| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvajanje digitalnega marketinga v start up podjetje starta d.o.o.
Tiana Krček, 2017, master's thesis

Abstract: Vsako podjetje se zaveda pomembnosti trženja in marketinga. V današnjem trendu razvoja interneta in načina razmišljanja uporabnikov ter medijev, ki jih uporabljajo v vsakdanjem življenju, podjetja vsak dan bolj ugotavljajo pomembnost svoje prisotnosti v digitalnih medijih. Tradicionalni marketing se več ne obese tako, kot se je prej. Treba je imeti nov pristop in se prilagajati trendu. Veliko podjetij je že popolnoma implementiralo digitalni marketing, določena so v postopku implementacije. V magistrski nalogi smo do podrobnosti predstavili razsežnosti digitalnega marketinga na splošno: vse, kar podjetje, neodvisno od svoje velikosti, načina poslovanja in izdelka, lahko naredi, da bi doseglo maksimalne rezultate na digitalnem trgu. V nadaljevanju magistrske naloge smo sledili postavljenim hipotezam in predvidevali, da se digitalni marketing razlikuje glede na tip podjetja, razvojno fazo, v kateri podjetje je, in velikost ter karakteristike izdelka in storitev, ki jo podjetje ponuja. Osredotočili smo se na specifičen, na trgu relativno nov tip poslovanja podjetja, start-up podjetje, ki ponuja specifično in trgu neznano storitev. Z raziskovanjem dostopne literature smo prišli do zelo inovativnega pristopa za uvajanje digitalnega marketinga, primernega prav za start-up podjetja, metodologije growth hacking. Predstavili smo vse njene faze, dejavnosti in taktike, ki jih podjetje lahko izvaja v cilju doseganja čim boljših rezultatov prodaje, ter primere dobre prakse. Da bi raziskavo še bolj ozko opredelili, smo izbrali start-up podjetje Starta d.o.o. Najprej smo predstavili specifičnosti start-up podjetij na splošno, potem pa delovanje podjetja Starta d.o.o. Na osnovi specifičnosti storitve, ki jo podjetje ponuja, in razvojne faze, v kateri podjetje trenutno je, ter stanja v podjetju smo skupaj s preostalo ekipo prišli do zaključka, da je metodologija growth hacking primerna. V zaključnem delu magistrske naloge smo predstavili, kako se metodologija growth hacking implementira v podjetje Starta d.o.o. Bistvenega pomena za magistrsko nalogo in za vse, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom in digitalnim marketingom za start-up podjetja, je predstavljanje prilagajanja implementacije digitalnega marketinga specifičnemu načinu poslovanja in specifičnemu izdelku na primeru podjetja Starta d.o.o. V magistrski nalogi so navedeni razlogi za uvajanje vsake posamezne faze in dejavnosti.
Keywords: digitalni marketing, growth hacking, start-up podjetja, razsežnosti digitalnega marketinga, uvajanje digitalnega marketinga, kanali prodaje, viralni promet
Published: 24.05.2017; Views: 1242; Downloads: 286
.pdf Full text (3,38 MB)

2.
UČINKI INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ V VIRALNEM MARKETINGU
Žiga Magjar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Naloga obravnava učinke informacijskih tehnologij v viralnem marketingu, predvsem skozi prizmo različnih tehnologij, ki so na voljo tako malim kot velikim podjetjem. V prvem delu diplomskega dela je narejen splošen popis vloge in pomena takšnega načina marketinških aktivnosti skozi zgodovino in vse do danes. Posebno pozornost smo posvetili glavnim tehnološkim platformam, ki danes služijo kot najbolj uporabljene za namen doseganja viralnosti marketinških sporočil. V nadaljevanju smo ocenili in predstavili zakonitosti dobre izvedbe viralnega projekta, katerega cilj je povečan tržni delež blagovne znamke. Nadaljevali smo z opisom procesov planiranja in izvedbe viralnih projektov skupaj s primerjavo, s čimer smo želeli zainteresiranim približati način vodenja projektov in pridobivanja elektronskih naslovov znotraj podjetja. S podatki, pridobljenimi iz izvedenih viralnih projektov, smo v nadaljevanju primerjali glavne kazalnike uspešnosti. Ugotovili smo, da je poleg visoke interaktivnosti, kjer mora tehnološka rešitev skupaj z vsebino kampanje že sama po sebi pospeševati viralni učinek širjenja/priporočanja, predvsem pomembna izbira medija, na katerem bomo ta viralni projekt izvedli. Raziskava rezultatov in študij literature kažeta na to, da če bomo v prihodnje želeli ostati v stiku z našimi kupci, moramo kampanje peljati predvsem na tistih platformah in medijih, kjer se največ zadržujejo, ter seveda na način, ki je njim najbližji.
Keywords: viralni marketing, generiranje stikov, spletni marketing, marketinška strategija, uporabne tehnologije, viralni projekt, viralna sporočila, internetne tehnologij
Published: 12.10.2016; Views: 500; Downloads: 45
.pdf Full text (5,71 MB)

3.
PROMOCIJSKI VIDEO
Špela Pavlič Kos, 2015, master's thesis

Abstract: Promocijski video želimo definirati kot učinkovito tržno orodje prihodnosti. Cilj je poudariti pomembnost vsebinske zgradbe promocijskega videa, ki mora v pripovedi zgodbe vsebovati elemente interesiranja, informiranja, spodbujanja in zabavanja. Hkrati želimo poiskati najučinkovitejši vizualno in slušno nalezljiv koncept, o katerem bodo ljudje prostovoljno govorili, ga delili in širili. V magistrski nalogi se bomo osredotočili na digitalno pripovedovanje zgodb, začenši z govoricami in sejanjem – ciljno distribucijo. Skozi viralni in video marketing bomo video preučili kot element tržnega komuniciranja, definirali promocijski in viralni video ter predstavili načine uporabe v praksi. Glavna prednost te naloge bodo viralni mehanizmi širjenja in deljenja, ki jih lahko reflektiramo v variacije vseh novih medijev. Za konec bomo analizirali najuspešnejše viralne promocijske videe, s pomočjo katerih bomo orisali svetovne trende, raziskali razvoj viralnega videa ter dokazali bistvenost vsebinskih temeljev.
Keywords: promocijski video, viralni video, digitalno pripovedovanje zgodb, viralni marketing, viralni mehanizmi širjenja
Published: 27.05.2015; Views: 1419; Downloads: 223
.pdf Full text (2,50 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica