3.
Vpliv varnostnih elementov na uporabniško izkušnjo z e-bančništvomAleksandra Svilar, 2016, master's thesis/paper
Abstract: Zagotavljanje ravnotežja med varnostjo v aplikacijah spletnega in mobilnega bančništva ter čim boljšo uporabniško izkušnjo postaja vse težja naloga za ponudnike spletnih in mobilnih bank. Cilj naše naloge je ugotoviti, kakšno mnenje imajo uporabniki o trenutnem stanju, kakšne spremembe si želijo, predvsem pa, kako trenutni varnostni elementi, ki jih uporabljajo, vplivajo na njihovo uporabniško izkušnjo. Preveriti smo želeli tudi, kako uporabniki dojemajo varnost in kakšen odnos imajo do nje. Poleg vidika uporabnikov smo želeli preveriti tudi vidik ljudi, ki se s spletnim in mobilnim bančništvom ukvarjajo poslovno, s tem pa krojijo usodo spletnega in mobilnega bančništva v Sloveniji.
Podatke uporabnikov smo zbrali s spletno anketo med uporabniki 13 bank v Sloveniji in jih analizirali s statističnimi metodami. Rezultati kažejo, da je mobilno bančništvo v Sloveniji še vedno malo uporabljena oblika bančništva. Varnost je uporabnikom najpomembnejši element v spletnem ali mobilnem bančništvu, blizu pa ji sledi zanesljivost. Naši rezultati kažejo, da je uporabnikom v Sloveniji uporabniška izkušnja sicer manj pomembna kot pa varnost, vendar si nedvomno želijo imeti čim lažje uporabne produkte.
Mnenja strokovnjakov na področju spletnega in mobilnega bančništva o vplivu varnostnih elementov na uporabniško izkušnjo smo zbrali na podlagi intervjujev, da bi preverili njihov odziv na rezultate naše raziskave. Njihova mnenja so precej podobna mnenjem uporabnikov, večinoma pa jih rezultati raziskave niso presenetili.
Keywords: Spletno bančništvo, mobilno bančništvo, varnostni elementi, varnost, uporabnost.
Published in DKUM: 05.07.2016; Views: 1454; Downloads: 146
Full text (6,20 MB)