| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Geografija in udejanjanje vsebin trajnostnega razvoja na OŠ Poljčane
Tamara Blazinšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Smernice vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj od predšolske vzgoje do douniverzitetnega izobraževanja, ki ga je leta 2007 izdalo Ministrstvo za šolstvo in šport (MMŠ) šole zavezujejo v poglobitev v vzgojo in izobraževanje za trajnostni razvoj (VITR). Takšne šole ponujajo svojim učencem aktivno državljanstvo in udeležbo na socialnem, gospodarskem in političnem področju trajnostnega razvoja. V diplomski nalogi smo raziskali načine udejanjanja vsebin trajnostnega razvoja (TR) na izbrani šoli - OŠ Poljčane. S pomočjo pedagoške dokumentacije OŠ Poljčane za šolsko leto 2011/2012 smo ugotovili, kako OŠ Poljčane vzgaja in izobražuje učence za trajnostni razvoj. Poudarek smo namenili geografiji in udejanjanju vsebin trajnostnega razvoja pri tem predmetu. Kot primer dobre prakse udejanjanja vsebin trajnostnega razvoja smo izpostavili izbrana primera: Program Popestrimo šolo in Učni poligon Modraže. V zaključnem delu smo izdelali smernice za vključevanje vsebin TR pri pouku geografije za osnovne šole, ki temeljijo na primerih proučenih praks pri nas in tujine.
Keywords: Ključne besede: trajnostni razvoj, vzgoja in izobraževanja za trajnostni razvoj, OŠ Poljčane, vsebine trajnostnega razvoja, Program Popstrimo šolo, učni poligon Modraže
Published: 29.01.2013; Views: 1737; Downloads: 128
.pdf Full text (826,78 KB)

2.
EKOLOŠKA OZAVEŠČENOST UČENCEV 4. IN 5. RAZREDA NA OSNOVNI ŠOLI TRŽIŠČE
Nina Šinkovec, 2015, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK V diplomskem delu smo predstavili koncept vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj in koncept okoljske vzgoje kot del vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj. Predstavili smo vlogo šole in učiteljev pri izobraževanju za trajnostni razvoj. Ugotovili in ovrednotili smo pomen ekološke ozaveščenosti v vzgoji in izobraževanju za trajnostni razvoj. Na osnovi analize pedagoške dokumentacije Osnovne šole Tržišče smo predstavili projekt Ekošola in njene težnje delovanja. Našteli in opisali smo eko dejavnosti in eko vsebine, ki sovpadajo z okoljskim vidikom trajnostnega razvoja in načeli vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj. Analizo eko dejavnosti smo izvedli s pomočjo koordinatorice Osnovne šole Tržišče. Izvedli smo analizo Učnega načrta za Naravoslovje in tehniko za 4. in 5. razred osnovne šole z vidika vsebin okoljske vzgoje in načel vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj v sklopu Smernic vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj, izdanih 2007 pri Ministrstvu Republike Slovenije za šolstvo in šport. Rezultati analize so pokazali dobro zastopanost učnih ciljev z okoljskega vidika, a so ti vsebinsko preozko zastavljeni. Ugotavljamo, da je vključevanje okoljskih vsebin trajnostnega razvoja v učenje in poučevanje v veliki meri odvisno od učiteljevega znanja, osebne ozaveščenosti in lastne angažiranosti. Preučili smo pomen učnega predmeta Naravoslovje in tehnika v 4. in 5. razredu osnovne šole za izobraževanje za trajnostni razvoj. V zaključnem delu diplomskega dela smo izvedli raziskavo o ekološki ozaveščenosti med učenci 4. in 5. razreda OŠ Tržišče v šolskem letu 2013/14. V intervjuju smo se osredotočili na ekološke vsebine, ki kažejo njihovo raven ekološke ozaveščenosti.
Keywords: okoljska vzgoja, ekološka ozaveščenost, ekošola, razredni pouk, načela vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj, trajnostni razvoj
Published: 08.12.2015; Views: 1315; Downloads: 139
.pdf Full text (1,64 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica