t. i. kriznih managerjev. Ti lahko z ustreznim znanjem, kompetencami in izkušnjami na vseh področjih poslovanja izvedejo spremembe v delovanju podjetja in njegov preobrat. Krizne razmere namreč zahtevajo drugačne pristope in načine vodenja podjetja kot vodenje v normalnih okoliščinah. Krizne situacije in soočanje z njimi danes postajajo stalne spremljevalke na vseh področjih delovanja podjetja. Zato je ena od temeljnih nalog vsakega podjetja, ki želi biti uspešno, da se zna hitro in učinkovito odzivati na dinamične spremembe in zahteve poslovnega okolja.
Keywords: Kriza, vzroki za nastanek krize, krizni management, reševanje krize v podjetju, izhodi iz krize, podjetje Gorenje
Published: 06.10.2014; Views: 1184; Downloads: 112
.pdf Full text (467,40 KB)

5.
KAKO REVITALIZIRATI PODJETJE, KO TO ZAIDE V FAZO ZATONA NA PRIMERU PODJETJA ZLATI GRIČ D.O.O.
Tanja Žižek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo podrobneje proučevali problem kako revitalizirati podjetje ko to zaide v fazo zatona. Diplomski seminar smo razdelili na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo podrobneje opredelili pojem podjetnika in podjetništvo nasploh; življenjski cikel podjetja in produkta; predstavili kakšna je povezava med podjetništvom in inoviranjem ter življenjskim ciklom; predstavili vzroke kdaj in zakaj podjetje pride v situacijo, ko se mora revitalizirati ter zakonodajo, ki jo mora podjetje spoštovati pri revitalizaciji in iskanju rešitev iz krize. V empiričnem delu pa smo na podlagi intervjuja z direktorjem družbe in predhodnih izkušenj ter informacij, ki smo jih pridobili na praktičnem usposabljanju v obravnavanem podjetju ugotovili vzrok zakaj je podjetje zašlo v krizo ter na kakšen način so se lotili reševanja krize. Ugotovili smo, da so za reševanje krize pripravili strategijo razvoja do leta 2015, ki so jo razdelili na dva dela. Prvi del je bil poslovni, v katerem so bile opredeljene dejavnosti s katerimi se bo podjetje ukvarjalo, cenovna politika ter ciljni kupci in trgi. Drugi del pa je zajemal finančno prestrukturiranje podjetja z iskanjem strateškega partnerja. Kot je razvidno iz primera podjetja ter iz priložene bilance stanja in izkaza poslovnega izida je finančni del v celoti uspel, saj so podatki za prvi dve leti odlični in vsi zastavljeni cilji so izpolnjeni. Podjetju je uspelo poenotenje družabnikov in lastnikov, da so pripravljeni na takšno rešitev tudi za ceno kompromisov, kakšna bo končna ocena pa bo razvidno komaj takrat, ko bo v podjetje vstopil novi strateški vlagatelj.
Keywords: Ključne besede: podjetništvo, podjetnik, kriza podjetja, vzroki za nastanek krize, reševanje krize, vodenje podjetja.
Published: 25.11.2013; Views: 1066; Downloads: 124
.pdf Full text (1,50 MB)

6.
Vzroki za nastanek odvisnosti od alkohola
Sara Lang, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Teoretična izhodišča: Odvisnost od alkohola ali sindrom odvisnosti od alkohola je kronična bolezen, ki predstavlja velik problem za posameznika, njegovo družino in okolje. Da bi se lahko posamezniki, družine in okolje spoprijeli s to zahrbtno boleznijo je najbolje, da jo dodobra spoznajo. V teoretičnem delu diplomskega dela želimo predstaviti odvisnost od alkohola in predvsem vzroke, ki privedejo do nastanka odvisnosti ter imajo posledično pomembno vlogo pri preprečevanju razvoja odvisnosti. V empiričnem delu smo raziskali, kateri so najpogostejši vzroki za nastanek odvisnosti od alkohola in kakšno je poznavanje posledic uživanja alkohola med odvisnimi od alkohola. Metodologija raziskovanja: Uporabili smo deskriptivno metodo dela, za pridobitev podatkov pa anonimni anketni vprašalnik, ki je vseboval 13 vprašanj polodprtega in zaprtega tipa. Sodelovalo je 50 oseb odvisnih od alkohola, članov kluba zdravljenih alkoholikov. Rezultati raziskave: Analiza je pokazala, da je več kot 70 % anketiranih odraščalo ob osebi, ki je zlorabljala alkohol. Ta oseba je v 45 % bila oče, kar dokazuje, da imata velik vpliv na razvoj odvisnosti od alkohola tako dednost kot okolje, v katerem človek odrašča. Pomemben vpliv ima tudi alkohol, ki ga je zaradi ugodja, ki ga le ta povzroča, več let uživalo 34 % anketirancev. Poznavanje zgodnjih negativnih posledic uživanja alkohola med anketiranci je slabo, boljše je poznavanje poznih posledic alkohola. Sklep: Vzroki, ki vplivajo na nastanek odvisnosti od alkohola, se med seboj prepletajo. Skozi raziskavo se je kot izstopajoč vzrok pokazal človek, ki ga oblikujejo dedni dejavniki in okolje, v katerem odrašča. Vendar pa se ne moremo izogniti lastnostim alkohola, ki s svojimi učinki deluje na človeško telo.
Keywords: alkohol, pitje, odvisnost od alkohola, vzroki za nastanek odvisnosti, uporaba alkohola, človek, okolje, posledice kroničnega uživanja alkohola
Published: 07.01.2013; Views: 4108; Downloads: 561
.pdf Full text (2,27 MB)

7.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI
Marina Crljić, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Najpomembneje je, da se ljudje premalo zavedamo, kako zelo pomembna je komunikacija v našem življenju. Na njo ne polagamo toliko pozornosti, saj se z sposobnostjo komuniciranja rodimo in se nam zdi samoumevna. Vendar še zdaleč ne znamo komunicirati pravilno oziroma bolje. Zaradi raznolikosti med ljudmi, zaradi različnih mnenj posameznikov, ali razmišljanja, drugačne ideje ali samo variante kako izpeljati določeno nalogo, lahko pride med ljudmi do grdih pogledov oz. do konflikta. Ker si v organizaciji tega ne moremo privoščiti, saj lahko to naše delo oz. produktivnost ter kvaliteto samo oslabi, se jih moramo naučiti obvladovati. Lahko pa se naučimo tehnik, kako same konflikte preprečevati, da do njih sploh ne bi prihajalo, ali pa bi se dogajali zelo redko, ter ob pomembnejših zadevah. Mnenja drugih moramo znati poslušati in sprejeti, na kar to pričakujemo tudi obratno. Pred obvladovanjem konfliktov, se moramo naučiti obvladovati komunikacijsko pot. V kateri smo lahko sprejemnik, to je oseba, ki posluša in dekodira podatke, ali pošiljatelj, ki je oseba, ki govori oz. kodira podatke. Konflikte lahko potlačimo, se jim izogibamo, jih tajimo, vendar se vedno znova pojavljajo v takšnih ali drugačnih oblikah in zaradi tega konflikti zahtevajo rešitve. Pri pojavu konflikta je potrebno začeti razmišljati o razrešitvi le tega, ne pa o tem kako se mu izogniti. Konflikt pa je lahko zelo pozitivna in dobrodošla situacija, če ga znamo in če nam ga uspe resnično rešiti. To še posebej velja za delovno in poslovno okolje, kjer je pričakovati nenehno izboljšanje produktov in procesov ter prilagajanje vse večjim zahtevam potrošnikov. V vsakem podjetju se ustvarja neka kultura med zaposlenimi, med oddelki, med nadrejenim in podrejenimi, katera usmerja k doseganju zastavljenih ciljev in zadovoljujejo potrošnikove potrebe. Prav zato so pomembni medosebni odnosi v delovnem okolju, saj pri dobrih in učinkovitih medosebnih odnosih cilje lažje in kakovostnejše dosegamo.
Keywords: Ključne besede: konflikt, vrsti konfliktov, vzroki za nastanek konfliktov, posledice konfliktov, komunikacija, medosebni odnosi, obvladovanje in reševanje konfliktov.
Published: 17.12.2012; Views: 1422; Downloads: 141
.pdf Full text (328,63 KB)

8.
MANAGEMENT KONFLIKTOV V PODJETJU
Rok Petric, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Vsak dan slišimo, beremo in se pogovarjamo o konfliktih med državami, političnimi strankami, družinskimi člani, udeleženci v prometu. Konflikti so prisotni v našem vsakdanjem življenju. Nobena izjema niso konflikti na delovnem mestu v organizaciji. Pogosto te konflikte dojemamo kot nujnost, s katerim se moramo sprijazniti. V organizacijski literaturi beremo o konfliktih kot stalnem pojavu, o njihovih lastnostih, vzrokih, vrstah, posledicah, njihovem premagovanju ali celo spodbujanju, o ravnanju z njimi. Naučili smo se, da konflikti ne prinašajo le negativnih posledic, temveč da so lahko koristni za razvoj podjetja in razvoj zaposlenih v njem. V diplomskem seminarju smo se usmerili le v ožji del preučevanja konfliktov: v samo nastajanje in potek organizacijskih konfliktov v organizacijskih procesih. V prispevku smo se omejili na konflikte med posamezniki, ki izvirajo iz razmerij med njimi kot člani organizacij. Vse ugotovitve smo smiselno razširili tudi na konflikte med skupinami in konflikte v skupini. V diplomskem seminarju smo najprej prikazali razumevanje konflikta. Poudarili smo nujnost konflikta v vsakem organizacijskem razmerju v podjetju in opredelili tisto vrsto konfliktov, ki je predmet obravnave. Nastajanje in potek konfliktov smo prikazali v neformalnih in formalnih organizacijskih procesih. Prikazali smo usklajevanje ali koordinacijo kot proces, ki vpliva na potek konflikta in vlogo managementa pri reševanju oziroma upravljanju s konflikti. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo prikazali in dokazali obstoj konfliktov v izbranem podjetju. Vodstvo v izbranem podjetju se po rezultatih anketnega vprašalnika, ki smo ga pripravili sicer aktivno ukvarja s upravljanjem konfliktnih situacij, a prostora za izboljšave je mnogo. S teoretičnimi predlogi kako izboljšati upravljanje s konflikti smo del rešitev za izbrano problematiko predlagali tudi sami.
Keywords: management konfliktov, vrste konfliktov, vzroki za nastanek konflikta, metode in načini reševanja konfliktov, posledice konfliktov, komunikacija, funkcionalni konflikti
Published: 29.11.2012; Views: 1373; Downloads: 209
.pdf Full text (419,17 KB)

9.
KRIZNI MANAGEMENT IN UKREPI PRI REŠEVANJU GRADBENEGA PODJETJA V KRIZI
Nataša Vujisić, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Vedno bolj globalen svetovni trg in nenehne velike ter nenadne krize v svetovnem gospodarstvu zahtevajo od vodje hitre in pravilne odločitve. Podjetja, ki poslujejo, se vsakodnevno srečujejo s problemi, ki jih povzročajo spremembe tako v okolju kot tudi znotraj njega. Zato je velikega pomena, kako se odzivajo nanje. Ne morejo se jim namreč izogniti, lahko pa jih, vsaj nekatere, napovejo. Management v podjetju mora biti vedno pripravljen na krizo. V nasprotnem primeru se lahko podjetja hitro znajdejo v situaciji, ko ne morejo več normalno delovati. Če vodstvo podjetja ne reagira pravočasno in pravilno, lahko taka situacija pripelje tudi propada podjetja. Glede na to, da so krize sestavni del v obdobju poslovanja vsakega podjetja, je zelo pomembno, da poslovodstvo dosledno spoštuje temeljna načela finančnega poslovanja. Poslovodstvo mora, takoj ko zazna prve znake krize, povečati skrb za kontrolo poslovanja, izdelati analizo razlogov za pojav krize, možnosti za njeno odpravo ter poiskati pot, ki vodi iz krize. Avtorji izraz kriza podjetja definirajo in razlagajo zelo različno. Nekateri jo opredeljujejo predvsem kot finančno, drugi jo definirajo bolj široko. Kriza v podjetju ne nastopi kar naenkrat, ampak se začne nekaj let prej. Prav tako posamezni avtorji govorijo o različnih vzrokih krize v podjetju. Večina pa jih je prepričana, da se glavni vzroki pretežno nahajajo v neustreznem ravnanju znotraj podjetja. V diplomski nalogi sem poskušala predstaviti krize v podjetjih na splošno ter se podrobneje soočiti s primerom reševanja krize v podjetju Stavbar Gradnje d.o.o., Maribor. Obravnavano podjetje in njegov boj za ohranitev ter nadaljnji razvoj dejavnosti mi je bil izziv, zato sem ga podrobneje predstavila. Iz virov je razvidno, da se vodstvo podjetja zaveda težav in svojih pomanjkljivosti, zato si je zastavilo cilje za njihovo reševanje, ki so realni in po mojem prepričanju lahko prinesejo tudi želene rezultate. Družba je z dobro pripravljenim načrtom finančne reorganizacije še vedno v postopku prisilne poravnave, s katero se skuša znebiti predvsem finančnih negativnih posledic krize ter si prizadeva zagotoviti temelje za nadaljnje poslovanje. Izkazalo pa se je, da je prisilna poravnava nujen, a hkrati tudi nezadosten ukrep za obstoj in nadaljnji razvoj podjetja. Prisilna poravnava je zahteven postopek, ki se ga mora podjetje skrbno lotiti, saj predstavlja še zadnjo možnost pred stečajem in prenehanjem poslovanja. Načrt finančne reorganizacije mora biti pripravljen na način, da bo sočasno sprejemljiv za dolžnike in za večino upnikov ter da bo hkrati omogočal nadaljnji razvoj družbe. Diplomska naloga potrjuje prepričanje, da je kriza v podjetju rešljiv dogodek. Pomembno je pravočasno soočenje z njo, kakor tudi vodstvo in kadri s perspektivnimi cilji in vizijo podjetja.
Keywords: Ključne besede: kriza, gradbeništvo, kriza podjetja, krizni management, krizni vodja, vzroki za nastanek krize, preprečevanje krize, ukrepi za rešitev krize.
Published: 13.12.2010; Views: 2482; Downloads: 283
.pdf Full text (744,49 KB)

10.
MANAGEMENT NEKURANTNIH ZALOG V GORENJU D.D. - PROGRAM HLADILNO ZAMRZOVALNIH APARATOV
Damjan Timošek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času, ko se svet nahaja v primežu recesije kot posledice svetovne gospodarske krize, je za vsako podjetje pomembno zmanjševanje stroškov. S kvalitetnim obvladovanjem stroškov lahko podjetje omili negativne posledice recesije. Pomembno področje, kjer se da stroške občutno zmanjšati so zaloge, še posebej področje nekurantnih zalog. Diplomsko delo prikazuje področje nekurantnih zalog v podjetju Gorenje, d. d. Prvi del je namenjen splošni predstavitvi zalog, z bolj podrobnim vpogledom v nekurantne zaloge. V drugem delu je poudarek na nekurantnih zalogah v proizvodnem sistemu, iskanju vzrokov za nastanek le-teh, ter rešitev, ki bi zmanjšale ali preprečile nastanek nekurantnih zalog. Del diplomskega dela je namenjen predstavitvi tima, ki se ukvarja s problematiko reševanja nekurantnih zalog. S pravilno selekcijo članov takšnega tima, je možno na področju nekurantnih zalog storiti marsikaj koristnega. Prikazane so možnosti za reševanje nekurantnih zalog, ki se jih poslužujemo v okviru tima. Poseben poudarek je namenjen posameznim področjem reševanja nekurantnih zalog, pri katerih je možno izvesti še dodatne izboljšave. Nekurantne zaloge so pereč problem, s katerim se bo v prihodnosti potrebno še bolj intenzivno spopasti. Tega se zavedamo tudi v podjetju Gorenje, zato smo temu področju namenili še posebno pozornost, z uvajanjem različnih aktivnosti pa skrbimo, da nam nekurantne zaloge ne uidejo iz nadzora.
Keywords: Gorenje, d. d., Program hladilno-zamrzovalne tehnike, nekurantne zaloge, vzroki za nastanek nekurantnih zalog, tim za nekurantne materiale.
Published: 13.09.2010; Views: 2944; Downloads: 341
.pdf Full text (1,60 MB)

Search done in 0.31 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica