| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 17
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Vpliv politike podjetja na njegov uspeh
Dino Ilić, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Za uspeh današnjih podjetij je zelo pomembna primerna organizacijska struktura, dober management oziroma vodstvo, etično in moralno poslovanje, kultura v podjetju, verodostojnost ter politika podjetja, pri kateri ločimo vizijo, poslanstvo, temeljne cilje in smotre. Etika, morala in kultura so pomembne sestavine, saj so ključne za dobro počutje zaposlenih v in izven podjetja ter na splošno za njeno moralno in etično delovanje. Vsako podjetje ima vzpostavljeno svojo politiko podjetja, ki jo oblikuje najvišje vodstvo oz. lastniki podjetja z namenom, da podjetje postane bolj prepoznavno, da je bolj odgovorno, da sami procesi znotraj podjetja potekajo lažje in nemoteno. Preden se politika ustvari in realizira, treba narediti veliko raziskav in analiz samega podjetja ter okolja, v katerem je podjetje, da bi se lažje sestavila in kasneje tudi vodila ter uresničila. Velikokrat pa pride do nesoglasij med zapisano politiko, etiko in izvajanjem dejavnosti podjetja. V tem primeru, kadar podjetje ne deluje po etičnih in ostalih načelih, lahko pride do izgube zaupanja odjemalcev, slabšega položaja na trgu in padec podjetja. Zaradi naštetih razlogov je vedno treba upoštevati svojo politiko, ki si jo podjetje zastavi ter delovati etično v svojem okolju.
Keywords: etika, morala, verodostojnost, politika, kultura, management, vizija, temeljni cilji, smotri.
Published in DKUM: 05.12.2017; Views: 1375; Downloads: 182
.pdf Full text (1,77 MB)

2.
Preučitev razvojnih, strukturnih in okoljskih značilnosti s predlogom politike podjetja na primeru javnega zavoda
Mateja Gračnar, 2016, master's thesis

Abstract: Ustvariti uspešno podjetje, ga voditi, usmerjati in dolgoročno dosegati dobre poslovne rezultate zahteva od vodstva izjemne napore in vodstvene sposobnosti. Ko govorimo o javnih zavodih, je njihovo delovanje še toliko bolj kompleksno in regulirano. Da lahko s svojim delovanjem vplivamo na širšo družbo z ozirom na zdravstveno stanje judi, je zavedanje o pomenu dobro opravljenega dela še toliko večje. V javnem zavodu Zasavske lekarne Trbovlje (v nadaljevanju ZLT) stremijo k dejstvu, da z uspešnim delovanjem, dobro preskrbo z zdravili in ostalim blagom ter strokovnostjo veliko prispevajo k celotni regiji in razvoju le-te. Vedo pa tudi, da njihovo dobro poslovanje omogoča ta razvoj. V magistrskem delu bomo preučili upravljanje in vodenje ZLT na področju razvojnih, strukturnih in okoljskih značilnostih z namenom podati predloge in ukrepe na področju politike podjetja, ki omogoča dolgoročno rast in razvoj zavoda. Definirali bomo pojme, kot so: politika podjetja, vizija, poslanstvo, smotri, cilji, vrednote in kultura ter opredelili njihov pomen pri dolgoročno uspešnem podjetju. Na podlagi raznolikih metodologij različnih avtorjev bomo izvedli razvojno in strukturno analizo zavoda, ki bo vsebovala analizo razvojne vizije, politike in strategij, strukturno analizo, presojanje vodenja managementa, analizo kulture z vsebovano filozofijo, etiko in drugimi dejavniki verodostojnosti ter diagnosticirali razvojno stanje zavoda, na podlagi katerega bomo lahko določili, v kateri fazi življenjskega cikla se nahaja zavod. Sledila bo okoljska preučitev razvojnih možnosti zavoda, kjer bomo naprej ocenili predviden razvoj okolja, naredili analizo okoljskih priložnosti, nevarnosti in razvojnih tveganj s pomočjo PESTEL analize in sinteze zunanjih dejavnikov EFAS. Preučitvi zunanjega okolja bo sledila preučitev notranjega okolja z analizo resursov in/ali zmožnosti, analizo razvojnih prednosti in pomanjkljivosti ter sintezo notranjih dejavnikov IFAS. S SFAS analizo bomo povzeli ključne prednosti, slabosti, priložnosti in pomankljivosti zavoda. Na koncu bomo podali morebiten predlog nove, izboljšane vizije in politike z vsebovanim poslanstvom, smotri in temeljnimi cilji.
Keywords: Politika podjetja, javni zavod, vizija, poslanstvo, smotri, temeljni cilji, vodstvo in vodenje
Published in DKUM: 25.10.2016; Views: 1508; Downloads: 221
.pdf Full text (2,64 MB)

3.
KRMILJENJE TEMPERATURE NA INDUKCIJSKEM KUHALIŠČU IN POSLOVNA STRATEGIJA NA PRIMERU SPECIALNE INDUKCIJE VIETNAM ZA PODJETJE GORENJE D.D.
Simon Seršen, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Tehnični vidik diplomske naloge zajema predstavitev indukcijskega kuhališča, kjer je prikazana sestava in delovanje indukcijskega kuhališča. Podrobneje sta predstavljeni dve tipični izvedbi indukcijskega modula kuhališča in potek krmiljenja izhodne temperature oz moči kuhlišča, ki jo oddaja posodi. Teoretično ozadje nadgrajuje praktični primer ugotavljanja kakovosti indukcijskega kuhališča. Z ekonomskega vidika je predstavljeno področje strateškega managementa, natančneje strateško planiranje in s tem povezano razvijanje poslovnih strategij podjetja. Teoretična spoznanja so podkrepljena z obravnavo praktičnega primera poslovne strategije za programsko – tržno področje (indukcijskih) kuhališč družbe Gorenje.
Keywords: Elektromagnetna indukcija, vrtinčni tokovi, prenos toplote, indukcijsko kuhališče, polmostično vezje, krmiljenje moči, IGBT tranzistor. Politika podjetja, vizija in smotri, poslovna strategija, analiza okolja in celovitega podjetja, portfeljska analiza, kazalniki uspešnosti poslovanja podjetja, strategija sinjega oceana.
Published in DKUM: 22.09.2016; Views: 1451; Downloads: 183
.pdf Full text (3,37 MB)

4.
PLANIRANJE VIZIJE IN POLITIKE PODJETJA TURISTIČNE AGENCIJE ARITOURS D. O. O.
Sara Potnik, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje Aritours d. o. o. je turistična agencija, ki deluje v Mariboru že od leta 1993. Je mikro podjetje s 5 zaposlenimi in velja za največjega organizatorja romanj v Sloveniji. Leta 2007 so se odločili, da zaradi bogate čebelarske tradicije pri nas začnejo tudi s čebelarskim turizmom, ki drugod po svetu še ni poznan. Diplomski projekt z osnovno tematiko planiranje vizije in politike podjetja Aritours d. o. o. je razdeljen na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo analizirali definicije, kot so jih opredelili različni avtorji, ki opredeljujejo vizijo podjetja, vrednote (udeležencev) podjetja, njegove prednosti in slabosti, iz okolja izhajajoče možnosti in nevarnosti ter strategije in strukture podjetja. V praktičnem delu diplomskega projekta smo preučili podjetje Aritours d. o. o. Podjetje smo predstavili in zanj opredelili izbrane posebnosti. Predstavili smo njegovo obstoječo vizijo, politiko podjetja ter strategije in strukture. Za podjetje Aritours d. o. o. smo planirali vizijo in politiko podjetja ter za opredelitev politike podjetja preučili vrednote ključnih udeležencev podjetja, preučili podjetje in zanj določili prednosti in slabosti, preučili okolje, v katerem se nahaja, ter zanj določili možnosti in nevarnosti. Za preučevano podjetje Aritours d. o. o. smo zapisali tudi vodila o poslanstvu in smotrih, ki so pomembna izrazna oblika politike podjetja.
Keywords: Vizija, politika podjetja, poslanstvo, smotri, temeljni cilji, vrednote podjetja, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti.
Published in DKUM: 27.10.2015; Views: 1656; Downloads: 177
.pdf Full text (580,98 KB)

5.
VIZIJA IN POLITIKA PODJETJA NA PRIMERU RAČUNOVODSKIH SERVISOV
Elvedin Dunić, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Upravljanja in vodenja podjetja ni brez zavestnega usmerjanja sedanje in prihodnje dejavnosti podjetja. Upravljalci podjetja so odgovorni, da razvoj podjetja nekako zavestno uravnajo, zaradi tega oblikujejo politiko podjetja (Pučko, 2003, str.12). Vizija podjetja je zelo pomembna za upravljanje in vodenje, saj opredeljuje prihodnje dejanje podjetja. Z njo so podjetja bolj uspešna in se lažje prilagajajo spremembam okolja, usmerjajo in sodijo kot neko vodilo za podjetje. Diplomski seminar je narejen v štirih poglavjih: uvod, teoretični del, empirični del in sklep. V uvodu je opredeljeno področje in opis problema, namen in cilji, predpostavke in omejitve seminarja, ter metode katere so uporabljene pri raziskovanju. Drugi del je teoretični v katerem spoznavamo ralične definicije vizije in politike podjetij, ter uspešnosti. Te definicije, od razičnih avtorjev, so podlaga za tretjo poglavje, oziroma empirični del. V tretjem poglavju je narejena raziskava na primeru računovodskih servisov. Določen je vzorec na osnovi katerega se ugotavlja koliko računovodskih servisov ima vIzijo in politiko podjetja. Proučena je tudi pomembnost vizij in politike podjetja, ter razlike katere se pojavijo med proučevanimi podjetij. Narejena je primerjava uspešnosti podjetij, in sicer tistih servisov kateri imajo zastavljeno vizijo in politiko podjetja, in tistih ki tega nimajo. Glavne ugotovitve katere so pridobljene, so zapisane v četrtem poglavju, oziroma sklepu.
Keywords: vizija, politika podjetja, poslanstvo, smotri, cilji, uspešnost podjetij, računovodski servis
Published in DKUM: 21.11.2014; Views: 1538; Downloads: 365
.pdf Full text (1,21 MB)

6.
PLANIRANJE POLITIKE PODJETJA BA&MI D.O.O.
Sabina Ivanuša, 2014, undergraduate thesis

Abstract: BA&MI d.o.o. je gostinsko podjetje v družinski lasti. Kot veliko malih podjetij tudi obravnavano podjetje svoje politike nima zapisane. Ker menimo, da skrbno planirani vizija, poslanstvo, smotri in temeljni cilji prispevajo k dolgoročni uspešnosti in učinkovitosti podjetja, smo v diplomskem seminarju planirali prihodnjo politiko podjetja BA&MI d.o.o. Diplomski seminar je sestavljen iz dveh vsebinskih delov: teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu smo na podlagi teoretičnih izhodišč raziskovali politiko podjetja in raziskovalno-prognostične procese, potrebne za snovanje politike podjetja. V praktičnem delu smo predstavili podjetje BA&MI d.o.o. in njegove ključne udeležence. Na podlagi podatkov, pridobljenih s strani vodstva, in osebnega poznavanja obravnavanega podjetja smo podali zapis vizije podjetja BA&MI d.o.o. Tudi druge teoretične ugotovitve iz prvega dela smo prenesli v prakso in na podlagi opravljenih raziskovalno-prognostičnih procesov – določanja vrednot udeležencev podjetja, proučevanja prednosti in slabosti ter prognoziranja možnosti in nevarnosti proučevanega podjetja – podali po našem mnenju najustreznejšo prihodnjo politiko podjetja BA&MI d.o.o.
Keywords: politika podjetja, vizija, poslanstvo, smotri, temeljni cilji, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti.
Published in DKUM: 05.11.2014; Views: 1533; Downloads: 185
.pdf Full text (841,53 KB)

7.
PLANIRANJE RAZVOJA e-TRGOVINE VOGRINEC, d. o. o.
Denis Vogrinec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski projekt, z naslovom Planiranje razvoja e-trgovine Vogrinec, d. o. o., je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili podjetje Vogrinec, d. o. o., opredelili pomen ustanovitvene vizije in dejavnikov uspešnosti ter predstavili teoretična izhodišča na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa podjetja. Pravilen razvoj podjetja je ključnega pomena za nemoteno delovanje podjetja, saj vpliva na povečanje njegove učinkovitosti in uspešnosti. V empiričnem delu smo se osredotočili na podjetje Vogrinec, d. o. o. Za obravnavano podjetje smo zapisali ustanovitveno vizijo ter opravili tržno (analiza panoge G 47. 640) in konkurenčno analizo (analiza konkurentov), s pomočjo katere smo raziskali trg in odkrili potenciale za ustanovitev podjetja Vogrinec, d. o. o., ki se bo ukvarjalo s prodajo športne opreme v okviru dejavnosti G 47. 640 (Trgovina s športno opremo). Na ravni politike podjetja smo planirali razvoj podjetja Vogrinec, d. o. o. v prihodnosti, v okviru katere smo raziskali notranje (prednosti – slabosti) in zunanje (priložnosti–nevarnosti) dejavnike ter izpostavili vrednote obravnavanega podjetja. Na ravni strateškega managementa smo planirali razvoj podjetja, v katerem smo opredelili programsko-tržna področja, zapisali strateške možnosti in strategije, ovrednotili razvojno uspešnost podjetja Vogrinec, d. o. o. za obdobje od 1. 1. 2015 do 1. 1. 2020 ter opredelili razvojne strategije, strukturiranje in programiranje planiranega razvoja podjetja Vogrinec, d. o. o. Na osnovi naših raziskav in teoretičnih izhodišč pa smo na koncu podali še ugotovitve in predloge za možne izboljšave, ki smo jih opredelili v sklepu diplomskega projekta.
Keywords: Ključne besede: razvoj podjetja, politika podjetja, vizija, poslanstvo, smotri, temeljni cilji, programsko-tržna področja, strateški managament.
Published in DKUM: 28.10.2014; Views: 1432; Downloads: 186
.pdf Full text (1,67 MB)

8.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MESNICA IN TRGOVINA "GABREK", MARTIN TIBAUT S. P., S POUDARKOM NA RAVNI POLITIKE PODJETJA
Gloria Sobočan, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo proučevali podjetje Gabrek Martin Tibaut s. p. in planirali razvoj podjetja na ravni politike podjetja. Podjetje Mesnica in trgovina »Gabrek«, Martin Tibaut s. p., iz Žižkov se ukvarja s prodajo svežega mesa in proizvodnjo mesnih izdelkov, razen perutninskega. Poleg te dejavnosti se podjetje ukvarja s prodajo drugih izdelkov, tako imenovano trgovino na drobno. Podjetje spada med mikro podjetja. V osrednjem delu diplomskega seminarja smo podjetje predstavili in opredelili velikost ter izbrane značilnosti podjetja. Nato smo predstavili obstoječo politiko podjetja. Nadaljevali pa smo z opredelitvijo obstoječih strategij in struktur podjetja. Seznanili smo se z obstoječimi bilancami in spoznali tudi finančni vidik in financiranje podjetja Gabrek Martin Tibaut s. p. V nadaljevanju diplomskega seminarja smo planirali razvoj podjetja na ravni politike podjetja. V tem delu smo proučevali vrednote (udeležencev) podjetja ter iskali oz. spoznavali prednosti in slabosti podjetja. Prav tako smo proučevali okolje ter ugotovili nekatere možnosti in nevarnosti za podjetje, ki izhajajo iz okolja. Zapisali smo prihodnje bilance podjetja za možno proučitev prihodnjega financiranja in planiranja sredstev. Ugotovili smo, da ima podjetje veliko prednosti in priložnosti za nadaljnji razvoj. Menimo, da je največja prednost kakovost mesa in mesnih izdelkov pa tudi motiviranost zaposlenih, dobra organiziranost podjetja, nenehno vlaganje v razvoj nove opreme in strojev, sodobna tehnologija, veliki poslovni prostori in proizvodnja, ki jim omogoča še boljšo in večjo produktivnost. Kot največji slabosti podjetja smo določili lokacijo podjetja in premalo poudarka oglaševanju in marketingu. Na podlagi vseh teh proučevanj in analiz smo zapisali še predlagano politiko podjetja in kot izrazno obliko politike podjetja zapisali tudi vodila o poslanstvu in smotrih podjetja. Z vsem proučevanjem in planiranjem na ravni politike podjetja smo podjetju tako pripomogli k več možnostim za njegov nadaljnji uspešnejši razvoj.
Keywords: Podjetje, planiranje, politika podjetja, vizija podjetja, poslanstvo, smotri, temeljni cilji, vrednote (udeležencev) podjetja, prednosti in slabosti, okolje podjetja, možnosti in nevarnosti, vodila o poslanstvu in smotrih.
Published in DKUM: 11.11.2013; Views: 2618; Downloads: 161
.pdf Full text (834,59 KB)

9.
VIZIJA IN POLITIKA PODJETJA NA PRIMERU ZAVAROVALNIC
Jasmina Pukšič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja so na trgu prisotna z namenom izpolnjevanja svojega poslanstva. Svoje poslanstvo in namen bo podjetje učinkoviteje uresničevalo z jasno predstavo o tem, kakšen je njihov razlog obstoja. Z jasno in realno opredeljeno vizijo pa podjetje sporoča kaj želi postati in ustvariti v prihodnosti. Diplomski seminar je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu diplomskega seminarja smo opredelili različne definicije in razlage vizije in politike podjetja ter njenih sestavin. Prav tako smo opredelili pojma pozavarovalnica in zavarovalnica. Podali smo še razlago in pomen ter vrste zavarovanj, saj je prav zavarovanje glavna naloga zavarovalnic. Z opredelitvijo in razlago teh pojmov, smo podali teoretično izhodišče za proučitev vizij in sestavin politike zavarovalnic. V empiričnem delu smo se osredotočili na pet zavarovalnic v Sloveniji. Kratkim predstavitvam vseh petih zavarovalnic je sledilo proučevanje in iskanje ter ocena opredelitve vizije, poslanstva in ciljev posamezne zavarovalnice. Oceno opredelitve smo podali na podlagi definicij in razlag v teoretičnem delu diplomskega seminarja.
Keywords: Vizija, politika podjetja, poslanstvo, smotri, cilji, strategije, zavarovalnica, zavarovalništvo, zavarovanje.
Published in DKUM: 04.11.2013; Views: 2026; Downloads: 311
.pdf Full text (1,13 MB)

10.
PLANIRANJE POLITIKE DRUŽINSKEGA PODJETJA KOCBEK
Aleš Petek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V Sloveniji je kar polovica podjetij družinskih. Za uspešno vodenje družinskega podjetja je potrebno veliko potrpežljivosti, medsebojnega razumevanja in usklajevanje interesov. Da bi družinski člani cenili vrednote družinskega podjetja je dobro da se po končanem izobraževanju zaposlijo v drugem podjetju. To je pomembno predvsem zato, da se mlad še neuveljaven človek nauči odgovornosti, da se izkaže v drugem okolju ter ga začno ceniti tudi drugje, da dokaže da je lahko samostojen, da lahko sam preživi. V družinskih podjetjih pa velikokrat pride tudi do nesoglasij med člani družine, zato je dobro da imajo družinski člani napisano t.i. družinsko ustavo, po kateri se ravnajo. V njej je tudi zapisano kako se bo izvajal proces nasledstva, pod kakšnimi pogoji se lahko moji sorodniki zaposlijo. Pomembno je tudi da svetovalec ne izhaja iz družine, saj lahko le tako dobimo objektivno razmišljanje. Zelo pomembno je tudi, da se družinsko podjetje čimbolj ukvarja z interesi družinskega podjetja in njegovo prihodnostjo ne pa de ga najbolj zanima kateremu izmed članov bo izročil dirigentsko palico družinskega podjetja. Diplomski seminar smo razdelili na dva vsebinska dela, na teoretičen in praktičen del. V teoretičnem delu smo predstavili različice definicij družinskega podjetja, primerjali smo razlike med družinskim in poslovnim sistemom in ugotovili, da družinski temelji bolj na čustvih ter se npr. kljub neizpolnjevanju ciljev družinskih članov vedno najde t.i. druga priložnost, medtem ko v poslovnem sistemu tega ni. Obravnavali smo tudi prednosti in pomanjkljivosti v družinskem podjetju, večji pomen pa smo namenili izbiri in oblikovanju politike družinskega podjetja, saj je le s pravilno zastavljeno politiko možno uspešno voditi družinsko podjetje ter omogočati njeno rast, razvoj in stabilnost. Za vse omenjeno pa je nujno usklajevanje interesov znotraj družinskega podjetja. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo predstavili razvoj družinskega podjetja skozi čas. Kako je prevzem zdajšnjega lastnika vplival na rast in prepoznavnost njihovih izdelkov. Predstavili smo tudi za kakšno politiko se je lastnik odločil, kaj vse je potrebno storiti za dosego določenega cilja ter kako je pri njih potekal proces nasledstva.
Keywords: Ključne besede: družinsko podjetje, planiranje, nasledstvo, vizija, poslanstvo, smotri, temelji cilji, razvoj podjetja, proučitev vrednot, okolja, družinsko podjetje Kocbek s.p..
Published in DKUM: 16.10.2013; Views: 1704; Downloads: 115
.pdf Full text (260,22 KB)

Search done in 0.21 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica