| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 17
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
RAZVOJ STORITEV SERVISA SMUČI, SNEŽNIH DESK IN OPREME V POSLOVALNICI ADRENALIN BIKE
Damjan Stvarnik, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi ekonomske naravnanosti ter s tem povezanega strmenja k ustvarjanju dobička, želi vsako podjetje doseči čim višjo stopnjo konkurenčnosti in obseg prodaje v svojem tržnem okolju, ker si le tako lahko zagotovi svoj obstoj in rast v prihodnosti. Tista dejavnika, za katera lahko rečemo, da igrata največjo vlogo pri takšnem ekonomskem ravnanju pa sta, tako zagotavljanje ustrezne kakovosti prodajnega programa in storitev, kot tudi težnja v nenehna vlaganja v posodobitve, inovacije in razvoj podjetja ter njegovih aktivnosti. Trenutno se naša poslovna enota Adrenalin Bike ukvarja s prodajo in servisom koles ter opreme povezane s tem. Ker glavna sezona kolesarjenja poteka v toplejših mesecih oz poletni sezoni koledarskega leta, ki traja od marca do septembra in v katerem dosegamo želeni obseg prodaje ter dobička, smo se v pričujočem delu posvetili zimski sezoni (čas od meseca oktobra do vključno meseca februarja) oz natančneje, problemu drastičnega upada prodaje in storitev v le tej. Za rešitev tega problema smo s pomočjo generiranja idej prišli do konkretne rešitve, ki se je nanašala na uvedbo nove storitve, s katero smo uspešno zapolnili prodajno in prihodkovno vrzel, ki se je vsako leto pojavila v času zimske sezone. Ker je uvajanje nove storitve v obstoječo infrastrukturo in prodajni program podjetja bilo povezano z določenim tveganjem in relativno visokimi stroški investicij, smo se odločili in v procesu razvoja nove storitve uporabili model sistema vrat (stage-gate system), ki nam je s svojim sistematičnim in preudarnim pristopom, kateri je vključeval mnogo dejavnikov in aktivnosti (opazovanje, primerjava, zbiranje podatkov pridobljenih iz različnih virov, kritične in poslovne analize, izračune, podajanje ocen) kot rezultat prinesel najbolj smotrno rešitev problema, ki se je odrazila v uvedbi nove storitve servisa smuči, snežnih desk in opreme v prodajalni Adrenalin Bike.
Keywords: * Upad prodaje in storitev * Iskanje ideje * Predlagane rešitve * Sistem vrat * Uvedba nove storitve
Published: 08.01.2013; Views: 1425; Downloads: 67
.pdf Full text (3,87 MB)

2.
ANALIZA UPORABE CELOVITIH INFORMACIJSKIH REŠITEV V SAVINJSKI REGIJI
Robert Sedeljšak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomskega seminarja je analiza uporabe ERP rešitev v Savinjski regiji. V diplomskem seminarju smo predstavili ERP rešitve in njihov pomen za podjetja. V okviru tega smo predstavili težave s katerimi se podjetja srečujejo. Ob tem smo podali rešitve za njihove probleme in predstavili prednosti in slabosti ERP rešitev. Pri predstavitvi ERP rešitev nismo mogli iti mimo razvoja teh rešitev. Ta je bil postopen, saj so se prve predhodnice teh rešitev razvile v šestdesetih letih, ter se kasneje nadgrajevale. Z leti se je ta razvoj nadaljeval in nastale so ERP rešitve, kot jih poznamo danes. Temu razvoju, pa ni videti konca, saj se informacijska tehnologija razvija hitreje, kot kadarkoli prej. V nadaljevanju smo opisali zgradbo ERP rešitev. Pri tem smo opisali tri-nivojsko strukturo, kamor sodijo uporabniki in njihovi vmesniki, aplikacijski strežniki, ter baza podatkov. Prav tako je ERP rešitev iz drugega vidika sestavljena iz več modulov, ki ponujajo podporo posameznim poslovnim funkcijam. Sama uvedba ERP rešitve, je ključnega pomena za njeno uspešnost in učinkovitost. Zato smo jo na kratko povzeli, v enem izmed korakov »življenjskega cikla ERP rešitve«. Poleg uvedbe, smo predstavili še druge pomembne korake in njihove dejavnike uspešnosti. Opisali smo kateri so skupni postopki uvedbe ERP rešitve, saj različne rešitve ponujajo različne metodologije uvedbe. Smiselno se nam je zdelo trg ponudnikov ERP rešitev razdeliti na trg tujih in trg domačih ponudnikov. Pri obeh smo našteli glavne predstavnike in nato opisali. Opisali smo ponudnika z vidika kratke predstavitve podjetja in nato tudi izdelke, ki jih v segmentu ERP rešitve ponuja. V opisu ERP rešitev, smo na kratko predstavili, katere module podpira posamezna rešitev in kakšna je metodologija uvedbe. Uvedba in namestitev sta namreč ključne za uspešno delovanje ERP rešitve, zato je pomembno rešitev uvesti s pravilno metodologijo. Izvedli smo raziskavo uporabe ERP rešitev v Savinjski regiji. Za ta segment smo se odločili, ker v tej regiji ni dosti raziskav o tem področju. Raziskave pa se večinoma nanašajo na celotno Sloveniji in ne regionalno. Pri raziskavi smo si z anketnim vprašalnikom zaprtega tipa, s katerim smo poskušali pridobiti čim več odgovorov. Osredotočili smo se na podjetja, ki imajo vsaj 100 zaposlenih. V kontakt smo prišli s 65 podjetji, odgovor pa smo dobili od 25. Zanimala nas je predvsem zgradba informacijskih sistemov v podjetjih in njihova izbira ponudnikov ERP rešitev. Prišli smo do ključnih spoznanj v zvezi s tem. V Savinjski regiji ima večina srednje velikih in velikih podjetij uvedeno ERP rešitev. Največji tržni delež v vzorcu, ki smo ga zajeli, predstavlja svetovni ponudnik SAP (32 %), nekoliko manj Microsoft z rešitvijo Microsoft Dynamics NAV (16 %). Od slovenskih ponudnikov imata največji tržni delež podjetji Datalab z rešitvijo Pantheon (12 %) in Pertech z rešitvijo Perftech.Largo (12 %). Večina sodelujočih podjetij pa trenutno ERP rešitev uporablja več kot 6 let. Ugotovili smo tudi čas uporabe ERP rešitev, zadovoljstvo podjetij z njimi in uresničljivost ciljev, ki so si jih podjetja zadala pred uvedbo. Informacijska tehnologija igra vedno večjo vlogo v poslovnem svetu, zato je za podjetja pomembno, da znajo prepoznati njene prednosti. Ob tem pa morajo biti dovolj odprta za sprejemanje vseh novosti, ki jih ta tehnologija s seboj prinaša.
Keywords: ERP rešitve, informacijski sistemi, razvoj, zgradba, uvedba, ponudniki, uporaba, zadovoljstvo
Published: 16.11.2012; Views: 1460; Downloads: 86
.pdf Full text (1,21 MB)

3.
UVAJANJE INFORMACIJSKEGA SISTEMA MICROSOFT DYNAMICS NAV V PODJETJU ''X''
Anja Mauer, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Kakšen program bo podjetje uvedlo, je v veliki meri odvisno od vodilnih oseb v podjetju, nekaj vpliva pa imata sigurno tudi cena in čas, ki ju ima podjetje na voljo za uvedbo. Pomembno je, da podjetje pravočasno ugotovi, kdaj je čas za nov informacijski sistem. Če ima podjetje informacijski sistem, ki ni med najnovejšimi, ga lahko konkurenca namreč prehiti. Tudi če podjetje nato zamenja svoj informacijski sistem in uvede novejšega, lahko traja, da bo spet postalo konkurenčno. Če pa podjetje pravi čas zamenja svoj informacijski sistem in uvede novejšega, ostane konkurenčno na trgu. Pri vsaki spremembi oz. uvedbi informacijskega sistema je pomembno, da se zaposleni čim prej navadijo na nov program. Sodelovati morajo na izobraževanjih, spoznavati nov program, tako da na koncu prestop na nov program ne bo tako težaven. Vendar pa se morajo pri tem zavedati, da bo trajalo nekaj časa, preden bodo program obvladali v tolikšni meri, kot so starega.
Keywords: MS Dynamics NAV, ERP-rešitve, uvedba MS Dynamics NAV, podjetje ''X'', uvedba MS Dynamics NAV v podjetju ''X'', informacijski sistem, uvedba ERP-rešitev
Published: 20.11.2012; Views: 1103; Downloads: 95
.pdf Full text (645,19 KB)

4.
UVEDBA CRM REŠITVE V PROIZVODNO PODJETJE NA PRIMERU PODJETJA ROTO D.O.O.
Maja Dolamič, 2012, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo se lotili koncepta CRM rešitev. Najprej smo predstavili kupce in odnose z njimi, ki so temelj razumevanja koncepta CRM rešitev. Nato so predstavljena teoretična izhodišča CRM rešitev in njihovo uvedbo. Vključeni so tudi trendi in stanje le teh v Sloveniji. Sledi predstavitev uvedbe CRM rešitve Manto Insight v podjetje ROTO d.o.o. in njeno delovanje.
Keywords: Zvesti kupec, CRM rešitve, uvedba CRM rešitve, mobilni CRM, Manto Insight, družabna omrežja in CRM rešitve
Published: 01.02.2013; Views: 1452; Downloads: 213
.pdf Full text (2,41 MB)

5.
Uvajanje pisarniške rešitve v oblaku Microsoft Office 365 na primeru Ekonomsko-poslovne fakultete Maribor
Miha Biruš, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Zunanje izvajanje je priljubljen managerski pristop, ki ga uporabljajo številne organizacije, da bi bile bolj prilagodljive, povečale kakovost storitev ali zmanjšale stroške. Zadnji trend na področju zunanjega izvajanja informacijske tehnologije je računalništvo v oblaku, ki prek interneta uporabnikom kjerkoli in kadarkoli omogoča uporabo najrazličnejših storitev. Primera takšne storitve sta pisarniški rešitvi Microsoft Live@edu in Office 365. V prvem delu tega dokumenta smo teoretično predstavili zunanje izvajanje, računalništvo v oblaku in pisarniške rešitve v oblaku, zlasti njihovo uvajanje. V drugem delu smo opisali celoten proces uvajanja pisarniške rešitve v oblaku za študente Ekonomsko-poslovne fakultete Maribor. Marca 2011 je to bila največja slovenska uvedba rešitve Live@edu, vendar ne za dolgo, saj so septembra 2012 prešli na Office 365 in postali prva izobraževalna organizacija v Sloveniji s to rešitvijo.
Keywords: zunanje izvajanje, računalništvo v oblaku, pisarniške rešitve v oblaku, uvajanje, uvedba, Microsoft, Live@edu, Office 365, Ekonomsko-poslovna fakulteta Maribor
Published: 06.11.2013; Views: 1551; Downloads: 196
.pdf Full text (1,07 MB)

6.
SPLETNO RAČUNOVODSTVO: PRIMER UVEDBE RAČUNOVODSKE REŠITVE MINI MAX V PODJETJU STANISLAVA REPNIK S.P.
Mark Repnik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Dober računovodski informacijski sistem je ključen za dobro delovanje vsakega računovodskega servisa. Tako kot se hitro spreminja informacijska tehnologija tako se hitro spreminjajo računovodske rešitve. Zato postanejo rešitve, ki jih ponudniki ne vzdržujejo hitro zastarele, kar prisili uporabnike te rešitve, da na trgu poiščejo novo računovodsko rešitev. Ob veliki ponudbi imamo veliko možnosti izbire a tudi veliko možnosti, da izberemo napačno rešitev. Zato je treba natančno preučiti lastno podjetje in lastne potrebe. Šele nato poiščemo rešitev, ki ustreza našim zahtevam. Nato načrtujemo uvedbo izbrane rešitve in jo uvedemo. Rešitev je potrebno potem tudi vzdrževati. V diplomskem seminarju sem raziskal uvedbo spletne računovodske rešitve miniMAX v podjetju Stanislava Repnik s.p. V teoretičnem delu sta opisani področji računovodstva in elektronskega poslovanja ter povezave med njima. Predvsem vpliv elektronskega poslovanja na spremembe v računovodstvu. V praktičnem delu sem opisal projekt uvedbe spletne računovodske rešitve miniMAX v podjetju Stanislava Repnik s.p.. Preučil sem cel postopek uvedbe rešitve, od problematike, ki je povzročila nakup nove rešitve pa do dejanske uvedbe ter vzdrževanje uvedene rešitve. Uvedba rešitve je bila uspešna, rešitev miniMAX pa se je izkazala za dostopno, zanesljivo in pregledno rešitev, ki jo je enostavno uporabljati.
Keywords: računovodstvo, elektronsko poslovanje, računovodski informacijski sistemi, spletno računovodstvo, uvedba nove rešitve
Published: 27.03.2014; Views: 1461; Downloads: 123
.pdf Full text (4,54 MB)

7.
UVEDBA CRM REŠITVE V SKUPINI ROTO IN VZROKI NJENE NEUPORABE PRI ZAPOSLENIH
Miha Pavlinjek, 2013, master's thesis

Abstract: V današnjem dinamičnem poslovnem okolju, je pomembno biti korak pred ostalimi. Biti boljši od konkurence, pomeni predvideti in izkoristiti priložnosti hitreje in v večjem obsegu kot ostali. Tukaj igrajo pomembno vlogo pridobljene informacije. Tako kot lahko stranke pridejo do različnih informacij o izdelkih različnih proizvajalcev, lahko podjetja pridobijoin izkoristijo informacije o potencialnih strankah, ter na podlagi njih zgradijo dolgoročno poslovno razmerje. Ponudbe izdekov je vedno več na trgu, kupcu pa kupna moč pada. Posledično je kupec bolj občutljiv na ceno in kvaliteto. Rad bi dobil optimalen izdelek glede na željeno kvaliteto in ceno. Zato je pomembno da se podjetje individualno posveti kupcu oz. segmentu kupcev. CRM je kratica s katero označujemo upravljanje odnosov s strankami in predstavlja pomembno teoretično izhodišče, ter orodje za dosego te strateške usmerjenosti podjetja. Podjetje pridobi z uporabo CRM orodja, dostopno in dobro organizirano podatkovno bazo o svojih partnerjih. Le – ta mu omogoča odlično odzivnost na zahteve in želje strank. Prav tako pa omogoča zaposlenim boljše razporejanje svojega časa, saj ne prihaja do nepotrebne izgube časa ob iskanju ključnih podatkov o strankah, odjemalcih, ter ta čas lahko bolje uporabijo in s tem izboljšujejo produktivnost podjetja. Korist je obojestranska – stranke dobijo kvalitetno zadovoljitev svojih potreb, podjetje pa s takšno bazo podatkov zmanjšuje stroške in povečuje dobiček. V nalogi magistrski nalogi je v teoretičnem delu opisan koncept CRM, v praktičnem pa uvedba le-tega v praksi na primeru skupine Roto
Keywords: CRM, implemetacija / uvedba rešitve, upravljanje odnosov s strankami, življenjski cikel CRM, Manto Insight
Published: 06.03.2014; Views: 756; Downloads: 121
.pdf Full text (2,85 MB)

8.
UVEDBA REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI NA PRIMERU PODJETJA MIK, D.O.O.
Bojan Rupnik, 2015, master's thesis

Abstract: Podjetja se v današnjem času zavedajo, da so danes ključ do uspeha stranke. Poleg pridobivanja novih strank pa morajo organizacije zagotavljati tudi visoko zadovoljstvo že obstoječih. Da je obstoječa stranka dober glas za podjetje in več obstoječih strank pomeni za podjetje zelo veliko prednost, pravi znani pregovor: »Dober glas seže v deveto vas. Slab pa v šestnajsto«. Zavedati se moramo zelo dobro, da je glavni pomen poslovanja stranka in bo še nekaj časa ostalo tako. Za doseganje teh ciljev podjetja potrebujejo rešitev za upravljanje odnosov s strankami (ang. Customer Relationship Management; v nadaljevanju CRM), s katero lahko izkoristijo obstoječe naložbe v infrastrukturo in znanje zaposlenih, ki hkrati omogoča hitro in učinkovito doseganje ciljev. Na trgu je danes zelo pestra izbira CRM-rešitev, ki so namenjene manjšim ali večjim podjetjem. Izbira CRM-rešitve ni preprost postopek in tega se zaveda vedno večje število podjetij. Pomembno je, da podjetje izbere tako rešitev, ki izpolnjuje njihove potrebe v največji možni meri, saj bo podjetje tako lažje in uspešneje upravljalo odnose s svojimi strankami. V magistrskem delu se bomo lotili obravnave koncepta CRM-ja in uvedbe CRM rešitve v podjetju MIK, D.O.O.. V uvodu magistrskega dela bomo predstavili problematiko in izpostavili cilje, namene in hipoteze magistrskega dela. V drugem poglavju se bomo srečali s pojmom CRM, kar v razlagi besede pomeni menedžment odnosov s strankami. V tem poglavju smo najprej opisali CRM, nato smo ga definirali. Preskočiti nismo smeli tudi zgodovine CRM-ja, ker je zelo pomembna. Proti koncu pa smo še omenili arhitekturo CRM-ja in čisto na koncu pa še bomo pogledali v prihodnost in trende CRM-ja. Tretje poglavje predstavlja teorijo, kako uvesti CRM rešitev v podjetje. Tukaj bodo omenjeni razlogi za uvedbo rešitve in tudi osem gradnikov za uspešno uvedbo le-te. Omenjeni bodo tudi cilji uvedbe in na koncu poglavja še SWOT analiza uvajanja CRM rešitve. V četrtem poglavju bo predstavljen proces uvajanja upravljanja odnosov s strankami na primeru podjetja MIK, D.O.O. V okviru procesa uvajanja bo predstavljeno podjetje, poslanstvo, vizija in vrednote MIK-a. Izpostavljeni bodo razlogi, zakaj se je podjetje MIK, D.O.O. odločilo za uvedbo CRM rešitve in tudi zakaj za lastni razvoj in ne za nakup že obstoječe CRM rešitve ponudnikov. Na koncu poglavja bodo podani cilji, ki si jih je podjetje MIK, D.O.O. pred samo uvedbo zadalo in za tem še potek uvedbe lastne rešitve. Peto poglavje je namenjeno posledicam uvedbe CRM rešitve v podjetju MIK, D.O.O.. V tem poglavju bodo predstavljene prednosti in slabosti uvedbe, ki jih je prinesla MIK-ova lastna CRM rešitev. Na koncu pa še bo omenjeno, kaj namerava podjetje MIK, D.O.O. s svojo CRM rešitvijo narediti v prihodnosti.
Keywords: Menedžment odnosov s strankami, informacijske rešitve, kupci, odjemalci, stranke, analitični, operativni, sodelovalni CRM, uvedba CRM rešitve, SWOT analiza CRM rešitve, Mik CRM sistem.
Published: 11.11.2015; Views: 1152; Downloads: 157
.pdf Full text (1,20 MB)

9.
VPELJAVA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V PODJETJE
Tina Mekiš, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Vsako podjetje, ki si želi dobro poslovati, mora imeti jasno opredeljene cilje in dober pregled nad obstoječimi, kakor tudi bodočimi strankami. Podjetje Dipros d. o. o. se tega zaveda, zato iščemo nove možnosti za uvedbo nove rešitve za spremljanje poslovnega upravljanja odnosov s strankami. Podjetje Dipros d. o. o. se ukvarja s prodajo medicinske opreme zasebnikom in javnim ustanovam na domačem trgu. Z leti se je obseg prodaje, kakor tudi baza obstoječih in potencialnih strank, občutno povečal, s tem pa tudi potreba po učinkovitejšem upravljanju odnosov s strankami. V diplomski nalogi smo se najprej posvetili opisu in predstavitvi CRM sistema in njegovi definiciji, kako se uspešno uvede v podjetje, kakšne so pasti pri uvajanju in na kaj predvsem mora biti podjetje pripravljeno. V drugem delu smo najprej na kratko predstavili podjetje Dipros d. o. o., v nadaljevanju smo se posvetili predstavitvi prototipne rešitve CRM na izbranem slovenskem orodju CRM podjetja Intera d. o. o., Intrix CRM, ki se nam je po tehtnem premisleku in proučitvi vseh izbir zdel najprimernejši. Na kratko bomo predstavili še posamezna orodja znotraj aplikacije, na koncu pa podali kritično oceno uvedbe CRM sistema v podjetje Dipros d. o. o. Dotaknili smo se tudi razvoja CRM v prihodnosti, saj menimo, da je to zelo pomembno, če podjetje želi slediti smernicam na trgu.
Keywords: CRM, Upravljanje odnosov s strankami, Implementacija/uvedba rešitve, Intrix, Informacijske rešitve
Published: 12.10.2016; Views: 555; Downloads: 33
.pdf Full text (2,47 MB)

10.
INFORMATIZACIJA MALEGA PODJETJA NA PRIMERU PODJETJA TISKARNA BABIČ
Erik Babič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu informatizacija malega podjetja na primeru podjetja Tiskarna Babič, smo se osredotočili na poslovno informatiko v malih podjetjih. Ker je ERP rešitev osnova poslovne informatike v malih podjetjih in je naše podjetje še ni uvedlo smo se osredotočili na ERP rešitve. Zato smo pisali o zgodovini, značilnostih prednostih, učinkih, trendih itd. Primerjali smo tudi nekaj ponudnikov ERP rešitev in njihove rešitve, tako da smo lahko izbrali najprimernejšo za naše podjetje. Velik poudarek je tudi na uvajanju ERP rešitev, celoten proces, vse skozi naš primer podjetja. Raziskali smo več načinov, primerjali uporabnost in priljubljenost različnih načinov ter njihovo uspešnost. Na koncu smo se posvetili našemu podjetju, ga analizirali in analizirali primerne rešitve. Nato smo podali razloge, zakaj smo se odločili za rešitev in kakšne so predvidene posledice in učinki. Glavni cilj tega diplomskega dela je predstaviti napredek ERP rešitev, njihovo prilagodljivost in dostopnost tudi za mala podjetje. Med drugim pa služi tudi kot podlaga za vpeljavo ERP rešitve v podjetje Tiskarna Babič.
Keywords: ERP rešitve, malo podjetje, primerjava, uvedba, Tiskarna Babič
Published: 21.11.2016; Views: 500; Downloads: 74
.pdf Full text (1,04 MB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica