1. ELEKTRONSKI UČBENIK O CELOSTNI GRAFIČNI PODOBIMaja Kuhar, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: Svet brez računalnika v današnjem času skoraj ne obstaja več. Prav tako se je z napredkom elektronske tehnologije spremenil tudi učni sistem. Namesto učnih gradiv v fizični obliki se vedno bolj uveljavljajo elektronska učna gradiva.
V diplomskem delu želimo predstaviti izdelavo elektronskega učbenika na temo celostne grafične podobe. Ta bo namenjen vsem, ki svoje lastne ideje razvijajo v projekte ali podjetja, oziroma že obstoječim podjetjem, ki jim celostna grafična podoba ne prinaša želenih rezultatov in je zato potrebna sprememba. Namenjen bo tudi izvajalcem, torej grafičnim oblikovalcem, oglaševalskim agencijam in vsem sodelujočim pri izvedbi. Keywords: E-izobraževanje, Elektronski učbenik, Večpredstavnost, Xerte Online Toolkits, Celostna grafična podoba »CGP« Published in DKUM: 25.01.2017; Views: 2106; Downloads: 146 Full text (2,29 MB) |
2. DOPOLNITEV ORODJA ZA PODPORO IZOBRAŽEVANJU NA DALJAVO S FUNKCIONALNOSTMI SPLETA 3.0Matjaž Črnko, 2014, undergraduate thesis Abstract: Aktualni sistemi za podporo izobraževanju na daljavo večinoma temeljijo na predstavitvi učnih gradiv z besedilom in večpredstavnimi vsebinami, povezanimi v učne enote. Izkazalo se je, da se mora uporabnik prebiti skozi množico takšnih učnih enot, da si lahko pridobi določene kompetence, potrebne za rešitev določenega problema. To slabost lahko odpravimo s tehnologijami Spleta 3.0, kjer lahko s pomočjo pomenskega označevanja učnih enot uporabniku ponudimo adaptivne vsebine glede na njegovo predznanje, sposobnosti in interese.
Diplomsko delo obravnava uporabo funkcionalnosti Spleta 3.0 v obstoječih sistemih za podporo izobraževanju na daljavo in podporo predstavitve večpredstavnih vsebin za naglušne in slabovidne. Cilj diplomske naloge je implementacija celovite rešitve za pripravo učnih gradiv s tehnologijami Spleta 3.0 in pomensko iskanje po le-teh. Keywords: Splet 3.0, HTML5, pomenski splet, RDF, OWL, večpredstavnost, webvtt, sistem za podporo izobraževanju na daljavo Published in DKUM: 18.12.2014; Views: 1437; Downloads: 134 Full text (4,09 MB) |
3. ELEKTRONSKI PRIROČNIK ZA ODBOJKOIztok Romšak, 2013, undergraduate thesis Abstract: Računalnik je danes nepogrešljiv pripomoček. Ima ga skoraj vsako gospodinjstvo, saj si z njim olajšamo delo ali popestrimo prosti čas. Dalo nam je misliti zakaj ne bi združili prijetno s koristnim, kjer bi se preko računalnika lahko naučili nekaj stvari o odbojki. V diplomski nalogi smo s pomočjo ustreznih programov izoblikovali elektronski učbenik za odbojko. Z učbenikom smo predstavili v prvem poglavju zgodovino odbojke, kjer smo opisali kdo je izumitelj in kako je napredoval njen razvoj skozi čas ter v drugem poglavju elemente in podrobnosti odbojke, kjer smo predstavili osnovne udarce odbojke. S pomočjo zaslonskih slik bomo opisali kako je naš učbenik nastajal v obeh programih za izdelovanje e – učbenikov. Na koncu bomo naredili primerjavo med programoma in dodali anketo s pripadajočo analizo. Keywords: Večpredstavnost, Avtorska orodja, CourseLab, Xerte online toolkits Published in DKUM: 15.07.2013; Views: 1965; Downloads: 171 Full text (3,97 MB) |
4. VKLJUČITEV VEČPREDSTAVNOSTNIH VSEBIN V APLIKACIJE ZA MOBILNE NAPRAVERobi Cavnik, 2012, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu predstavljamo večpredstavnost in pametne telefone, ter zmogljivost pametnih telefonov. Predvsem se posvečamo primerjavi treh pomembnejših mobilnih platform glede podpore za zajemanje in prikaz večpredstavnostnih vsebin. Platforme primerjamo glede preprostosti implementacij, pomoči na spletu in samih orodij, potrebnih za razvoj. Mislim, da od treh primerjanih platform najbolj izstopa Android platforma.
Diplomsko nalogo zato zaključimo z implementacijo aplikacije “Kamera”, ki omogoča zajemanje in prikaz večpredstavnostnih vsebin ravno na platformi Android. Keywords: večpredstavnost, video, fotografije, avdio, Android, Windows Phone, iOS, pametni telefon, platforma Published in DKUM: 20.12.2012; Views: 1750; Downloads: 158 Full text (3,64 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. IZDELAVA E-UČNIH GRADIV ZA PREDMET ANGLEŠČINE V OSNOVNI ŠOLIPeter Škarja, 2009, undergraduate thesis Abstract: Sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija prodira na vsa podroÄja Älovekovega življenja. S pomoÄjo uporabe raÄunalnika in razliÄnih e-gradiv v procesu izobraževanja, postane pouk bolj zanimiv, saj so uÄenci bolj motivirani za delo. E-izobraževanje postaja vedno bolj uveljavljen naÄin pridobivanja novega znanja. Z odprtokodnimi avtorskimi orodji kot je npr. CourseLab, smo dobili odliÄne programe za izdelavo e-gradiv, ki jih z veseljem uporabljajo izvajalci e-izobraževanj in tudi drugi.
S pomoÄjo diplomske naloge sem skuÅ¡al odgovoriti na vpraÅ¡anje, ali bodo e-gradiva pri pouku angleÅ¡Äine pripomogla k boljÅ¡i motivaciji uÄencev. E-uÄbenik, ki bi pokrival celotno uÄno snov posameznega predmeta, bi popestril pouk in uÄenci bi sprotno preverjali svoje znanje pri osvajanju nove snovi.
V danaÅ¡njem Äasu z razvojem informacijske-komunikacijske tehnologije, bi moral vsak uÄenec imeti izbiro med klasiÄnim naÄinom uÄenja in uÄenjem s pomoÄjo sodobne tehnologije, saj uÄenje z e-uÄbenikom ne zahteva posebnih znanj.
Keywords: Večpredstavnost, E-izobraževanje, Avtorska orodja, CourseLab, SCORM/AICC Published in DKUM: 25.09.2009; Views: 2655; Downloads: 385 Full text (4,66 MB) |
9. ELEKTRONSKI UČBENIK O VPLIVIH TELEVIZIJE NA JAVNOST IN POTROŠNIKEGordan Kljajić, 2009, undergraduate thesis Abstract: Kljub temu da se vedno večji razvoj tehnologije občuti na vseh področjih življenja, se zdi, da izobraževanje zaostaja za ostalimi področji. Računalniki so se razvili do te mere, da jih lahko uporabljamo za prenos videa, slik, besedila in zvoka. Zato bomo v diplomskem delu pregledali načine uporabe e-izobraževanja, ki povezuje računalnik in klasično izobraževanje, s čimer bi uporabnikom omogočili kvalitetnejši, hitrejši in bolj samostojen način izobraževanja. Keywords: izobraževanje na daljavo, večpredstavnost, vplivi televizije, elektronski učbenik Published in DKUM: 24.09.2009; Views: 2136; Downloads: 218 Full text (4,96 MB) |
10. |