| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj napovednega modela multivariatnih časovnih vrst uporabniških storitev : diplomsko delo
Sandi Pečečnik, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V sklopu diplomskega dela predstavimo več nevronskih mrež, ki jih optimiziramo, pri čemer raziščemo ustrezne arhitekture, metrike, funkcije in druge pomembne lastnosti za uporabo v napovednih modelih multivariantnih časovnih vrst. Raziščemo najpomembnejše probleme povezane z razvojem napovednih nevronskih mrež. Naslovimo reševanje treh specifičnih realnih problemov, za reševanje katerih smo predlagali arhitekture nevronskih mrež. Izdelali smo še skalabilno spletno aplikacijo, ki omogoča enostavnejšo uporabo naučenih modelov nevronskih mrež.
Keywords: časovne vrste, nevronske mreže, globoko učenje, storitve, arhitekture globokega učenja
Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 453; Downloads: 42
.pdf Full text (1,66 MB)

2.
RAZVIJANJE SISTEMSKEGA MIŠLJENJA NA PRIMERU DELOVANJA ČLOVEŠKIH ORGANOV
Andraž Vuherer, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Namen tega diplomskega dela je predstaviti tematiko poučevanja sistemskega mišljenja širšemu krogu ljudi, saj je ta pristop k poučevanju še na začetku razvoja in se počasi vpeljuje v kurikulume širom sveta. Sama disciplina še nima podrobneje razvitih metodologij dela, saj še ni uveljavljena v samih izobraževalnih sistemih. Z diplomskim delom bi rad približal ta način razmišljanja ljudem, željnih novih načinov poučevanja in pogleda na razmišljanje. Prvotni namen sistemskega mišljenja je predvsem njegova uporabnost. Učenci morajo imeti možnost za uporabo sistemskega mišljenja v stvarnem življenju, vedeti pa morajo, da tega ne morejo usvojiti čez noč, saj potrebujejo ogromno vaje. Najlažja predstavitev sistemskega mišljenja je preko primera, zato sem se odločil, da to storim na primeru delovanja človeških organov, ker je to tematika, ki jo obravnavamo tudi v osnovni šoli in zelo pomembno je, da jo učenci razumejo, saj se pojavlja skozi vsa obdobja šolanja, pri športu, v poklicih in na razno raznih drugih področjih. V empiričnem delu, prav zaradi pomembnega poznavanja človeškega sistema, proučujemo razumevanje procesov v človeškem telesu in primerjavo z ostalimi sistemi pri učencih 3., 4. in 5. razreda. S pomočjo anketnih vprašalnikov smo ugotovili, da učenci na razredni stopnji razumejo osnove kroženja krvi in bitja srca, kompleksnejša vprašanja pa jim delajo težave.
Keywords: sistemsko mišljenje, razumevanje sistemov, študija sistema, pristop k poučevanju, vrste učenja
Published in DKUM: 28.01.2015; Views: 1599; Downloads: 140
.pdf Full text (2,49 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica