1. Finančna analiza in vrednotenje podjetja Walmart Inc.Luka Krajšek, 2024, master's thesis Abstract: Walmart je večkanalni maloprodajni trgovec. Po prihodkih je ne samo največje maloprodajno podjetje, temveč največje podjetje nasploh. Maloprodajni trg je visoko konkurenčen trg, na katerem deluje širok spekter trgovcev: klasični fizični trgovci, večkanalni ponudniki in specializirani e-trgovci. Trend je usmerjen v razvoj e-poslovanja. Najpomembnejši trg za Walmart predstavlja trg v ZDA. Največji maloprodajni trgovci na ameriškem trgu poleg Walmarta so še Amazon.com, Costco Wholesale, Kroger in The Home Depot. Med tujimi trgi sta najpomembnejši regiji Mehika in Srednja Amerika. Glavna tveganja, s katerimi se sooča Walmart, so strateško, finančno in operativno tveganje. Pri svojem delovanju se vodilni zavezujejo k odgovornemu ravnanju in upoštevanju načel poslovanja, ki so usmerjena v varovanje narave in okolja, sodelovanje z lokalnimi skupnostmi in dobro vodenje podjetja.
V financah je pomembno vprašanje, koliko je sredstvo ali podjetje vredno. Vrednotenje je pomembna vloga na različnih področjih v financah, pri upravljanju portfelja, pri nakupih in prevzemih podjetij ter pri vodenju podjetja. Obstajajo trije pristopi vrednotenja podjetja, vrednotenje z diskontiranjem prihodnjih denarnih tokov, relativno vrednotenje in vrednotenje z realnimi opcijami. Pri relativnem vrednotenju obstajata metoda primerjav in metoda, ki temelji na temeljnih vrednostih. Metoda primerjav temelji na uporabi multiplikatorjev. Multiplikatorji se delijo na multiplikatorje dobička, multiplikatorje knjigovodske vrednosti, multiplikatorje prihodkov in sektorske multiplikatorje.
Podjetje Walmart smo vrednotili relativno z multiplikatorji glede na skupino primerljivih podjetij. V skupino primerljivih podjetij smo uvrstili podjetja Amazon, Costco Wholesale, Targer in Kroger. Najbližjo oceno vrednosti glede na tržno ceno delnice Walmarta je dal multiplikator P/E. Keywords: Walmart, vrednotenje podjetja, relativno vrednotenje, multiplikatorji Published in DKUM: 16.10.2024; Views: 0; Downloads: 35
Full text (1,99 MB) |
2. Primerjava vrednotenja različnih podjetij znotraj avtomobilske industrije na osnovi tržnih multiplikatorjevAleš Šadl, 2023, master's thesis Abstract: V magistrskem delu obravnavamo temo vrednotenja podjetij na osnovi tržnih multiplikatorjev. Tržni multiplikator je relativni kazalnik vrednosti, ki nam pomaga razumeti kakšna je trenutna vrednost podjetja oziroma naložbe, v primerjavi s podobnimi podjetji na trgu. Poznamo več vrst tržnih multiplikatorjev, med katerimi obravnavamo multiplikator P/E, multiplikator EV/EBITDA, multiplikator EV/EBIT, multiplikator P/B, multiplikator P/S in multiplikator EV/S. Vsak ima svoje prednosti in slabosti, vendar skupaj dajo nekakšno dobro oceno precenjenosti oziroma podcenjenosti podjetja.
Podjetja za katera ocenjujemo precenjenost oziroma podcenjenost, so podjetja znotraj avtomobilske industrije. Ta podjetja so Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen, Ford, General Motors, Tesla, Toyota, Nissan, Honda in Hyundai. Za vsako izmed teh podjetij najprej izračunamo posamezne multiplikatorje za leta od 2018 do 2021. Pri tem lahko ugotovimo, da ima podjetje Tesla najvišje vrednosti vseh multiplikatorjev za vsa leta. Iz tega bi lahko sklepali, da je podjetje močno precenjeno. Multiplikatorji vseh ostalih podjetij se povečini gibljejo nekje v območju zgodovinskih povprečij podjetij v indeksu S&P 500, ali pa so glede na ta zgodovinska povprečja nižji. Torej lahko rečemo, da so vsa ostala podjetja pravilno ocenjena, ali podcenjena. Za tem sledi primerjava multiplikatorjev posameznih podjetij znotraj avtomobilske industrije v letu 2021. Tudi tu ugotovimo, da pri vseh multiplikatorjih izstopa podjetje Tesla, kar je ponovno znak močne precenjenosti. Pri tem moramo biti pozorni, da gre za podjetje s kratko zgodovino, ki se po svojih bistvenih elementih razlikuje od ostalih podjetij. Zaradi tega dejstva smo izračunali povprečne vrednosti multiplikatorjev brez podjetja Tesla. Pri tem smo prišli do rezultata, da so multiplikatorji ostalih podjetij nižji od povprečnih vrednosti multiplikatorjev celotne panoge avtomobilov in tovornjakov. Iz tega lahko sklepamo, da je večina obravnavanih podjetij podcenjenih. Pri tem moramo biti pozorni, da imajo ta podjetja dolgo zgodovino in bi lahko razlog za nižje multiplikatorje iskali v tem, da vlagatelji pričakujejo počasno rast, ali, da rasti v prihodnosti sploh ne bo. Keywords: tržni multiplikator, avtomobilska podjetja, vrednotenje, primerjava Published in DKUM: 25.05.2023; Views: 548; Downloads: 57
Full text (2,85 MB) |
3. Planiranje razvoja podjetja celjske mesnine d.o.o. na ravni strateškega managementaNuša Okorn, 2021, master's thesis Abstract: Zaznavanje priložnosti in nevarnosti iz okolja, ustrezne vrednote podjetja, njegova profesionalnost, izkušnje, naložbe v znanje, usposabljanja, nenehno izboljševanje, investiranje, sledenje trendom, krepitev prednosti in odprava slabosti, pa tudi spremljanje konkurence, vse to pripomore k razvoju podjetja in zadovoljstvu vseh udeležencev podjetja. Spreminja se gospodarsko in politično stanje ter drugi pogoji v okolju, pa vendar se mora podjetje spremembam prilagoditi in se z njimi uspešno soočiti. Zato je zelo pomembno, da podjetje pravilno planira svojo rast in razvoj. V magistrski nalogi smo na ravni strateškega managementa planirali razvoj podjetja Celjske mesnine, d. o. o., katerega začetki segajo v leto 1899. Podjetje, ki je svoje obratovanje pričelo kot mestna klavnica, je danes eden izmed največjih ponudnikov in prodajalcev mesa in mesnih izdelkov v Sloveniji. V nalogi smo najprej predstavili teoretična izhodišča, opredelili smo kaj za podjetje pomenita vizija in politika podjetja, opredelili smo strategije in strukture podjetja ter pojasnili potrebna spoznanja pri planiranju razvoja podjetja na ravni strateškega managementa. Vso teorijo smo nato aplicirali na praktični primer podjetja Celjske mesnine, d. o. o. Najprej smo predstavili podjetje, njegovo vizijo in politiko podjetja, strategije in strukture podjetja Celjske mesnine, d. o. o. V nadaljevanju smo planirali razvoj tega podjetja na ravni strateškega managementa in sicer smo najprej preučevali vrednote posameznih ključnih udeležencev v podjetju, določili prednosti in slabosti podjetja ter proučevali priložnosti in nevarnosti, ki se nahajajo v okolju preučevanega podjetja. Proučili smo strateška poslovna področja in iskali strateške možnosti in strategije podjetja Celjske mesnine, d. o. o. Za izbrano podjetje smo ekonomsko vrednotili predlagani plan razvojne uspešnosti, planirali vrednostne izide in finančno presodili razvojne učinke planiranega razvoja na uspešnost tega podjetja za obdobje naslednjih petih let. Empirični del smo zaključili s programom razvoja podjetja Celjske mesnine, d. o. o., za naslednjih pet let poslovanja. Magistrsko nalogo smo zaključili z zapisom ključnih ugotovitev magistrske naloge in podanimi predlogi tako za nadaljnje raziskovanje in prakso. Keywords: planiranje razvoja in rasti podjetja, Celjske mesnine d. o. o., vizija podjetja, politika podjetja, strategije podjetja, strukture podjetja, finančna presoja razvojnih učinkov podjetja, finančno vrednotenje strategij, strateški management. Published in DKUM: 21.10.2021; Views: 1323; Downloads: 174
Full text (2,16 MB) |
4. Planiranje temeljne strategije neprofitne organizacije Dijaški dom Drava MariborPatricija Husnjak, 2021, master's thesis Abstract: Dandanes živimo v času, kjer potreba po spremembi ni le možnost, ampak že skoraj nuja vsake organizacije (profitne in neprofitne). Ker gre za delovanje v okolju, ki je hitro se spreminjajoče, mora vsaka organizacija s pomočjo planiranja razvoja na ravni politike podjetja in strateškega managementa znati zaznavati prednosti pred konkurenti in priložnosti v svojem okolju, hkrati pa odpravljati slabosti ter se zoperstaviti možnim nevarnostim. To daje ključnim udeležencem organizacije, (predvsem lastnikom in vodstvu) sposobnost pravočasnega zaznavanja pomembnih informacij in ukrepanja, če želijo, da je razvoj uspešen.
Planiranje razvoja omogoča organizaciji konkurenčno prednost, lažjo pot do zastavljenih ciljev, večje možnosti za uspeh, ki se meri na dolgi rok, in izboljšavo ponujenih produktov ter storitev na trgu. Splošno načelo velja, da naj vsaka organizacija sledi planiranemu razvoju, hkrati pa zre k nenehni izboljšavi organizacije kot celote.
Magistrsko delo obravnava organizacijo Dijaški dom Drava Maribor, za katero smo na podlagi teoretičnih izhodišč preučili planiranje razvoja na ravni strateškega managementa ter določili temeljno strategijo. Dijaški dom Drava Maribor se ukvarja z javno vzgojno-izobraževalno dejavnostjo, ki ponuja nastanitvene možnosti dijakom, ki v času šolanja zapustijo svoje domače okolje. Dodatno svoje kapacitete tržijo s pomočjo tržne dejavnosti.
V teoretičnem delu magistrskega dela smo predstavili iskanje razvojnih možnosti in določitev izhodiščnih osnov za planiranje strateškega razvoja preučevane organizacije Dijaški dom Drava Maribor. Teoretična izhodišča in raziskovalna spoznanja različnih avtorjev so nam služila kot osnova za planiranje ter ovrednotenje temeljne strategije proučevane organizacije. Osredotočili smo se na planiranje razvoja organizacije na ravni strateškega managementa.
Izhodiščne osnove za planiranje razvoja organizacije Dijaški dom Drava Maribor smo pridobili s pomočjo analize vrednot (ključnih udeležencev) preučevane organizacije, okolja – v katerem je in deluje, klasifikacije priložnosti in nevarnosti ter nefinančne in finančne analize za določitev prednosti in slabosti. Izhajali smo tudi iz vizije in politike organizacije. Nato smo na osnovi analiz ob upoštevanju zmožnosti preučevane organizacije določili razvojne možnosti na različnih trgih delovanja – torej smo iskali strateške možnosti razvoja, to ekonomsko ovrednotili in izbrali predlagano temeljno strategijo organizacije. V empiričnem delu magistrskega dela smo izhajali iz plana vrednostnih izidov preučevane organizacije Dijaški dom Drava Maribor za obdobje petih let. Ob tem smo sledili predlagani temeljni strategiji in potencialom, ki jih organizacija ima ter jih potrebuje za nadaljnjo uresničitev strategije njenega razvoja. Keywords: vizija podjetja, politika podjetja, neprofitna organizacija, temeljna strategija, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, planiranje razvoja, ekonomsko vrednotenje, finančna analiza, nefinančna analiza, vladna organizacija. Published in DKUM: 21.10.2021; Views: 1095; Downloads: 151
Full text (3,58 MB) |
5. Posebnosti ocenjevanja gradbenih podjetijMonika Jesih, 2021, master's thesis Abstract: Posebnosti ocenjevanja gradbene dejavnosti je neraziskano in specifično področje, saj potrebuje ocenjevalec dovolj znanja s področja gradbeništva. Posebej mora biti osredotočen na posebnosti, ki so sicer pogosto napisane, vendar kaj več od tega ni znano. Pri ocenjevanju mora biti ocenjevalec tudi pozoren, kakšno podjetje kot organizacijsko strukturo ocenjuje. Kadar gre za podjetje, ki kotira na borzi imamo znano ceno delnice in na podlagi le-te izračunano vrednost podjetja. Vrednost podjetja pa je malo drugače za podjetja, ki ne kotirajo na borzah in so v zasebni lasti. Vemo, da za nekoga, ki je podjetje ustvarjal nekaj več deset let oziroma je le to že predano preko generacij in lahko govorimo o tradiciji, ki pa ima tudi svojo ceno, katera se ne more izraziti v vrednosti. Pri ocenjevanju vrednosti podjetij poznamo različne načine s kateri pridemo do vrednosti podjetja, vendar pa na ta izračun vplivajo določeni dejavniki, kot so: BDP, konkurenca, razvitost trga, denarni tokovi. Na podlagi teorije, ki bo opisana v prvem delu nato v praktičnem delu izračunano vrednost podjetja na po dveh različnih načinih. Keywords: vrednotenje podjetja, ocenjevanje vrednosti podjetja, posebnosti ocenjevanja, gradbeništvo, gradbeništvo v Sloveniji, posebnosti gradbeništva, metode ocenjevanje, na donosu zasnovan način, nabavno vrednostni način Published in DKUM: 18.06.2021; Views: 1102; Downloads: 107
Full text (2,55 MB) |
6. PROCESNE IN INŠTITUCIONALNE POSEBNOSTI RAZVOJNEGA PLANIRANJA V JAVNEM ZAVODUMojca Celec, 2012, master's thesis Abstract: Organizacije dandanes še vedno posvečajo premalo pozornosti planiranju svojega razvoja. Večina njih planira razvoj novega izdelka ali novega oddelka a planiranje razvoja še vedno ostaja zapostavljeno. Še posebej zanemarjajo planiranje razvoja zavodi, ki so ustanovljeni s strani države in njihov cilj ni ustvarjanje dobička. Ti dve dejstvi jim dajeta finančno udobje, kar vodje izkoristijo v svoj prid in se udobno namestijo na svoje položaje. Ne namenjajo pozornosti razvoju in tako večina zavodov skozi mnogo let stagnira na ustanovitveni ravni. S tem škodujejo sebi in družbi.
V današnjih turbolentnih časih in strogo kapitalistični družbi, neaktivne organizacije ne preživijo. Uspejo samo dinamične organizacije, medtem ko neaktivne organizacije propadajo. Potrebno je aktivno poslovanje in razvojno planiranje vseh organizacij, prav tako tudi zavodov.
V teoretičnem delu naloge smo raziskovali vse vidike razvojnega planiranja. Primerjali smo različne modele strateškega in integralnega managamenta in ugotavljali primernost le teh za planiranje razvoja zavodov. Prav tako smo proučevali obliko organizacije javni zavod, ki je predmet naše raziskave.
V praktičnem delu smo planirali razvoj javnega zavoda Skupnost zdravstvenih zavodov Murska Sobota (v nadaljevanju SZZ MS) in sicer na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa.
Za raziskavo planiranja razvoja zavoda smo med proučevanimi modeli izbrali MER-ov model integralnega managementa. Ugotovili smo, da gre za model, ki je primerno kompleksen ter za uporabo zelo praktičen in med ostalimi modeli tudi najprimernejši model za planiranje razvoja v javnih zavodih.
S pomočjo MER-ovega modela smo v magistrski nalogi planirali razvoj zavoda na ravni politike podjetja in sicer za 5 letno plansko obdobje. V okviru politike podjetja smo razvojno planirali vizijo, poslanstvo, smotre in temeljne cilje zavoda. Prav tako smo za plansko obdobje petih let v okviru MER-ovega modela planirali razvojne strategije te strategije ovrednotili ter na koncu izdelali program razvoja zavoda SZZ MS. Keywords: vrsta organizacije, javni zavod, MER-ov model integralnega managementa planiranje razvoja, politika podjetja, razvojna vizija, strategije, razvojne možnosti, ekonomsko vrednotenje strategij, programiranje razvoja. Published in DKUM: 12.03.2021; Views: 960; Downloads: 87
Full text (1,11 MB) |
7. Poslovni plan podjetja veka, s. p.Karina Vešnik, 2017, undergraduate thesis Abstract: Če želimo, da bo podjetje dobro delovalo in bo na trgu uspešno, moramo pred ustanovitvijo narediti poslovni plan in v njem preučiti kako bo potekal razvoj podjetja na ravni politike podjetja ter strateškega managementa, kar je osrednja tema našega diplomskega projekta. Preden lahko planiramo razvoj podjetja, pa moramo poznati njegovo vizijo. Poznati moramo tudi vrednote lastnikov podjetja, preučiti moramo trg in konkurenco, podjetju določiti kakšne ima priložnosti in nevarnosti na trgu, podjetju pa določiti tudi prednosti in slabosti. Vse to je izhodišče za določitev prihodnje politike podjetja.
Podjetje se mora razvijati in rasti, zato mora na trgu iskati možnosti za razvoj. Določiti si mora tudi strategije, po katerih bo delovalo. Pri tem bomo izhajali iz predvidenega izkaza poslovnega izida in planirane bilance stanja. Da bo podjetje po ustanovitvi lažje pričelo z delovanjem pa bomo v poslovnem planu naredili terminski program razvoja, kako naj se podjetje razvija v prvih petih letih svojega obstoja. Zraven terminskega plana pa imamo za podjetje narejen tudi predviden izkaz poslovnega izida. Če je razvoj podjetja v naprej planiran in so interesi lastnikov usklajeni in vedo kaj želijo doseči je uspeh za dobro delovanje podjetja mnogo bolj verjeten. Keywords: : podjetje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, ekonomsko vrednotenje planiranih strategij, plan razvoja Published in DKUM: 23.03.2018; Views: 1314; Downloads: 152
Full text (1,06 MB) |
8. VREDNOTENJE HITRO RASTOČIH PODJETIJ S POMOČJO MULTIPLIKATORJEV NA PRIMERU AMAZON.COMBorut Kocbek, 2016, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu obravnavamo temo vrednotenja delnic hitro rastočih podjetij s pomočjo relativnih metod vrednotenja t. i. multiplikatorjev. Vrednotenje s pomočjo multiplikatorjev je v praksi ena izmed najpogosteje uporabljenih metod ocenjevanja vrednosti podjetja. Ob pravilni izvedbi lahko zaradi svoje preprostosti hitro ugotovimo, ali je tržna cena delnice v primerjavi s primerljivimi podjetji ustrezna.
Pri takšnem načinu vrednotenja sta ključnega pomena izbira nabora podjetij, s katerimi bomo izbrano podjetje primerjali in izbor spremenljivk, s pomočjo katerih bomo izračunali vrednosti za primerjavo. To še posebej velja za hitro rastoča podjetja, pri katerih se vplivne vrednosti hitro spreminjajo in se vrednost cene delnice oblikuje na podlagi pričakovanih rezultatov v prihodnosti.
Cilj diplomskega dela je prikazati, da lahko z uporabo metode relativnega vrednotenja s pomočjo multiplikatorjev, kljub pomanjkanju ustreznih podatkov za vrednotenje in povrženosti hitrim spremembam, s katerimi se soočamo pri hitro rastočih podjetjih, izbrano podjetje vseeno ustrezno vrednotimo. V primeru izbranega podjetja Amazon.com, lahko to predpostavko delno potrdimo. Ob primernem tolmačenju rezultatov, lahko velikim odstopanjem med izračunanimi vrednostmi multiplikatorjev navkljub, razberemo konkurenčne prednosti in slabosti podjetja ter se na podlagi lastnih preferenc odločimo, katerim pripisati večjo težo, zato si premišljena uporaba multiplikatorjev zasluži mesto v naboru metod za vrednotenje hitro rastočih podjetij. Keywords: multiplikator, hitro rastoča podjetja, vrednotenje, Amazon.com, delnice Published in DKUM: 23.03.2017; Views: 1631; Downloads: 333
Full text (7,48 MB) |
9. PLANIRANJE STRATEGIJ PODJETJA V PO KRIZNIH RAZMERAHGloria Sobočan, 2016, master's thesis Abstract: V magistrskem delu smo proučevali procese in metode planiranja na ravni strateškega managementa in planirali strategije podjetja v po kriznih razmerah. To smo proučevali na praktičnem primeru podjetja Mesnica in trgovina »Gabrek« Martin Tibaut s. p. iz Žižkov, ki se ukvarja s prodajo svežega mesa in proizvodnjo mesnih izdelkov, razen perutninskega. Podjetje spada med mikro podjetja in se poleg glavne dejavnosti ukvarja s prodajo drugih izdelkov, tako imenovano trgovino na drobno. V nadaljevanju magistrske naloge, podjetje Mesnica in trgovina »Gabrek« Martin Tibaut s. p. zapisujemo skrajšano, in sicer podjetje Gabrek Martin Tibaut s. p.
Magistrsko delo smo razdelili na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo najprej predstavili MER-model integralnega managementa in nato procese planiranja razvoja podjetja na ravni strateškega managementa. Predstavili smo tudi metode planiranja na ravni strateškega managementa v MER-modelu integralnega managementa. Nato smo opredelili izbrane definicije o strateških poslovnih področjih in strategijah podjetja, predstavili ekonomsko vrednotenje strategij podjetja ter na koncu še teoretični vidik programiranja razvoja podjetja.
V empiričnem delu smo predstavili izbrane značilnosti podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p., njihovo vizijo in politiko podjetja. Nadaljevali smo z razvojno analizo podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p., v kateri smo predstavili vrednote podjetja in proučili razvojno analizo podjetja in okolja. Nato smo predstavili strateška poslovna področja podjetja in zanje napravili Portfolio analizo z vidika njihove konkurenčne sposobnosti in tržne privlačnosti. Predstavili in proučili smo tudi strateške razvojne možnosti podjetja. Z metodami EFAS, IFAS in SFAS smo predstavili analize zunanjega in notranjega okolja podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p.
V nadaljevanju magistrskega dela smo na ravni strateškega managementa planirali strategije podjetja. Predstavili smo planirane strategije podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. kot tudi planirano bilanco stanja in planirani izkaz poslovnega izida podjetja, s pomočjo katerih smo ugotavljali, ali so planirane strategije finančno ustrezne in z vidika financ smiselne. V ta namen smo predstavili ekonomsko vrednotenje strategij podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. Uporabili smo statične in dinamične kazalnike vrednotenja strategij podjetja. Ugotovili smo, da planirane strategije predstavljajo poslovno, finančno in prodajno priložnost in so pomembne za nadaljnji razvoj tega podjetja.
Zaključili smo z izdelavo uresničitvenega programa planiranega razvoja podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. Z vsem proučevanjem in analizami za podjetje ter planiranjem strategij za nadaljnji razvoj podjetja smo podjetju Gabrek Martin Tibaut s. p. omogočili nadaljnji uspešnejši razvoj. Keywords: planiranje, strateški management, strategije podjetja, strateško poslovno področje, strateške možnosti podjetja, ekonomsko vrednotenje strategij podjetja, program razvoja. Published in DKUM: 11.01.2017; Views: 1553; Downloads: 271
Full text (722,97 KB) |
10. PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MEDIKLIN D.O.O. NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTAEva Zupan, 2016, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem projektu smo predstavili razvoj podjetja Mediklin d.o.o. na ravni strateškega managementa.Diplomski projekt zajema teoretični in empirični del. Najprej smo predstavili podjetje Mediklin d.o.o., opisali njegove značilnosti in predstavili značilnosti panoge, znotraj katere podjetje posluje. Predstavili smo tudi obstoječo politiko, strategije in strukture podjetja. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja podjetja na ravni strateškega managementa, pri čemer smo proučili izhodišča za planiranje razvoja podjetja Mediklin d.o.o. Najprej smo proučili in določili njegove prednosti, slabosti in vrednote ter nadaljevali z določitvijo možnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja podjetja. Določili smo strateška poslovna področja in iskali razvojne možnosti ter predlagali potencialne strategije podjetja Mediklin d.o.o. Keywords: politika podjetja, vizija, strategije, strateška poslovna področja, program razvoja, ekonomsko vrednotenje strategij Published in DKUM: 01.12.2016; Views: 2700; Downloads: 403
Full text (1,31 MB) |