| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
HUMOR V TISKANIH OGLASIH
Tina Šalamun, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Humor v slovarju pomeni kakovost – da si zabaven ali smešen, ampak v oglaševanju je to zelo resen ter tvegan posel. Namen oglaševanja s humorjem je več kot samo spraviti v smeh par ljudi. Potrebno je upoštevati, da kadar se uporablja humor v oglaševanju, da so različne stvari smešne različnim ljudem. Oglas, ki lahko nekoga nasmeji, lahko pri drugem pusti slabi vtis. Humor se v oglaševanju uporablja že vrsto let, vendar na slovenskem trgu ni toliko prisoten še posebej v tiskanih oglasih. Kljub temu da je humor učinkovit mehanizen za ustvarjanje pozornosti, je ključnega pomena za oglaševalce, da najdejo primerno vrsto humorja za svoj izdelek. Predvsem uporabljene vrste humorja so:satira, resonanca, parodija, dovtip ter humor na lasten račun. Večina oglasov po teh kriterij je povprečna, čeprav obstaja tudi nekaj kakovostnih. Kljub različnim medijem, ki so nam na voljo, se še vedno v veliki meri odločajo za oglaševanje preko tiskanih medijev, kateri so še vedno priljubljen način oglaševanja. Tiskane oglase zasledimo v revijah, časopisih, plakatih in drugih publikacijah Podrobneje so opisani tiskani oglasi, katere sem uporabila tudi v analizi praktičnega dela diplomskega seminarja.
Keywords: humor, vrste humorja, oglaševanje, tiskani oglasi
Published: 18.12.2012; Views: 1103; Downloads: 133
.pdf Full text (1,23 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica