2.
STRATEGIJA MEDNARODNEGA TRŽNEGA DELOVANJA VISOKOTEHNOLOŠKIH PODJETIJ V PROCESU INTERNACIONALIZACIJEDamjana Matavž, 2016, master's thesis
Abstract: Narava tehnološko sestavljenih izdelkov zahteva dinamičen razvoj in gradnjo strategij mednarodnega tržnega delovanja podjetja z nadzorom ključnih sprememb v okolju in podjetju. Tveganje delovanja podjetja na mednarodnih trgih ni povezano le z odločitvijo izvedbe internacionalizacije, temveč tudi s strategijami delovanja na vsakem od izbranih trgov. Na najpomembnejše vprašanje internacionalizacije visokotehnoloških podjetij, vprašanje o načinu vstopa na tuje tržišče in vprašanje o metodah predstavitve prodajnega programa odjemalcem, je mogoče odgovoriti z univerzalnim modelom internacionalizacije, ki zagotavlja želeno rast in razvoj z gradnjo tesnega in osebnega stika prodajalca s kupcem, kar podjetje doseže z osebno direktno prodajo in gradnjo dolgoročnih odnosov s kupci.
Z različnimi metodami utrjevanja tržne pozicije podjetja in izdelka, visokotehnološko podjetje gradi in razvija nove možnosti razširitve prodajnega programa, večjo prepoznavnost podjetja, dosega večji obseg prodaje, z večjim zadovoljstvom kupcev pa tudi utrjuje trajno sodelovanje z njimi.
Aktivnosti pravilnega in uspešnega vstopa ter delovanja podjetja na trgu so povezane s spektrom različnih menedžerskih znanj, zato sodobna visokotehnološka podjetja vlagajo veliko časa in napora v poglabljanje znanja o trženju in razvoju odnosov s kupci, saj odlično znanje prodajalcev in povezanost s kupci podjetju prinese želene uspehe. Menedžment visokotehnološkega podjetja se zaveda, da so dobri, usposobljeni in motivirani zaposleni ključ realizacije ambicioznih ciljev podjetja.
Keywords: internacionalizacija, strategije podjetja, vstopne metode, direktna prodaja, osebna prodaja, visokotehnološko podjetje, management prodaje
Published in DKUM: 08.07.2016; Views: 1408; Downloads: 142
Full text (1,57 MB)