| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 26
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Vpliv vizualne podobe embalaže na nakupno odločitev potrošnika : magistrsko delo
Tia Maria Tertinek, 2023, master's thesis

Abstract: Živimo v sodobni potrošniški družbi, kjer smo vsakodnevno obdani z neštetim številom izdelkov različnih ponudnikov, embalaža je zraven svoje tradicionalne vloge zaščite izdelka in z razvojem možnosti potiska materialov postala eden izmed ključnih komunikacijskih in marketinških orodij med izdelkom ter potrošnikom. V magistrskem delu smo se odločili raziskati vpliv vizualne podobe embalaže na potrošnikove odločitve na primeru embalaže bučnih olj. V teoretičnem delu smo opisali embalažo – od njenih glavnih funkcij in materialov do komunikacijskih elementov na njej. V empiričnem delu smo opravili primerjalno analizo in anketo s potrošniki ter ugotovili, da ima vizualna podoba embalaže pozitiven vpliv na potrošnikovo motiviranost za nakup izdelka ter domnevano kvaliteto izdelka, vpliv ocene privlačnosti emalaže izdelka na domnevano ceno izdelka je zanemarljiv.
Keywords: embalaža, vizualna podoba izdelka, nakupno odločanje
Published in DKUM: 04.12.2023; Views: 285; Downloads: 58
.pdf Full text (8,11 MB)

2.
Vloga barv v vizualni komunikaciji : diplomsko delo
Elena Schmid, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je spoznati, kaj je grafična podoba podjetij, in pri tem raziskati, kakšen pomen ima barva v oblikovanju grafične podobe podjetij. Vsaka barva sproži različne občutke, zato smo se med analizo teorije seznanili s psihološkimi vplivi posameznih barv na človeka. Diplomsko delo se tako dotika področja psihologije v zvezi z oblikovanjem grafične podobe podjetij. V praktičnem delu smo analizirali primere različnih grafičnih podob podjetij in vpliv izbranih barv na dojemanje podjetij.
Keywords: barva, grafična podoba podjetja, vizualna komunikacija, psihološki vpliv, tržišče
Published in DKUM: 13.10.2023; Views: 390; Downloads: 41  (1 vote)
.pdf Full text (1,92 MB)

3.
Celostna grafična podoba "Rucksarch" : diplomsko delo
Jovana Jolić, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomske naloge je izdelava celostne grafične podobe za novo podjetje Krearh d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo, prodajo in distribucijo nahrbtnikov in cegerjev z motivi arhitekture ter promocijo kulturne dediščine Slovenije. V tej nalogi je predstavljen celoten proces ustvarjanja celostne grafične podobe, tako v teoretičnem kot v praktičnem delu. V teoretičnem delu so bili najprej opredeljeni procesi, stopnje in segmenti, ki jih je treba izpolniti za kakovostno oblikovanje same rešitve. Po teoretičnem delu se je prešlo na grafični del, ki je bil izveden ob upoštevanju navodil naročnika projekta. Cilj te naloge je bil rešiti problem celostne grafične podobe in prilagoditi jo trenutnim ter načrtovanim širitvam same blagovne znamke. Delo skozi podporo teoretičnega, raziskovalnega in grafičnega dela zajema še veliko drugih segmentov projekta, kot so oblikovanje embalaže, možnosti prilagajanja logotipa prihodnjim vizijam, izdelava vizitk ter ilustracij objektov, na katerih temelji ideja blagovne znamke RUCKSARCH
Keywords: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, tipografija
Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 413; Downloads: 79
.pdf Full text (8,25 MB)

4.
Celostna grafična podoba podjetja : diplomsko delo
Maša Pauman, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je bil razvoj popolnoma nove celostne grafične podobe za podjetje Konting, Nevenka Klemenčič s.p., ki se ukvarja z računovodstvom, knjigovodstvom, finančnim, davčnim, poslovnim in kadrovskim svetovanjem. Diplomsko delo predstavlja postopek nastanka celostne grafične podobe skozi teoretični kot tudi praktični del. V teoretičnem delu je predstavljena vizualna komunikacija, podrobneje pa oblikovanje, načela oblikovanja ter elementi oblikovanja, ki so v oblikovanju nepozabljivi in jih mora oblikovalec dobro poznati. Prav tako je predstavljeno še grafično oblikovanje, saj v tej diplomski nalogi igra pomembno vlogo. V zadnjem delu je predstavljen in prikazan proces nastanka celostne grafične podobe podjetja. Ustvarila sem logotip, pri čemer sem upoštevala znanje, pridobljeno v teoretičnem delu. Podjetju sem oblikovala osnovne tiskovine in promocijske izdelke.
Keywords: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, tipografija, vizualna komunikacija
Published in DKUM: 25.10.2022; Views: 645; Downloads: 162
.pdf Full text (1,85 MB)

5.
Celostne grafične podobe kot oblika vizualnega folklorizma na Slovenskem : diplomsko delo
Pija Ferk, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo folklorizem, njegovo korespondenco s področjem folklore ter njegovo povezavo s kreacijo nacionalne identitete. Delo je namenjeno raziskavi folklorizma, njegovih simbolov in uporabe v celostnih grafičnih podobah etnografskih muzejev v Sloveniji. Predstavlja kombinacijo etnografske raziskave in vizualnega oblikovanja. V delu analiziramo pomen folklorizma v okviru nacionalne identitete. Ta je močan faktor pri združitvi ljudstva s podobnimi šegami in navadami v skupen narod in tako prenašanju kulture na naslednje generacije. Dodatno v delu analiziramo pogostost simbolov folklorizma v celostnih grafičnih podobah slovenskih muzejev. Ugotovitve kažejo, da je najpogostejši simbol rozeta, znak, vklesan na nosilni tram bivanjske hiše nekdanjega slovenskega kmeta. Slednji produkt je ugotovitev funkcije likovnega folklorizma pri oblikovanju celostne grafične podobe za slovenski etnografski muzej. Čeprav je folklorizem pomemben pri oblikovanju logotipa s specifičnim simbolom, pogosto tudi ni prisoten pri izdelavi celostne grafične podobe.
Keywords: celostna grafična podoba, etnografski muzej, folklorizem, nacionalna identiteta, vizualna sporočila
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 768; Downloads: 64
.pdf Full text (3,48 MB)

6.
Celostna grafična podoba lastnega podjetja : diplomsko delo
Hristina Trajkoska, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Naš cilj diplomskega dela je bil razvoj učinkovite celostne grafične podobe lastnega podjetja Feelingran, ki je družinsko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo filigranskega nakita. Diplomsko delo raziskuje in pojasnuje proces oblikovanja celostne grafične podobe, ki skozi teoretični in praktični del predstavlja rešitev oblikovalske problematike. V teoretičnem delu smo najprej predstavili oblikovanje na splošno, njegov namen, grafično oblikovanje in kategorije grafičnega oblikovanja. Nato smo opredelili pomen vizualnega komuniciranja in pojasnili osnovne elemente in načela le-tega. Za konec teoretičnega dela smo obravnavali tudi vlogo grafičnega oblikovalca in proces oblikovanja vizualnih sporočil. Podrobno smo opisali tudi pomen celostne grafične podobe ter njene elemente. Naslednji del diplomskega dela predstavlja konkretno rešitev in oblikovanje celostne grafične podobe lastnega podjetja. Ustvarili smo logotip, pri čemer smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela, naredili tudi konceptualne in profesionalne fotografije za prikaz nakita in promocijo ter izbrali ustrezna komunikacijska sredstva. Nato smo celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke.
Keywords: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, logotip, filigran
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 972; Downloads: 142
.pdf Full text (2,05 MB)
This document has many files! More...

7.
Ustvarjanje 3D lika z osebnostjo : diplomsko delo
Nina Zelenko, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo raziskali celoten potek izdelave 3D karakterja, od ideje do končnega produkta. Pri tem smo ugotavljali, katere vizualne lastnosti vplivajo na zaznavanje modeliranega karakterja. Raziskali smo, kako naredimo modeliran 3D karakter, pri katerem zgolj preko njegove vizualne podobe izvemo nekaj o njegovi osebnosti. Analizirali smo tudi nekaj Disneyevih karakterjev in pri tem potrdili prejšnja spoznanja o oblikah telesa, obraznih potezah ter uporabljenih barvah. Na koncu pa smo tudi sami izdelali 3D karakter, prijazno, iznajdlivo in skrivnostno bojevnico, pri čemer smo uporabili vse do tedaj zbrane informacije in nasvete.
Keywords: Modeliranje, 3D karakter, vizualna podoba, pomeni barv, obrazni izrazi
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 805; Downloads: 67
.pdf Full text (1,16 MB)

8.
Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve
Klara Hameršak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Kaj najprej opazimo pri izdelku? Je to vizualna podoba samega izdelka, njegov dizajn, grafika, barve in material, iz katerega je izdelan ta izdelek? Ob paleti različnih vizualnih podob izdelka, se oko odjemalca v največji meri ustavi na barvitih in zanimivih podobah izdelka. Dejstvo je, da je dobra vizualna podoba tista, ki pripomore, da odjemalec začne o njej razmišljati ter ga motivira k nakupu. V prvem delu diplomskega projekta – teoretičnem delu, smo najprej predstavili, kaj je vizualna podoba, opisali embalažo in jo razvrstili glede na različne funkcije, ki jih opravlja. Prav tako smo opisali, katere vrste embalaže poznamo. Zraven embalaže spadajo tudi njeni komunikacijski elementi kot so barva, material, dizajn in grafika, oblika in dimenzija ter napisi na sami embalaži. Drugi del teorije je zavzela predstavitev nakupnih odločitev. Kašne vrste le teh poznamo, kakšen je njihov potek ter kakšne so njihove ponakupne reakcije. Na koncu teoretičnega dela smo opredelili povezavo med vizualno podobo izdelka in njen vpliv na faze nakupnega odločanja. V drugem delu diplomskega projekta smo izvedli raziskavo, s katero bomo potrdili ali ovrgli postavljene hipoteze. Za pridobitev podatkov smo uporabili metodo anketni vprašalnik, pri katerem sta sodelovala 102 odrasla anketiranca v treh različnih starostnih skupinah. Skozi raziskavo smo anketirancem predstavili tri kategorije izdelkov, med katerimi so morali izbrati en izdelek, ki jih je glede na vizualno podobo privlačil ali so za njegovo izbiro imeli kakšen drugi razlog, ki so ga navedli pod vsako kategorijo izdelkov. Skozi raziskavo smo ugotovili, da je dobra vizualna podoba izdelka pri določenih kategorijah pomembna, pri določenih pa ne.
Keywords: odjemalec, izdelek, embalaža, nakupno odločanje, dizajn, vizualna podoba.
Published in DKUM: 02.12.2020; Views: 1047; Downloads: 97
.pdf Full text (1,10 MB)

9.
Lastna celostna grafična podoba : diplomsko delo
Gašper Pristovnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je bil ustvariti učinkovito lastno celostno grafično podobo, ki mi bo pomagala pri nadaljevanju moje poslovne poti. Zato smo delo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili oblikovanje na splošno, grafično oblikovanje, proces oblikovanja vizualnih sporočil, pomen barv ter kaj celostna grafična podoba sploh je. Za konec smo analizirali še celostno grafično podobo spletne trgovine mimovrste. V praktičnem delu smo ustvarili logotip, ki smo ga tudi animirali, spletno stran ter nato celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke. Ob tem smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela.
Keywords: celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje
Published in DKUM: 04.11.2020; Views: 2350; Downloads: 229
.pdf Full text (2,87 MB)

10.
Rekonstrukcija vizualne identitete na primeru fotografske dejavnosti : diplomsko delo
Mitja Studenčnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V uvodnem delu diplomskega dela smo razčlenili cilje in definirali raziskovalna vprašanja pri rekonstrukciji vizualne identitete fotografskega podjetja. Opisali smo omejitve in metode dela, s katerimi smo v nadaljevanju izvedli celoten proces preoblikovanja. Nadaljevali smo s predstavitvijo teoretičnih osnov grafičnega oblikovanja in vizualne identitete. S pomočjo evalvacije mnenj in ugotovitev primerjalne analize simbolov konkurenčnih podjetij smo zasnovali osrednji grafični simbol podjetja Foto Anka, ki je služil kot temelj pri nadaljnji zasnovi. Definirali smo osnovne barve in tipografijo ter oblikovali preostale elemente vizualne podobe. V sklepni fazi diplomskega dela smo le-te predstavili in prikazali njihovo uporabo.
Keywords: vizualna identiteta, celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Published in DKUM: 03.11.2020; Views: 1013; Downloads: 64
.pdf Full text (5,84 MB)

Search done in 5.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica