| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 17
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Vlog - video spletni dnevnik in njegova uporaba v podjetniškem oglaševanju
Simon Koren, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je predstaviti način komuniciranja preko video vsebin. Naziv komuniciranja je vlog oziroma video spletni dnevnik. Poudarek je predvsem v oglaševanju podjetij, izdelkov ali storitev preko video vsebin oziroma video dnevnikov. V delu je predstavljena njegova zgodovina, nastanek in razvoj ter tudi predstavitev razlik med blog in vlog kanalom. Predstavljeni so tudi primeri dobre prakse oglaševanja. Delo vključuje tudi analizo rezultatov javnomnenjske raziskave med uporabniki.
Keywords: VLOG, BLOG, spletni marketing, spletno oglaševanje
Published: 05.01.2021; Views: 264; Downloads: 32
.pdf Full text (2,18 MB)

2.
Anglizismen in dem bereich kosmetik am beispiel von vlog-beiträgen zwei vloggerinnen
Barbara Štaher, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi z naslovom Anglicizmi na področju kozmetike na primeru vlogov dveh vlogerjev je namen predstaviti, kaj sploh so anglicizmi, kako je prišlo do uporabe anglicizmov v kozmetiki ter kako jih mladi sprejemajo v vsakodnevni rabi. Za primer rabe anglicizmov smo si izbrali dve nemški vlogerki in spremljali njune posnetke na internetu. Angleščina velja kot internacionalni jezik, zato ga skoraj vsak razume. Tudi v nemškem jeziku so razširjeni anglicizmi, saj skoraj vsak mladostnik, ki uporablja internet in socialna omrežja, naleti na besede kot sta lajkati ali folowati. To so izrazi, preneseni iz angleškega jezika. Če pogledamo natančneje, v današnjem času skoraj 100 milijonov ljudi na svetu govori nemško, ampak veliko od teh govori nemščino zelo malo, ker je vpliv anglicizmov zelo velik. Večina Nemcev ne uporablja več nemških izrazov za določene stvari, kot sta na primer majice ali hlače, ampak uporabljajo anglicizme kot T-Shirt ali Jeans. Veliko Nemcev je strah oz. se počutijo neprijetno govoriti samo v svojem jeziku, samoumevno se jim zdi uporabljati tudi anglicizme. Najbolj priljubljeni so anglicizmi pri mlajši generaciji. Pri njih lahko vidimo vsakodnevno rabo le-teh, kajti oni ne iščejo po internetu, ampak surfajo po njem in tako, kot že zgoraj napisano, lajkajo slike in ne všečkajo itd. Anglicizme lahko najdemo v nemščini že od začetka šestdesetih let. Tako so en čas uporabljali le malo angleških izrazov, a se je po letu 1990 vse spremenilo. Uporaba anglicizmov se je zelo povečala. Tako lahko rečemo, da je v zadnjih 50-ih letih postala angleščina zelo dominanten jezik v veliko državah, ne samo v Nemčiji. Tako lahko vsako leto najdemo več angleških besed v nemškem jeziku. Razlogov za rabo anglicizmov v nemščini je več. Eden od teh bi lahko bil ta, da oba jezika spadata med germanske jezike.
Keywords: anglicizmi, kozmetika, vlog, Youtube, kozmetični izdelki
Published: 23.09.2020; Views: 203; Downloads: 31
.pdf Full text (1,60 MB)

3.
Uporabniška vsebina kot orodje marketinških odnosov z javnostmi na spletu
Jakob Šuster, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga preučuje uporabniško vsebino na YouTube-u z vidika marketinških odnosov z javnostmi. Ugotovili smo, da video blog ali vlog, kot izrazit primer te vsebine, omogoča blagovnim znamkam in podjetjem številne priložnosti za oblikovanje mnenj njihovih ciljnih skupin. Izjemna gledanost in priljubljenost ustvarjalcev vlogov, t.i. vlogerjev, predstavljata njihovo izhodišče moči vplivanja. Plasiranje taktično usmerjenih sporočil skozi vloge je tako postalo del vsake gledalčeve izkušnje na YouTube-u, kar smo dokazali z analizo umeščanja izdelkov. Hkrati nas je zanimalo, ali obstaja podobnost v načinu ustvarjanja tovrstne vsebine in umeščanja izdelkov pri različnih vlogerjih. Odgovore in spoznanja na to smo našli v široki paleti preučenih sorodnih študij, ki smo jih povezali v splošen komunikacijski model vlogerja. Gre tudi za najpomembnejši rezultat našega raziskovanja, saj predstavlja osnovo za analizo vsakega vlogerja.
Keywords: družbeni mediji, marketinški odnosi z javnostmi, marketing, uporabniška vsebina, user-generated-content, YouTube, vlog, vloger, umeščanje izdelkov
Published: 21.11.2019; Views: 513; Downloads: 74
.pdf Full text (4,72 MB)

4.
Vzpostavljanje in krepitev odnosov med ekstremnimi športniki in blagovnimi znamkami z uporabo družbenih omrežij
Marko Filipič, 2018, master's thesis

Abstract: Športnikov uspeh se je v preteklosti meril samo z rezultati v športni panogi. Danes so rezultati več kot potrebni, vendar ne samo tisti, ki jih dosegajo na igriščih, dirkalnih stezah in velikih tekmovanjih. Predvsem ekstremni športniki morajo na kariero pogledati zelo celostno, če želijo v dokaj nišnih športih uspeti in k sodelovanju pritegniti partnerska podjetja oziroma sponzorje. Ti od ekstremnih športnikov zahtevajo rezultate, katerih posledica je povečanje prodaje, prepoznavnosti in večanje dobičkov. V lovu na te rezultate so pripravljeni vložiti velike finančne napore, če zaznajo, da jim športnik lahko s svojim imenom in storitvami pripomore k doseganju teh ciljev. Seveda imajo prednost ekstremni športniki, ki razumejo področje blagovnih znamk in prednosti, ki jih ob tem dobijo partnerska podjetja. V magistrski nalogi smo izpostavili nekaj kreativnih primerov povezovanja športnikov z blagovnimi znamkami in izpostavili, da so družbena omrežja med pomembnejšimi komunikacijskimi kanali ekstremnih športnikov, saj ta zagotavljajo veliko izpostavljenost tako njim kot tudi partnerskim podjetjem. Izpostavili smo tudi, da podjetja investirajo v ekstremne športnike na podlagi štirih motivov, kot so odnos do okolja, poslovni motiv, poslanstvo in navezovanje stikov s pomembnimi ljudmi, hkrati pa iščejo prepoznavnost in povezave, ki bodo prispevale dragocen in merljiv prispevek v njihovi blagovni znamki. V aplikativnem delu smo raziskali, ali aktivnost ekstremnega športnika poveča interes za sponzorstva oziroma sodelovanja s partnerskimi podjetji. Že v obdobju raziskave smo dobili potrditev, da se je športniku povečala tako medijska vrednost kot tudi interes za sodelovanje s strani podjetij. Z vidika partnerskih podjetij pa smo preverili, kako sodelovanje med ekstremnim športnikom in partnerskim podjetjem vpliva na konkretnem primeru, kjer smo v obdobju dveh mesecev skozi vloge izpostavljali blagovno znamko in v rezultatu raziskave ugotovili, da sta se v obdobju opazovanja prepoznavnost in seznanjenost z blagovno znamko povečali.
Keywords: blagovna znamka, ekstremni športnik, družbena omrežja, sponzorstva, gradnja blagovne znamke, vlog.
Published: 09.04.2019; Views: 504; Downloads: 85
.pdf Full text (2,22 MB)

5.
Spodbujanje govora z igro vlog
Sandra Mergole, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Spodbujanje govora z igro vlog v teoretičnem delu vsebuje razvoj govora predšolskega otroka, pomen simbolne igre in pa igro vlog. Ti podatki so bili pridobljeni s pomočjo izbranih virov in literature. Namen empiričnega dela je bil, da smo s pomočjo opazovanja igre vlog - zdravnika, raziskali in ocenili napredek v razvoju govora ter opazovali in ocenjevali otrokovo verbalno in neverbalno komunikacijo, koliko časa vzdrži v igri, kakšna je njegova socialna interakcija, ali je zmožen razumevati druge, kako si razvija motorične spretnosti, kakšen je njegov čustveni vidik ter ali ponavlja od drugih otrok. Ugotovili smo, da igra vlog spodbuja govor predšolskih otrok. Ta napredek je bil viden iz preverjanja v preverjanje. Okrepila se je njihova neverbalna komunikacija, postali so pozornejši na potrebe drugih otrok, spopadli so se tudi z medsebojnimi konflikti in jih poskušali uspešno rešiti, prav tako pa se je povečala tudi uporaba vljudnostnih besed (prosim, hvala).
Keywords: razvoj govora, simbolna igra, igra vlog, neverbalna komunikacija, socialna interakcija
Published: 08.11.2017; Views: 920; Downloads: 146
.pdf Full text (718,41 KB)

6.
Učno okolje, ki omogoča kakovostno samostojno učenje
Milena Kerndl, 2010, review article

Abstract: V ospredju poučevanja v sodobni šoli ni več oddelek učencev, temveč učeča se skupnost. Učitelj ustvarja učne situacije, v katerih dodeli učencem avtentične naloge, ki jim pomenijo učni izziv, obenem pa spodbujajo notranjo motivacijo. Učiteljeva vloga se je iz edinega vira informacij spremenila v usmerjevalca, svetovalca, spodbujevalca, vodnika, inštruktorja, poslušalca, moderatorja, organizatorja ... Učitelj ni le strokovnjak na vsebinskem področju, temveč tudi opazovalec, ki ima veliko znanja o medsebojnih odnosih, da lahko učni proces fleksibilno prilagaja zmožnostim, potrebam in interesom učencev. Ob uporabi aktivnih metod naj bo učitelj pozoren na to, da le-te ne postanejo same sebi namen. Premišljeno naj izbira in povezuje metode/strategije (in ustvarja tako učno okolje), ki bodo optimalno pripeljale do zastavljenih ciljev (izobraževalnih, funkcionalnih in vzgojnih). V prispevku je v prvem delu najprej zapisanih nekaj teoretičnih izhodišč o sodobnem pouku, ki jim sledi uporaba pri pouku slovenščine na primeru obravnave humoreske.
Keywords: spodbudno učno okolje, tradicionalni pouk, konstruktivizem, aktivne metode in oblike dela, strategija VŽN, sodelovalno učenje, igra vlog, metoda šestih klobukov, problemski pouk, diferenciacija, individualizacija, humoreska
Published: 10.10.2017; Views: 1348; Downloads: 341
.pdf Full text (100,16 KB)
This document has many files! More...

7.
IGRA VLOG KOT METODA IZKUSTVENEGA UČENJA PRI JEZIKOVNEM POUKU SLOVENŠČINE
Tanja Brčić Petek, 2016, master's thesis

Abstract: Igra vlog je metoda izkustvenega učenja, ki omogoča učencu/dijaku, tudi študentu izgradnjo poglobljenega razumevanja učne snovi in izraţanje ustvarjalnosti ter ga spodbuja k razvoju raznovrstnih veščin, bazičnih miselnih veščin – primerjanje, razvrščanje, posploševanje, opredeljevanje, sklepanje, analiziranje, raziskovanje, veščin kritičnega mišljenja – analiza argumentov, preverjanje hipotez, pravilna raba jezika, komunikacijskih veščin – poslušanje, vzpostavljanje dvogovora. izraţanje stališč, mnenj. Z metodo igre vlog je mogoče uresničevanje širokega spektra vzgojno-izobraţevalnih ciljev tako na področju kognitivnega kot čustvenega razvoja posameznika. Učenci/dijaki s pomočjo učiteljevih navodil, smernic samostojno, domiselno in ustvarjalno, z miselnimi postopki predstavljajo dano situacijo, ustvarjajo razpravo, rešujejo nastale teţave in usvajajo snov. Poleg miselnih in intelektualnih procesov se prepletata tudi čustvena in domišljijska aktivnost. Izvedba pouka s pomočjo metode igre vlog in analiza pridobljenega znanja, stopnje ustvarjalnosti, zavzetosti, sodelovanja pri učenju sta bili usmerjeni k ugotovitvi, ali je s takšno obliko poučevanja/učenja v srednji šoli, gimnazijskem programu, mogoče doseči zastavljene vzgojno-izobraţevalne cilje in dijake motivirati za delo ter s tem narediti pouk zanimivejši in privlačnejši. Rezultati analize izdelkov, ocenjevanja kot posledice igre vlog, ki je bila izpeljana kot uvodna motivacija, kot popestritev pouka in kot metoda pridobivanja novega znanja, ponavljanja in utrjevanja znanja, ter ocenjevanja, torej v vseh fazah učnega procesa, so pokazali, da je igra vlog primerna in uspešna metoda poučevanja/učenja, saj so bili vzgojno-izobraţevalni cilji doseţeni, dijaki ustvarjalni, aktivni in uspešni.
Keywords: igra vlog, simulacija, domišljija, prevzem identitete, samostojno učenje, raziskovalno učenje, kognitivni razvoj, čustven razvoj
Published: 12.10.2016; Views: 3530; Downloads: 641
.pdf Full text (2,11 MB)

8.
SODOBNE UČNE METODE PRI POUKU ZGODOVINE
Petra Vidmar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi Sodobne učne metode pri pouku zgodovine so predstavljene metode dela, ki se lahko izvajajo pri sodobnem pouku zgodovine. Gre za novejše učne metode, katerih namen je popestriti pouk zgodovine, motivirati učence in jim približati zgodovinske učne vsebine. V diplomski nalogi je opisan razvoj pouka zgodovine in sledeče metode: metoda dela z zgodovinskimi viri, zgodovinsko terensko delo v arhivu, muzeju in v okviru ekskurzije, igra vlog in simulacija, metoda dela z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo ter projektno delo. Opisali smo splošne značilnosti teh metod ter njihove didaktične značilnosti in pomen za pouk zgodovine. Ob koncu vsake predstavljene metode dela smo izdelali konkreten primer učne ure. S tem smo želeli prikazati, kako lahko učitelj pri pouku zgodovine te metode dejansko uporabi. Sestavili smo sedem primerov učnih ur – za vsako izmed opisanih učnih metod, ki so primerne za učence osnovnih šol. Za vsako uro smo napisali učno pripravo, natančen potek izvedbe učne ure, analizo ure in izdelali delovne liste oziroma druge naloge, primerne za posamezno metodo dela.
Keywords: sodobne učne metode, pouk zgodovine, zgodovinski viri, zgodovinsko terensko delo, igra vlog in simulacija, informacijsko-komunikacijska tehnologija, projektno delo.
Published: 07.09.2016; Views: 2387; Downloads: 427
.pdf Full text (1,25 MB)

9.
Elementi dramske pedagogike pri pouku nemščine kot tujeka jezika
Janja Majhenič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Dramska pedagogika je celostno učenje, kjer se z vsemi čuti poučuje in uči tuj jezik. Je učna metoda, ki vsebuje igro vlog. Elementi teatra, literature, umetnosti in psihologije se pri tej metodi zavzemajo za pedagoške in socilnopedagoše namene. Pri tem učnem procesu igra pomembno vlogo telesno gibanje. Vedno znova sem v tem učnem procesu gibamo med dvema ravnema in sicer med vsakdanjikom, kjer se vedno nahajmo, ko pa se prične učna ura dramske pedagogike, se podamo na raven dramatike oz. domišljiske realnosti. Teater omogoči vzpostaviti vezo med govorjenjem, razmišlanjem in ukrepanjem, kot tudi med osebno in socialno identiteto. Ta metoda je primerna za vse starosti, pri tem se mora samo upoštevati, da starejši učenci pri tem procesu ne bi izpadli otročje. Izbrati se morajo naloge, ki ustrezajo starosti učencev. Dramska pedagogika je zanimiva metoda učenja tujega jezika. Z njeno pomočjo je želja po učenju oz. znanju tujega jezika še večja. Večinoma se dela v skupinah z veliko gibanja in ne uči učencev samo tujega jezika, temveč tudi veliko življenskih modrosti. Kot na primer dela v skupini oz. sodelovanje z drugimi ljudmi, si upati govoriti in igrati različne vloge, brez zadržkov pred drugimi. Učenci postanejo skozi to metodo samozavestnejši, pogumnejši in odprti za različne kulture in drugačne stvari. Znanje tujega jezika dandanes veliko pomeni in ta metoda vzpodbuja interes za učenje tujega jezika, poleg tega pa učencem omogoči, da se razvijejo na osebnosti ravni, da razvijejo kreativnost, domišljijo in se rešijo zadržkov.
Keywords: Dramska pedagogika, elementi dramske pedagogike, nemščina kot tuji jezik, igra vlog
Published: 12.08.2016; Views: 1257; Downloads: 85
.pdf Full text (2,57 MB)

10.
VLOGA METODIČNEGA RAVNANJA PRI MOTIVIRANJU UČENCEV ZA POUK ZGODOVINE V OSNOVNI ŠOLI
Alenka Lenna Bertoncelj, 2016, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Diplomska naloga z naslovom Vloga metodičnega ravnanja pri motiviranju učencev za pouk zgodovine obravnava sodobne metodične pristope, ravnanja učitelja, s katerimi spodbuja interes oziroma motivacijo učencev za pouk zgodovine. Z ustreznimi sodobnimi strategijami oziroma metodičnim ravnanjem, z ustrezno didaktično komunikacijo, sodobnimi učnimi metodami pri učencih vzbudimo interes, povečamo motivacijo in jim približamo pouk zgodovine. S tem jih spodbudimo k sodelovanju in zanimanju za zgodovino ter poskušamo pri učencih utrditi spoznanja in znanja o zgodovini, ki bi se jih spominjali še leta po končanem šolanju. V diplomski nalogi so predstavljene sodobne učne metode, ki jih učitelj uporabi v svojem metodičnem ravnanju za motiviranje učencev za pouk zgodovine. Predstavljene so sodobne metode prikazovanja slikovnega in pisnega gradiva, metoda igranja vlog, metoda dela z internetom, videom, interaktivno tablo, metoda dela z računalniškimi programi in zgoščenkami kot tudi metoda dela na terenu (obisk arhiva, muzeja in ekskurzije). V nalogi so prikazani konkretni prikazi primerov uporabe metode dela s slikovnim in pisnim gradivom, metoda igranja vlog, uporaba računalnika in metoda dela v muzeju.
Keywords: metodično ravnanje, motivacija, medosebna komunikacija, medosebni odnosi, učne metode, metode prikazovanja in demonstracije, slikovno gradivo, pisno gradivo, internet, igra vlog, delo na terenu, muzej, arhiv, ekskurzije.
Published: 19.07.2016; Views: 817; Downloads: 131
.pdf Full text (3,60 MB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica