| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 18
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
ELEKTRONSKI UČBENIK O CELOSTNI GRAFIČNI PODOBI
Maja Kuhar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Svet brez računalnika v današnjem času skoraj ne obstaja več. Prav tako se je z napredkom elektronske tehnologije spremenil tudi učni sistem. Namesto učnih gradiv v fizični obliki se vedno bolj uveljavljajo elektronska učna gradiva. V diplomskem delu želimo predstaviti izdelavo elektronskega učbenika na temo celostne grafične podobe. Ta bo namenjen vsem, ki svoje lastne ideje razvijajo v projekte ali podjetja, oziroma že obstoječim podjetjem, ki jim celostna grafična podoba ne prinaša želenih rezultatov in je zato potrebna sprememba. Namenjen bo tudi izvajalcem, torej grafičnim oblikovalcem, oglaševalskim agencijam in vsem sodelujočim pri izvedbi.
Keywords: E-izobraževanje, Elektronski učbenik, Večpredstavnost, Xerte Online Toolkits, Celostna grafična podoba »CGP«
Published in DKUM: 25.01.2017; Views: 2106; Downloads: 146
.pdf Full text (2,29 MB)

2.
DOPOLNITEV ORODJA ZA PODPORO IZOBRAŽEVANJU NA DALJAVO S FUNKCIONALNOSTMI SPLETA 3.0
Matjaž Črnko, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Aktualni sistemi za podporo izobraževanju na daljavo večinoma temeljijo na predstavitvi učnih gradiv z besedilom in večpredstavnimi vsebinami, povezanimi v učne enote. Izkazalo se je, da se mora uporabnik prebiti skozi množico takšnih učnih enot, da si lahko pridobi določene kompetence, potrebne za rešitev določenega problema. To slabost lahko odpravimo s tehnologijami Spleta 3.0, kjer lahko s pomočjo pomenskega označevanja učnih enot uporabniku ponudimo adaptivne vsebine glede na njegovo predznanje, sposobnosti in interese. Diplomsko delo obravnava uporabo funkcionalnosti Spleta 3.0 v obstoječih sistemih za podporo izobraževanju na daljavo in podporo predstavitve večpredstavnih vsebin za naglušne in slabovidne. Cilj diplomske naloge je implementacija celovite rešitve za pripravo učnih gradiv s tehnologijami Spleta 3.0 in pomensko iskanje po le-teh.
Keywords: Splet 3.0, HTML5, pomenski splet, RDF, OWL, večpredstavnost, webvtt, sistem za podporo izobraževanju na daljavo
Published in DKUM: 18.12.2014; Views: 1437; Downloads: 134
.pdf Full text (4,09 MB)

3.
ELEKTRONSKI PRIROČNIK ZA ODBOJKO
Iztok Romšak, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Računalnik je danes nepogrešljiv pripomoček. Ima ga skoraj vsako gospodinjstvo, saj si z njim olajšamo delo ali popestrimo prosti čas. Dalo nam je misliti zakaj ne bi združili prijetno s koristnim, kjer bi se preko računalnika lahko naučili nekaj stvari o odbojki. V diplomski nalogi smo s pomočjo ustreznih programov izoblikovali elektronski učbenik za odbojko. Z učbenikom smo predstavili v prvem poglavju zgodovino odbojke, kjer smo opisali kdo je izumitelj in kako je napredoval njen razvoj skozi čas ter v drugem poglavju elemente in podrobnosti odbojke, kjer smo predstavili osnovne udarce odbojke. S pomočjo zaslonskih slik bomo opisali kako je naš učbenik nastajal v obeh programih za izdelovanje e – učbenikov. Na koncu bomo naredili primerjavo med programoma in dodali anketo s pripadajočo analizo.
Keywords: Večpredstavnost, Avtorska orodja, CourseLab, Xerte online toolkits
Published in DKUM: 15.07.2013; Views: 1965; Downloads: 171
.pdf Full text (3,97 MB)

4.
VKLJUČITEV VEČPREDSTAVNOSTNIH VSEBIN V APLIKACIJE ZA MOBILNE NAPRAVE
Robi Cavnik, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu predstavljamo večpredstavnost in pametne telefone, ter zmogljivost pametnih telefonov. Predvsem se posvečamo primerjavi treh pomembnejših mobilnih platform glede podpore za zajemanje in prikaz večpredstavnostnih vsebin. Platforme primerjamo glede preprostosti implementacij, pomoči na spletu in samih orodij, potrebnih za razvoj. Mislim, da od treh primerjanih platform najbolj izstopa Android platforma. Diplomsko nalogo zato zaključimo z implementacijo aplikacije “Kamera”, ki omogoča zajemanje in prikaz večpredstavnostnih vsebin ravno na platformi Android.
Keywords: večpredstavnost, video, fotografije, avdio, Android, Windows Phone, iOS, pametni telefon, platforma
Published in DKUM: 20.12.2012; Views: 1750; Downloads: 158
.pdf Full text (3,64 MB)

5.
6.
MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV PODJETJA GRAVERSTVO ZUPAN
Damjan Zupan, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Uporaba informacijske tehnologije je v našem vsakdanu pri delu kot tudi v zasebnem življenju vedno večja. S pomočjo elektronskih gradiv, kot so predstavitve na spletu, prispevamo k prepoznavnosti podjetja in s tem k hitrejšemu razvoju. Namen diplomske naloge je bil izdelati predstavitev podjetja in njegovih dejavnosti. Predstavitev je izdelana z avtorskim orodjem Courselab.
Keywords: Večpredstavnost, Predstavitev, Avtorsko orodje, Courselab, CorelDraw
Published in DKUM: 20.04.2011; Views: 2297; Downloads: 225
.pdf Full text (1,78 MB)

7.
ANIMACIJE IZBRANIH POGLAVIJ IZ ELEKTRONIKE NA SPLETNIH STRANEH
Uroš Kašca, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava izdelavo spletne strani z avtorskim orodjem Macromedia Flash za lažje razumevanje snovi iz izbranih poglavij iz elektronike. Podrobneje so predstavljeni koraki izdelave spletne strani ter animacij. Uporaba animacij omogoča sprotno nastavljanje parametrov ter spreminjanje njihovih vrednosti ali lastnosti kar predstavlja lažje razumevanje izbranega dela poglavja. Rezultat diplomske naloge je spletna stran, narejena za objavo na svetovnem spletu.
Keywords: macromedia flash, večpredstavnost, animacija, učilo, osnove elektronike, polprevodniki
Published in DKUM: 21.10.2009; Views: 2061; Downloads: 157
.pdf Full text (1,16 MB)

8.
IZDELAVA E-UČNIH GRADIV ZA PREDMET ANGLEŠČINE V OSNOVNI ŠOLI
Peter Škarja, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija prodira na vsa področja človekovega življenja. S pomočjo uporabe računalnika in različnih e-gradiv v procesu izobraževanja, postane pouk bolj zanimiv, saj so učenci bolj motivirani za delo. E-izobraževanje postaja vedno bolj uveljavljen način pridobivanja novega znanja. Z odprtokodnimi avtorskimi orodji kot je npr. CourseLab, smo dobili odlične programe za izdelavo e-gradiv, ki jih z veseljem uporabljajo izvajalci e-izobraževanj in tudi drugi. S pomočjo diplomske naloge sem skušal odgovoriti na vprašanje, ali bodo e-gradiva pri pouku angleščine pripomogla k boljši motivaciji učencev. E-učbenik, ki bi pokrival celotno učno snov posameznega predmeta, bi popestril pouk in učenci bi sprotno preverjali svoje znanje pri osvajanju nove snovi. V današnjem času z razvojem informacijske-komunikacijske tehnologije, bi moral vsak učenec imeti izbiro med klasičnim načinom učenja in učenjem s pomočjo sodobne tehnologije, saj učenje z e-učbenikom ne zahteva posebnih znanj.
Keywords: Večpredstavnost, E-izobraževanje, Avtorska orodja, CourseLab, SCORM/AICC
Published in DKUM: 25.09.2009; Views: 2655; Downloads: 385
.pdf Full text (4,66 MB)

9.
ELEKTRONSKI UČBENIK O VPLIVIH TELEVIZIJE NA JAVNOST IN POTROŠNIKE
Gordan Kljajić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Kljub temu da se vedno večji razvoj tehnologije občuti na vseh področjih življenja, se zdi, da izobraževanje zaostaja za ostalimi področji. Računalniki so se razvili do te mere, da jih lahko uporabljamo za prenos videa, slik, besedila in zvoka. Zato bomo v diplomskem delu pregledali načine uporabe e-izobraževanja, ki povezuje računalnik in klasično izobraževanje, s čimer bi uporabnikom omogočili kvalitetnejši, hitrejši in bolj samostojen način izobraževanja.
Keywords: izobraževanje na daljavo, večpredstavnost, vplivi televizije, elektronski učbenik
Published in DKUM: 24.09.2009; Views: 2136; Downloads: 218
.pdf Full text (4,96 MB)

10.
Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica