1. Primerjava urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D : diplomsko deloLeonard Fišer, 2022, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo vsebuje površinski opis vizualnih učinkov in njihovo uporabo v moderni razvedrilni industriji s posebnim poudarkom na uporabi v videoigrah. Delo vsebuje tudi opis urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D ter primerjavo med orodji. Glavni del diplomskega dela pa je opis postopka izdelovanja preprostega učinka ognjemeta kot učni primer in petih tematskih primerov učinkov. Tema učinkov je igra Astronavt, ki smo jo uporabljali pri vajah iz predmeta Razvoj računalniških iger. Poudarek je bil postavljen na izdelavo učinkov v orodju Talos VFX in implementaciji teh učinkov v libGDX projekt. Keywords: Talos VFX, libGDX 2D, urejevalnik učinkov na osnovi delcev, vizualni učinki Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 433; Downloads: 34 Full text (2,96 MB) |
2. |
3. Poustvarjanje vetra s sistemom delcev v 3D okoljuBlaž Črnič, 2017, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu obravnavamo potek priprave animacije vetra v tridimenzionalnem okolju. Najprej se posvetimo teoretičnemu ozadju tega področja. Nadaljujemo s snovanjem eksperimentalnega okolja, kjer izdelamo objekte ter celotno sceno v kateri bo potekala animacija. Drugi, praktični, del opisuje pripravo sistema pametnih delcev. V tem kontekstu predstavimo izdelavo sistema delcev, ki ga vstavimo v izdelano navidezno okolje. V zadnjem sklopu tega diplomskega dela predstavimo validacijo izdelka v primerjavi z referenčnim videom po katerem smo kreirali samo animacijo. Kriteriji ocenjevanja zajemajo izgled, potek in resničnost animacije. Keywords: sistemi delcev, animacija, vizualni učinki, veter Published in DKUM: 24.10.2017; Views: 1177; Downloads: 101 Full text (7,33 MB) |
4. SLEDENJE KAMERI PRI PRENOSU ANIMIRANEGA LIKA V FILMTatjana Milovanović, 2013, undergraduate thesis Abstract: Sledenje kameri je tehnika vizualnih učinkov, ki uporabniku omogoča vstavljanje računalniške grafike v predhodno posnete videe realnega ali navideznega sveta. To poteka tako, da preko sledenja značilk in kalibracije s programsko opremo poskušamo čim bolje ponoviti pomik kamere. Preučili smo teorijo in delovanje programov za sledenje kamere, vključujoč animacijo, sledenje, kalibracijo, parametre kamere, projekcijo točk, določitev ozemljitvene ploskve, rekonstrukcijo, in opisali različno programsko opremo. To znanje smo nato implementirali na praktičnem primeru sledenja kameri. Keywords: sledenje kameri, kalibracija, vizualni učinki, 3D računalniška animacija, digitalna postprodukcija Published in DKUM: 10.01.2014; Views: 2682; Downloads: 115 Full text (2,80 MB) |