| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE ZAPOSLENIH NA PODROČJU ZDRAVSTVENE NEGE
Jasmina Kamenčić, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Vloga medicinske sestre se je z leti močno spremenila. Na te spremembe so vplivali številni in različni dejavniki. Pojav novih znanj, veščin, usposobljenosti ter razvoj medicine in tehnologije pomenijo priložnost za zdravstvo, da ponudi svojim uporabnikom nove oblike storitev in obravnave. Vse to zahteva od medicinskih sester, da gredo v korak s časom, da vedno znova obnavljajo svoja znanja in pridobivajo nova. Zaradi navedenega pridobivata v zadnjih nekaj letih vseživljenjsko učenje in izobraževanje vedno večji pomen. Na vedno večji pomen vseživljenjskega učenja in izobraževanja vplivajo zlasti hitre spremembe v današnji družbi, ki zahtevajo od posameznih skupin, institucij in posameznikov prožnost in ustvarjalnost. Vseživljenjsko učenje in izobraževanje postajata vedno bolj pomembna in potrebna zaradi daljšanja delovne dobe, ki je rezultat počasnejšega staranja prebivalstva, zaradi nove tehnologije, napredovanja medicine in zdravstvene nege, večje skrbi za zdravje, razvoja sociologije, psihologije, menedžmenta itd. V diplomski nalogi smo predstavili poklic medicinske sestre, področje delovanja, izobraževanje tekom delovne kariere in dejavnike, ki medicinske sestre motivirajo pri izobraževanju.
Keywords: medicinska sestra, zdravstvena nega, Zdravstveni dom dr. Adolfa Drolca Maribor, vseživljensko izobraževanje in učenje, motivacija in motivacijski dejavniki.
Published: 08.04.2014; Views: 1645; Downloads: 221
.pdf Full text (783,77 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica