| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OBVLADOVANJE KRIZE V POSLOVANJU PODJETJA
Mojca Kolednik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Poslovanje podjetja mora biti zaradi možnosti nastopa kriz, vedno vnaprej načrtovano. Samo v tem primeru se lahko poslovodstvo pravilno odzove na krize, ki nastopijo. Kot sem omenila že v diplomski nalogi, je pomembno, da ima krizni manager tehnična znanja, pravilen komunikacijski pristop in konceptualna znanja. Pomembno za uspešen izhod iz krize, je dobro sodelovanje med kriznim managerjem in ostalimi člani tima. V diplomskem delu sem najprej predstavila pomen krize, kako jo sploh lahko dojemamo, nato sem predstavil simptome, ki so najbolj značilni ob krizah, eno poglavje je posvečeno vrstam kriz, kjer je razvidno koliko različnih oblik kriz lahko doleti podjetje in posledično tudi managerje, ki morajo zagato pravilno razrešiti. Tretje poglavje je namenjeno vzrokom, ki zamajejo temelje normalnega poslovanja. Kot je razvidno imajo tukaj vsi avtorji isto opredelitev in sicer jih delijo na notranje in zunanje vzroke. Velikokrat podjetje samo, zaradi notranjih nesoglasij oziroma nepravilnosti pride do kriznih razmer. V naslednjih poglavjih pa so najprej predstavljeni vedenjski vzorci udeležencev, ki lahko posredno ali pa neposredno vplivajo na končni rezultat. Nato sem skušala z različnimi ukrepi prikazati možnosti za izhod iz krize. Nazadnje sem pa obravnavala krizni management, njegove lastnosti oziroma, kdo je lahko dober vodja, kako je potrebno organizirati krizni tim in kdaj se odločiti za zunanje strokovnjake. Če bi povzela misel dr. Kovača bi lahko rekla, da podjetniki niso samo žrtve krize, ampak prvi, ki v krizi zaznajo svojo priložnost za oblikovanje novih podjetniških kreacij in novega razvojnega cikla. (Podjetnik, 2008). Se pravi, da preživijo samo dobri in močni.
Keywords: kriza, vrste kriz, krizni management, krizni tim.
Published: 19.10.2009; Views: 2101; Downloads: 330
.pdf Full text (294,56 KB)

2.
KRIZA PODJETJA IN GOSPODARSKA KRIZA 2008
Nina Krajnc, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Za svojo diplomsko nalogo sem si izbrala temo splošne ekonomske krize, ker je trenutno aktualna in ker sem o tej temi želela izvedeti in vedeti več. V svoji diplomski nalogi sem najprej razjasnila nekatere osnovne pojme, kot so kriza podjetja, krizni management in krizni manager. Nato me je zanimalo, zakaj sploh prihaja do krize v podjetjih, kakšni so znaki za krizo, ki bi jih naj podjetja prepoznala, ter s kakšnimi vrstami kriz se soočajo organizacije. Nadalje sem razvrstila različne vrste kriz (naravne, tehnološke, zlonamerne…) ter kakšne so njihove strategije za obvladovanje. Opredelila sem tudi, kakšne ukrepe bi naj podjetja sprejela, ko se znajdejo v krizi. Na koncu pa sem se morala dotakniti tudi svetovne gospodarske krize, ki nas je doletela leta 2008. Opisala sem njene začetke, kakšne posledice je pustila v gospodarstvu in kako se je Evropska unija, kakor tudi Slovenija, odzvala nanjo.
Keywords: kriza podjetja, krizni management, krizni manager, vzroki za krizo, simptomi krize, vrste kriz, svetovna gospodarska kriza 2008
Published: 24.11.2010; Views: 2482; Downloads: 493
.pdf Full text (387,08 KB)

3.
KRIZNI MANAGEMENT IN REŠEVANJE KRIZE V PODJETJU
Ines Špingler, 2011, final seminar paper

Abstract: Podjetja se velikokrat pri poslovanju srečujejo s problemi, ki pa jih povzročajo spremembe tako v okolju, kot tudi znotraj njega. Pomembno je, da je poslovanje v podjetju dobro načrtovano, kar omogoča obvladovanje tveganj. Vsak management v različnih podjetjih mora biti pripravljen na krizo, kajti podjetje se v nasprotnem primeru hitro znajde v situaciji, ko ne more več normalno delovati. Če se zgodi, da vodstvo podjetja ne reagira pravočasno in pravilno, lahko taka situacija podjetje pripelje do propada. Da bi se podjetje izognilo nastanku kriz je pomembno vsako krizo dobro analizirati. To je edini način, da se bo podjetje znalo spopasti z obstoječo krizo in se izognilo tistim, ki podjetju grozijo v prihodnje. Široko znanje in strokovna usposobljenost vodstva podjetja, sta pomembna za uspešno obvladovanje in preprečevanje kriz. Glavni vzroki za nastanek krize so navadno nedoseganje uspešnosti poslovanja podjetja, razlike v delovanju poslovodij, financiranje podjetja, neustrezen nadzor finančnega poslovanja. Kash (1998, 179-182) pravi, da se podjetje lahko pred krizo zaščiti na več načinov in sicer s situacijskim planiranjem, s strateškim planiranjem, analizo možnih scenarijev ali analizo možnih izhodov. Kadar podjetje zaide v krizo je najbolje, da se reševanje podjetja prepusti izvajanju kriznega managementa. Krizni management vedno bolj pridobiva na pomenu, ker je od njega odvisna uspešnost in neuspešnost reševanja podjetja v krizi. V diplomskem seminarju sem podala več različnih definicij kriz ter poskušala opredeliti vsebino krize. Predstavila sem tudi možne rešitve izhoda iz kriz ter faze reševanja podjetja iz krize. Podrobneje sem predstavila primer reševanja krize v gradbenem podjetju X d.o.o. Podjetje sem podrobneje predstavila, navedla vzroke za nastanek krize v podjetju, naredila analizo kriznega managementa v izbranem podjetju in na koncu predstavila primer reševanja krize s prisilno poravnavo.
Keywords: kriza, vrste kriz, vedenje udeležencev v krizi, krizni management, preprečevanje krize, vzroki krize.
Published: 22.11.2011; Views: 3413; Downloads: 486
.pdf Full text (756,57 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica