| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 20
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
UPORABNIŠKA IZKUŠNJA SPLETNEGA BANČNIŠTVA V SLOVENIJI
Aleksander Radovanović, 2016, master's thesis

Abstract: V svet vse bolj prodira nova panoga. Vedno bolj resno jo začenjajo jemati tudi podjetja, kajti dokazano prinaša dobiček, če se je pravilno lotijo. Ta panoga se imenuje uporabniška izkušnja. Ko jo združimo s še eno zanimivo tehnologijo, ki se imenuje spletno bančništvo, dobimo zanimivo in poučno magistrsko delo. Zanimivo predvsem z vidika, ker si mnogi danes niti ne znajo več predstavljati življenja brez spletnega ali vsaj elektronskega bančništva. Prav zato bo zanimivo proučiti, katera banka v Sloveniji nudi najvišjo uporabniško izkušnjo za spletno bančništvo. To pa je tudi ključno vprašanje magistrskega dela. V delu se to vprašanje rešuje tako, da je najprej opisano, kaj je elektronsko bančništvo. Nato se proučevanje nekoliko poglobi in je raziskan en del elektronskega bančništva – spletno bančništvo. Kar zadeva teoretični del, je v magistrskem delu podrobno opisana uporabniška izkušnja, ki se jo poskuša počasi prenesti v spletno bančništvo. Empirični del je osredotočen na raziskavo, katera banka ponuja najvišjo uporabniško izkušnjo spletnega bančništva v Sloveniji.
Keywords: elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, uporabniška izkušnja, varnost elektronskega bančništva, primerjava uporabniške izkušnje, tveganja in zlorabe elektronskega bančništva
Published: 25.10.2016; Views: 841; Downloads: 149
.pdf Full text (2,27 MB)

2.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO PREBIVALSTVA NA PRIMERU SKB BANKE
Robi Stepanovski, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Elektronsko poslovanje je postalo vodeča sila razcveta moderne družbe. Brez njegove podpore si ne moremo predstavljati delovanja tržnih pravil kot jih sedaj poznamo. Pri elektronskem poslovanju igra eno od bistvenih vlog vprašanje varnosti in zaupnosti sporočil, ki se zamenjavajo med uporabniki. V poslovanje bank je elektronsko poslovanje pripeljalo veliko preoblikovanj in pozitivnih posledic. Konkurenca na trgu bančnih storitev in razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije sta banke spodbudila k odkrivanju novih distribucijskih kanalov, ki bi bančne storitve čim bolj približali komitentom. Uvajanje novih tržnih poti je povezana tudi z številnimi spremembami in prilagajanji v poslovanju bank. Aktualnim bančnim storitvam, ki so zdaj predvidene zlasti plačilnemu prometu, se bodo v prihodnosti priključile mnoge nove z namenom ponudbe celovitega bančništva za komitente. Internet, kot mednarodno omrežje, nudi bankam oporo pri uveljavljanju sodobnega bančništva. Z njegovim prispevkom so se bančne storitve še bolj približale bančnim komitentom, saj jih le-ti lahko opravijo kadarkoli in od koderkoli. Z internetnim poslovanjem komitenti privarčujejo čas ter denar, v bankah pa se lahko posledično bančni uslužbenci bolj usmerijo osebnemu obravnavanju izbirčnejših komitentov. Kljub mnogim ugodnostim, ki jih ponujajo sodobne bančne storitve, se le-te v Sloveniji uveljavljajo počasneje kot na primer v nekaterih severno evropskih državah (Švedska, Finska), kjer je elektronsko bančništvo najbolj razširjeno. Dejavniki za takšno stanje so med drugim dvomi o varnosti poslovanja preko elektronskih poti, premajhno poznavanje sodobnih tehnologij, ki ima za rezultat nejevernost v takšno obliko poslovanja in slabe zmožnosti dostopa do interneta. Takšno stanje zavezuje slovenske banke, da še bolj prevzeto pristopijo k uporabi sodobnih bančnih storitev.
Keywords: elektronsko poslovanje, nevarnosti pri elektronskem poslovanju, elektronsko bančništvo, sodobne bančne poti, varnost elektronskega bančništva, prednost in slabosti elektronskega bančništva, SKB banka, SKB NET spletno bančništvo.
Published: 03.04.2014; Views: 1778; Downloads: 127
.pdf Full text (2,01 MB)

3.
SPLETNO BANČNIŠTVO ZA SREDNJE VELIKA PODJETJA NA PRIMERU BANKE CELJE IN NOVE KREDITNE BANKE MARIBOR
Janja Repič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Banke so svojo priložnost, da se približajo novim ter obstoječim komitentom, začutile z razvojem interneta in s tem izoblikovale spletno bančništvo, ki jim je omogočilo nove tržne poti. Te tržne poti so predstavljale predvsem zniževanje stroškov poslovanja tako bankam kot tudi komitentom ter prihranek na času, kajti spletno bančništvo omogoča opravljanje bančnih storitev izven delovnega časa banke. Banke želijo svojim komitentom ponuditi kar se da najboljše, najsodobnejše ter najzanesljivejše storitve. Zato svoje storitve vedno znova nadgrajujejo ter se želijo približati svetovnemu trendu. Zaradi vedno večjega števila zlorab podjetij preko spletnega bančništva, banke varnosti posvečajo vedno več pozornosti, saj želijo svojim komitentom ponuditi najvarnejše spletno bančništvo. V diplomskem seminarju bomo v prvem delu opredelili elektronsko poslovanje, v katerega prištevam tudi elektronsko bančništvo. Prodajne poti e-bančništva predstavlja tudi spletno bančništvo, ki se vedno znova nadgrajuje in dopolnjuje. Njihova nadgradnja ali prenova pretežno temelji na varnosti spletnega bančništva, ki je najpomembnejša komponenta takšnega poslovanja. Tako bomo tudi te varnostne vidike spletnega bančništva predstavili. V nadaljevanju prvega dela diplomskega seminarja bomo opredelili ter predstavili prednosti in slabosti srednje velikega podjetja, ter proučili, kaj je to spletno mesto, ter kako je zgrajeno. V drugem delu diplomskega seminarja pa bomo podrobno predstavili dve izbrani banki, ki bosta ob koncu tudi predmet primerjave. To sta Banka Celje ter Nova kreditna banka Maribor. Vsaka izmed njiju ima svoje spletno bančništvo za podjetja. Pri Banki Celje se njihovo spletno bančništvo imenuje BC net, NKBM pa ga je poimenovala Poslovni Bank@net. Najprej bomo naredili predstavitev obeh omenjenih bank, kateremu bo kasneje sledila predstavitev spletnih mest, ponudba storitev spletnega bančništva ter uporaba varnostnih mehanizmov spletnega bančništva.
Keywords: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, varnost elektronskega bančništva, spletno mesto, srednje veliko podjetje, Banka Celje, Nova kreditna banka Maribor.
Published: 22.11.2013; Views: 1295; Downloads: 108
.pdf Full text (972,94 KB)

4.
PRIMERJAVA E-BANČNIŠTVA TREH NAJVEČJIH SLOVENSKIH BANK
Laura Fišer, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Zametki informacijske tehnologije segajo že v čas pred našim štetjem. Konec 19. stoletja je prinesel pomembne izume, kot so telefon, radio … Resne začetke mikroelektronike, računalnikov in telekomunikacij pa uvrščamo v čas okrog leta 1970. Pojem internet, ki ga lahko opredelimo kot ogromno globalno mrežo, pa lahko uvrstimo v leto 1982. Internet je posegel v vse sfere družbe, nepogrešljiv je tudi v znanosti, politiki, šolstvu, zdravstvu, ekonomiji … Internet je močno posegel tudi po bančništvu in nam omogoča novo realnost poslovanja z bankami. Danes za banke elektronsko bančništvo ne predstavlja več konkurenčne prednosti, pač pa nujno obliko za obstoj na trgu. Omogoča nam udobnejše in hitrejše opravljanje storitev kjerkoli in kadarkoli. Prednosti elektronskega bančništva se kažejo predvsem v prihranku časa, ni nam potrebno spremljati odpiralnega časa bank, prihranimo nekaj živcev, ker se nam ni treba prebijati skozi čakalne vrste, imamo realen vpogled na bančno stanje, smo sproti obveščeni o prilivih in odlivih ipd. Pomanjkljivosti pri spletnem bančništvu lahko nastanejo predvsem pri zagotavljanju potrebne računalniške opreme in nestabilni povezavi na internet. Ključen dejavnik tega modernega poslovanja pa predstavljata varnost in zaupnost podatkov, česar se zavedajo tudi banke, ki skušajo kar se da hitro posodabljati svoje operacijske sisteme in uporabljati najvarnejšo tehnologijo, ki zagotavlja skoraj popolno varnost, žal pa ne absolutne varnosti. Okolje, v katerem delujejo banke, je dinamično in spremenljivo, zato se morajo banke prilagajati spremenljivemu okolju, če želijo ostati uspešne. Na primeru treh vodilnih slovenskih bank – NLB d. d., Nova KBM d. d. in Abanka Vipa d. d. – smo ugotovili prav to, da je vsem trem bankam težko slediti potrebam potrošnikov, kaj šele biti konkurenčni. Vse banke se na svoj način trudijo prilagajati, kar se kaže tudi v podobnostih njihovih storitev.
Keywords: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva, varnost elektronskega poslovanja, NLB Klik, Bank@Net
Published: 27.11.2012; Views: 1634; Downloads: 219
.pdf Full text (963,89 KB)

5.
PRENOVA SPLETNEGA BANČNIŠTVA NA PRIMERU NOVE KBM
Natalija Grager, 2012, master's thesis

Abstract: Glede na današnjo konkurenco na tržišču in glede na sam tempo življenja je za podjetja pomembno, da se neprestano prilagajajo in iščejo načine, kako zadovoljiti svoje uporabnike. Tako morajo tudi banke prilagajati svoje procese in iskati nove prodajne poti ter ponuditi nekaj, kaj druge banke ne ponujajo. Ena izmed zelo priljubljenih prodajnih poti tako za banko kot za uporabnike je elektronsko bančništvo. Pri elektronskem bančništvu je trenutno najbolj priljubljeno mobilno bančništvo takoj za spletnim bančništvom. Seveda je eden izmed zelo pomembnih vidikov samega spletnega kot tudi mobilnega bančništva varnost. Uporabniki namreč ne bi uporabljali spletnega bančništva, ki ni varno in v katerega lahko vdre nepridiprav in odtuji njihovo premoženje ali identiteto. Zato je tudi pomemben zakon o elektronskem poslovanju in kazenski zakonik, kjer je opisano, kako se kaznujejo posamezne kršitve v povezavi z računalniškim kriminalom. Drugi zelo pomemben vidik pri spletnem bančništvu je sama funkcionalnost spletnega bančništva, saj če le-ta ni funkcionalen, ga uporabniki ne bodo uporabljali. Za banke je zelo pomembno, da prilagajajo svoje obstoječe procese uporabnikom. Spletno bančništvo je eden izmed teh procesov, ki je na voljo uporabnikom že kar nekaj časa in je zato v nekaterih bankah že zastarelo in uporabnikom neprijazno. Da banke zadovoljijo uporabnike in jim ponudijo ter presežejo njihova pričakovanja, je potrebno poslovni proces kot je spletno bančništvo kontinuirano prenavljati. Seveda je za takšen poseg potrebno dobro poznavanje samih poslovnih procesov. V banki morajo tako natančno definirati poslovni proces, ki ga želijo spremeniti. V našem primeru je ta poslovni proces bil spletno bančništvo. Tako kot pri prenovi drugih poslovnih procesov si je tudi pri prenovi spletnega bančništva potrebno zastaviti določeno metodo po kateri bo sama prenova potekala. Seveda moramo pred samo prenovo ugotoviti tudi vzroke za prenovo tega določenega procesa kot tudi cilje, ki jih želimo s samo prenovo doseči. Tako so se tudi v Novi KBM odločili prenoviti spletno bančništvo Bank@Net. S prenovljeno verzijo Bank@Neta uporabnikom ponujajo lepši in boljši grafični vmesnik kot tudi možnost analiziranja in spremljanja svojega denarja. Seveda prenovljen Bank@Net ponuja tudi nove funkcionalnosti, katere banka tudi sproti dopolnjuje tako, da ima uporabnik na voljo čim več storitev iz domačega naslonjača. Glede na to, da konkurenca na trgu ne počiva, je za banko kot je Nova KBM pomembno, da tudi v prihodnosti vlaga v razvoj in posodobitev poslovnih procesov. Tako bi lahko banka na primer ponudila tudi aplikacijo Bank@Net namenjeno mobilni uporabi. Banka bi lahko tudi ponudila možnost personalizacije samega Bank@Neta. S tem bi bila uporaba še enostavnejša in uporabniku prijaznejša. Lahko bi tudi razvili svojo aplikacijo za nov operacijski sistem Windows 8. Seveda je še marsikatera novost, ki bi jo banka lahko ponudila svojim uporabnikom in s tem poenostavila samo poslovanje z banko. Najbolje bi bilo, če uporabnikom sploh več ne bi bilo potrebno obiskati v banke in bi lahko vse storitve opravili od doma.
Keywords: Elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, varnost pri elektronskem bančništvu, zakon o elektronskem poslovanju, Nova Kreditna banka Maribor, Prenova elektronskega bančništva, Bank@Net
Published: 22.10.2012; Views: 1711; Downloads: 207
.pdf Full text (2,85 MB)

6.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNEGA BANČNIŠTVA NKBM BANKE IN BANKE BUDAPESTI BANK
Martina Žemlič, 2011, final seminar paper

Abstract: Hiter napredek informacijske tehnologije je vodil v množično uporabo interneta, prav tako pa tudi elektonskega bančništva. Prav takšna oblika bančništva nam ponuja veliko prednosti, ki se odražajo v prihranku časa, saj so nam storitve, ki jih ponujajo banke preko elektronskega bančništva na voljo 24 ur na dan in vse dni v letu in prihranku denarja saj s takšnim načinom poslovaja privarčujejo tako banke kot komtenti. Zelo pomembno vlogo igra prav tako varnost. Banka je dolžan postaviti varne sisteme, ki omogočjao komitentom varno in enostavno uporabljanje bančnih storitev. Komitenti pa moraj biti v ravnaju s spletno banko skrbni in odgovorni. Konkurenči boj v ponudbi spletnega bančništva je zelo velik, zato si morajo banke zagotoviti, da so v koraku s časom, kati drugače ne bodo imele konkurečne prednosti. V diplomskem seminarju smo najprej opredelili pojem elektronskega poslovanja, oblike in njegove prednosti in slabosti. Raziskali smo elektronsko bančništvo, vrse elektronsega bančništva, njegove prednosti in slabosti. Opredelili smo tudi pojem spletno bančništvo. Opisali smo razvoj elektronskega bančništva. Preučevali smo ponudbo slovenskih bank na področju elektronskega bančništva v primerjavi z bančništvom na madžarsem. Ugotovili smo, da je v Sloveniji, prav tako pa tudi na Madžarskem elektronsko bančništvo zelo razvito saj se obravnavani banki zavedata pomembnosti elektronskega poslovanja po internetu. Kar smo podkrepili na primerih spletnega bančništva v NKBM in Budapesti Bank.
Keywords: elektronsko poslovanje, elektonsko bančništvo, varnost elektronskega bančništva, splento bančništvo, Nova Kreditna Banka Maribor, Budapesti Bank
Published: 01.12.2011; Views: 1640; Downloads: 135
.pdf Full text (741,41 KB)

7.
ANALIZA ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA ZA IZBRANE SLOVENSKE BANKE
Matjaž Golner, 2011, final seminar paper

Abstract: Elektronsko bančništvo je v današnjem času zelo zasidrano med uporabniki in ne znamo si več predstavljati bančnega poslovanja brez njega. Posledica tega je razvoj tehnologije in dostopnosti do interneta. Vendar kljub temu Slovenija izrazito zaostaja za EU, še posebej za vodilnimi državami v EU. Elektronsko bančništvo lahko opredelimo kot opravljanje bančnih storitev preko interneta kjerkoli in kadarkoli. Razvoj tega področja sega v 70. leta prejšnjega stoletja, kjer je Angleška banka ponudila svojim komitentom prvo obliko elektronskega bančništva. Razvoj je od takrat prinesel nove možnosti uporabe elektronskega bančništva. Začelo se je z bankomati in nadaljevalo s telefonskim bančništvom, pametnimi karticami, spletnim in mobilnim bančništvom. Vse te storitve so prinesle mnogo prednosti tako za banke kot za komitente. Najpomembnejše so prihranek časa, dosegljivost bančnih storitev kjerkoli in kadarkoli ter nižji stroški. Vendar kljub temu obstajajo slabosti in glavna izmed njih je varnost. Varnost pri elektronskem bančništvu ima zelo pomembno vlogo in vpliva na odločitev komitentov za uporabo oz. neuporabo elektronskega bančništva. Banke morajo zagotavljati varnostne storitve. To pa dosegajo s pomočjo različnih varnostnih metod šifriranja, z digitalnimi potrdili, elektronskimi podpisi in tako naprej. Dobra stran je, da so banke v Sloveniji ustrezno varne. Kljub temu pa se da še marsikaj izboljšati. Na koncu diplomskega seminarja je analiza elektronskega bančništva v Sloveniji. Analiza temelji na različnih kriterijih, ki sem si jih zadal: stroškovni vidik, storitve, varnost, zadovoljstvo in lojalnost ter prikaz tržnih deležev bank glede na spletno bančništvo.
Keywords: elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, mobilno bančništvo, varnost elektronskega bančništva.
Published: 28.11.2011; Views: 1149; Downloads: 121
.pdf Full text (1,42 MB)

8.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO ZA PRAVNE OSEBE IN SAMOSTOJNE PODJETNIKE NA PRIMERU PROBANKE D.D.
Tea Janez, 2011, final seminar paper

Abstract: Danes se od ljudi na področju dela zahtevajo hitre reakcije. Od vsakega posameznika pa je odvisno, kako se bo prilagodil temu načinu dela. Velikokrat posamezniki in podjetja vidijo rešitev v uporabi računalniške avtomatizacije poslovanja, kar pomeni, da se z elektronskim poslovanjem srečujemo na čedalje več področjih. Danes ni več pomembno vprašanje, ali bomo v podjetje uvedli elektronsko poslovanje, ampak kako ga bomo čim bolje uvedli in s tem pridobili pri učinkovitosti, konkurenčnosti, tržnemu deležu in novih storitvah. Razvoj interneta je pomembno vplival na povečanje konkurenčnosti bank in drugih finančnih institucij. Z elektronskim bančništvo so želele banke znižati stroške poslovanja in zmanjšati vrste pred okenci, po drugi strani pa so se želele komitentom bolj približati. Elektronsko bančništvo je vsekakor bančna storitev prihodnosti. Na tem področju se vseskozi dogajajo spremembe, s katerimi se banke odzivajo na razmere na trgu. Z elektronskim bančništvom banke svojim komitentom poenostavljajo poslovanje in jim zagotavljajo večjo varnost. Elektronsko bančništvo je koristno tako za komitente kot za banke. Uporabniki s tem prihranimo čas in denar, banke pa razbremenijo svoje zaposlene pri bančnih okencih, ki se lahko posvetijo bolj zahtevnim storitvam.
Keywords: Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, varnost in tveganja elektronskega bančništva, Probanka d.d., elektronske rešitve Probanke d.d., elektronsko bančništvo za pravne osebe in samostojne podjetnike.
Published: 02.08.2011; Views: 1464; Downloads: 161
.pdf Full text (507,21 KB)

9.
PRIMERJALNA ANALIZA ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA TUJIH BANK V SLOVENIJI
Tomas Cigan, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili elektronsko bančništvo štirih tujih bank, ki poslujejo na slovenskem trgu. Izbrano temo smo izbrali zaradi aktualnosti in vse večjega povpraševanja in ponudbe elektronskega bančništva. Elektronsko bančništvo opredelimo, kot poslovanje banke s fizično ali pravno osebo, preko elektronskih tržnih poti. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem delu so opisane glavne značilnosti, zgodovina, storitve, trendi in varnost elektronskega bančništva. Opredelili smo tudi poslovni vidik elektronskega bančništva, kjer smo ugotovili prednosti in slabosti, ki jih prinaša elektronsko bančništvo za banke in komitente. Drugi del zajema praktične primere elektronskega bančništva štirih tujih bank, ki poslujejo na slovenskem trgu. Predstavili smo sisteme elektronskega bančništva Banke Sparkasse, Unicredit Banke, Raiffeisen Banke in Hypo Alpe-Adria Banke. Podrobneje smo opisali storitve, ki jih posamezne banke nudijo, kakšne so tehnične zahteve za uporabo storitev in komu so storitve namenjene. Banke morajo dolgoročno uspešnost in konkurenčnost na trgu nedvomno graditi na elektronskem bančništvu. Dobro razvit sistem elektronskega bančništva, podprt z moderno tehnologijo in utečenimi varnostnimi standardi, predstavlja pomembno konkurenčno prednost na trgu. Še vedno pa obstajajo ovire pri širitvi elektronskega bančništva, ki se kažejo predvsem pri ljudeh, ki nimajo ustreznega znanja in tako posledično ne zaupajo v varnost in sodobno tehnologijo. Elektronsko bančništvo uporablja predvsem mlajša generacija, kar pomeni, da se nam za prihodnji razvoj in širitev elektronskega bančništva ni treba bati.
Keywords: Elektronsko bančništvo, storitve elektronskega bančništva, varnost elektronskega bančništva, trendi elektronskega bančništva, poslovni vidik elektronskega bančništva, Banka Sparkasse, Unicerdit Banka, Reiffeisen Banka, Hypo Alpe-Adria Banka, Net.stik, Tel.stick, Multicash, E-račun, ReiffeisenNET, HYPOnet, Online b@nka, E-bank.
Published: 11.07.2011; Views: 2088; Downloads: 122
.pdf Full text (818,51 KB)

10.
PRIMERJALNA ANALIZA INTERNETNEGA BANČNIŠTVA V SLOVENIJI IN EVROPI
Vesna Žnidarič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Internetno bančništvo je v polnem razmahu, tako v Sloveniji kot tudi v Evropi. Internet je pripomogel k odpravi geografskih in časovnih omejitev bančnega poslovanja. Bankam je omogočil, da s svojo ponudbo vstopijo na svetovno bančno tržišče in hkrati pridobijo nove stranke. Elektronsko poslovanje je v zadnjih letih razvoja interneta pridobilo velik pomen. V diplomskem delu smo želeli predstaviti internetno bančništvo, njegove prednosti in slabosti za banke in komitente ter analizirati internetno bančništvo v Sloveniji in ga primerjati z internetnim bančništvom v Evropi. Spletno bančništvo je kot storitev elektronskega bančništva dalo bankam nove razsežnosti, saj so te večino svojih storitev ponudile kar v svoji spletni poslovalnici. Komitenti bank pa za uporabo spletne poslovalnice potrebujejo le osebni računalnik ter dostop do interneta. Zaradi prednosti uporabe internetnega bančništva število uporabnikov spletnih bank iz dneva v dan narašča. Vendar pa bodo morale banke za ohranitev konkurenčne pozicije na trgu posvetiti pozornost k uvajanju novih produktov, obvladovanju tveganj, zniževanju stroškov, dvigovanju kakovosti storitev in ugledu banke, boljši organiziranosti, natančnejšemu ocenjevanju kakovosti komitentov, vlaganju v informacijsko tehnologijo in kadre ter druge aktivnosti.
Keywords: razvoj elektronskega bančništva, spletno bančništvo, prednosti in pomanjkljivosti e-bančništva za banke in komitente, varnost in metode e-bančništva, prihodnost e-bančništva, SEPA.
Published: 16.05.2011; Views: 1669; Downloads: 128
.pdf Full text (777,60 KB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica