| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 28
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
PRENOVA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE Z VOZNIM PARKOM ZA POTREBE DAVČNE UPRAVE RS
Alojz Peklaj, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so obravnavani postopki dela v voznih parkih Ministrstva za finance, Davčne uprave Republike Slovenije, ki v mnogih pogledih niso optimalni, poleg tega pa opredeljujejo veliko birokratskih postopkov in evidenc. Pogosto se zahtevani dokumenti tudi podvajajo ter tako zmanjšujejo preglednost evidentiranja in poslovanja. V diplomskem delu so predstavljeni veljavni predpisi, ki so, kolikor je mogoče, poenostavljeni in optimizirani, seveda ob upoštevanju predpisov, ki so v veljavi, s čimer je poenostavljeno delo odgovornih delavcev voznih parkov oziroma pooblaščencev, prav tako pa tudi uporabnikov službenih vozil. Ugotovitve bodo prispevale tudi k preglednosti evidenc in poslovanja voznega parka.
Keywords: - prenova - vozni park - organizacija voznega parka - dokumentacija - Davčna uprava Republike Slovenije
Published: 03.12.2009; Views: 2033; Downloads: 175
.pdf Full text (1,58 MB)

4.
VPLIV POSODOBITVE ŽELEZNIŠKEGA VOZNEGA PARKA NA KOLIČINO PREPELJANIH POTNIKOV
Sašo Bratec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomske naloge je ugotoviti kako se je količina prepeljanih potnikov po železnici spreminjala po posodobitvi železniškega potniškega voznega parka. Ugotovili smo, da se število prepeljanih potnikov po železnici sicer povečuje, vendar ni moč zaznati večjega porasta prepeljanih potnikov izključno zaradi posodobitve železniškega potniškega voznega parka. Kljub vsemu je posodobitev nujen ukrep, saj le hiter, atraktiven in bolj zanesljiv prevoz lahko konkurira osebnemu vozilu, predvsem na srednje in dolge razdalje. Prav tako se ekonomsko na srednjo in daljšo razdaljo bolj splača potovati z železnico, kakor z osebnim vozilom (ob predpostavki, da se na vožnjo odpravljamo sami), še posebej, če pomislimo, da je potovanje z železnico manj stresno, kar je v današnjem načinu življenja pomemben dejavnik.
Keywords: posodobitev, vozni park, količina prepeljanih potnikov
Published: 21.12.2010; Views: 1697; Downloads: 96
.pdf Full text (3,32 MB)

5.
OBVLADOVANJE PROCESOV UPRAVLJANJA VOZNEGA PARKA V POŠTI SLOVENIJE Z UVEDBO INFORMACIJSKE PODPORE
Martin Križanec, 2011, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je opredeljen pomen dovolj celostnega obvladovanja procesov upravljanja voznega parka in delovnih sredstev, med katera spadajo tudi vozila. Predstavljene so osnovne težave neustreznega načina vodenja podatkov in izvajanja procesov ter obstoječe stanje upravljanja voznega parka v Pošti Slovenije d. o. o., ki spada med najobsežnejše vozne parke v Sloveniji. Izdelana je zasnova raziskave. Ta opredeljuje osnovne zahteve za ustrezno informacijsko podporo, ki mora upoštevati osnovne dejavnike voznega parka kot tudi specifične posebnosti posameznega podjetja. Opravljena je raziskava in analiza zahtevnejših informacijskih rešitev za upravljanje voznega parka. Predlagana informacijska rešitev omogoča ustrezen način vodenja podatkov in zagotavlja enotno, učinkovito ter v največji možni meri avtomatizirano podporo procesom upravljanja z voznim parkom in se lahko implementira v Pošti Slovenije d. o. o. Izbrano informacijsko rešitev je možno v prihodnosti, ob upoštevanju določenih organizacijskih sprememb, tudi nadgraditi in še dodatno poenostaviti in avtomatizirati procese upravljanja voznega parka.
Keywords: vozni park, vozila, procesi, informacijska podpora
Published: 27.11.2011; Views: 2560; Downloads: 353
.pdf Full text (1,38 MB)

6.
OPTIMIZACIJA STROŠKOV VOZNEGA PARKA POŠTE SLOVENIJE D.O.O., PE NOVO MESTO
Gabrijela Rozman, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Rastoča konkurenca, hiter razvoj tehnologije, prenasičenost trga, večje zahteve trga, zakonodaja in posledice recesije vplivajo na konkurenčnost in obstoj distribucijskih podjetij ter organizacij. Da bi podjetja ohranila konkurenčno prednosti in zadovoljstvo uporabnikov je iskanje novih storitev in izdelkov, tehnologij in sistemov, trgov in distributerjev ključnega pomena. Pomemben dejavnik ohranjanja konkurenčne prednosti je optimizacija stroškov poslovanja (predvsem logističnih stroškov). Vozni park predstavlja in sestavlja večji del logističnih stroškov v distribucijskem podjetju. Če želi podjetje prihranke iskati v voznem parku, se mora osredotočiti na njegovo upravljanje. Ena izmed možnosti zmanjševanja logističnih stroškov v voznem parku je zmanjšanje obsega voznega parka oziroma prepustitev dela voznega parka zunanjemu izvajalcu (outsourcing). Pošta Slovenije d. o. o. pri izvajanju svoje osnovne dejavnosti prenosa poštnih pošiljk in paketov upravlja obsežen vozni park, kar predstavlja precejšnji del logističnih stroškov. Z uvedbo liberalizacije trga poštnih storitev je Pošta Slovenije izgubila »monopolni« položaj. Vedno več ponudnikov poštnih storitev tako ogroža konkurenčnost in prednost Pošte Slovenije d. o. o.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: logistika, poštne storitve, konkurenčnost, optimizacija logističnih stroškov, vozni park, outsourcing.
Published: 10.06.2012; Views: 1761; Downloads: 228
.pdf Full text (1,79 MB)

7.
Optimizacija transporta v podjetju Revital d.o.o.
Miha Pepelnik, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi Optimizacija transporta v podjetju Revital d. o. o., smo reševali problematiko optimizacije transporta. V teoretičnem delu smo predstavili temeljne pojme, ki so pomembne za lažje razumevanje diplomskega dela. Osredotočili smo se na transport, stroške, nekaj besed pa smo namenili prenosu informacij. Po teoretičnih trditvah smo vse skupaj preizkusili še v praksi. Po pregledu stanja smo s kritično analizo prišli do zaključka, ki kaže slabo izkoriščenost voznega parka v podjetju. Glavne razloge za takšno stanje smo videli v specifični vrsti blaga, gre namreč za sezonsko dejavnost. Rešitve smo predlagali z različnimi izračuni. Bodisi za optimizacijo transportnih poti bodisi za najem zunanjih storitev. Ob tem smo podjetju predlagali rešitve za boljšo komunikacijo med oddelkom komerciale in zaposlenimi v proizvodnji.
Keywords: transport, stroški, amortizacija, vozni park
Published: 13.10.2012; Views: 1358; Downloads: 202
.pdf Full text (1,83 MB)

8.
Optimizacija trnsporta v podjetju Avtoprevozništvo Vičar Ivan s.p.
Aljaž Vičar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: OPTIMIZACIJA TRANSPORTA V AVTOPREVOZNIŠTVU VIČAR IVAN s. p. V diplomski nalogi Optimizacija transporta v Avtoprevozništvu Vičar Ivan s.p., smo reševal problematiko optimizacije transporta. V teoretičnem delu smopredstavili temeljne pojme, ki so pomembni za lažje razumevanje diplomskega dela. Osredotočili smo se predvsem na stroške, ki nastajajo ob opravljanju osnovne dejavnosti obravnavanega podjetja. Po teoretičnem delu smo vse skupaj preizkusil še v praksi. V diplomskem delu smo izračunali vse stroške in dohodke, ki so se pojavili ob prevozu tovora s tovornim vozilom v mesecu aprilu 2012. Po pregledu stanja smos kritično analizo prišli do ugotovitve, da podjetje deluje z dobičkom. Vendar smovseeno poskusili ugotoviti, ali se še da na kakšen način optimizirati stroške transporta, in tako posledično še povišati dobiček. Rešitve so bile predlagane z različnimi izračuni. Predvsem na področju stroška goriva, saj le-ta pri obravnavanem podjetju predstavlja največji delež med vsemi stroški. Predlagane so bile tudi spremembe v voznem parku, ki bi na začetku predstavljale velik strošek, a bi se le ta na dolgi rok izplačal. Predlagali pa smo tudi izobraževanje voznikov na področju varčne vožnje in spremembe na področju komuniciranja med voznikom in pisarno.
Keywords: vozni park, stroški, amortizacija, transport
Published: 13.10.2012; Views: 1609; Downloads: 189
.pdf Full text (2,35 MB)

9.
STRATEGIJE VREDNOTENJA IN VZDRŽEVANJA MOTORNIH VOZIL V FLOTI
Teja Pišek, 2012, diploma project paper

Abstract: Projektna naloga obravnava strategijo vzdrževanja motornih vozil v podjetjih. Predstavljena je sestava voznega parka slovenskega podjetja Pošta Slovenije - Poštno logističnega centra Maribor ter njihov pogled na okoljsko ozaveščenost transportnih sredstev. Podrobneje je opisan življenjski cikel motornih vozi: nabava, vzdrževanje in odprava.
Keywords: vzdrževanje, motorno vozilo, vozni park
Published: 26.09.2012; Views: 1078; Downloads: 92
.pdf Full text (925,78 KB)

10.
Prevozi šolskih otrok na relaciji Ljubno, Planina in Ter
Marija Obojnik, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Prevozi šolskih otrok na relaciji Ljubno, Planina in Ter »Začetki gradnje cestnega omrežja segajo daleč nazaj. Že v zbirki predpisov Lex duodecim tabularum (zakon dvanajstih plošč), ki so jo izdali 450 let pr. n. št., zasledimo nekaj določil o cestah. […]V Sloveniji smo prvo štiripasovno avtocesto dobili leta 1972.« V današnjem času so določila in predpisi v cestnem prometu mnogo strožja, čemur se tudi ni čuditi, saj se je število avtomobilov močno povečalo (»Cesta« [Wikipedije], b.d.). V diplomskem delu bomo sistematično obravnavali razpisne pogoje za kandidiranje na javnem razpisu prevozi šolskih otrok, ki jih predpisuje občina Ljubno ob Savinji. Cilj je predstaviti problem organizacije in izvedbe šolskih prevozov, obstoječe stanje na tem področju in podati utemeljeno, ustrezno ter smiselno rešitev konkretnega problema. Nadaljevali bomo s predstavitvijo konkretnega primera – neustrezni vozni park, ki ga bomo analizirali in zanj predlagali ustrezno rešitev. Z utemeljeno rešitvijo bomo podali smernice za izpolnjevanje razpisnih pogojev, da bomo lahko ponovno kandidirali na omenjenem javnem razpisu.
Keywords: Cestni promet, razpisni pogoji, vozni park.
Published: 20.12.2012; Views: 1076; Downloads: 68
.pdf Full text (1,31 MB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica