| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PREVLEKA ZA VAKUUMSKO OBLAČENJE AVTOMOBILSKIH VZGLAVNIKOV
Darja Lešnik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so proučene deformacije prevlek za vakuumsko oblačenje avtomobilskih sedežnih vzglavnikov. V podjetju prihaja do pogoste menjave prevlek za vakuumsko oblačenje avtomobilskih vzglavnikov, katere so posledica toplotnih deformacij tkanine, zdrsa niti v področju šiva in zračne prepustnosti prevleke v področju šiva. Zaradi navedenih težav, s katerimi se srečujejo v podjetju, je namen diplomskega dela proučiti zahteve tkanin za izdelavo prevlek in določiti ustrezne parametre za zagotavljanje potrebne kakovosti prevleke za vakuumsko oblačenje avtomobilskih vzglavnikov. V ta namen so bile izvedene analize mehanskih lastnosti izbranih tkanin in raziskave uporabe varilne tehnike kot alternativne tehnike spajanja prevleke za vakuumsko oblačenje avtomobilskih vzglavnikov. Na podlagi rezultatov raziskave je ugotovljeno, da med izbranimi tkaninami za izdelavo prevlek za vakuumsko oblačenje avtomobilskih zglavnikov izkazuje obstoječa tkanina večji del pričakovanih parametrov. Raziskava alternativne tehnike spajanja, ki bi preprečila deformacije prevlek v področju šiva je pokazala, da izbrana tehnika kot tehnika spajanja ne zagotavlja v primeru uporabljenih materialov ustrezne kakovosti in elastičnosti šiva.
Keywords: avtomobilski vzglavnik, prevleka za vakuumsko oblačenje, tekstilni material, trdnost spoja, deformacije
Published: 08.12.2009; Views: 1689; Downloads: 109
.pdf Full text (2,41 MB)

2.
Izboljšava mehanizma za vpetje naslona za glavo na avtomobilski sedež
Jernej Krevs, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Naloga temelji na razvoju samodejno nastavljivega mehanizma za vpetje vzglavnika na sprednjih sedežih avtomobila, ki bi pripomogel k večji varnosti potnikov. Opisani so do sedaj že obstoječi mehanizmi, ki se uporabljajo v avtomobilski industriji, ter zakonska določila in specifikacije izdelka, ki jih moramo pri konstruiranju mehanizma dosledno upoštevati. Prikazan je princip delovanja mehanizma, na podlagi katerega so našteti delovni principi, za katere s pomočjo morfološke matrike izberemo rešitve. Iz teh so sestavljeni različni koncepti, ki so ovrednoteni. Najboljše ocenjen koncept je na koncu zmodeliran s 3D programom ter pripravljen za nadaljnji razvoj in proizvodnjo.
Keywords: avtomobilski vzglavnik, mehanizem vpetja, samodejno nastavljanje, poškodba vratnega dela hrbtenice, razvojni postopek
Published: 12.10.2011; Views: 1626; Downloads: 51
URL Link to full text

3.
RAČUNALNIŠKO PODPRTA IZDELAVA ORODIJ ZA BRIZGANJE AVTOMOBILSKIH VZGLAVNIKOV
Matic Plazl, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes so CAD/CAM sistemi že tako razširjeni, da si konstruiranja in izdelave orodja brez teh sistemov ne znamo predstavljati. V svoji diplomski nalogi sem sistematično prikazal izdelavo CNC programa s programskim paketom HyperMILL za 5 osni rezkalni stroj in sicer na praktičnem primeru. Orodje, za katerega bo izdelan NC-program je namenjeno brizganju avtomobilskih vzglavnikov. Poleg praktičnega primera so predstavljeni CAD/ CAM sistemi in osnove brizganja poliuretanske pene ter tehnologije izdelave orodij. Ugotovljeno je, da je na današnji tempo industrije tako hiter, da je uporaba programskega paketa HyperMILL, postopka visokohitrostnega odrezavanja in pa pet osnega rezkalnega stroja, nujno potrebna, če podjetje želi ostati v stiku s konkurenco.
Keywords: CAD/CAM, NC, CNC, poliuretan, programiranje, orodje, računalniško konstruiranje, vzglavnik, HyperMILL, gravura, HSC, rezkanje
Published: 15.11.2012; Views: 1268; Downloads: 155
.pdf Full text (1,90 MB)

4.
PROMETNO-VARNOSTNA ANALIZA PASIVNIH VARNOSTNIH SISTEMOV OSEBNIH VOZIL
Peter Božnik, 2015, master's thesis

Abstract: V današnjem času si osebnega vozila, brez mnogih sistemov za varovanje potnikov, skoraj ne moremo predstavljati. Tako poleg aktivnih obstajajo tudi pasivni varnostni sistemi. Pasivni sistemi pričnejo služiti svojemu namenu šele v trenutku trka, za razliko od aktivnih, ki trk vozila preprečujejo. Da pa se zagotovi maksimalna varnost potnikov, se morajo ti sistemi med sabo dopolnjevati. Tako je npr. zračna blazina učinkovito varnostno sredstvo šele tedaj, ko je potnik pripet z varnostnim pasom. Magistrsko delo vsebuje prometno varnostni vidik pasivnih varnostnih sistemov osebnih vozil. Podrobneje so predstavljeni posamezni elementi pasivnih sistemov: varnostna kletka, deformacijske cone karoserije, varnostni pasovi, varnostni vzglavniki, zračne blazine in otroški varnostni sedeži. Izvedena je bila tudi anketa o poznavanju, navadah in izkušnjah potnikov osebnih vozil s sistemi pasivne varnosti ter njena analiza.
Keywords: osebno vozilo, pasivna varnost, varnostni pas, zračna blazina, varnostni vzglavnik, otroški varnostni sedež, analiza ankete
Published: 14.07.2015; Views: 1447; Downloads: 235
.pdf Full text (5,95 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica