| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 156
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
3.
Izboljšava procesa produkcije TV oglasa : diplomsko delo univerzitetnega študija
Katja Funkl, 2007, undergraduate thesis

Keywords: projekt, vodja projekta, produkcija TV oglasov
Published: 31.03.2008; Views: 2041; Downloads: 282

4.
5.
Samopodoba vodje : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Miroslava Špec, 2007, undergraduate thesis

Keywords: vodja, vodenje, osebnost
Published: 31.03.2008; Views: 5196; Downloads: 315

6.
Komuniciranje s podrejenimi v bolnišnici Nova Gorica : diplomsko delo univerzitetnega študija
Barbara Sitar, 2007, undergraduate thesis

Keywords: komunikacija, vodja, podrejeni
Published: 31.03.2008; Views: 1802; Downloads: 191

7.
8.
MANAGER IN VODENJE PODJETJA
Marko Rožič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Od dela managerjev je odvisna uspešnost poslovnih združb v vse bolj zahtevnem in spreminjajočem se okolju delovanja. Managerji dosegajo organizacijske cilje s pomočjo ljudi, sodelavcev, ki imajo različne sposobnosti, znanja in izkušnje, zato morajo biti managerji sposobni oceniti te zmožnosti in jih uskladiti. Vodenje je treba prilagoditi značilnostim konkretne organizacije. Vodilni se morajo soočiti z različnimi skupinami, posamezniki, nalogami, cilji. Temu morajo prilagoditi svoje vedenje. Vodenje je danes daleč najpomembnejši dejavnik uspeha ali neuspeha poslovne združbe. Obstajajo različni načini vodenja. Ni nujno, da posameznik vedno uporablja le en način vodenja. Prav je, če ga glede na spremenjeno situacijo spreminja. Vodja mora izbrati tak način vodenja, ki bo v dani situaciji najučinkovitejši. Tako bodo doseženi cilji organizacije na eni ter pričakovanja in zadovoljstvo zaposlenih na drugi strani. Če povzamem, potrebuje manager za uspešno vodenje sposobnosti vodenja, znanja, motivacijo, delegiranje ter moč in vpliv. Dejstvo je, da ni načina vodenja, ki bi bil najboljši ali najučinkovitejši v vsakem času, situaciji, kulturi.
Keywords: Manager, vodenje, vodja, model vodenja.
Published: 18.06.2009; Views: 2738; Downloads: 622
.pdf Full text (1,97 MB)

9.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V PODJETJIH
Maja Bombek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Vodenje ljudi je zelo zahtevna naloga, saj mora vodja voditi tako, da bodo zaposleni delovali v dobro podjetja. S tem je potrebno spremeniti klasične in tradicionalne vloge vodenja. Vodja mora postati fleksibilen in prilagodljiv, ne sme se več samo osredotočati na številke in količine, svojo energijo mora usmeriti tudi na ljudi, ki jih vodi. Vodja mora zato obvladovati vse prvine uspešnega komuniciranja. Le na tak način bo postal boljši vodja in se s svojimi zaposlenimi lažje prilagajal moderni poslovni realnosti. S tem bo lahko uspešno reševal medsebojne odnose in konflikte, ki nastajajo med zaposlenimi v podjetju. Konflikti se pojavljajo v vsaki organizaciji, med posamezniki in v skupini. V današnjih časih so konflikti že dobrodošli, saj lahko z njimi dosežemo tudi boljše poslovanje podjetja. To so pozitivni konflikti, ki nam pomagajo pri utrjevanju skupin znotraj podjetja, spodbujajo inovativnost zaposlenih, med zaposlenimi spodbujajo tekmovalnost in s tem tudi doseganje večje produktivnosti. Vse to pa lahko vodi do tega, da si izberemo nove cilje in nove interese ter jih poskušamo tudi doseči. Negativne posledice konfliktov se lahko kažejo kot razbijanje enotnosti sistema in lahko povzročajo napetosti med posamezniki in skupinami. Konflikte moramo pravi čas prepoznati in jih pričeti sproti obvladovati in reševati.
Keywords: vodenje in vodja, osebne značilnosti vodenja, medosebni odnosi, konflikti, reševanje konfliktov, preprečevanje konfliktov, obvladovanje konfliktov.
Published: 23.06.2009; Views: 2957; Downloads: 807
.pdf Full text (1,23 MB)

10.
POMEN ČUSTVENE INTELIGENCE PRI VODENJU
Tjaša Novak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V našem življenju igrajo čustva pomembno vlogo. Okolje, v katerem živimo in delamo, nas postavlja pred različne izzive, o tem, kakšen bo naš odziv na te izzive, pa ne odloča samo razum, temveč predvsem razvitost naše čustvene inteligence. Pri vodenju gre poleg upravljanja poslov tudi za upravljanje ljudi. Za uspeh je vse bolj pomembno, kako se vodja odziva v različnih okoliščinah, še zlasti v nepredvidljivih, kako s svojim vedenjem vpliva na ravnanje sodelavcev, ali je sposoben prepoznati in se pravilno odzvati na njihove čustvene odzive in podobno. S svojo diplomsko nalogo sem želela: - poiskati odgovor na vprašanje, zakaj je pomembno prepoznati svoje vedenje in vedenje sodelavcev, - ugotoviti, kako lahko čustveno inteligenco razvijam pri sebi, - ugotoviti, kako lahko čustveno inteligenco uporabimo v zasebnem in poklicnem življenju, - usmeriti vodje v poglobljeno prepoznavanje in upoštevanje elementov čustvene inteligentnosti, - ugotoviti, kako čustvena inteligentnost vodje vpliva na podrejene z vidika medsebojnih odnosov in delovne storilnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge sem opredelila pomen čustvene inteligence in opisala prijeme, v katerih je čustvena inteligenca še posebej pomembna: komunikacija, pohvala, kritika, konflikt, medsebojni odnosi, … V nadaljevanju sem se dotaknila vodenja in vodje – njegovih osebnih lastnosti in sposobnosti in sloga vodenja. V empiričnem delu sem poskušala z raziskavo ugotoviti, kako vodje delujejo v praksi, pridobiti splošno sliko o tem, v kakšni meri se zavedajo posledic »orodij« čustvene inteligence: pohvale, kritike, konstruktivnega reševanja konfliktov, spretnosti komunikacije, ravnanja s čustvi, kateri slog vodenja najpogosteje uporabljajo, katere so tiste osebne značilnosti, ki jih zaposleni pri vodji najbolj cenijo in ali čustvena inteligenca vodje vpliva na zaposlene na področju medsebojnih odnosov in delovne storilnosti.
Keywords: KLJUČNE BESEDE - čustvena inteligenca - medsebojni odnosi - komunikacija - vodenje - vodja
Published: 20.07.2009; Views: 5002; Downloads: 1300
.pdf Full text (2,17 MB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica