| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IZDELAVA IN PRIMERJAVA PROGRAMA ZA RISANJE Z UPORABO HTML5 CANVAS IN SVG
Matej Kotnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo si najprej ogledali, kako je nastal jezik HTML5. Nato smo opisali novosti, ki jih ta standard prinaša. Primerjali smo tehnologijo HTML5 z ostalimi podobnimi tehnologijami, ki so že obstajale pred njo, kot sta Flash in Silverlight, ter dognali, da je tehnologija HTML5 v marsikaterem pogledu boljša od preteklih tehnologij. Posebej smo se osredotočili na element HTML5 Canvas. Opisali smo primerjavo med vektorsko in rastrsko grafiko ter tako predstavili standard SVG, ki je izšel iz standarda HTML. Posebej smo primerjali tehnologiji HTML5 Canvas in SVG ter njuna načina izrisa grafike. V zaključku smo vse novosti in primerjave zajeli v dve enostranski spletni aplikaciji, s katerima je mogoče izrisovati različne like na zaslon, ter z njima praktično primerjali obe tehnologiji. Z meritvami smo dognali, da je tehnologija HTML5 Canvas bolj odzivna pri izrisu velikega števila elementov na zaslon. Ob primerjavi enostavnosti razvoja pri realni uporabi aplikacije pa smo ugotovili, da je za našo implementacijo bolj primerna tehnologija SVG.
Keywords: HTML5, canvas, SVG, vektorska grafika, rastrska grafika
Published: 26.09.2016; Views: 882; Downloads: 71
.pdf Full text (2,31 MB)

2.
VEKTORIZACIJA RASTRSKE SLIKE
Erik Kavaš, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se najprej seznanili z že obstoječimi programi za vektorizacijo rastrske slike in si ogledali njihove funkcionalnosti, delovanja ter jih primerjali med seboj. Preučili smo enega od algoritmov in se seznanili z aplikacijami za vektorizacijo. Na podlagi ugotovitev smo zasnovali svojo aplikacijo za prepoznavanje znakov in vektorizacijo rastrske slike.
Keywords: vektorizacija, rastrska slika, vektorska grafika, Potrace
Published: 06.03.2015; Views: 1282; Downloads: 194
.pdf Full text (3,51 MB)

3.
UPORABA VEKTORSKIH SLIK PRI IZDELAVI MOBILNE APLIKACIJE
Andrej Ostrožnik, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se ukvarjali z uporabo vektorskih slik pri izdelavi mobilne aplikacije za operacijski sistem Android. V ta namen smo izdelali enostavno aplikacijo Pobarvanka za otroke. V nalogi smo na kratko predstavili platformo Android, osnovne lastnosti aplikacij ter vektorske grafike, opisali pa smo tudi razvoj naše aplikacije in rezultate testiranja. V zaključku smo podali ugotovitve, ki smo jih spoznali skozi implementacijo aplikacije.
Keywords: Android, vektorska grafika, pobarvanka, aplikacija
Published: 16.12.2014; Views: 955; Downloads: 81
.pdf Full text (1,96 MB)

4.
RAČUNALNIŠKA GRAFIKA V TEHNOLOGIJI SILVERLIGHT
Uroš Pudgar, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili tehnologijo Silverlight (verzija 3) ter njene poglavitne lastnosti. Obravnavali bomo opisni jezik XAML, ki zagotavlja izgradnjo bogatega uporabniškega vmesnika in hkrati predstavlja most med oblikovalskim delom in programsko logiko aplikacij, izdelanih v Silverlightu. Po osnovni predstavitvi tehnologije se bomo osredotočili na jedro diplomske naloge, tj. na računalniško grafiko v Silverlightu. Predstavilli bomo vektorsko in rastrsko (ali bitno) grafiko, obdelali grafične principe in elemente ter opisali, kako Silverlight izriše vsebino XAML-a na zaslon. Pri tem se bomo srečali z raznimi metodami, ki se skrivajo v ozadju tehnologije in se spopadajo z optimizacijskimi in problemi alias ter rešitvami med upodabljanjem scene. Obdelali bomo 2D transformacije in simuliranje izgleda 3D transformacij s pomočjo planarne projekcije. Opisali bomo vgrajene učinke senčenja pikslov, kot sta zameglitev in metanje sence, ter prikazali kako s pomočjo jezika HLSL izdelati in v Silverlight integrirati lasten učinek senčenja pikslov. Predstavili bomo časovno zasnovano animacijo v Silverlightu, ki omogoča objektom, da spreminjajo svoje lastnosti skozi čas, ter različne funkcije za umirjanje ali ustavljanje animacije na čimbolj realističen način.
Keywords: Silverlight, vektorska grafika, bitna grafika, rasterizacija, alias, antialias, XAML, grafični elementi, transformacije, senčenje pikslov, animacija, umirjanje animacije
Published: 01.09.2010; Views: 2074; Downloads: 171
.pdf Full text (4,13 MB)

5.
Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica