| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Primerjava urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D : diplomsko delo
Leonard Fišer, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo vsebuje površinski opis vizualnih učinkov in njihovo uporabo v moderni razvedrilni industriji s posebnim poudarkom na uporabi v videoigrah. Delo vsebuje tudi opis urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D ter primerjavo med orodji. Glavni del diplomskega dela pa je opis postopka izdelovanja preprostega učinka ognjemeta kot učni primer in petih tematskih primerov učinkov. Tema učinkov je igra Astronavt, ki smo jo uporabljali pri vajah iz predmeta Razvoj računalniških iger. Poudarek je bil postavljen na izdelavo učinkov v orodju Talos VFX in implementaciji teh učinkov v libGDX projekt.
Keywords: Talos VFX, libGDX 2D, urejevalnik učinkov na osnovi delcev, vizualni učinki
Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 433; Downloads: 34
.pdf Full text (2,96 MB)

2.
Razvoj stiliziranih realnočasovnih 3D učinkov v igralnem pogonu Unity : zaključno delo
Tomaž Krajcar, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Zaključno delo je namenjeno prikazu in opisu izdelave stiliziranih 3D vizualnih učinkov za računalniške igre. Obsega opis in namen vizualnih učinkov v igrah ter orodja za njihovo izdelavo. Glavni del zaključnega dela je posvečen postopkovnemu procesu izdelave šestih vizualnih učinkov in razlagi specifičnih tehnik, načina dela in tehnologij pri vsakem učinku.
Keywords: Vizualni učinki, Unity, Igre, 3D
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 530; Downloads: 70
.pdf Full text (1,91 MB)
This document has many files! More...

3.
Poustvarjanje vetra s sistemom delcev v 3D okolju
Blaž Črnič, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo potek priprave animacije vetra v tridimenzionalnem okolju. Najprej se posvetimo teoretičnemu ozadju tega področja. Nadaljujemo s snovanjem eksperimentalnega okolja, kjer izdelamo objekte ter celotno sceno v kateri bo potekala animacija. Drugi, praktični, del opisuje pripravo sistema pametnih delcev. V tem kontekstu predstavimo izdelavo sistema delcev, ki ga vstavimo v izdelano navidezno okolje. V zadnjem sklopu tega diplomskega dela predstavimo validacijo izdelka v primerjavi z referenčnim videom po katerem smo kreirali samo animacijo. Kriteriji ocenjevanja zajemajo izgled, potek in resničnost animacije.
Keywords: sistemi delcev, animacija, vizualni učinki, veter
Published in DKUM: 24.10.2017; Views: 1177; Downloads: 101
.pdf Full text (7,33 MB)

4.
SLEDENJE KAMERI PRI PRENOSU ANIMIRANEGA LIKA V FILM
Tatjana Milovanović, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Sledenje kameri je tehnika vizualnih učinkov, ki uporabniku omogoča vstavljanje računalniške grafike v predhodno posnete videe realnega ali navideznega sveta. To poteka tako, da preko sledenja značilk in kalibracije s programsko opremo poskušamo čim bolje ponoviti pomik kamere. Preučili smo teorijo in delovanje programov za sledenje kamere, vključujoč animacijo, sledenje, kalibracijo, parametre kamere, projekcijo točk, določitev ozemljitvene ploskve, rekonstrukcijo, in opisali različno programsko opremo. To znanje smo nato implementirali na praktičnem primeru sledenja kameri.
Keywords: sledenje kameri, kalibracija, vizualni učinki, 3D računalniška animacija, digitalna postprodukcija
Published in DKUM: 10.01.2014; Views: 2682; Downloads: 115
.pdf Full text (2,80 MB)

Search done in 35.9 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica