1. Razvoj grafičnega pogona za upodabljanje vokslov : diplomsko deloTilen Koren, 2021, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo obsega izdelavo grafičnega pogona za upodabljanje vokslov s poudarkom na prilagojenih algoritmih metode metanja žarkov. Namen je prikazati omejitve in preučiti tehnike razvoja z metodo metanja žarkov na grafičnih procesnih enotah za realno-časovne aplikacije. Metoda metanja žarkov je uporabljena zaradi prepričljivejših rezultatov upodabljanja. Zaradi počasne operacije iskanje presečišč pri metodi metanja žarkov, z trikotniškimi modeli, so v pogonu uporabljeni vokselski modeli. Rezultati so pokazali, da z uporabo vokselskih modelov dosežemo nad šestdeset slik na sekundo pri majhnem številu modelov. Keywords: voksel, grafični pogon, metanje žarkov, mehke sence, grafična procesna enota Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 646; Downloads: 67 Full text (1,31 MB) |
2. Globalna osvetlitev z vokselskim sledenjem stožcuMichael Črnčec, 2017, undergraduate thesis Abstract: Globalna osvetlitev v računalniški grafiki igra zelo pomembno vlogo pri realizmu upodobljenih slik. Računsko je zelo zahtevna, vendar si želimo globalno osvetlitev v aplikacijah, kot so simulacije in računalniške igre, doseči v realnem času. V tem diplomskem delu si bomo ogledali algoritem vokselskega sledenja stožcu. Ta doseže interaktivno globalno osvetlitev z aproksimiranjem vpadnih svetlobnih žarkov s pomočjo stožcev in z aproksimiranjem scene s pomočjo hierarhične strukture vokslov. Najprej opišemo, kako algoritem v osnovi deluje. Nato predstavimo eno od možnih implementacij algoritma in na koncu prikažemo rezultate naše implementacije. Keywords: globalna osvetlitev, voksel, sledenje stožcu, GPE, OpenGL Published in DKUM: 26.10.2017; Views: 1661; Downloads: 175 Full text (4,49 MB) This document has many files! More... |
3. BREZIZGUBNO STISKANJE VOKSELSKIH MODELOV S ŠTIRIŠKIMI IN OSMIŠKIMI DREVESIMatej Skrbiš, 2011, bachelor thesis/paper Abstract: V diplomskem delu smo raziskali zgradbo vokselskih modelov. To znanje smo nato uporabili za izdelavo aplikacije, ki uporablja štiriška in osmiška drevesa za stiskanje teh modelov. Preverili smo tudi vpliv Grayeve transformacije in spremembe barvnega prostora v YUV na nivo stiskanja. Obe transformaciji smo nato podrobno opisali, prav tako pa tudi postopka stiskanja s štiriškimi in osmiškimi drevesi. Ključni element diplomske naloge je bil preverjanje delovanja in učinkovitosti opisanih algoritmov. Keywords: voksel, štiriško drevo, osmiško drevo, stiskanje podatkov, Grayeva koda, Huffmanovo kodiranje Published in DKUM: 22.09.2011; Views: 2364; Downloads: 189 Full text (1,33 MB) |
4. VOLUMETRIČNO KIPARJENJEMarko Kramer, 2011, bachelor thesis/paper Abstract: V diplomskem delu smo pregledali trenutno stanje na področju volumetričnega kiparjenja. Razložili smo kaj so vokselski podatki in kako jih lahko predstavimo v pomnilniku. Pogledali smo tudi področje upodabljanja vokselskih podatkov in na kratko predstavili nekaj najpopularnejših tehnik upodabljanja, nato pa predstavili dve profesionalni aplikaciji za ustvarjanje vokselskih modelov. Izdelali smo eksperimentalni program za volumetrično upodabljanje, imenovan Sculpit, kjer smo preizkusili nekaj uveljavljenih in nekaj svojih konceptov predstavitve v pomnilniku, upodabljanja in urejanja vokselskih podatkov. Na koncu pa smo podali sklepe in zaključke, do katerih smo prišli med izdelavo diplomskega dela. Keywords: Volumetrično kiparjenje, voksel, volumetrični model, upodabljanje vokslov, geometrijsko modeliranje Published in DKUM: 22.09.2011; Views: 2186; Downloads: 104 Full text (2,31 MB) |
5. |