| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Skladnost kadrovskega managementa s kadrovsko funkcijo vodij v podjetju
Sara Zagernik, 2019, master's thesis

Abstract: V velikih podjetjih so vodje prevzeli določene kadrovske naloge, ki jih opravljajo pri svojem delu, zato je skladnost kadrovskega managementa s kadrovsko funkcijo pri opravljanju le-teh še kako pomembna. Strateška kadrovska funkcija služi kot osnova za preverbo skladnosti operativnih nalog s strateškimi usmeritvami, ki jih vodje izvajajo v podjetju. Kadrovski management se je skozi leta spreminjal in skladno s tem prevzel drugačno vlogo pri njegovem delovanju. Slediti mora novim trendom na trgu dela, tehnologiji, hitrim gospodarskim spremembam ter novi generaciji. V empiričnem delu smo na podlagi mednarodnega farmacevtskega podjetja raziskali odziv in vlogo vodij pri identifikaciji kadrovskih nalog, ki jih uvrščamo na operativno stopnjo. Glavni problem, ki smo ga preučevali, je soočenje vodij s kadrovsko funkcijo v podjetju. Zanimal nas je odnos vodij do kadrovskega managementa, opravljanje kadrovske funkcije, sodelovanje vodij s kadrovsko službo, uspešnost delovanja v sklopu kadrovskega managementa in pogostost opravljanja kadrovskih nalog. Skozi teoretične okvirje o kadrovskem managementu in kadrovski funkciji ter izvedbo raziskave smo v zaključku predlagali rešitev, ki bi vodjam omogočala učinkovito delo pri izvajanju kadrovske funkcije. V podjetju predlagamo implementacijo enotnega sistema, ki bi združila dosedanje sisteme in aplikacije v celoto. Za izboljšanje skladnosti kadrovskega managementa s kadrovsko funkcijo pa smo kot rešitev navedli dodatna izobraževanja oz. delavnice za vodje, ki jim bodo v dodatno pomoč pri opravljanju kadrovske funkcije.
Keywords: kadrovski management, vloga vodij, operativni management, kadrovska funkcija  
Published: 07.10.2019; Views: 349; Downloads: 71
.pdf Full text (1,20 MB)

2.
Vpliv vodenja na zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih pri delu v podjetju x
Lea Podvornik, 2018, master's thesis

Abstract: Z vodenjem se srečujemo na vsakem koraku. Vodenje zaposlenih v posameznih podjetjih pa je za sleherno podjetje rdeča nit do uspešnega poslovanja. Uspešen vodja je tisti vodja, ki razume, da so njegovi zaposleni tudi njegovi sodelavci ter z njimi dnevno komunicira. Zares uspešni so tisti vodje, ki pozitivno razmišljajo, so iskreni, se znajdejo v delikatnih situacijah, spodbujajo komunikacijo med sodelavci, so navdih in vzor vsem zaposlenim, svoje zaposlene nikoli ne pustijo na cedilu in jim ne dajejo lažnih obljub, so pravični, znajo pohvaliti in zaposlenim ne ukazujejo, temveč jih učijo in vodijo do skupnega cilja – uspeha. Zakaj bi podjetja morala investirati v zaposlene in zakaj morajo dajati velik pomen zavzetosti pri delu? Odgovor na ti dve vprašanji je dokaj preprost, saj je zavzetost zaposlenih ključnega pomena za rezultate uspešnosti poslovanja podjetja. Če si bo podjetje skupaj s svojimi vodji prizadevalo imeti zavzete zaposlene na delovnih mestih, bo na dobri poti k večji produktivnosti, dobičkonosnosti, varnosti zaposlitve, lojalnosti strank in uspešni rasti podjetja kot celote. Z zavzetimi zaposlenimi bo podjetje lahko konkuriralo na trgu in nenehno raslo, se razvijalo. Potrebno je nenehno vlaganje v zaposlene in pozorno spremljanje, saj tako ne bi prišlo do nezavzetosti zaposlenih pri delu. Le-ta namreč lahko prinese negativne posledice za celotno podjetje. Zaposleni so lahko zavzeti, vendar ni nujno, da so hkrati tudi zadovoljni ali obratno. Zadovoljstvo zaposlenih je prav tako pomemben dejavnik uspešnosti poslovanja podjetij. Zadovoljni zaposleni so na delovnih mestih bolj produktivni in bolj učinkoviti kot tisti zaposleni, ki pri delu niso zadovoljni. Zadovoljstvo zaposlenih se, prav tako kot zavzetost pri delu, kaže v uspešnosti in rasti podjetja. Vse več uspešnih podjetij se zaveda pomembnosti vloge zadovoljstva pri delu in zadovoljstvo svojih zaposlenih postavlja v ospredje oziroma na prvo mesto. Takšna podjetja imajo dobro razvito kulturo poslovanja, ki nudi zaposlenim maksimalno podporo in je pravična. Seveda pa imajo tudi tukaj pomembno vlogo vodje, ki se morajo zavedati, da je le zadovoljen zaposleni ključ do zadovoljnih strank in uspeha. V teoretičnem delu magistrskega dela s pomočjo spoznanj različnih avtorjev predstavimo področje vodenja v podjetjih, posamezne stile vodenja in predstavimo področje zavzetosti ter zadovoljstva zaposlenih pri delu. V uvodnem delu naloge si zastavimo pet hipotez, ki jih bomo preverili v empiričnem delu magistrskega dela. S pomočjo teh petih hipotez smo preverjali vpliv stila vodenja na zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih pri delu v podjetju X. V empiričnem delu najprej predstavimo podjetje X, sledijo rezultati izvedene anketne raziskave v podjetju X ter ugotovitve in predlogi. Ugotovili smo, da je več kot polovica zaposlenih v podjetju X na svojem delovnem mestu zadovoljna. Zaposleni so delno zavzeti za delo, ki ga opravljajo. Z obstoječim stilom vodenja je zadovoljna več kot polovica zaposlenih. Prevladuje demokratični stil vodenja, ki je sicer, tudi po teoretičnih izhodiščih, prijazen do zaposlenih. Ugotovili smo tudi, da stil vodenja statistično značilno samo delno vpliva na zavzetost zaposlenih, ne vpliva pa na zadovoljstvo zaposlenih.
Keywords: Vodenje, stili vodenja, vloga vodij, zavzetost zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih.
Published: 15.06.2018; Views: 758; Downloads: 281
.pdf Full text (2,83 MB)

3.
MANAGER IN VODENJE PODJETJA
Tamara Frešer, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem predstavila managerja v procesu vodenja podjetja in tudi njegovo vlogo v teamu. Manager, ki stoji na čelu sodobnega podjetja, ima v podjetju velik vpliv na delovanje podrejenih sodelavcev, ki s svojim delom pripomorejo k uspešnosti organizacije. Osredotočila sem se na proučevanje managerja z vidika lastnosti, nalog kot so planiranje, organiziranje, vodenje in kontroliranje, na proučevanje karakteristik pri katerih sem opredelila managerja z vidika strateških, organizacijskih, operativnih in osebnostnih karakteristik, ter na proučevanje navad in najpogostejših poslovnih napak. Manager je torej tisti, ki ga deležniki, ustanovitelji pooblastijo za obvladovanje celotne organizacije ali le del te z namenom, da bi ta učinkovito in uspešno dosegala zastavljene cilje. S pomočjo avtorjev sem prišla do ugotovitev, da so nekateri posamezniki boljši, drugi slabši vodje. Dobri vodje so predvsem tisti, kateri ne apelirajo samo na razum svojih zaposlenih, ampak na njihovo srce, ter usmerjajo pozornost na cilj in ne na sebe, takšni so transformacijski vodje, kateri so dober vzor zaposlenim. Managerji bi povečali uspešnost organizacije, če bi zaposlenim dodeljevali pomembne naloge in jim z tem izkazovali zaupanje, ter povečali njihovo produktivnost in pripadnost organizaciji, saj njihovo delo več zanje ne bi bila rutina ampak osebno zadovoljstvo in z tem bi bili zastavljeni cilji v organizaciji uresničeni hitreje in učinkoviteje. Da pa bi managerji ohranili pregled nad organizacijo in da se ne bi znašli v konfliktnih situacijah morajo ukrepati pravočasno, torej preden se problemi v organizaciji sploh pojavijo, jih morajo proučiti in se nanje pripraviti. Pri vsem tem pa se morajo posluževati tudi pravilnih stilov vodenja, ki so za dano organizacijo najboljša izbira, tako tudi za zaposlene, kot za managerja glede na njegove lastnosti. Predstavila sem tudi na katere poslovne napake morajo biti pozorni managerji, da nebi ogrozili podjetja katerega vodijo. Uspešni managerji se morajo posluževati sodobne informacijske tehnologije, katera jim pomaga pri odločanju in pri delu v teamu. V diplomskem delu sem predstavila sodobno informacijsko tehnologijo (Cisco TelePresence), ki vodjem, z različnih koncev sveta omogoča lažjo izmenjavo informacij in z tem se zmanjšuje čas in stroški službenih potovanj. Teze postavljene na začetku diplomskega dela, ki pravita, da za uspešno vodenje podjetja potrebujemo dobrega managerja, ter da vodenje podjetja zahteva strokovno znanja managerja in teamsko delo ob sodobni tehnologiji, so se skozi nalogo potrdile. Uspešen manager je torej usmerjen v sodobno tehnologijo, ki mu pomaga pri doseganju zastavljenih ciljev organizacije, pripravljen je na nenehno prilagajanje spremembam, na delo v teamu in na vseživljenjsko učenje.
Keywords: manager, lastnosti vodij in njihove napake, sestavine, procesi, modeli, ravni stili vodenja, ovire za managerke, vrste in vloga v teamu, tehnologija in sistemi za skupinsko delo
Published: 02.02.2010; Views: 4140; Downloads: 928
.pdf Full text (283,25 KB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica