| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NAPOVEDOVANJE SPREJEMLJIVOSTI IZDELKA NA TRGU S POMOČJO VEČKRITERIJSKE ANALIZE
Tomaž Kostanjevec, 2009, dissertation

Abstract: Novi izdelki predstavljajo tretjino vseh prodanih izdelkov in le manj kot polovica podjetij je uspešna v doseganju pričakovanj svojih kupcev z novimi izdelki. Tretjina podjetij ocenjuje hitrost in učinkovitost razvoja novih izdelkov kot slabo, prav tako tretjina podjetij pa ne meri učinka novih izdelkov pri svojih kupcih. Podjetja, ki s svojimi izdelki hitreje in učinkoviteje prodrejo na trg in ob tem s svojimi izdelki zadovoljujejo potrošnikove potrebe, imajo izredno konkurenčno prednost. Podjetja, ki tega pogoja ne izpolnjujejo in ne zadenejo potrošnikovih potreb, so obsojena na počasno upadanje razvoja in posledični propad. Napreden in neprestan razvoj izdelkov je postala pomembna konkurenčna in zmagovalna prednost podjetij. Pri razvoju novih izdelkov bomo z uporabo razvitega modela z večkriterijsko analizo napovedali trend razvoja. V večkriterijski analizi uporabimo tudi večdimenzionalni prostor, ki nam omogoča določanje časovnega argumenta v primerjavi s parametri izdelka. V določanju parametrov izdelka sodelujeta podjetje z internimi informacijami in tržišče s svojimi zahtevami. V tem pogledu je mogoče vzpostaviti inovativno okolje v razvoju novih izdelkov. Pričujoča disertacija navaja različne pristope k razvoju izdelkov. Ključna pozornost je posvečena inovativni metodi večkriterijske analize v večdimenzionalnem prostoru za ugotavljanje bodočega trenda razvoja izdelka.
Keywords: razvoj izdelkov, novi izdelki, večkriterijska analiza, večdimenzionalni prostor, napovedovanje
Published: 30.06.2009; Views: 2870; Downloads: 205
.pdf Full text (3,34 MB)

2.
IZBOLJŠANJE PROGRAMSKE KOMPONENTE ZA KLASIFIKACIJO ATRIBUTOV
Martin Potrč, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Pričujoča naloga predstavi pristop k rešitvi problema preoblikovanja stare funkcionalnosti komponente za klasifikacijo atributov v novo razširjeno funkcionalnost s povečanjem možnosti ponovne uporabe. Pristop temelji na uveljavljenih konceptih preoblikovanja. Preoblikovanje je eden od ključnih pristopov za izboljšanje obstoječe kode. Preoblikovanje je prikazano s pomočjo načrtovalnih vzorcev, uporabe principa ekstremnega programiranja (ang. Extreme Programming, XP) "najprej test", primeri pa v programskem jeziku Smalltalk. Preoblikovana komponenta je ovrednotena s pomočjo meritev časovne in prostorske zahtevnosti. Za doseganje dolgoročne pravilnosti in stabilnosti programske kode je avtomatsko testiranje ena najpomembnejših tehnik, pristop "najprej test" pa prisili razvijalca, da najprej razmisli o cilju ter se potem loti razvoja.
Keywords: preoblikovanje, objektna struktura, vzorci, Smalltalk, redka matrika, večdimenzionalni prostor, ekstremno programiranje
Published: 29.11.2012; Views: 883; Downloads: 52
.pdf Full text (1,25 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica