| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 19
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve
Klara Hameršak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Kaj najprej opazimo pri izdelku? Je to vizualna podoba samega izdelka, njegov dizajn, grafika, barve in material, iz katerega je izdelan ta izdelek? Ob paleti različnih vizualnih podob izdelka, se oko odjemalca v največji meri ustavi na barvitih in zanimivih podobah izdelka. Dejstvo je, da je dobra vizualna podoba tista, ki pripomore, da odjemalec začne o njej razmišljati ter ga motivira k nakupu. V prvem delu diplomskega projekta – teoretičnem delu, smo najprej predstavili, kaj je vizualna podoba, opisali embalažo in jo razvrstili glede na različne funkcije, ki jih opravlja. Prav tako smo opisali, katere vrste embalaže poznamo. Zraven embalaže spadajo tudi njeni komunikacijski elementi kot so barva, material, dizajn in grafika, oblika in dimenzija ter napisi na sami embalaži. Drugi del teorije je zavzela predstavitev nakupnih odločitev. Kašne vrste le teh poznamo, kakšen je njihov potek ter kakšne so njihove ponakupne reakcije. Na koncu teoretičnega dela smo opredelili povezavo med vizualno podobo izdelka in njen vpliv na faze nakupnega odločanja. V drugem delu diplomskega projekta smo izvedli raziskavo, s katero bomo potrdili ali ovrgli postavljene hipoteze. Za pridobitev podatkov smo uporabili metodo anketni vprašalnik, pri katerem sta sodelovala 102 odrasla anketiranca v treh različnih starostnih skupinah. Skozi raziskavo smo anketirancem predstavili tri kategorije izdelkov, med katerimi so morali izbrati en izdelek, ki jih je glede na vizualno podobo privlačil ali so za njegovo izbiro imeli kakšen drugi razlog, ki so ga navedli pod vsako kategorijo izdelkov. Skozi raziskavo smo ugotovili, da je dobra vizualna podoba izdelka pri določenih kategorijah pomembna, pri določenih pa ne.
Keywords: odjemalec, izdelek, embalaža, nakupno odločanje, dizajn, vizualna podoba.
Published: 02.12.2020; Views: 213; Downloads: 45
.pdf Full text (1,10 MB)

2.
Lastna celostna grafična podoba
Gašper Pristovnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je bil ustvariti učinkovito lastno celostno grafično podobo, ki mi bo pomagala pri nadaljevanju moje poslovne poti. Zato smo delo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili oblikovanje na splošno, grafično oblikovanje, proces oblikovanja vizualnih sporočil, pomen barv ter kaj celostna grafična podoba sploh je. Za konec smo analizirali še celostno grafično podobo spletne trgovine mimovrste. V praktičnem delu smo ustvarili logotip, ki smo ga tudi animirali, spletno stran ter nato celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke. Ob tem smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela.
Keywords: celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje
Published: 04.11.2020; Views: 295; Downloads: 74
.pdf Full text (2,87 MB)

3.
Rekonstrukcija vizualne identitete na primeru fotografske dejavnosti
Mitja Studenčnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V uvodnem delu diplomskega dela smo razčlenili cilje in definirali raziskovalna vprašanja pri rekonstrukciji vizualne identitete fotografskega podjetja. Opisali smo omejitve in metode dela, s katerimi smo v nadaljevanju izvedli celoten proces preoblikovanja. Nadaljevali smo s predstavitvijo teoretičnih osnov grafičnega oblikovanja in vizualne identitete. S pomočjo evalvacije mnenj in ugotovitev primerjalne analize simbolov konkurenčnih podjetij smo zasnovali osrednji grafični simbol podjetja Foto Anka, ki je služil kot temelj pri nadaljnji zasnovi. Definirali smo osnovne barve in tipografijo ter oblikovali preostale elemente vizualne podobe. V sklepni fazi diplomskega dela smo le-te predstavili in prikazali njihovo uporabo.
Keywords: vizualna identiteta, celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Published: 03.11.2020; Views: 121; Downloads: 14
.pdf Full text (5,84 MB)

4.
Likovna podoba sten sprejemnega prostora Klinike za pediatrijo UKC Maribor
Anja Rošker, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Barve so pomemben del vizualne komunikacije in nekaj, kar nas obdaja vsak dan in z nami vsakodnevno komunicira. Spodbujajo čustva, ki nas lahko poživijo ali umirijo. Ta oblika neverbalne komunikacije je še posebej pomembna pri otrocih in njihovem razvoju. Včasih le-ta pove več kot beseda sama. Otroka ob preživljanju bolezni spremlja strah, ki se potencira z obiskom pri zdravniku v bolnišnici, v otroku neznanem okolju. V diplomski nalogi smo preučili pojem vizualne komunikacije in otrokovo zaznavanje ter dojemanje na splošno, predvsem pa smo se osredinili na zaznavanje barv in likov, s katerimi smo poživili ter popestrili sprejemni prostor UKC Klinike za pediatrijo in s tem skušali pomiriti ter sprostiti otrokov strah ob obisku.
Keywords: likovna podoba, vizualna komunikacija, otroci, zaznavanje, barve
Published: 15.04.2019; Views: 798; Downloads: 68
.pdf Full text (25,35 MB)

5.
Načrtovanje in razvoj vizualne identitete na primeru podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER s.p.
Patrik Rac, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali razvoj vizualne identitete. Podrobneje smo se posvetili razvoju celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo predstavili pojme, kot so vizualna identiteta, celostna grafična podoba in elemente, ki so del razvoja CGP. Poudarek smo naredili na elementih, ki imajo po našem mnenju poseben pomen − v procesu razvoja CGP. Ti elementi so: ime podjetja, logotip, slogan, barve in tipografija. V nadaljevanju smo se posvetili predstavitvi in analizi podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Opravili smo tudi analizo konkurenčnih podjetij v ožji okolici. V praktičnem delu smo se osredotočili na razvoj celostne grafične podobe podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Razvoj je zajemal oblikovanje logotipa, simbola in slogana. Glede na gostinsko dejavnost podjetja, smo dodatno razvili potrebna komunikacijska sredstva. V zadnji fazi smo oblikovali priročnik celostne grafične podobe, s pomočjo katerega bo podjetje v prihodnosti ustrezno uporabljalo elemente CGP.
Keywords: vizualna podoba, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, priročnik celostne grafične podobe, vizualna komunikacija
Published: 30.11.2017; Views: 1548; Downloads: 241
.pdf Full text (3,36 MB)
This document has many files! More...

6.
Pomen in proces oblikovanja celostne grafične podobe za podjetja
Jasna Belna, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili in pojasnili osnovne značilnosti ter elemente celostne grafične podobe. Osredotočili smo se na vzroke za prenovo celostne grafične podobe in raziskali proces oblikovanja. Na podlagi teoretičnega dela smo v praktičnem delu predstavili podjetje Copy Center, čemur je sledila prenova celostne grafične podobe podjetja.
Keywords: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Published: 30.11.2017; Views: 1330; Downloads: 141
.pdf Full text (1,62 MB)

7.
Prenova celostne grafične podobe in drugih promocijskih elementov na primeru društva Zelena steza
Špela Mar, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo definirali osnovni pojem celostna grafična podoba, predstavili lastnosti dobre celostne podobe in opisali postopek njene izdelave. Osredotočili smo se na elemente, ki so pri sami celostni podobi najpomembnejši: logotip, ki smo ga razdelili na ime in simbol, tipografijo in barve ter njihov pomen pri celostni grafični podobi. Navedli smo tudi razloge, zakaj se podjetja odločijo za spremembo vizualne podobe. V praktičnem delu smo na podlagi pridobljenega teoretičnega znanja zasnovali novo celostno grafično podobo in ostale promocijske elemente društva Zelena steza.
Keywords: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija, logotip
Published: 06.10.2017; Views: 646; Downloads: 123
.pdf Full text (10,42 MB)

8.
POMEN KAKOVOSTNO OBLIKOVANE VIZUALNE PODOBE PODJETJA IN NJENEGA KOMUNICIRANJA ZA USPEŠNOST PODJETJA
Marcela Krničar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V nenehno spreminjajočih se časih, ko so spremembe edina stalnica, bi se podjetja morala zavedati, da njihova tržna vrednost ne temelji zgolj na finančnih rezultatih, temveč zmeraj bolj na različnih oblikah nevidnega premoženja. Ugled je tista vrednost, ki podjetju prinese največjo konkurenčno prednost. Dosežemo ga s pozitivno podobo podjetja, do nje pa naj bi vodila prav celostno oblikovana in strateško upravljana korporativna identiteta in njeno neprestano komuniciranje. Identiteto oblikujemo na način, da z njo dosežemo želeno predstavo; del teh aktivnosti predstavlja tudi vizualni del identitete. Z dobro oblikovano vizualno identiteto namreč sporočamo različnim javnostim svoje vrednote in obljube ter z njimi komuniciramo na način, da dosežemo svoje cilje.
Keywords: vizualna podoba, komunikacijska podoba, korporativna podoba, korporativna identiteta, celostna grafična podoba, vizualni identitetni sistem.
Published: 21.10.2016; Views: 841; Downloads: 67
.pdf Full text (2,88 MB)

9.
SNOVANJE IN OBLIKOVANJE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA NA PRIMERU OBLIKOVALSKEGA STUDIJA
Darjan Panič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo izdelali celostno grafično podobo za oblikovalski studio Studio Panic. Proučili smo značilnosti, smernice in pravila, ki so potrebna za izdelavo, nato pa v praktičnem delu z upoštevanjem le-teh oblikovali vizualno podobo tržne znamke. Naloge smo se lotili korak za korakom in temeljito obdelali posamezna področja, dokler nismo prišli do želenega rezultata. Podobo smo prenesli tudi na splet in oblikovali spletno in mobilno predstavitev podjetja. Vsako poglavje zajema teorijo in vizualne primere, razmišljanja in odločitve, ki smo jih sprejeli ob izdelavi.
Keywords: celostna grafična podoba, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Published: 07.07.2016; Views: 842; Downloads: 99
.pdf Full text (38,18 MB)

10.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA: OD IDEJNE ZASNOVE DO KONČNE IMPLEMENTACIJE
Maja Kaučič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Celostna grafična podoba je osrednje vizualno sredstvo podjetja, prek katerega to komunicira informacije o svoji identiteti, dosega prepoznavnost ter vzbuja želene vtise in občutke pri ciljnih skupinah. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se posvetili osvetljevanju osnovnih pojmov: identiteta podjetja, celostna grafična podoba ter predstavili metode in postopke za njeno snovanje. Na temelju pridobljenih znanj smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo na primeru podjetja Črtica in druge zgodbe. S tem namenom smo analizirali izbrano podjetje, njegova okolja ter izluščili za nas relevantne metode in postopke, ki so nam pomagali do končnega izdelka. V sklepni fazi smo celostno grafično podobo implementirali v komunikacijska sredstva.
Keywords: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba
Published: 06.06.2016; Views: 2974; Downloads: 732
.pdf Full text (13,93 MB)

Search done in 0.21 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica