1. Betonska montažna vinska klet »Repnik«Gregor Ramšak, 2017, diploma project paper Abstract: Projektna naloga je prikaz primera načrtovanja in gradnje vinske kleti »Repnik«. Izbrana zasnova vključuje kombiniran način gradnje: montažno betonsko gradnjo kletne etaže in klasično gradnjo mansardne etaže. Primerjava izvedbe klasične betonske in montažne betonske izvedbe kletne etaže je zaradi ekonomskih razlogov in časovne primerjave doprinesla odločitev za montažno betonsko gradnjo kletne etaže. Predstavljena je proizvodnja montažnih betonskih elementov v podjetju Kammel v Avstriji, transport elementov in njihova vgradnja. Natančno načrtovanje in organizacija vseh faz od projektiranja do gradnje sta ključna za kakovostno in ekonomsko upravičeno gradnjo. Keywords: arhitektura, vinska klet, montažna betonska gradnja, armiran beton Published in DKUM: 22.06.2017; Views: 4731; Downloads: 465 Full text (8,48 MB) |
2. Zadovoljstvo odjemalcev z blagovno znamko QuercusIvan Kramer, 2016, undergraduate thesis Abstract: Zadovoljen odjemalec je pravi smerokaz uspeha jutrišnjega dne, saj bo s ponovnimi nakupi omogočal uspešnost prihodnjega poslovanja podjetja. Zelo pomembno je dejstvo, da bo takšen odjemalec tudi odličen promotor in pospeševalec prodaje izdelkov. Odjemalec, ki čuti visoko stopnjo zadovoljstva, je tudi zavedaje ali nezavedaje zvest. Ob poznavanju trga, ki je preplavljen z močno konkurenco, je odjemalec v situaciji, ko je lahko občutljiv na posamezne negativne nihaje, ki bi jih podjetje napravilo v enem od segmentov, ki mu največ pomenijo. Odjemalec ima natančen vpogled v cene primerljivih izdelkov pri konkurenčnih blagovnih znamkah.
Vinska klet »Goriška Brda« v svojem asortimanu ponuja več vrhunskih blagovnih znamk, največje prodajne rezultate pa dosega z blagovno znamko Quercus, ki je predmet proučevanja diplomske naloge. Z raziskavo smo ugotovili, da so anketiranci najbolj zadovoljni s širino in kakovostjo asortimana blagovne znamke Quercus. Pri anketiranih je bilo največje zadovoljstvo zaznati s sorto Muškat – Verduc. Med razlogi za nakup vin ostalih blagovnih znamk se najpogosteje pojavljata vpliv prijateljev in cene. V primeru nezadovoljstva z izbranim vinom, anketiranci tega vina ne bi več kupovali in bi o tem seznanili tudi svoje prijatelje. Keywords: odjemalec, zadovoljstvo, zvestoba odjemalcev, blagovna znamka Quercus, vinska klet »Goriška Brda«. Published in DKUM: 03.08.2016; Views: 1970; Downloads: 100 Full text (833,26 KB) |
3. UPORABA METOD MREŽNEGA PLANIRANJA ZA PRIMER OBNOVE VINSKE KLETIFranc Frenki Kolmanič, 2016, master's thesis/paper Abstract: V magistrski nalogi sta bili uporabljeni dve metodi mrežnega planiranja, CPM (Critical Path Method) in PERT metoda (Program Evaluation and Review Technique). Na podlagi uporabe omenjenih metod je bil cilj definirati časovno zaporedje dejavnosti oziroma aktivnosti ter nazorno prikazati medsebojne povezave med njimi. Oceniti je bilo potrebno tudi čas, ki je potreben za izvedbo celotnega projekta ter posameznih dejavnosti pri primeru obnove vinske kleti. Pri oceni CPM metode je najzgodnejši rok enak najpoznejšemu roku, v analiziranem primeru je to 177 dni. Ocena na osnovi PERT metode kaže, da je pričakovani čas izvedbe projekta 116,62 dni. Optimistični čas izvedbe projekta 39 dni, pesimistični čas 188 dni in najverjetnejši čas izvedbe celotnega projekta je 118,18 dni. Na podlagi ocenjenih parametrov lahko pričakujemo z 68% verjetnostjo, da bo dejanski čas izvedbe projekta med 93,17 in 143,01 dni in z 95% verjetnostjo med 68,32 in 167,84 dni. Primer je bil grafično prikazan tudi s pomočjo gantograma. Keywords: mrežno planiranje, CPM metoda, PERT metoda, gantogram, vinska klet Published in DKUM: 24.06.2016; Views: 2347; Downloads: 318 Full text (1,21 MB) |
4. VINARSKI KULTURNI CENTERDaniela Bajc, 2016, master's thesis Abstract: Magistrsko delo predstavlja zasnovo Vinarskega kulturnega centra v Mariboru, ki bi s svojim programom obudil staro vinsko klet v mestu in kulturno zavest ljudi na področju vinarstva. Leta 1847 se je z ustanovitvijo Vinaga v samem mestnem središču Maribora začela tradicija vinogradništva in vinarstva. Na Trgu svobode se je zgradila vinska klet, danes ena izmed največjih klasičnih tunelskih vinskih kleti v Srednji Evropi. Trenutno klet popolnoma neizkoriščena stoji sredi mesta in zgolj opominja na to, kar je včasih bila. Zato zasnova centra temelji na združevanju obstoječega objekta oziroma kleti Vinag z novogradnjo na neizkoriščenem predelu mesta. Z umestitvijo novega vinarsko-kulturnega centra v mesto Maribor se definira in uredi del mestnega kareja z ulico, ki vodi pogled k mestnemu griču Piramida, zasajenemu z vinsko trto, iz katere bi se pridelovalo mestno vino. Vinarski kulturni center bi z vnosom bogate programske zasnove, ki združuje pridelovalno, izobraževalno in turistično dejavnost, povečal kvaliteto mesta, povzdignil kulturo, aktivnost in razvoj na tem področju ter s tem pripomogel k dobri mednarodni predstavitvi in rasti Podravske regije. Keywords: Maribor, Vinarski kulturni center, vinska klet, Vinag Published in DKUM: 07.04.2016; Views: 2032; Downloads: 205 Full text (67,25 MB) |
5. ANALIZA INVESTICIJE V OBNOVO VINSKE KLETI – ŠTUDIJA PRIMERAFranc Frenki Kolmanič, 2013, undergraduate thesis Abstract: Na vinogradniški in vinarski kmetiji Kolmanič smo se odločili obnoviti kletno opremo. Za vso to opremo bomo porabili določena sredstva. Za lažjo odločitev o smotrnosti investicije smo razvili model analize investicije v obnovo kleti. Ocenjeni so bili naslednji parametri: višina investicije, neto sedanja vrednost (NSV), interna stopnja donosa (ISD) in letni denarni tok (LDT). Višina investicije znaša 58.660 €. V investiciji je zajeto: drozgalnik 2.000 kg/h, pnevmatska stiskalnica z vgrajenim kompresorjem PSB2 (volumen 1.400 l), ploščni filter 40x40 (15 ploščni), polavtomatska polnilnica za vino (800 l/h), pretočna črpalka (3.000-5000 l/h), vinifikatorji z pnevmatskim cilindrom ( 4x 5.000 l in 3x 2.000 l), žveplar, etikirni stroj, zapiralec kromski, zapiralec plute. Neto sedanja vrednost pri 7 % diskontni obrestni meri znaša 36.185,33 €. Interna stopnja donosa znaša 14,19 %. Letni denarni tok znaša 8.953 €. Analiza je izvedena za 20 let. Ugotovili smo, da bi se nam investicija povrnila v 10 letih. Keywords: investicija, vinska klet, pridelava, neto sedanja vrednost, vinogradništvo in vinarstvo Published in DKUM: 01.07.2013; Views: 2661; Downloads: 246 Full text (741,25 KB) |