| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 22
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
SISTEM MANAGEMENTA KAKOVOSTI SKOZI PRIZMO ODNOSOV VODSTVO-ZAPOSLENI,ŠTUDIJA PRIMERA:PERFETECH D.O.O., BLED
Matej Zelnik, 2009, master's thesis

Abstract: Sistem managementa kakovosti v podjetjih vse prevečkrat pomeni nujno zlo tako vodstvu, ki v njem ne vidi dodane vrednosti temveč le dodatno delo, kot tudi zaposlenim, ki v obvladovanju sistema kakovosti posledično ne vidijo dodane vrednosti. Vzrok za to se skriva v nepoznavanju samega namena sistema managementa kakovosti, ki v svojem bistvu sicer res služi kot orodje za izvajanje in izboljševanje poslovnih procesov s ciljem zadovoljiti kupca, vendar pa hkrati služi kot orodje vodenja, saj za izvajanje svojega bistva zahteva urejene odnose med vodstvom in zaposlenimi. Iz tega sledi, da kakovost res izhaja iz pričakovanj kupca, vendar se v podjetju ne nadzoruje in ne vodi le od zgoraj s strani vodstva, ampak jo od spodaj obvladujejo zaposlenih. Kupec svojega zadovoljstva tako ne pokaže zaradi certifikata kakovosti, temveč zaradi uspešnega vodstva podjetja, ki v odnosu do svojih zaposlenih zna poskrbeti za optimalno izvajanje poslovnih procesov za dosego najboljšega proizvoda, seveda pod pogojem, da se pri tem zaveda pomembne vloge zaposlenih, ki sistem managamenta kakovosti dnevno izvajajo in izboljšujejo.
Keywords: Kakovost, Sistem managementa kakovosti, Vodenje, Zaposleni, Zadovoljstvo zaposlenih
Published: 16.07.2009; Views: 2364; Downloads: 340
.pdf Full text (928,21 KB)

9.
NORMATIVNI DOKUMENTI ZA VODENJE KAKOVOSTI
Dejan Pliberšek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem predstavil problematiko kakovosti izdelkov, standardizacije in posamezne standarde (normativne dokumente). V prvem delu sem predstavil sistem vodenja kakovosti, to pomeni način kako organizacija zagotavlja skladnosti svojih proizvedenih proizvodov, glede na kupčeve zahteve. Predstavil sem standarde skupine ISO 9000 in njene podstandarde ISO 9001, ISO 9002, ISO 9003, ISO 9004, ter sisteme in modele vključene v integriran sistem vodenja. V to skupino sem vključil standarde skupine: sisteme ravnanja z okoljem ISO 14001, sistem vodenja varnosti in zdravja pri delu OHSAS 18001, sistem varovanja informacij ISO/IEC 27001, sistem vodenja kakovosti v avtomobilski industriji ISO/TS 16949, standarde skupine SA 8000, ter standard družbene odgovornosti ISO 26000. V drugi polovici moje diplomske naloge sem na kratko predstavil zgodovinski razvoj standardizacije za kakovost. Predstavil sem prve standarde, ki so nastali predvsem v ZDA (MIL-Q-9858). Nadalje sem predstavil standarde, ki so nastali predvsem v Evropi in pri nas(AQAP-1, BS 4891, ISKRA…). V zaključku sem predstavil še navedene skupine standardov, jih na kratko predstavil in dodal zbirko standardov posameznih skupin, ter kdo jih pripravlja in kako nastanejo.
Keywords: Vodenje kakovosti, standard, normativni dokument, industrija
Published: 02.07.2009; Views: 2307; Downloads: 254
.pdf Full text (2,23 MB)

10.
MODEL OBVLADOVANJA KAKOVOSTI V DIVIZIJSKO ORGANIZIRANEM PODJETJU
Peter Sterle, 2010, master's thesis

Abstract: Pod pritiskom tržne konkurenčnosti se danes podjetja razhajajo na razpotju ali bodo vstopila v Evropo kot inovativna ali kot izkoriščena. Samo korenita sprememba v miselnosti zmore podjetja postaviti na konkurenčni vrh. Podjetja želijo pogosto izboljšati uspešnost vodenja procesov z reorganizacijo in vpeljavo novega informacijskega sistema, pozabljajo pa na prenovo ključnih inovativnih procesov. V magistrski nalogi predstavljamo nov prenovljen model kakovosti v raziskovanem podjetju, ki se od stare usmeritve iz funkcije nadziranja izdelave v proizvodnih obratih pomika v ospredje naprednega načrtovanja kakovosti procesov. To vodi k kakovostnemu izdelku ali storitvi, zadovoljstvu kupcev, zaposlenih, družbe, stalnemu izboljševanju, inovativnosti, kakovostnemu poslovanju in ne nazadnje tudi k dobrim poslovnim rezultatom. Prenovljen model kakovosti temelji na enotnem avtomobilskem standardu ISO/TS 16949, ki harmonizira različne zahteve avtomobilskih združenj. S pomočjo pristopa naprednega načrtovanja kakovosti izdelkov (APQP) smo prenovili procese trženja, razvoja izdelkov in razvoja tehnologij ter na ta način ustvarili temeljne pogoje za dvig učinkovitosti potenciala razvojnih timov. Skupaj z realizacijo še drugih podpirajočih strateških ciljev lahko postanemo razvojno in tehnološko inovativno naravnano podjetje, saj bomo le s tehnološko inovativnimi izdelki pod lastnimi blagovnimi znamkami konkurenčni na zahtevnem evropskem in svetovnem trgu. V zaključku je podana le kvalitativna ocena učinkov novega modela, saj je za resno kvantitativno analizo od vpeljave in pridobitve certifikata ISO/TS 16949 minilo manj kot šest mesecev.
Keywords: napredno načrtovanje kakovosti izdelka, odobritev proizvoda in procesa, kupčeve specifične zahteve, procesni pristop, vodenje, kultura podjetja, poslovna uspešnost, celovito obvladovanje kakovosti, zadovoljstvo kupca, organizacijske spremembe
Published: 19.08.2010; Views: 2001; Downloads: 342
.pdf Full text (7,04 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica