| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Betonska montažna vinska klet »Repnik«
Gregor Ramšak, 2017, diploma project paper

Abstract: Projektna naloga je prikaz primera načrtovanja in gradnje vinske kleti »Repnik«. Izbrana zasnova vključuje kombiniran način gradnje: montažno betonsko gradnjo kletne etaže in klasično gradnjo mansardne etaže. Primerjava izvedbe klasične betonske in montažne betonske izvedbe kletne etaže je zaradi ekonomskih razlogov in časovne primerjave doprinesla odločitev za montažno betonsko gradnjo kletne etaže. Predstavljena je proizvodnja montažnih betonskih elementov v podjetju Kammel v Avstriji, transport elementov in njihova vgradnja. Natančno načrtovanje in organizacija vseh faz od projektiranja do gradnje sta ključna za kakovostno in ekonomsko upravičeno gradnjo.
Keywords: arhitektura, vinska klet, montažna betonska gradnja, armiran beton
Published in DKUM: 22.06.2017; Views: 4731; Downloads: 465
.pdf Full text (8,48 MB)

2.
Zadovoljstvo odjemalcev z blagovno znamko Quercus
Ivan Kramer, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljen odjemalec je pravi smerokaz uspeha jutrišnjega dne, saj bo s ponovnimi nakupi omogočal uspešnost prihodnjega poslovanja podjetja. Zelo pomembno je dejstvo, da bo takšen odjemalec tudi odličen promotor in pospeševalec prodaje izdelkov. Odjemalec, ki čuti visoko stopnjo zadovoljstva, je tudi zavedaje ali nezavedaje zvest. Ob poznavanju trga, ki je preplavljen z močno konkurenco, je odjemalec v situaciji, ko je lahko občutljiv na posamezne negativne nihaje, ki bi jih podjetje napravilo v enem od segmentov, ki mu največ pomenijo. Odjemalec ima natančen vpogled v cene primerljivih izdelkov pri konkurenčnih blagovnih znamkah. Vinska klet »Goriška Brda« v svojem asortimanu ponuja več vrhunskih blagovnih znamk, največje prodajne rezultate pa dosega z blagovno znamko Quercus, ki je predmet proučevanja diplomske naloge. Z raziskavo smo ugotovili, da so anketiranci najbolj zadovoljni s širino in kakovostjo asortimana blagovne znamke Quercus. Pri anketiranih je bilo največje zadovoljstvo zaznati s sorto Muškat – Verduc. Med razlogi za nakup vin ostalih blagovnih znamk se najpogosteje pojavljata vpliv prijateljev in cene. V primeru nezadovoljstva z izbranim vinom, anketiranci tega vina ne bi več kupovali in bi o tem seznanili tudi svoje prijatelje.
Keywords: odjemalec, zadovoljstvo, zvestoba odjemalcev, blagovna znamka Quercus, vinska klet »Goriška Brda«.
Published in DKUM: 03.08.2016; Views: 1970; Downloads: 100
.pdf Full text (833,26 KB)

3.
UPORABA METOD MREŽNEGA PLANIRANJA ZA PRIMER OBNOVE VINSKE KLETI
Franc Frenki Kolmanič, 2016, master's thesis/paper

Abstract: V magistrski nalogi sta bili uporabljeni dve metodi mrežnega planiranja, CPM (Critical Path Method) in PERT metoda (Program Evaluation and Review Technique). Na podlagi uporabe omenjenih metod je bil cilj definirati časovno zaporedje dejavnosti oziroma aktivnosti ter nazorno prikazati medsebojne povezave med njimi. Oceniti je bilo potrebno tudi čas, ki je potreben za izvedbo celotnega projekta ter posameznih dejavnosti pri primeru obnove vinske kleti. Pri oceni CPM metode je najzgodnejši rok enak najpoznejšemu roku, v analiziranem primeru je to 177 dni. Ocena na osnovi PERT metode kaže, da je pričakovani čas izvedbe projekta 116,62 dni. Optimistični čas izvedbe projekta 39 dni, pesimistični čas 188 dni in najverjetnejši čas izvedbe celotnega projekta je 118,18 dni. Na podlagi ocenjenih parametrov lahko pričakujemo z 68% verjetnostjo, da bo dejanski čas izvedbe projekta med 93,17 in 143,01 dni in z 95% verjetnostjo med 68,32 in 167,84 dni. Primer je bil grafično prikazan tudi s pomočjo gantograma.
Keywords: mrežno planiranje, CPM metoda, PERT metoda, gantogram, vinska klet
Published in DKUM: 24.06.2016; Views: 2347; Downloads: 318
.pdf Full text (1,21 MB)

4.
VINARSKI KULTURNI CENTER
Daniela Bajc, 2016, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo predstavlja zasnovo Vinarskega kulturnega centra v Mariboru, ki bi s svojim programom obudil staro vinsko klet v mestu in kulturno zavest ljudi na področju vinarstva. Leta 1847 se je z ustanovitvijo Vinaga v samem mestnem središču Maribora začela tradicija vinogradništva in vinarstva. Na Trgu svobode se je zgradila vinska klet, danes ena izmed največjih klasičnih tunelskih vinskih kleti v Srednji Evropi. Trenutno klet popolnoma neizkoriščena stoji sredi mesta in zgolj opominja na to, kar je včasih bila. Zato zasnova centra temelji na združevanju obstoječega objekta oziroma kleti Vinag z novogradnjo na neizkoriščenem predelu mesta. Z umestitvijo novega vinarsko-kulturnega centra v mesto Maribor se definira in uredi del mestnega kareja z ulico, ki vodi pogled k mestnemu griču Piramida, zasajenemu z vinsko trto, iz katere bi se pridelovalo mestno vino. Vinarski kulturni center bi z vnosom bogate programske zasnove, ki združuje pridelovalno, izobraževalno in turistično dejavnost, povečal kvaliteto mesta, povzdignil kulturo, aktivnost in razvoj na tem področju ter s tem pripomogel k dobri mednarodni predstavitvi in rasti Podravske regije.
Keywords: Maribor, Vinarski kulturni center, vinska klet, Vinag
Published in DKUM: 07.04.2016; Views: 2032; Downloads: 205
.pdf Full text (67,25 MB)

5.
ANALIZA INVESTICIJE V OBNOVO VINSKE KLETI – ŠTUDIJA PRIMERA
Franc Frenki Kolmanič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Na vinogradniški in vinarski kmetiji Kolmanič smo se odločili obnoviti kletno opremo. Za vso to opremo bomo porabili določena sredstva. Za lažjo odločitev o smotrnosti investicije smo razvili model analize investicije v obnovo kleti. Ocenjeni so bili naslednji parametri: višina investicije, neto sedanja vrednost (NSV), interna stopnja donosa (ISD) in letni denarni tok (LDT). Višina investicije znaša 58.660 €. V investiciji je zajeto: drozgalnik 2.000 kg/h, pnevmatska stiskalnica z vgrajenim kompresorjem PSB2 (volumen 1.400 l), ploščni filter 40x40 (15 ploščni), polavtomatska polnilnica za vino (800 l/h), pretočna črpalka (3.000-5000 l/h), vinifikatorji z pnevmatskim cilindrom ( 4x 5.000 l in 3x 2.000 l), žveplar, etikirni stroj, zapiralec kromski, zapiralec plute. Neto sedanja vrednost pri 7 % diskontni obrestni meri znaša 36.185,33 €. Interna stopnja donosa znaša 14,19 %. Letni denarni tok znaša 8.953 €. Analiza je izvedena za 20 let. Ugotovili smo, da bi se nam investicija povrnila v 10 letih.
Keywords: investicija, vinska klet, pridelava, neto sedanja vrednost, vinogradništvo in vinarstvo
Published in DKUM: 01.07.2013; Views: 2661; Downloads: 246
.pdf Full text (741,25 KB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica