| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Uvajanje sprememb v tehnološko-razvojnem podjetju adc sistemi d.o.o.
Luka Iličič, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je prikazati uvajanje sprememb v tehnološko-razvojnem podjetju ADC sistemi, ki je ustanovljeno na novo in si želi postavitev standarda ISO 9001:2015. Uporabljena je bila metoda analize razkoraka za primerjavo trenutnega stanja v podjetju z zahtevami, ki jih vsebuje standard. Z intervjujem so bile pridobljene potrebne informacije, ki so pripomogle pri vpeljavi standarda ISO 9001:2015. Podjetju so predložene predloge organizacijskih predpisov, potrebnih za standard.
Keywords: standard ISO 9001:2015, kakovost, vpeljava, procesi
Published in DKUM: 18.01.2023; Views: 48; Downloads: 15
.pdf Full text (1,31 MB)

2.
Vpeljava računalniškega orodja Driveworks v razvojni proces podjetja Cleangrad
Aljaž Borko, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljeno modeliranje omare iz nerjavečega jekla ter kasnejše programiranje tega modela v programu Driveworks, ki omogoča parametrično modeliranje. Najprej je podrobneje predstavljen potek modeliranja osnovnega modela omare, nato je opisano, kako pripravimo model na začetek programiranja, na koncu pa zajema naloga še predstavitev programiranja oz. pisanja pravil.
Keywords: Parametrično modeliranje, programiranje, vpeljava
Published in DKUM: 30.08.2022; Views: 114; Downloads: 19
.pdf Full text (3,30 MB)

3.
Vpeljava kolaborativnega robota v podjetje Dukin : diplomsko delo
Nejc Kuzma, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo raziskovali možnosti vpeljave kolaborativnega robota v podjetje Dukin, d.o.o. ter opravili laboratorijski preizkus z realnim robotom na določeni tehnološki operaciji. V delu so opisani kolaborativni roboti glede na njihov razvoj in industrijske aplikacije. Za potrebe podjetja smo pregledali proizvajalce kolaborativnih robotov in analizirali ponudbo teh naprav na tržišču. V praktičnem delu smo opravili preizkus s kolaborativnim robotom Universal Robot UR10e pri tehnološki operaciji vrtanja in ob tem analizirali možne uporabe v podjetju. Ob koncu smo prikazali rezultate realnega preizkusa in predstavili ekonomsko primerjavo delovne ure robota in delavca.
Keywords: kolaborativni robot, UR10e, vpeljava, vrtanje
Published in DKUM: 06.07.2022; Views: 424; Downloads: 82
.pdf Full text (2,74 MB)

4.
Smernice za odločanje o vpeljavi RTLS (UWB) sistemov
Blaž Poljanec, 2021, master's thesis

Abstract: Četrta industrijska revolucija med drugim zahteva digitalizacijo, napredno avtomatizacijo in uporabo robotov. Nastajajoči pametni sistemi temeljijo na vidnosti vseh in vsega, kar te sisteme sestavlja, skozi podatke, zbrane v elektronski obliki. Pomemben podatek je tudi lokacija osebe ali objekta v realnem času. Na prostem je sledenje ljudem, vozilom in predmetom že utečena procedura, podprta s cenovno dostopno tehnologijo in programskimi rešitvami. V zaprtih prostorih to funkcionalnost zagotavljajo sistemi za sledenje v realnem času, na katere se osredotoča ta raziskava. Podatki o lokaciji so potrebni za načrtovanje dela, zagotavljanje varnosti, izboljšanje učinkovitosti, zmanjšanje administrativnega dela in podobno. V magistrskem delu so najprej predstavljene njihove splošne lastnosti in delovanje. Nadaljujemo z opisi in primerjavo petih najpogosteje uporabljenih RTLS-tehnologij, ki delujejo na podlagi radijskih valov. Dalje predstavimo primere uporabe sistemov, temelječih na UWB-tehnologiji v logistiki, natančneje v skladiščnih in proizvodnih okoljih. UWB-tehnologija se je izkazala za najbolj natančno in odporno proti zunanjim dejavnikom, kar se odraža tudi v porastu zanimanja zanjo. V zaključnem delu so zbrane pomembnejše ugotovitve skozi usmeritve za potencialne uporabnike, predvsem managerje na področju logistike, pri vpeljavi RTLS v delovno okolje podjetij.
Keywords: UWB-tehnologija, RTLS, logistika, skladišče, proizvodnja, vpeljava RTLS, ponudniki UWB
Published in DKUM: 03.03.2022; Views: 397; Downloads: 38
.pdf Full text (1,29 MB)

5.
Uvajanje medicinskega pripomočka step-up v proizvodnjo : diplomsko delo
Jakob Jakolič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Izdelek je neposreden rezultat dela proizvodnega sistema in predstavlja blago določene vrednosti, namenjeno tržišču. Glede na lastnosti izdelka se določajo osnovni parametri proizvodnega sistema. Diplomska naloga obravnava uvajanje novega izdelka v podjetje Aluminium Kety EMMI d. o. o. Vpeljava je potekala v skladu s standardno prakso podjetja, ki jo opisujem v tej nalogi. Glavni del vpeljave predstavlja načrtovanje in pripravo orodij ter priprav za izdelavo vozička. Posledično se lahko izdela vzorčna serija, s katero se verificira proces. Po potrditvi vzorcev se izdelek prevede v serijsko proizvodnjo.
Keywords: vpeljava izdelka, zasnova, optimizacija
Published in DKUM: 24.09.2021; Views: 372; Downloads: 24
.pdf Full text (1,91 MB)

6.
Priprava smernic za vpeljavo standarda SIST EN ISO 9001:2015 v storitveno podjetje
Maruša Podbevšek, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je mikro storitvenemu podjetju predlagati smernice za vpeljavo standarda ISO 9001:2015. Metoda analize razkoraka je bila uporabljena za primerjavo trenutnega stanja v podjetju z zahtevami standarda. Trenutno stanje v podjetju je pridobljeno z opravljenim intervjujem z osebo iz podjetja. Analiza obstoječega stanja je pokazala, da podjetje nima vseh informacij dokumentiranih in tveganj ne definira ter analizira sistematično. Podjetju so predložene smernice in osnutki nekaterih dokumentov potrebnih za vpeljavo standarda ISO 9001:2015.
Keywords: standard ISO 9001:2015, kakovost, vpeljava
Published in DKUM: 23.09.2021; Views: 662; Downloads: 117
.pdf Full text (1,11 MB)

7.
Analiza procesa uvajanja standarda sist en iso 9001 v družinsko podjetje slatin d.o.o.
Gregor Slatinšek, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Vpeljava standarda sist en iso 9001 v družinsko podjetje.
Keywords: iso 9001, vpeljava
Published in DKUM: 16.01.2020; Views: 704; Downloads: 53
.pdf Full text (3,49 MB)

8.
Prenova načina planiranja proizvodnje v podjetju Frutarom Etol d.o.o.
Andraž Opačić, 2019, bachelor thesis/paper

Abstract: Podjetja, ki želijo v današnjem svetu ostati konkurenčna, morajo težiti k zniževanju stroškov poslovanja. Pri tem so metode vitke proizvodnje danes enako aktualne kot so bile takrat, ko so nastale. Eden od načinov za doseganje načel vitke proizvodnje je tudi uporaba naprednih metod planiranja in razporejanja proizvodnje (APS). V nalogi je opisna uvedba APS orodja Preactor v podjetju Frutarom Etol d.o.o. Opredeljene so zahteve, ki jih je podjetje postavilo pred uvedbo in prilagoditve, ki so bile potrebne po uvedbi, saj vseh potreb na začetku projekta ni bilo mogoče predvideti. Opisana je tudi integracija APS orodja v informacijski sistem podjetja, ki temelji na ERP SAP. V nalogi so na osnovi posnetka stanja obstoječega procesa v proizvodnji ugotovljene pomanjkljivosti in težave v obstoječem načinu dela. Na podlagi tega je bil izdelan predlog prenove procesa, ki omogoča učinkovito uporabo plana izdelanega v APS orodju. Na koncu so opisani predlogi za nadaljnji razvoj sistema planiranja v podjetju.
Keywords: proizvodnja, razporejanje, APS, Preactor, vpeljava, optimizacija
Published in DKUM: 06.01.2020; Views: 736; Downloads: 105
.pdf Full text (2,26 MB)

9.
Vpeljava agilnih metod in vitkih pristopov v bančnem sektorju
Luka Zadel, 2016, master's thesis/paper

Abstract: V magistrski nalogi je obravnavan proces vpeljave in integracije agilnih metod razvoja in vzdrževanja informacijskih sistemov v obstoječe bančno okolje. V bančnih poslovnih sistemih je zaznan problem počasnega uvajanja razvitih funkcionalnosti programske opreme v produkcijsko okolje, prekoračitev rokov, oteženo sledenje in prilagodljivost spremembam v zahtevah in neusklajeno določanje prioritet uporabniških zahtev. Predstavljeni so primeri dobrih praks v tujih bančnih okoljih, ki se nanašajo na ustrezno pripravo poslovnega delovnega okolja za vpeljavo vitkih pristopov k razvoju programske opreme. Podan je pregled strokovne literature o vitkih pristopih in agilnih metodologijah. Analizirani so obstoječi procesi razvoja aplikativnih rešitev v konkretnem bančnem okolju, pri vodenju projekta je uporabljena agilna metoda kanban. Bančni sektor tradicionalno velja za okolje, kjer uvajanje novosti poteka počasneje kot na drugih gospodarskih področjih in to se kaže tudi v razvoju informacijske opreme. Recipročno je to posledica neintenzivnega spreminjanja in menjavanja bančnih produktov na strani bank in hkrati pričakovanj komitentov, da bodo bančni produkti stabilni, zanesljivi ter bodo njihova denarna sredstva varno naložena z majhno ali ničelno stopnjo tveganja izgube vrednosti kapitala. Raziskava je izvedena v okolju slovenske komercialne banke, ki ima močno lastno ekipo strokovnjakov s področja informacijske tehnologije, ki posedujejo znanja za izvedbo poslovne analize, projektiranja in razvoja programske opreme. V letu 2015 je na ravni Evropskega sistema centralnih bank začela delovati enotna tehnična platforma za poravnavo vrednostnih papirjev TARGET2-Securities. V ta sistem se morajo do leta 2017 vključiti tudi slovenske banke. Torej je potreben hiter odziv in izvedba brez napak in nepravilnosti, ki bi pomenile potencialno izgubo komitentov. Sistem mora zagotavljati visok nivo varnosti in transparentnosti pri izvajanju transakcij. Predvideni učinki so izboljšani procesi upravljanja razvoja, večja prilagodljivost upravljanja zahtev, skrajšanje časovnega obdobja razvoja v okvir zastavljenih rokov in zmanjšano tveganje zamud, zmanjšanje števila napak in znižanje stroškov vzdrževanja.
Keywords: vitki pristopi, agilne metodologije, razvoj programske opreme, bančništvo, vpeljava
Published in DKUM: 07.10.2016; Views: 1456; Downloads: 168
.pdf Full text (1,13 MB)

10.
VPELJAVA SISTEMA G.O.L.D. V VELIKO TRGOVSKO PODJETJE
Peter Maldwyn Smolej, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Naloga obravnava vpeljavo konkretnega informacijskega sistema v veliko trgovsko podjetje. Uporabljeni informacijski sistem G.O.L.D. Central je v splošnem namenjen upravljanju oskrbovalnih verig, je modularno zgrajen, prilagojen posebej za poslovanje trgovskih podjetij in deluje samostojno, ali pa v povezavi z drugimi informacijskimi sistemi. V nalogi je predstavljen poslovni kontekst konkretne uvedbe, ki je zaradi zahtev naročnika kompleksna. Kratko so predstavljene uveljavljene metodologije uvajanja informacijskih sistemov primerljivih ponudnikov informacijskih rešitev. Naloga podrobno predstavi projekt vpeljave od priprave, analize, izdelave projektnega načrta do končne realizacije in analizira odstopanja od prvotnega projektnega načrta. Ugotovili smo, da je do pomembnih odstopanj prišlo zaradi: • razkoraka med razumevanjem procesov s strani naročnikovih arhitektov poslovnih procesov in ključnimi uporabniki, • neuspešne vzpostavitve kompetenčnega centra, ki naj bi izvajal postopen prehod blagovnih znamk in zagotavljal podporo informacijskemu sistemu. Podali smo predloge za izboljšave vpeljave informacijskega sistema G.O.L.D. Central: • večja vključitev ključnih uporabnikov tekom inženiringa zahtev, • vzpostavitev kompetenčnih centrov s pomočjo naročnikovih internih človeških virov. Informacijski sistem je z zakasnitvijo vpeljan v naročnikovo poslovno okolje in je že v stanju polnega delovanja.
Keywords: informacijski sistem, vpeljava, metodologija vpeljave, G.O.L.D. Central, trgovina na drobno
Published in DKUM: 24.09.2015; Views: 1964; Downloads: 110
.pdf Full text (1,57 MB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica