| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
DELO NOVINARJA NA ŠPORTNEM PODROČJU
Mateja Dervarič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: S pomočjo odgovorov, pridobljenih od izbranih športnih novinarjev, smo podkrepili oziroma ovrgli naša predvidevanja o tem, katere so bistvene značilnosti športnega novinarja ter kakšne so razlike med njim in novinarjem z drugega področja. Novinar se mora v vsakem trenutku zavedati svojih dolžnosti, biti mora pravičen in odkrit do javnosti in do svojih virov informacij. Imeti mora občutek za pripravo kvalitetnega novinarskega proizvoda in hkrati upoštevati tudi pravila novinarskega Kodeksa. Izobrazba ima velik pomen, saj dokazuje, da se je novinar nekaj naučil in si torej pridobil določena znanja, ki jih potrebuje pri svojem delu. Analiza športnih poročil nam je dala odgovor na to, v kakšni meri novinarji uporabljajo pridobljena znanja in katerim športom posvečajo določeni mediji največ pozornosti.
Keywords: Novinarstvo, šport, športni novinar, novinarska etika, viri informacij, javnost, objektivnost
Published: 18.06.2009; Views: 11429; Downloads: 342
.pdf Full text (504,67 KB)

5.
INFORMACIJSKA PODPORA PRI OCENJEVANJU BONITETE KOMITENTA V BANKI
Petra Fišer, 2010, undergraduate thesis

Abstract: To diplomsko delo zajema več področij, ki se med seboj povezujejo. Osrednja tema je informacijski sistem, ki se nanaša na ugotavljanje bonitete komitenta. V prvem delu sem opredelila tveganja, ki nastanejo pri poslovanju banke in kako jih le-te obvladujejo. Ker obstaja več vrst tveganj sem se omejila na kreditno tveganje, ki sem ga podrobneje predstavila. Sporazum Basel II pa je bil odgovor na vedno večja tveganja. V drugem delu sem podrobneje predstavila pojem bonitetna ocena. Navedla sem kazalnike in podatke, ki so potrebni za izračun bonitetne ocene ter opredelila dejavnike bonitet podjetja. Opisala sem bonitetne razrede in vpliv Basla II na presojo bonitete podjetja. V tretjem delu sem predstavila informacijski sistem v banki X, ponudnika programske opreme Adacta d.o.o. ter informacijsko povezavo z zunanjimi viri informacij. V četrtem delu sem predstavila bonitetno dejavnost v Sloveniji. Ker je ta že zelo razširjena in ima veliko različnih virov informacij, sem se omejila le na nekatere. To so: spletni portali E-bonitete, IBON, GVIN.com; Bonitetna hiša I d.o.o. in institucija, ki je prav tako prisotna tudi kot spletni portal AJPES. V zadnjem petem delu sem podrobneje predstavila slovenski informacijski sistem bonitet (SISBON).
Keywords: Kreditno tveganje, Basel II, bonitetna ocena, informacijski sistem, Adacta d.o.o., zunanji viri informacij, e-bonitete, IBON, AJPES, GVIN.com, bonitetna hiša I d.o.o., SISBON.
Published: 16.08.2010; Views: 2589; Downloads: 413
.pdf Full text (4,26 MB)

6.
7.
ETIČNE DILEME V ŽIVLJENJSKO STILNIH REVIJAH
Katja Pavlič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Življenjsko stilne revije imajo pomemben vpliv na oblikovanje posameznikovega življenjskega stila, zato je pomembno, da upoštevajo etične norme. V diplomskem delu definiramo življenjsko stilne revije in življenjsko stilno novinarstvo ter se na kratko dotaknemo tudi razvoja in zgodovine tega področja. V nadaljevanju teoretsko opredelimo še novinarsko etiko in etične dileme, v ospredje pa postavljamo vprašanje, ali se etični dilemi prikritega oglaševanja in neustreznega navajanja virov informacij v življenjsko stilnih revijah pojavljata pogosteje kot v splošnih revijah. Na podlagi ustrezne teoretične podlage skozi lastno raziskavo ugotavljamo, da je pojavnost najbolj perečih etičnih dilem v specializiranih življenjsko stilnih revijah večja kot v splošnih revijah.
Keywords: življenjsko stilne revije, življenjsko stilno novinarstvo, oglaševanje, viri informacij, etika, etične dileme
Published: 31.03.2011; Views: 10837; Downloads: 270
.pdf Full text (2,48 MB)

8.
9.
VIRI INFORMACIJ V NOVINARSKEM DELU
Mateja Ferk, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je raziskati pogled javnosti na novinarsko delo, s poudarkom na virih informacij, ki oblikujejo novinarske prispevke. Eden izmed sestavnih elementov vsakega novinarskega prispevka so viri informacij, zato je potrebno izpostaviti njihovo pomembnost. Dejstvo namreč je, da le s kvalitetnimi viri informacij novinarji lahko oblikujejo kvaliteten prispevek. V diplomski nalogi smo največji poudarek namenili anonimnim virom, virom, ki so čustveno ali osebno vpleteni v zgodbo, in tistim, ki so po mnenju javnosti najbolj kredibilni. V času raziskovanja smo ugotovili, da se naslovniki ne zavedajo vpliva, ki ga imajo viri informacij na nastanek novinarskih del. Spoznali smo, da so za javnost najbolj kredibilni viri strokovnjaki z določenega področja, o katerem govori prispevek, ker po njihovem mnenju, posredujejo le preverljiva dejstva in zanesljive informacije. Na drugi strani so viri, ki so čustveno ali osebno vpleteni v zgodbo. Tem virom javnost ne zaupa, ker zaradi svojih emocij posredujejo subjektivne informacije. Prav tako javnost ne zaupa anonimnim virom, saj si naslovniki ne morejo ustvariti lastnega mnenja o osebi, ki podaja informacije. Tako nastajajo pomisleki, zakaj vir ostaja anonimen, le – to pa privedejo do nezaupanja v novinarjevo delo.
Keywords: novinarsko delo, množični mediji, viri informacij, kredibilni viri
Published: 14.10.2015; Views: 605; Downloads: 86
.pdf Full text (844,73 KB)

10.
Iskanje informacij po horizontalno porazdeljenih virih
Sandi Pohorec, Milan Zorman, 2009, original scientific article

Abstract: Uporaba spletnih iskalnikov je postala vsakodnevna stalnica. Pogosto so spletni iskalniki edini način iskanja informacij. Spletnim mestom, ki želijo svojim uporabnikom ponuditi napredne iskalne storitve, pogosto ne zadostuje uporaba storitev večjih iskalnikov (Google, Yahoo, Live Search). Razlogi za izgradnjo lastnih iskalnih storitev so predvsem v varnosti, želeni ravni poosebitve ter seveda v potrebi po prilagojenem ocenjevanju in razvrščanju rezultatov. Prispevek predstavi delovanje sodobnih iskalnikov in podrobneje opiše iskalno storitev, ki je bila razvita z vidika posameznega spletnega mesta. Iskalni zadetki se avtomatsko prilagajajo uporabniku in njegovim pravicam, ponujeno pa je tudi iskanje po sorodnih spletnih mestih ter strukturiranih in nestrukturiranih virih podatkov. Iskalna storitev ponuja prav tako poosebljanje iskalnih rezultatov glede na interesna področja uporabnika.
Keywords: spletni iskalniki, iskanje informacij, spletna mesta, iskalna storitev, iskalni indeksi, spletni pajki, porazdeljeni viri
Published: 10.07.2015; Views: 625; Downloads: 18
URL Link to full text

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica