| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 35
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
VLOGA GRAFIČNIH ELEMENTOV PRI IZDELAVI KONCEPTA REVIJE
Sabina Male, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem predstavila oblikovanje periodične publikacije tako s komunikološkega vidika kakor tudi z vidika grafičnega oblikovanja, oboje pa sem prenesla tudi v prakso.V sklopu komunikološkega dela sem se osredotočila na teorije množičnega komuniciranja ter vizualnih komunikacij. Opredelila pa sem tudi revijo kot specializirano periodično publikacijo ter oblikovalca kot pomemben člen ustvarjanja revije. V teoretičnem delu o grafičnem oblikovanju sem opredelila nekatere pomembne grafične elemente, tipografijo, naslovnico, kompozicijo in barve. V sklopu raziskovalnega dela sem naredila pregled oblikovanja vseh trenutno obstoječih plačljivih slovenskih revij o živalih. Na podlagi izsledkov sem nato v soavtorstvu izdelala koncept revije o živalih Animal.
Keywords: množično komuniciranje, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, periodika, revije o živalih
Published: 15.07.2010; Views: 11074; Downloads: 303
.pdf Full text (10,25 MB)

2.
IZGRADNJA CELOSTNE VIZUALNE IN KOMUNIKACIJSKE PODOBE
Jasna Ekart, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V uvodnem, teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili področje oblikovanja vizualne in komunikacijske podobe podjetja. Razjasnjen je proces razumevanja sporočil ter psihološke osnove zaznavanja. Temu sledi opredelitev elementov celostne grafične podobe, ki zajema logotip, tipografijo in barve. Definirali smo tudi oblikovalske osnove in sestavine oblikovanja. V raziskovalnem delu smo opravili pregled konkurenčnih podjetij, predvsem njihovih spletnih strani. Na podlagi izsledkov smo ustvarili celostno grafično podobo podjetja. Obseg dela je vključeval oblikovanje in pripravo osnovnih komunikacijskih materialov, med katere lahko uvrstimo dopisni papir, vizitko in ovojnico, kot tudi oblikovanje in pripravo reklamnih materialov, kamor lahko štejemo zloženko, letak, plakat, banner, ipd.. Stremeli smo k skladnosti komunikacije in elementov komuniciranja. Določili smo elemente, s pomočjo katerih smo poskušali doseči enotnost na celotnem področju komunikacije. Grafiko podjetja smo v praksi uporabili tudi na izbranih promocijskih materialih, ki so predstavljeni v osmem poglavju diplomskega dela. Precejšen del diplomskega dela je zajemala izdelava spletne strani podjetja, saj menimo, da je spletna stran eden izmed ključnih medijev v današnjem času.
Keywords: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, celostna komunikacijska podoba, promocijski materiali, reklamni materiali
Published: 21.12.2010; Views: 11224; Downloads: 503
.pdf Full text (21,59 MB)

3.
VIZUALIZACIJA BLAGOVNE ZNAMKE KOT DEJAVNIK USPEŠNEGA TRŽENJA
Tamara Matjašič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo se osredotočili na področje trženja, natančneje pozicioniranja blagovnih znamk, s poudarkom na vizualni podobi izdelka. Zanimal nas je pomen vizualne podobe pri ustvarjanju celovite predstave o izdelku in blagovni znamki. Središče zanimanja je bila povezava osebnosti in identitete blagovne znamke s fizično podobo izdelka. Osrednji cilj naloge je bila celostna grafična prenova vinskih etiket blagovne znamke Galantes. V tej razsežnosti smo predstavili temeljne značilnosti trženja vin, pojasnili pomen vinske blagovne znamke in vlogo embalaže pri komuniciranju in gradnji imidža. Rezultat diplomskega dela je nov logotip Klet Pesnica Plač in nova podoba vinskih etiket Galantes.
Keywords: blagovna znamka, trženje vin, embalaža, etiketa, oblikovanje vinske etikete, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Published: 14.01.2011; Views: 10909; Downloads: 379
.pdf Full text (3,20 MB)

4.
PRENOVA CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA SUROVINA D.D.
Aleš Pipan, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo raziskovali in predstavili teoretične in praktične vidike celostne grafične podobe. Kot primer smo uporabili podjetje Surovina d.d. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. Prvi del je teoretični in se razteza od tretjega do petega poglavja. Šesto poglavje je namenjeno praktičnemu delu diplomske naloge. V teoretičnem delu je razložena teorija celostne grafične podobe, kjer definiramo vse potrebne elemente, da lahko nadaljujemo z raziskavo. Četrto poglavje je namenjeno osnovni likovni teoriji, kjer se osredotočamo predvsem na like, barvo in tipografijo, saj je njihovo razumevanje pogoj za razvoj in prenovo celostne grafične podobe oziroma njenih osnovnih grafičnih elementov. Sledi analiza aktualne grafične podobe podjetja Surovina d.d., ki je podprta tako z grafiko in kot tudi s fotografijami. Analiza je podkrepljena še s kratko študijo domače in tuje konkurence. Šesto poglavje je praktični del naloge, kjer preoblikujemo simbol, logotip, določimo njuno medsebojno razmerje in pa tudi ustrezno tipografijo ter barvo. Temu sledijo prikaz pisarniških, promocijskih in ostalih aplikativnih rab, od dopisnega lista, vizitke, pa vse do označevanja vozil.
Keywords: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, vizualna komunikacija
Published: 13.06.2011; Views: 11633; Downloads: 394
.pdf Full text (32,97 MB)

5.
POMEN LIKOVNIH ELEMENTOV V GRAFIČNEM OBLIKOVANJU
Metka Zrim, 30, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi se bomo osredotočili na likovno teorijo in grafično oblikovanje. Diplomska naloga obsega tako teoretični kot praktični del. V teoretičnem delu bomo podrobneje predstavili osnovne likovne elemente, likovno kompozicijo in se seznanili s področji likovnega ustvarjanja. V nadaljevanju bomo definirali, kaj je grafično oblikovanje, predstavili bomo vlogo in delo grafičnega oblikovalca ter predstavili pomembno področje grafičnega oblikovanja – tipografijo. Ker se grafično oblikovanje ukvarja z vizualnim sporočanjem, bomo na kratko opisali, kaj je bistvo vizualnega komuniciranja. Praktični del diplomske naloge bo zajemal analize in opise grafičnih del na podlagi likovne teorije. Uporabili bomo kvalitativno metodo raziskovanja, kjer bomo ugotavljali kakšna čustva vzbujajo izbrana grafična dela pri posameznikih. Na ta način bomo ugotovili ali se pomen likovnih elementov v grafičnem oblikovanju spremeni ali ne.
Keywords: likovna teorija, likovni elementi, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, oglaševanje
Published: 26.01.2012; Views: 8758; Downloads: 694 
(1 vote)
.pdf Full text (1,67 MB)

6.
POMEN IN RAZVOJ LOGOTIPA V OKVIRU BLAGOVNE ZNAMKE
Gregor Kaurin, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Logotip je zrcalo podjetja. Predstavlja prvi stik z morebitnim bodočim uporabnikom izdelka oziroma storitve. Oblikovan mora biti tako, da pri človeku vzbudi zanimanje in zaupanje. Končni cilj logotipa pa je poistovetenje uporabnika z blagovno znamko in predmetom oziroma storitvijo, katero predstavlja. Za dosego tega cilja poznamo več metod. Z oblikovalskega stališča lahko vplivamo na uporabnika z obliko znaka, logotipa in njegovo barvo. Za analizo uporabnika lahko uporabimo tako imenovano psiho-estetiko. Omogoča nam sistematično razumevanje čutvenih odzivov uporabnika na izdelke, storitve ter njegove izkušnje. Gre za proces čustvene navezanosti uporabnika na blagovno znamko z uporabo dizajna. Dobro poznavanje uporabnika in odlično oblikovan logotip omogočata oblikovanje identitete podjetja, ki stremi k temu, da je edinstvena.
Keywords: vizualna komunikacija, blagovna znamka, logotip, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, potrošnik
Published: 02.07.2012; Views: 7943; Downloads: 295
.pdf Full text (1,83 MB)

7.
POMEN GRAFIČNEGA UPORABNIŠKEGA VMESNIKA PRI INTERAKTIVNEM MEDIJU
Nina Ružič Koželj, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Grafični uporabniški vmesnik je tisti del elektronske naprave (v našem primeru računalnika), ki olajša komunikacijo med programskim delom naprave in uporabnikom. Gre za slikovni ali grafični prikaz funkcionalnosti programskega dela naprave, ki bazira na abstraktnem nivoju natančnega programiranja informacijskih strokovnjakov. Da bi bili omenjeni programi dostopni in enostavni za upravljanje tudi laikom, potrebujejo dober grafični uporabniški vmesnik. Za snovanje in izdelavo le-tega moramo upoštevati več vidikov, predvsem psihološkega, ergonomskega in likovno-teoretskega. Likovna teorija, ki jo danes poznamo, temelji na raziskavah človekovega dojemanja zunanjega sveta in povratno tudi na vplivu vizualnih sredstev na človeka. Grafični uporabniški vmesnik namreč ni zgolj sličica na programski osnovi, pač pa natančno premišljena slikovna oziroma grafična podlaga za upravljanje z različnimi računalniškimi sistemi in programi. Pričujoče diplomsko delo skozi teorijo, raziskavo in praktično delo na omenjenem področju potrjuje zgoraj navedeno.
Keywords: grafični uporabniški vmesnik, standardi, smernice, vizualna komunikacija, likovna teorija, grafično oblikovanje, spletne strani
Published: 04.10.2012; Views: 2349; Downloads: 103
.pdf Full text (14,85 MB)

8.
DIGITALNO OBLIKOVANJE ILUSTRACIJ
Urška Pintarič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskali kako zasnovati digitalno ilustracijo. Pri kvalitativnem raziskovalnem postopku v katerem smo uporabili deskriptivno in komparativno raziskovalno metodo smo raziskali tehnike in stile grafičnega oblikovanja, ugotovili primerne tehnike za digitalno kreiranje in predstavili digitalne ilustracije kot tip informacijske tehnologije. Predstavili smo njihov postopek izdelave in kakšen vpliv imajo različne tehnike oblikovanja na oblikovanje digitalnih ilustracij. Teoretični del opisuje ugotavljanja kako kreirati digitalne ilustracije s pomočjo računalniških oblikovalskih programov.
Keywords: digitalno, oblikovanje, ilustracije, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje
Published: 18.02.2013; Views: 5522; Downloads: 288
.pdf Full text (2,02 MB)

9.
KOMUNIKACIJA IN VIZUALNA KOMUNIKACIJA
Polona Petrena, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Področja komunikacije, vizualne komunikacije in psihologije komunikacije so med seboj tesno povezana in so neizbežni dejavniki našega vsakdanjega življenja. Diplomsko delo zajema opis dejstev ter ugotovitev za našteta področja in razjasnjuje razlike med besedno in nebesedno komunikacijo ter predelavo kognitivnih sporočil. Ugotovili smo, da ljudje že od nekdaj upodabljamo svoje ideje, sporočila in da smo močno dovzetni za vse oblike komunikacije. Na naše razumevanje in dojemanje sporočil pa imajo velik vpliv lastne izkušnje, vzgoja, vloga v komunikacijskem položaju, občutki, interpretacije in mnoga komunikacijska ozadja.
Keywords: psihologija komuniciranja, kognitivni procesi, vizualna komunikacija
Published: 17.07.2013; Views: 5817; Downloads: 496
.pdf Full text (1,20 MB)

10.
ČLOVEŠKO TELO KOT IZRAZNO SREDSTVO VIZUALNE KOMUNIKACIJE V REVIJAH
Eva Ferk, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je ugotoviti, kako je žensko in moško telo predstavljeno v vizualni komunikaciji v tiskanih medijih. V študiji smo se lotili pregleda različne literature, tujih in domačih virov. Analizirali smo slike oglasov in drugih vsebin iz revij o komunikacijsko-informacijski tehnologiji glede na uporabo človeškega telesa v vizualni komunikaciji.
Keywords: oglaševanje, človeško telo, objekt poželenja, vizualna komunikacija
Published: 06.11.2015; Views: 910; Downloads: 78
.pdf Full text (2,19 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica