| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 43
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Kreativnost na področju vizualne komunikacije
Lara Weingerl, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem se dotaknila temeljnih teoretičnih opredelitev kreativnosti in vizualne komunikacije. S pomočjo strokovne literature sem s poudarkom na kreativnosti preučila kreativne tehnike (kot so npr. nevihta možganov, prisilne povezave itd.) in uporabnost le-teh, za ustvarjanje in oblikovanje izvirnejših in uporabnejših idej. Prav tako me je zanimala kreativnost na različnih področjih vizualne komunikacije. Teorijo sem nato povezala s prakso in z uporabo kreativnih metod izdelala naslovnico za Eurotrip journal ter ključne glavne notranje strani.
Keywords: Kreativnost, vizualna komunikacija, ustvarjalnost, kreativne tehnike
Published in DKUM: 22.05.2024; Views: 29; Downloads: 3
.pdf Full text (1,88 MB)

2.
Vloga barv v vizualni komunikaciji : diplomsko delo
Elena Schmid, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je spoznati, kaj je grafična podoba podjetij, in pri tem raziskati, kakšen pomen ima barva v oblikovanju grafične podobe podjetij. Vsaka barva sproži različne občutke, zato smo se med analizo teorije seznanili s psihološkimi vplivi posameznih barv na človeka. Diplomsko delo se tako dotika področja psihologije v zvezi z oblikovanjem grafične podobe podjetij. V praktičnem delu smo analizirali primere različnih grafičnih podob podjetij in vpliv izbranih barv na dojemanje podjetij.
Keywords: barva, grafična podoba podjetja, vizualna komunikacija, psihološki vpliv, tržišče
Published in DKUM: 13.10.2023; Views: 362; Downloads: 40  (1 vote)
.pdf Full text (1,92 MB)

3.
Celostna grafična podoba "Rucksarch" : diplomsko delo
Jovana Jolić, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomske naloge je izdelava celostne grafične podobe za novo podjetje Krearh d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo, prodajo in distribucijo nahrbtnikov in cegerjev z motivi arhitekture ter promocijo kulturne dediščine Slovenije. V tej nalogi je predstavljen celoten proces ustvarjanja celostne grafične podobe, tako v teoretičnem kot v praktičnem delu. V teoretičnem delu so bili najprej opredeljeni procesi, stopnje in segmenti, ki jih je treba izpolniti za kakovostno oblikovanje same rešitve. Po teoretičnem delu se je prešlo na grafični del, ki je bil izveden ob upoštevanju navodil naročnika projekta. Cilj te naloge je bil rešiti problem celostne grafične podobe in prilagoditi jo trenutnim ter načrtovanim širitvam same blagovne znamke. Delo skozi podporo teoretičnega, raziskovalnega in grafičnega dela zajema še veliko drugih segmentov projekta, kot so oblikovanje embalaže, možnosti prilagajanja logotipa prihodnjim vizijam, izdelava vizitk ter ilustracij objektov, na katerih temelji ideja blagovne znamke RUCKSARCH
Keywords: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, tipografija
Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 375; Downloads: 70
.pdf Full text (8,25 MB)

4.
Celostna grafična podoba podjetja : diplomsko delo
Maša Pauman, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je bil razvoj popolnoma nove celostne grafične podobe za podjetje Konting, Nevenka Klemenčič s.p., ki se ukvarja z računovodstvom, knjigovodstvom, finančnim, davčnim, poslovnim in kadrovskim svetovanjem. Diplomsko delo predstavlja postopek nastanka celostne grafične podobe skozi teoretični kot tudi praktični del. V teoretičnem delu je predstavljena vizualna komunikacija, podrobneje pa oblikovanje, načela oblikovanja ter elementi oblikovanja, ki so v oblikovanju nepozabljivi in jih mora oblikovalec dobro poznati. Prav tako je predstavljeno še grafično oblikovanje, saj v tej diplomski nalogi igra pomembno vlogo. V zadnjem delu je predstavljen in prikazan proces nastanka celostne grafične podobe podjetja. Ustvarila sem logotip, pri čemer sem upoštevala znanje, pridobljeno v teoretičnem delu. Podjetju sem oblikovala osnovne tiskovine in promocijske izdelke.
Keywords: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, tipografija, vizualna komunikacija
Published in DKUM: 25.10.2022; Views: 608; Downloads: 152
.pdf Full text (1,85 MB)

5.
Razvoj oglaševalske akcije za zavetišče za pse (azil prijatelji Čakovec) : diplomsko delo
Tea Mauko, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je razvoj kreativne oglaševalske kampanje za pasje zavetišče Azil Prijatelji Čakovec. Diplomsko delo raziskuje proces oblikovanja oglaševalske akcije ter skozi teoretični in praktični del prinaša rešitev oblikovalske problematike. V teoretičnem delu je najprej raziskano, kaj je oglaševanje, podani so njegovi cilji in opisana zgodovina, nato pa so proučeni koraki razvoja dobre oglaševalske akcije. Ker je poznavanje vizualnega komuniciranja nujno za razvoj dobrega oglasa, delo predstavi tudi vizualno komunikacijo na splošno. V praktičnem delu diplomskega dela sta prikazani konkretna rešitev in zasnova oglaševalske akcije. Ustvarjeni so bili oglasi, ki učinkovito komunicirajo s ciljno publiko. Pri oblikovanju je bilo upoštevano pridobljeno znanje iz teoretičnega dela.
Keywords: oglaševanje, oglaševalska akcija, medij, vizualna komunikacija
Published in DKUM: 21.10.2022; Views: 784; Downloads: 28
.pdf Full text (2,53 MB)

6.
Oblikovanje plakatov o veganstvu in njihova analiza : diplomsko delo
Saša Kramar, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Glavni cilj diplomskega dela je bil analizirati plakate o veganstvu in pridobiti informacije ter napotke, ki nam bodo pomagali pri oblikovanju plakatov o veganstvu v prihodnosti. V teoretičnem delu smo raziskali področja vizualne komunikacije ter veganstva, v empiričnem delu pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili informacije o odnosu ljudi do naših avtorskih in tujih plakatov o veganstvu ter o njihovem pomenu za družbo in širjenje veganstva. Ugotovili smo, da je plakat še vedno ena najbolj priljubljenih oblik vizualne komunikacije in da je oblikovanje dobrega plakata o veganstvu zelo zahtevno delo, saj je zelo težko na samem plakatu predstaviti veganstvo kot celoto. Ugotovili smo tudi, da so ljudem bolj všeč nazorni, neagresivni, izvirni, informativni in preprosti plakati o veganstvu in da je tema veganstva za mnoge ljudi še vedno dokaj neznana in nezaželjena. Novo pridobljeno znanje in smernice nam bodo pomagali pri oblikovanju še boljših plakatov o veganstvu v prihodnosti.
Keywords: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, plakat, analiza, veganstvo
Published in DKUM: 17.06.2022; Views: 805; Downloads: 101
.pdf Full text (5,44 MB)

7.
Implementacija vizualne komunikacije skozi grafično oblikovanje plakata : diplomsko delo
Filip Milošeski, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je predstaviti pomen vizualne komunikacije, natančneje, kako lahko vizualni elementi na kompoziciji vplivajo na pomen plakata. Diplomsko delo vsebuje dva enako pomembna dela, teoretični in praktični del. V teoretičnem delu bolj podrobno preučimo, kaj je plakat in kaj njegov pomen ter si ogledamo, kako se je čez leta plakat razvijal. Nato definiramo vizualno komunikacijo in grafično oblikovanje na splošno. Da bi v celoti razumeli ta dva izraza, smo raziskali in opredelili najpomembnejše elemente enega plakata: vizualne elemente, kompozicijo, vizualne principe, barvo in tipografijo. Nato sledi opredelitev ustvarjalnega procesa, ki je razdeljen na tri faze. Na koncu smo raziskali različne pomene izbrane teme "Granatno jabolko". Od te točke smo lahko razvili različne ideje za plakate in na podlagi teorije smo izvedli deset najboljših idej. Zadnji korak praktičnega dela je bila argumentacija uporabe elementov na kompoziciji.
Keywords: grafično oblikovanje, vizualna komunikacija, plakat, tipografija, vizualni elementi
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 4346; Downloads: 138
.pdf Full text (3,85 MB)

8.
Celostna grafična podoba lastnega podjetja : diplomsko delo
Hristina Trajkoska, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Naš cilj diplomskega dela je bil razvoj učinkovite celostne grafične podobe lastnega podjetja Feelingran, ki je družinsko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo filigranskega nakita. Diplomsko delo raziskuje in pojasnuje proces oblikovanja celostne grafične podobe, ki skozi teoretični in praktični del predstavlja rešitev oblikovalske problematike. V teoretičnem delu smo najprej predstavili oblikovanje na splošno, njegov namen, grafično oblikovanje in kategorije grafičnega oblikovanja. Nato smo opredelili pomen vizualnega komuniciranja in pojasnili osnovne elemente in načela le-tega. Za konec teoretičnega dela smo obravnavali tudi vlogo grafičnega oblikovalca in proces oblikovanja vizualnih sporočil. Podrobno smo opisali tudi pomen celostne grafične podobe ter njene elemente. Naslednji del diplomskega dela predstavlja konkretno rešitev in oblikovanje celostne grafične podobe lastnega podjetja. Ustvarili smo logotip, pri čemer smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela, naredili tudi konceptualne in profesionalne fotografije za prikaz nakita in promocijo ter izbrali ustrezna komunikacijska sredstva. Nato smo celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke.
Keywords: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, logotip, filigran
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 938; Downloads: 137
.pdf Full text (2,05 MB)
This document has many files! More...

9.
Lastna celostna grafična podoba : diplomsko delo
Gašper Pristovnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je bil ustvariti učinkovito lastno celostno grafično podobo, ki mi bo pomagala pri nadaljevanju moje poslovne poti. Zato smo delo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili oblikovanje na splošno, grafično oblikovanje, proces oblikovanja vizualnih sporočil, pomen barv ter kaj celostna grafična podoba sploh je. Za konec smo analizirali še celostno grafično podobo spletne trgovine mimovrste. V praktičnem delu smo ustvarili logotip, ki smo ga tudi animirali, spletno stran ter nato celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke. Ob tem smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela.
Keywords: celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje
Published in DKUM: 04.11.2020; Views: 2251; Downloads: 225
.pdf Full text (2,87 MB)

10.
The influence of a brand's gender identity on the digital consumers' preferences : magistrsko delo
Karmen Blažević, 2020, master's thesis

Abstract: Škodljiva uporaba spolnih ideologij še naprej ostaja prisotna v tradicionalnih medijih, medtem ko razvoj digitalizacije spodbuja napredek globalne povezanosti med potrošniki, kar se kaže v naraščanju obveščenosti in osveščenosti glede družbenih problematik. V skladu s tem sodobne generacije digitalnih potrošnikov izražajo ofenzivna stališča do tradicionalnih reprezentacij spolov v oglaševalski industriji, kar spodbuja progresivnost v dojemanju in definiranju spola ter preusmerja pozornost na oblikovanje novih družbenih vrednot, ki zavračajo spolno kategorizacijo in predvsem poudarjajo edinstvenost vrednot in značilnosti posameznikov. Potrošniki obenem težijo k uresničevanju intelektualnega in čustvenega odnosa do določene blagovne znamke, s čimer povečujejo pomen prepričanj, vizij in poslanstev blagovnih znamk v primerjavi s kakovostjo nekega izdelka. Cilj te raziskave je preučitev obsega vpliva trendov digitalnega oglaševanja sodobnih blagovnih znamk na digitalne potrošnike južnega dela srednje Evrope. Glavni cilj tega raziskovanja je prevpraševanje obstoja korelacij pri preferencah digitalnih potrošnikov do vizualne komunikacije, glede na spolno identiteto blagovne znamke. Raziskovalni rezultati so potrdili obstoj pozitivne korelacije v smeri spolne-nevtralnosti in preferenc blagovnih znamk. Poleg tega smo na podlagi rezultatov ugotovili, da so potrošniki bolj naklonjeni spolno nevtralnim oglaševalskim pristopom modne industrije ter negovalne in lepotne industrije, vendar pa so po drugi strani bolj naklonjeni tradicionalnim spolnim pristopom v industrijah otroške mode in igračk.
Keywords: spol v oglaševanju, spolna nevtralnost, preferenca blagovne znamke, vizualna komunikacija
Published in DKUM: 03.11.2020; Views: 782; Downloads: 52
.pdf Full text (2,43 MB)

Search done in 5.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica