| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv sprememb v poslovnem okolju na strategijo uporabe umetne inteligence visokotehnoloških podjetij v zda
Toš Vovk, 2025, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi raziskujem vplive sprememb v poslovnem okolju na strategijo uporabe umetne inteligence (AI) v visokotehnoloških podjetjih v ZDA. Osredotočil se bom na ključnem dejavnike, kot so regulativni okviri, tehnološki napredek in tržna dinamika, ter analiziral njihov vpliv na prilagajanju strategij AI. Rezultati študija kažejo, da se odzivnost podjetja na te spremembe uspešno integrira v svoj poslovni model, kar vpliva na njihovo konkurenčnost. Sklepi poudarjajo pomenom Prilagodljivost strateška načrtovanja AI v hitro spreminjajočem se okolju.
Keywords: umetna inteligenca, strateško upravljanje, visokotehnološko podjetje, poslovno okolje, digitalna transformacija, ZDA.
Published in DKUM: 07.10.2025; Views: 0; Downloads: 8
.pdf Full text (2,21 MB)

2.
STRATEGIJA MEDNARODNEGA TRŽNEGA DELOVANJA VISOKOTEHNOLOŠKIH PODJETIJ V PROCESU INTERNACIONALIZACIJE
Damjana Matavž, 2016, master's thesis

Abstract: Narava tehnološko sestavljenih izdelkov zahteva dinamičen razvoj in gradnjo strategij mednarodnega tržnega delovanja podjetja z nadzorom ključnih sprememb v okolju in podjetju. Tveganje delovanja podjetja na mednarodnih trgih ni povezano le z odločitvijo izvedbe internacionalizacije, temveč tudi s strategijami delovanja na vsakem od izbranih trgov. Na najpomembnejše vprašanje internacionalizacije visokotehnoloških podjetij, vprašanje o načinu vstopa na tuje tržišče in vprašanje o metodah predstavitve prodajnega programa odjemalcem, je mogoče odgovoriti z univerzalnim modelom internacionalizacije, ki zagotavlja želeno rast in razvoj z gradnjo tesnega in osebnega stika prodajalca s kupcem, kar podjetje doseže z osebno direktno prodajo in gradnjo dolgoročnih odnosov s kupci. Z različnimi metodami utrjevanja tržne pozicije podjetja in izdelka, visokotehnološko podjetje gradi in razvija nove možnosti razširitve prodajnega programa, večjo prepoznavnost podjetja, dosega večji obseg prodaje, z večjim zadovoljstvom kupcev pa tudi utrjuje trajno sodelovanje z njimi. Aktivnosti pravilnega in uspešnega vstopa ter delovanja podjetja na trgu so povezane s spektrom različnih menedžerskih znanj, zato sodobna visokotehnološka podjetja vlagajo veliko časa in napora v poglabljanje znanja o trženju in razvoju odnosov s kupci, saj odlično znanje prodajalcev in povezanost s kupci podjetju prinese želene uspehe. Menedžment visokotehnološkega podjetja se zaveda, da so dobri, usposobljeni in motivirani zaposleni ključ realizacije ambicioznih ciljev podjetja.
Keywords: internacionalizacija, strategije podjetja, vstopne metode, direktna prodaja, osebna prodaja, visokotehnološko podjetje, management prodaje
Published in DKUM: 08.07.2016; Views: 1408; Downloads: 142
.pdf Full text (1,57 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica